Daar ken ik er nog wel 1 van...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoud hebt. En je taalbeheersing is treurig.
Ik ben schuldig, sorrie!quote:
Eentje maar? Mazzelaarquote:
zen gedachte he (less=more0quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil ook iemand afkatten!
Kom maar op!quote:
gloor/chloor ik ben een vmbo'er wat is jouw excuus?quote:
Niveau, intelligentie, opvoeding, en een rijke historie aan bans.quote:
Om het voor die ban nou te laten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niveau, intelligentie, opvoedingen een rijke historie aan bans.
De volgende is een half jaar...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Om het voor die ban nou te laten...
Je hebt mij op msn, dus wat let je?quote:
Staat er ergens dat ik van oversekste jonge nichten hou?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
Je hebt mij op msn, dus wat let je?
Ok misschien moet ik dan wel even je msn doorgeven aan cahir!
Jij bansquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niveau, intelligentie, opvoeding, en een rijke historie aan bans.
Je zou jezelf toch niet verlagen met je 'intelligentie etc.'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik van oversekste jonge nichten hou?
over wie heb je het nou?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik van oversekste jonge nichten hou?
Maar jij brengt de beest in me boven schat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Cahir het volgende:
Je zou jezelf toch niet verlagen met je 'intelligentie etc.'
Ik heb anders ook Mavo gedaan hoor... Dus dat is echt geen excuusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gloor/chloor ik ben een vmbo'er wat is jouw excuus?
(officieel een mavist maar voor de vormgeving..)
Get a room!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar jij brengt de beest in me boven schat.
oftewel beheersingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niveau, intelligentie, opvoeding, en een rijke historie aan bans.
Niet als hij een TMM wilt zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel beheersing
laat die controlle nou eens los, kan heel opluchtend zijn
Dat doe ik heus wel, morgenavond bijvoorbeeld. Maar niet hier. En jij? Nog plannen voor het weekend of gewoon druk met werk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
oftewel beheersing
laat die controlle nou eens los, kan heel opluchtend zijn
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:58 schreef Breezerslet het volgende:
Lol een gozer stuurt I want sex with you, hij ziet best wel leuk uit dus toch maar een datum geprikt.
Wat impliceer je hiermee?quote:
Ik ging de basisschool af met het lees niveau van groep 5 dus... Was er nog niet totaal klaar voorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb anders ook Mavo gedaan hoor... Dus dat is echt geen excuus
Maar.. lanks... dat leer je op de basisschool...
(groep 4, met inoefening in groep 5 en 6)
Ehm, ik heb hem wel eens in het wild gezien, en nee, hij gedraagt zich niet als een kutpuber.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
Dat TMM een volwassenen is die leeft/zich gedraagt als een kutpuber.
Zegt genoegquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ehm, ik heb hem wel eens in het wild gezien, en nee, hij gedraagt zich niet als een kutpuber.
hijft er allang een...quote:
umz een gay.nl profiel hebben we het over toch?quote:
Cahir, hoedt je voor de dag dat ik er achter kom dat ik weet wie jij bentquote:
Ik weet dat ik een gewild object ben voor pedofielen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Cahir, hoedt je voor de dag dat ik er achter kom dat ik weet wie jij bent
ik ga morgen naar megapann, maar verder heb ik het erg druk, donderdag een kaderstellende vergadering van 9 uur, afsluiting van het seizoen in de gemeentequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doe ik heus wel, morgenavond bijvoorbeeld. Maar niet hier. En jij? Nog plannen voor het weekend of gewoon druk met werk?
wie is TTM?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
Poll: Wie is de grootste relnicht van dit topiccahir Sam TTM Ang3l bartjebart Stroekie CDP PJORourke LGE Hierissieweer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
eindelijk eens leuke poll, alleen jammer dat ie niet correct registreerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
Poll: Wie is de grootste relnicht van dit topiccahir Sam TTM Ang3l bartjebart Stroekie CDP PJORourke LGE Hierissieweer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Je bent er maar weer druk mee!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga morgen naar megapann, maar verder heb ik het erg druk, donderdag een kaderstellende vergadering van 9 uur, afsluiting van het seizoen in de gemeente
zondag heb ik eindpresentatie voor school waarvoor ik een scene uit een stuk moet regisseren en een muzieksuk moet choreograferen, waarvoor ik 13 dansers nodig heb (8 vrouwen en 5 mannen) en nog niet 1 heb.
Ik zei je toch, dat is het complot!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef PJORourke het volgende:
Waarom begint die scharrel nu weer tegen me aan te ouwehoeren?
Dit slaat echt helemaal nergens op!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zei je toch, dat is het complot!
wil je er over praten???quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op!
zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie is zich flink rauw aan het rukken op de heerlijke heerschappen van de brouwerij in Utrecht?
Klaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg![]()
zulke taal en bezigheden heb ik je niet bijgebracht
Was trouwens weer een nichtenbende in het Piazza vandaag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
zeg![]()
zulke taal en bezigheden heb ik je niet bijgebracht
Hij heeft toch alles al gezien dear.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Cahir het volgende:
Er valt toch niks te zien op je gay, geen zorgen.
Stroekie, wat heb je nu allemaal weer uitgehaald?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was trouwens weer een nichtenbende in het Piazza vandaag...
ik schrijf niet met potlood maar typequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
over wie heb je het nou?
Over oversekste nichten gesproken: stroek, heb jij nou al een keer je potlood losgelaten of uhh...
Hai!quote:
Stroek for the rescuequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef PJORourke het volgende:
Ik bedoel, waarom ik? Waarom nu? Help!
ik was er vandaag nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was trouwens weer een nichtenbende in het Piazza vandaag...
niets want ik was vandaag niet in Eindhovenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroekie, wat heb je nu allemaal weer uitgehaald?
De halve Stratumsedijk was er wel...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Stroekie het volgende:
ik was er vandaag niet
ik zwierf vandaag met GPS door Utrecht Centrum
en met dit tempo haal ik jullie ook niet meer inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
Zo te lezen was stroekie nog niet klaar...
Harder trekken dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met dit tempo haal ik jullie ook niet meer in
nee gekkiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De halve Stratumsedijk was er wel...
Heb je daar ook al GPS voor nodig? De mannen van tegenwoordig ook
lucky youquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef MisterO het volgende:
Mooi dat ik niet eens als optie sta bij de relnichtenpoll
Zo te horen aan het geluid, komt het richting van klein-turkije dus denk het welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:55 schreef Vlarp het volgende:
Goh, zou Turkije gewonnen hebben? Heel Rotterdam was aan het toeteren en met Turkse vlaggen aan het zwaaien
Euhm een koelkast met een klein vriesvakje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
Oke stelling:
Stel je hebt een kleine keuken, daar moet in de koelkast, wasmachine, vriezer, droger. Hoe pak jij dit aan? Als je alles doet heb je maar een onderkast van 40 cm ter beschikking.
Poll: Wat zou jij doen?vriezer op de slaapkamer droger op de slaapkamer het gewoon doen met de ruimte die je hebt
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Blijkbaar kun je er wel wat van, en ik, ik blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lucky you
ik schijn blijkbaar wel aanleiding te geven
ik heb daar nooit een cursus voor gevolgdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je er wel wat van, en ik, ik blijkbaar niet
Jij houdt van voetbal, en dus ben je geen nicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Blijkbaar kun je er wel wat van, en ik, ik blijkbaar niet
wil een staande met 3 laden of een tafelmodel koelkast en dan een vriestkast op de slaap kamer, maar dat vind ik niets. Droger is ook broodnodig, want anders moet ik mijn was drogen in de woonkamer ofzo. Een was/droog combi is dan qua water en electra absoluut niet zuinig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm een koelkast met een klein vriesvakje?
Geen droger?
Hij heeft wa met nadia...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij houdt van voetbal, en dus ben je geen nicht.
ik weet niet hoe jij slaapt, maar ik moet dus niets dat bromt/zoemt op mijn slaapkamer hebben staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wil een staande met 3 laden of een tafelmodel koelkast en dan een vriestkast op de slaap kamer, maar dat vind ik niets. Droger is ook broodnodig, want anders moet ik mijn was drogen in de woonkamer ofzo. Een was/droog combi is dan qua water en electra absoluut niet zuinig...
Oeps, vergeten! Sorrie!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef MisterO het volgende:
ik slaap nu naast een cv ketel, maar je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij slaapt, maar ik moet dus niets dat bromt/zoemt op mijn slaapkamer hebben staan![]()
want daar ga ik mij aan ergeren, vooral op momenten dat ik bijna is slaap zou gaan vallen
Je bent nou eenmaal konningin van alle nichten darlingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef MisterO het volgende:
dit kon dan weer zo 1 zin zijn uit die fantastische reeks Ridder Rob van studio 100quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:16 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal konningin van alle nichten darling.
Zou kunnen welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar de Friso volgende week?
dat valt niet geheel uit te sluitenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar de Friso volgende week?
Dies leuk!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit kon dan weer zo 1 zin zijn uit die fantastische reeks Ridder Rob van studio 100![]()
met schandknaapschildknaap Jeanette
wees er maar trots op...quote:
jij moet op youtube nog maar eens zoeken naar willy en marjettenquote:
volgens mij wel. Dacht ik nu humz... Ik ga morgenochtend mijn rooster opzoekenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat kwam agenda technisch toch niet uit bij je ?
Jij gaat definitief niet naar Antwerpen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat valt niet geheel uit te sluiten
Ik sta vrij laag...quote:
Ik ben nou eenmaal geen sterotype homoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij houdt van voetbal, en dus ben je geen nicht.
ben nog in afwachting van zwollywoodquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaat definitief niet naar Antwerpen?
Ik ben ook wel een beetje zo. Je kunt bij mij terecht voor voetbal, auto's maar ook de laatste van Kylie en D&G zonnebrillen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef MisterO het volgende:
Ik ben nou eenmaal geen sterotype homohou van voetbal kijken, maar tegelijkertijd ook van kleding en foute popmuziek. Maar een valse nicht, nee ik heb niks vals in mij
Weer wat met elkaar gemeenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zo. Je kunt bij mij terecht voor voetbal, auto's maar ook de laatste van Kylie en D&G zonnebrillen.
Okee. Zou het wel leuk vinden als er tenminste EEN iemand ging die ik ken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben nog in afwachting van zwollywood
maar ik kan natuurlijk op zondagmiddag altijd nog wel even op en neer
moet ik wel eerst even aan Creno een routebeschrijving vragen![]()
maar ik ben geen mogelijkheid tot filmen, wel kan ik foto's voor je maken
kwa verjaardag onderwerpen ontbreekt er dan nog net de beurskoersenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zo. Je kunt bij mij terecht voor voetbal, auto's maar ook de laatste van Kylie en D&G zonnebrillen.
Ik heb wel een belggingscursus gevolgd, maar heb er nog niks mee gedaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwa verjaardag onderwerpen ontbreekt er dan nog net de beurskoersen
iPhone comes to the recue!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:31 schreef Stroekie het volgende:
kwa verjaardag onderwerpen ontbreekt er dan nog net de beurskoersen
En een koelvriescombi?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wil een staande met 3 laden of een tafelmodel koelkast en dan een vriestkast op de slaap kamer, maar dat vind ik niets. Droger is ook broodnodig, want anders moet ik mijn was drogen in de woonkamer ofzo. Een was/droog combi is dan qua water en electra absoluut niet zuinig...
friso is komende vrijdagavondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:35 schreef hierissieweer het volgende:
luister en huiver: ik heb 2 diensten aankomendeweeek ge saboteerd dus... ik moet vrijdag en zondag avond, als ik zondag avond vrij kan krijgen kom ik
kom op zeg, heb je de reviews niet gelezen?quote:
Wat is friso? komende vrijdagavond hoort iedereen in Assen te zijn, de jaarlijkse TT feestenquote:
hij is een nicht, dus kijkt niet naar de inhoud maar alleen naar de buitenkant / looksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
kom op zeg, heb je de reviews niet gelezen?
www.frisofeest.nlquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is friso? komende vrijdagavond hoort iedereen in Assen te zijn, de jaarlijkse TT feesten
daar heb ik toch niks te zoeken zonder leerfetishquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is friso? komende vrijdagavond hoort iedereen in Assen te zijn, de jaarlijkse TT feesten
Heb je hem ooit wel eens in handen gehad?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:37 schreef MisterO het volgende:
kom op zeg, heb je de reviews niet gelezen?
Ja, zoek maar een heeeeeele grote pot uit om je achter te verstoppen vrijdag!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:39 schreef Stroekie het volgende:
hij is een nicht, dus kijkt niet naar de inhoud maar alleen naar de buitenkant / looks![]()
![]()
verstopt zich achter een dikke boom
Modderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
Daar val ik niet voor, lees de reviews eerst maar eens PJOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je hem ooit wel eens in handen gehad?
2 doosjes allesverloren is zeker niet genoeg ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, zoek maar een heeeeeele grote pot uit om je achter te verstoppen vrijdag!
Niks, volgens mij. Apple overtreft altijd de verwachtingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef wonderer het volgende:
Wat is er mis met de nieuwe iPhone dan? Ik hoor hier en daar geluiden maar...?
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een koelvriescombi?
Maar ga je die hele vriezer dan ook echt gebruiken?
