abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59593920
omdat Nederland nooit een kwart/halve finale wint PUNT
pi_59593980
Ik geloof er geen zak van dat de dood van Boularouz's zijn dochter hier iets te maken mee heeft. Nederland speelde gewoon vanaf de eerste minuut als een slappe dweil. Dat we 1-1 scoorden was puur geluk. We mogen blij zijn dat het geen 1-6 is geworden, zoveel kansen als die Ruski's kregen!
  zondag 22 juni 2008 @ 00:38:44 #53
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_59594019
Niks scheidsrechter
Niks hoogmoed

Rusland was gewoon beter. Als zij Europees kampioen worden - en dat hoop ik oprecht - dan is het zonder meer verdiend.

Nadeel van knock-out systeem; ben je even minder, lig je er uit.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_59594059
Jongens Jongens Jongens..

Wat een gezeik van die gene die deze topic heeft geopend!
De Russen waren goed, ze hebben Nederland uit elkaar weten te drijven..thats it!
Ik kan begrijpen (Volkomen!) dat boula het niet normaal zwaar had, maar als professionals..
zoals de jonges van oranje zijn...moet die knop om! (Ja, het is bijna je familie, het is zwaar...)
En dat hebben ze ook gedaan! Ze hebben er om gevochten! Niets is minder waar..

En ga nou niet Guus de schuld geven wat een gezeik zeg..Guus heeft er een goede ploeg
neergezet, klaar, punt uit.

De droom is voorbij en ga nou niet van die lame ass excusen verzinnen..Rusland heeft het
gewoon geflikt en Nederland had een offday, die zitten er ook tussen..Naatja dat dat nou net
nu moet gebeuren maar het is gewoon niet anders..you cant go back in time can you?

Klaar, punt uit!

Ik ben 1000% voor mijn eigen land, mijn thuisbasis..Nederland!
Maar de Russen hadden net wat harder ervoor gevochten en hebben het (jammergenoeg)
ook gewoon verdient deze wedstrijd..misschien een landverader, kan me niets schelen!

Ophouden nou, vlaggetjes naar bedenen , oranje uit je haren, schmink van je gezicht
en gaan slapen..de droom is voorbij. We hadden te vroeg gejuigd.

Klotezooi...
  zondag 22 juni 2008 @ 00:40:38 #55
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59594087
Omdat Nederland gewoon helemaal uit het ritme was, en ik denk eigenlijk ook overmoedig was.

Daarnaast speelde Rusland vandaag een hele sterke wedstrijd waar ik, gek genoeg, hier en daar echt van genoten heb. De scherpte die wij hadden haalden zij net niet, maar oh, oh, oh, wat een dynamiek. Het statische Nederland stak flets af tegen het frisse Rusland. Zonde, maar dat is toernooi voetbal. Wie 1 keer verzaakt kan naar huis. Jammer, maar absoluut gerechtigheid.

Respect voor Koning Guus, zoveel is zeker. En hoewel mijn interesse in het verdere verloop me nauwelijks nog interesseert, hoop ik op een Rusland-Turkije finale. De rest moet ik niet, en ik denk dat ze beiden goed genoeg zijn om het te halen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 22 juni 2008 @ 00:44:28 #56
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_59594200
Oranje was geen moment overmoedig.

De meeste supporters wél.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  zondag 22 juni 2008 @ 01:01:15 #57
128159 smurfzilla
-------------------
pi_59594595
Rusland was een veel betere ploeg, zette de hele tijd druk op NL.

Rusland heeft verdiend gewonnen. Punt uit.
>>>Fast forward>>>
  zondag 22 juni 2008 @ 01:04:00 #58
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59594659
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:01 schreef smurfzilla het volgende:
Rusland was een veel betere ploeg, zette de hele tijd druk op NL.

Rusland heeft verdiend gewonnen. Punt uit.
NL kon geen moment volgens plan spelen omdat iedereen volgens mij ook steeds achter die russen aan moest.... maar goed, wat je zegt... die Russen deden het prima. Puike pot.

Zelden zo verdiend er uit (2006 daargelaten)
pi_59594663
zou me niets verbazen als de joden hier achter zouden zitten. die voeren achter de schermen overal macht op uit.
  zondag 22 juni 2008 @ 01:06:37 #60
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_59594716
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef thedude0 het volgende:
zou me niets verbazen als de joden hier achter zouden zitten. die voeren achter de schermen overal macht op uit.
  zondag 22 juni 2008 @ 01:25:50 #61
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59595120
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef thedude0 het volgende:
Denk dat ze op die manier v Basten eerder willen strikken voor het zionistische bastion dat AJAX heet. Geef ze groot gelijk. Aangezien we geen kwartfinales hebben in de Eredivisie moet het helemaal goed gaan komen met de zionistische dominantie aankomend jaar.
pi_59595389
Mathijsen speelde prima.
pi_59595440
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef SCH het volgende:
Mathijsen speelde prima.
Probeer je te trollen?
pi_59595453
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:42 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Probeer je te trollen?
Nee.
pi_59595457
rusland heeft gewoon meer kwaliteit, want anders word je niet zo van de mat gespeeld.
  zondag 22 juni 2008 @ 01:45:35 #66
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59595478
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef SCH het volgende:
Mathijsen speelde prima.
Inderdaad, paar hele goeie acties vandaag. De Jong ook verdedigend sterk. Misschien zag ik het verkeerd, maar ik kreeg het idee dat Kuijt de wedstrijd uit gespeeld is door z'n man. Rechts was bij NL een gapend gat, en Boula kan dat niet opvullen, is aanvallend gewoon zwak.

V Persie bakte er niks van. En uiteindelijk was het verschil klein... De Russen hadden van al hun scherpe aanvallen maar een miniem rendement qua echte kansen, anders waren we echt afgeslacht. NL creerde een paar goeie kansen, maar over het geheel bijna niets. We liepen alleen maar achter hun aan.

Nogmaals, respect voor koning Guus. Laat opnieuw zien wie de baas is.
  zondag 22 juni 2008 @ 01:46:03 #67
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59595484
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:42 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Probeer je te trollen?
Matthijssen speelde misschien wel zn beste wedstrijd vandaag
pi_59595534
stiekem hoop ik dat de russen betrapt worden op doping.................ja ik weet het...trieste reactie na een trieste nederlaag

edit: niet dat het veel zou uitmaken....
pi_59595546
Rusland was niet beter maar Nederland was slechter
pi_59595552
Talpa
pi_59595665
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:49 schreef monco13 het volgende:
Rusland was niet beter maar Nederland was slechter
Onzin. De russen waren fenomenaal, alles lukte, ze hadden overal de bal, waren enorm beweeglijk en 9 van de 10 aanvallen waren gevaarlijk. Echt superieur. Eigenlijk heeft Nederland het nog niet eens zo slecht gedaan.
pi_59595700
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Sackboy het volgende:
1) Joris Mathijsen
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen
4) Joris Mathijsen
5) Robben geblesseerd was
6) Joris Mathijsen
7) Joris Mathijsen
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
9) Joris Mathijsen
10) Joris Mathijsen
LOL, hij was niet best vandaag hè. En als ie dan wél optijd bij z'n man kwam, was het zoals gewoonlijk met duw- en trekwerk.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_59595813
1. Rusland scoorde meer dan Nederland.
2. Rusland speelde beter over.
3. Rusland speelde sneller over.
4. Rusland combineerde voorin.
5. Dat laffe Oranjepubliek dat vanaf minuut 1 overklast was door het Russische deel vh stadion.
6. Nederlandse spelers waren aan het zeiken op elkaar, volgens de commentator vooral Sneijder.
7. De Russische verdediging was niet doorheen te komen.
8. 'tis weer mooi geweest voor vandaag, ik ga naar bed..
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  zondag 22 juni 2008 @ 02:12:31 #74
84524 Morwen
I got life
pi_59595847
-Geen wedstrijdritme van het A-team
-Verslagen door de dood van de dochter van Boularouz (ze zijn allemaal gek op kinderen)
-Zwakke verdediging
-Kennis van Hiddink van de Nederlandse speelwijze èn de zwakke plekken(verdediging)
-Hiddink die Nederland als winnaar wegzette en Rusland als het kleine calimerootje (slim, dat wel)
-Een scheidsrechter die onnodig veel fluitte waardoor Ned helemaal niet in hun spel konden komen (geen excuus)
-Over hun piek heen, beter kloterige voorrondes dan een slecht einde.
-Geen enthousiasme (meer)

Helaas is het zo dat een jonge enthousiaste ploeg ook eerder inzakt na een tegenslag, zellfs Van Basten had dit niet kunnen voorkomen. Door van Der Sar is het geen 10-1 geworden en daar moeten we god op onze blote knietjes voor danken. Van der Sar en Van Nistelrooy, de echte helden deze EK
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 22 juni 2008 @ 16:24:42 #75
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_59605274
1. Doping bij de Russen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: