Oh MIJN GOD!!! Een allochtoon die iets goed doet!!! Schocking !!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:34 schreef Robar het volgende:
Overigens ben ik nog nooit zo blij geweest met Nigel de Jong als in deze wedstrijd
Zonder hem was het in de reguliere speeltijd al gedaan!!!!!! (4-1 ofzo)
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou meneer de Mod, dan mag je die posts van arzu_24 ook eens weghalen want dat gaat ook nergens over.
[..]
Zal het echt alleen aan de opstelling gelegen hebben? Één ding wat ik nog niet snap is dat ze moe werden, terwijl Rusland nog fit was. Onbegrijpelijk..v Basten mischien toch te weinig conditie training gedaan?
helemaal mee eens, en dit ontbreekt ook in alle analyses.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het totaal ontbreken van spel over de vleugels bij Nederland.
Als je kijkt naar de goals van Rusland > Over de vleugels.
Waarom werd er niet meer aangevallen over de linker of rechter kant??
En als arzu gewoon reageerde op GoodGawd , heeft GoodGawd helemaal geen poot om op te staan!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:51 schreef arzu_24 het volgende:
niks ervan, ik mag hier net zoveel posten als jij, jij hebt niks te zeggen hierover. Dan doe je je ogen maar dicht en lees je het niet!!!
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:51 schreef arzu_24 het volgende:
niks ervan, ik mag hier net zoveel posten als jij, jij hebt niks te zeggen hierover. Dan doe je je ogen maar dicht en lees je het niet!!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens meneer Bogarde. Speelt die Bogarde nog proffesioneel voetbal? Hoor namelijk niks meer van hem..Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Hij kiest voor zijn team.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van Basten heeft gewoon geen leiderschap getoond, Hiddink had Boulahrouz naar huis gestuurd
Snap nog steeds niet waarom hij niet voor z'n vriendin en familie heeft gekozen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |