Babelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland heeft verloren omdat
1) Joris Mathijsen
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is.
5) Robben geblesseerd was
6) Sneijder volledig uit de wedstrijd is gespeeld
7) ze met rouwbanden om speelden. Waardoor de bloed toevoer naar hun arm beknelt is geraakt. Daar hadden ze hinder van.
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
9) Babel geblesseerd was
10) de scheidsrechter voor elke scheet tegen Nederland vloot. Ook als er echt helemaal geen overtreding is gemaakt.
Dat viel wel mee, vervang die maar door:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, vervang die maar door:
8) Commentator Jeroen Grueter op de hand van Rusland was.
Ja daardoor ging Nederland echt slechter spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, vervang die maar door:
8) Commentator Jeroen Grueter op de hand van Rusland was.
Neem ook even mee dat Nederland Hiddink zwaar onderschat heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is.
Ja waar was hij dan????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:44 schreef Anonymousz het volgende:
Als robben had gespeeld hadden we gewonnen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
1) Joris Mathijsen care
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest onzin rede
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen Kolodin deed niks fout tegen Sneijder
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is. Tja...daar had Van Basten rekening mee moeten houden![]()
5) Robben geblesseerd was Natuurlijk had robben in z'n eentje de wedstrijd gered...
6) Sneijder volledig uit de wedstrijd is gespeeld Alle spelers waren uit de wedstrijd gespeeld
7) ze met rouwbanden om speelden. Waardoor de bloed toevoer naar hun arm beknelt is geraakt. Daar hadden ze hinder van. Heb jij toevallig zo'n rouwband om je hoofd heen?
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren. Fout van van Basten
9) Babel geblesseerd was![]()
![]()
![]()
10) de scheidsrechter voor elke scheet tegen Nederland vloot. Ook als er echt helemaal geen overtreding is gemaakt. Natuurlijk was de scheids tegen Nederland..dat is altijd zo...een complot tegen Nederland!
nee want daardoor gaat de mentaliteit ook niet omlaag of zo? ik zou ook niet meer met m'n hoofd bij het voetbal zin als dat zou gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou de dood van het dochtertje is niet een reden sorry hoor.
Ja dat is het!quote:
Nou niet ieder speler is dan zoooo aangeslagen dat hij geen voetbal meer kan spelen zoals vandaag. Dat Kalid bagger speelde is normaal maar het hele elftal?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
nee want daardoor gaat de mentaliteit ook niet omlaag of zo? ik zou ook niet meer met m'n hoofd bij het voetbal zin als dat zou gebeuren.
DUS JIJ WAS HET?! LANDVERRADER!!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef monco13 het volgende:
Ik ben toch echt de oorzaak.
Ik postte het al eerder; telkens wacht ik met die oranje spullen uit de kast te halen omdat dat altijd een omslagmoment is geweest... we verloren telkens. Mij zie je dus niet snel meer in een oranje shirt, ook dit tournooi was dat dus het geval nog niet.
Laat ik nou net vanmorgen heel voorzichtig mijn auto versierd hebben met de eerste oranje merch.
Goed lijstje, ik mis alleen die 3 extra longen van Zhirkov, wat is dat voor enge mutantquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1. Arshavin
2. Heitinga
3. Mathijsen
4. Van Bronckhorst
5. Wissels
6. Lubos Michel
7. Rafael van der Vaart
8. Arjen Robben
9. Henk Kesler
10. De commentator
NL kon geen moment volgens plan spelen omdat iedereen volgens mij ook steeds achter die russen aan moest.... maar goed, wat je zegt... die Russen deden het prima. Puike pot.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:01 schreef smurfzilla het volgende:
Rusland was een veel betere ploeg, zette de hele tijd druk op NL.
Rusland heeft verdiend gewonnen. Punt uit.
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef thedude0 het volgende:
zou me niets verbazen als de joden hier achter zouden zitten. die voeren achter de schermen overal macht op uit.
Denk dat ze op die manier v Basten eerder willen strikken voor het zionistische bastion dat AJAX heet. Geef ze groot gelijk. Aangezien we geen kwartfinales hebben in de Eredivisie moet het helemaal goed gaan komen met de zionistische dominantie aankomend jaar.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef thedude0 het volgende:
zou me niets verbazen als de joden hier achter zouden zitten. die voeren achter de schermen overal macht op uit.
Inderdaad, paar hele goeie acties vandaag. De Jong ook verdedigend sterk. Misschien zag ik het verkeerd, maar ik kreeg het idee dat Kuijt de wedstrijd uit gespeeld is door z'n man. Rechts was bij NL een gapend gat, en Boula kan dat niet opvullen, is aanvallend gewoon zwak.quote:
Matthijssen speelde misschien wel zn beste wedstrijd vandaagquote:
Onzin. De russen waren fenomenaal, alles lukte, ze hadden overal de bal, waren enorm beweeglijk en 9 van de 10 aanvallen waren gevaarlijk. Echt superieur. Eigenlijk heeft Nederland het nog niet eens zo slecht gedaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:49 schreef monco13 het volgende:
Rusland was niet beter maar Nederland was slechter
LOL, hij was niet best vandaag hè. En als ie dan wél optijd bij z'n man kwam, was het zoals gewoonlijk met duw- en trekwerk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Sackboy het volgende:
1) Joris Mathijsen
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen
4) Joris Mathijsen
5) Robben geblesseerd was
6) Joris Mathijsen
7) Joris Mathijsen
9) Joris Mathijsen
10) Joris Mathijsen
Dat vind ik zo'n zwak argumentquote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:
11. Russische competitie is nog niet zo gek lang geleden begonnen waardoor de Russen fris zijn en wedstrijdritme hebben.
Origineelquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Asgard het volgende:
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef J.Herrer het volgende:
1) Arshavin
2) Arshavin
3) Arhavin
4) Arshavin
5) Hiddink
6) Arshavin
7) van Bommel
8) Arshavin
9) Balkenende
10) Arshavin
Wat doe je nou zielig man. Hoe oud ben je 15? Met je misselijkmakende posts, van die sfeerverziekende lui op FOK! hebben we echt niet nodig.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:13 schreef arzu_24 het volgende:
SUPERHARREGARRE:
En jij bent gewoon een mislukte Hollander met een lelijke kutkop. Je bent echt lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Hee, een toeterende Turk.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:13 schreef arzu_24 het volgende:
SUPERHARREGARRE:
En jij bent gewoon een mislukte Hollander met een lelijke kutkop. Je bent echt lelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat doe je nou zielig man. Hoe oud ben je 15? Met je misselijkmakende posts, van die sfeerverziekende lui op FOK! hebben we echt niet nodig.En jij hebt het over sfeer verzieken?? Het verbaasd mij dat je nog weet wat dat betekent. Zulke mensen als jij (racisten) VERZIEKEN de boel in de wereld. Over zieligheid gesproken?? Dan kom jij toch wel op de eerste plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen jou voorouders nog in kartonnen doosjes poepten hadden de Turken de WC al uitgevonden. Wij imponneerden niets maar jullie wel! Mensen zoals jij zijn zo trots met jullie kolonies. Jullie hebben alles geplundert. Kom nu niet aanzetten met vrijheid, want vrijheid dat verdienen mensen zoals JIJ niet na al dat slavernij!! Mensen zoals jij roepen altijd : NEDERLAND is te vol, kom daar niet mee aanzetten. Als onze vaders hier niet kwamen was NL erger dan Polen en Roemenie geweest!!Dus...economie plat, geen werk niks! Je kan wel een grote bek geven op internet, maar op straat loop je vast als een nerd!!
Zo dat moest er ff uit. Komt vast hard aan he, uitgeluld worden door een Turks meisje, die misschien wel veel beter Nederlands dan jij spreekt en ook bijna is afgestudeerd![]()
![]()
Mazzelll
Lees dit maar ééns:quote:Op zondag 22 juni 2008 16:24 schreef Terreros85 het volgende:
1. Doping bij de Russen
Afgestudeerd op de basisschool zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
En jij hebt het over sfeer verzieken?? Het verbaasd mij dat je nog weet wat dat betekent. Zulke mensen als jij (racisten) VERZIEKEN de boel in de wereld. Over zieligheid gesproken?? Dan kom jij toch wel op de eerste plaats.
Toen jou voorouders nog in kartonnen doosjes poepten hadden de Turken de WC al uitgevonden. Wij imponneerden niets maar jullie wel! Mensen zoals jij zijn zo trots met jullie kolonies. Jullie hebben alles geplundert. Kom nu niet aanzetten met vrijheid, want vrijheid dat verdienen mensen zoals JIJ niet na al dat slavernij!! Mensen zoals jij roepen altijd : NEDERLAND is te vol, kom daar niet mee aanzetten. Als onze vaders hier niet kwamen was NL erger dan Polen en Roemenie geweest!!Dus...economie plat, geen werk niks! Je kan wel een grote bek geven op internet, maar op straat loop je vast als een nerd!!
Zo dat moest er ff uit. Komt vast hard aan he, uitgeluld worden door een Turks meisje, die misschien wel veel beter Nederlands dan jij spreekt en ook bijna is afgestudeerd![]()
![]()
Mazzelll
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
En jij hebt het over sfeer verzieken?? Het verbaasd mij dat je nog weet wat dat betekent. Zulke mensen als jij (racisten) VERZIEKEN de boel in de wereld. Over zieligheid gesproken?? Dan kom jij toch wel op de eerste plaats.
![]()
Mazzelll
Je praat over racisme, niet wetende dat de Turken het meest racistische en nationalistische volkje van de wereld zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
leuke trolquote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
1) Ik ben geen racist, tenzij je Turken als een ras ziet.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
Kenker, dit was ff te grappig gewoonquote:Op maandag 23 juni 2008 00:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Je praat over racisme, niet wetende dat de Turken het meest racistische en nationalistische volkje van de wereld zijn.
Daarnaast heb je het over het vermeende barbarisme van de Europeanen. Mag ik je erop wijzen dat vrijwel elke belangrijke ontwikkeling in EUropa is gedaan, en zij de wereld naar een beter punt hebben geholpen, samen met de Oost-Aziaten. de Turken zijn niet meer dan een mongolide bergvolkje dat nog ezels neukte en schapenstront vrat toen wij al de wereld veroverden en handel dreven met inheemse volkeren
En als jullie vaders er niet waren geweest hadden we nu 150 miljard meer te besteden gehad, dat zijn de keiharde cijfers van de multikul
O ja, een VMBO diploma noem ik niet afstuderen, je schrijft als een imbeciel en dat zal je ongetwijfeld ook wel zijn
Maar wat is dan de reden dat jullie vaders naar hier emigreerden dan? Vanwege het mooie weer ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |