Babelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland heeft verloren omdat
1) Joris Mathijsen
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is.
5) Robben geblesseerd was
6) Sneijder volledig uit de wedstrijd is gespeeld
7) ze met rouwbanden om speelden. Waardoor de bloed toevoer naar hun arm beknelt is geraakt. Daar hadden ze hinder van.
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
9) Babel geblesseerd was
10) de scheidsrechter voor elke scheet tegen Nederland vloot. Ook als er echt helemaal geen overtreding is gemaakt.
Dat viel wel mee, vervang die maar door:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, vervang die maar door:
8) Commentator Jeroen Grueter op de hand van Rusland was.
Ja daardoor ging Nederland echt slechter spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, vervang die maar door:
8) Commentator Jeroen Grueter op de hand van Rusland was.
Neem ook even mee dat Nederland Hiddink zwaar onderschat heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is.
Ja waar was hij dan????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:44 schreef Anonymousz het volgende:
Als robben had gespeeld hadden we gewonnen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
1) Joris Mathijsen care
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest onzin rede
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen Kolodin deed niks fout tegen Sneijder
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is. Tja...daar had Van Basten rekening mee moeten houden![]()
5) Robben geblesseerd was Natuurlijk had robben in z'n eentje de wedstrijd gered...
6) Sneijder volledig uit de wedstrijd is gespeeld Alle spelers waren uit de wedstrijd gespeeld
7) ze met rouwbanden om speelden. Waardoor de bloed toevoer naar hun arm beknelt is geraakt. Daar hadden ze hinder van. Heb jij toevallig zo'n rouwband om je hoofd heen?
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren. Fout van van Basten
9) Babel geblesseerd was![]()
![]()
![]()
10) de scheidsrechter voor elke scheet tegen Nederland vloot. Ook als er echt helemaal geen overtreding is gemaakt. Natuurlijk was de scheids tegen Nederland..dat is altijd zo...een complot tegen Nederland!
nee want daardoor gaat de mentaliteit ook niet omlaag of zo? ik zou ook niet meer met m'n hoofd bij het voetbal zin als dat zou gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou de dood van het dochtertje is niet een reden sorry hoor.
Ja dat is het!quote:
Nou niet ieder speler is dan zoooo aangeslagen dat hij geen voetbal meer kan spelen zoals vandaag. Dat Kalid bagger speelde is normaal maar het hele elftal?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
nee want daardoor gaat de mentaliteit ook niet omlaag of zo? ik zou ook niet meer met m'n hoofd bij het voetbal zin als dat zou gebeuren.
DUS JIJ WAS HET?! LANDVERRADER!!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef monco13 het volgende:
Ik ben toch echt de oorzaak.
Ik postte het al eerder; telkens wacht ik met die oranje spullen uit de kast te halen omdat dat altijd een omslagmoment is geweest... we verloren telkens. Mij zie je dus niet snel meer in een oranje shirt, ook dit tournooi was dat dus het geval nog niet.
Laat ik nou net vanmorgen heel voorzichtig mijn auto versierd hebben met de eerste oranje merch.
Goed lijstje, ik mis alleen die 3 extra longen van Zhirkov, wat is dat voor enge mutantquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1. Arshavin
2. Heitinga
3. Mathijsen
4. Van Bronckhorst
5. Wissels
6. Lubos Michel
7. Rafael van der Vaart
8. Arjen Robben
9. Henk Kesler
10. De commentator
|
Forum Opties | |