Wat die droger betreft, je kunt je wasgoed toch te drogen hangen op de badkamer? Of wanneer je aan het werk bent inderdaad in de woonkamer? Er zijn hele handige droogrekken die je in kunt klappen wanneer je em niet gebruikt (en dan bijvoorbeeld onder het bed schuiven).
Als jij gaat voor dat een wat kleinere woning met 2 kamers zul je denk ik consessies moeten doen tbv de luxe qua ruimte
oh, dus jij hebt straks helemaal geen tijd/oog voor de andere Fokkers op Pannquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar val ik niet voor, lees de reviews eerst maar eens PJO![]()
Zo ik heb zin in morgen zeg. Date, nederlands elftal, pann. wat een drukte
Heb je iets gevonden dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
de vriesruimte heb ik nodig voor de jagermeister en ijsklontjes voor in de bailys
En aan drogende was heb ik een hekel, (in de badkamer is ook geen plek) dus een droger. Het wordt indd een koel/vries combi
Waar heb je het over. Das op het TT terrein. Daar kom ik echt niet ghoorquote:
Oh als ik je zie, ga ik je zeker wel aanspreken hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, dus jij hebt straks helemaal geen tijd/oog voor de andere Fokkers op Pann![]()
![]()
maar toch ook knokken / rellen / politie ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Das op het TT terrein. Daar kom ik echt niet ghoor![]()
In de binnenstad zijn allemaal feesten met vette dj's en goede artiesten, grote kermis, bungeejumpen.. Het feest van het jaar in Assen, ik kan niet wachten
Ja wat wil je... Heel veel mensen, heel veel bier en heeeel veel gezelligheid. Dan krijg je dat altijd wel...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch ook knokken / rellen / politie ?
zal ik voor de herkenbaarheid een oranje polo aantrekken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh als ik je zie, ga ik je zeker wel aanspreken hoor
OK, duidelijk. Sorry, ik weet echt niet wat daar allemaal leeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:46 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over. Das op het TT terrein. Daar kom ik echt niet ghoor![]()
In de binnenstad zijn allemaal feesten met vette dj's en goede artiesten, grote kermis, bungeejumpen.. Het feest van het jaar in Assen, ik kan niet wachten
heb je op zaterdag ook een stek op 1 van de viaducten van de A28 om de meute weer uit te zwaaien ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja wat wil je... Heel veel mensen, heel veel bier en heeeel veel gezelligheid. Dan krijg je dat altijd wel...
volgens mij is Rourke ook geen zwarte cross typequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK, duidelijk. Sorry, ik weet echt niet wat daar allemaal leeft.
Ik heb hem in AMerika gebruikt en ik heb een iPod Touch, dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef MisterO het volgende:
Daar val ik niet voor, lees de reviews eerst maar eens PJO![]()
Mwah, Lowlands trek ik wel hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:54 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij is Rourke ook geen zwarte cross type
Heb het een paar jaar geleden al gedaan. Na 1 keer heb je het wel gezien... En dat oranje polo, geen goed ideequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je op zaterdag ook een stek op 1 van de viaducten van de A28 om de meute weer uit te zwaaien ?
Hij schijnt ook vrij goedkoop uit te komen. Ben benieuwd. Ik heb mijn n95 nog wel eventjes....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb hem in AMerika gebruikt en ik heb een iPod Touch, dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten.
gelieve uw pradaatjes thuis te latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
Zwarte cross=O+ lekkere boeren met het goede accent! (been there sucked that)
ik had gympies aan, ook niet altijd handig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelieve uw pradaatjes thuis te laten
wow ik wil ook money van belastingdienstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
De belastingdienst heeft geld gestort!1950 euri's Morgen meteen kijken naar lenzen!
Bring, it, on, bitch!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil ook iemand afkatten!
Ik kreeg om half 5 nog een SMS van Mitch dat ie niet langs zou komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:04 schreef Cairon het volgende:
urgh het is te vroeg!
ik was pas om 4:30 thuis
Ik heb gister m'n kaartje gekochtquote:
Net zoals dat ik iets van 2700,- eur teveel betaald heb aan de zorgverzekering en dat waarschijnlijk terugkrijg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Sigaren uit eigen doos. Want je had dus gewoon te veel betaald aan ze.
da's een flinke sigaar die jij hebt daarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals dat ik iets van 2700,- eur teveel betaald heb aan de zorgverzekering en dat waarschijnlijk terugkrijg.
Ga je naar Roisin?quote:
Woont Maurits trouwens in de buurt van de Boschdijktunnel? Ik geloof dat ik hem zag langsfietsen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg om half 5 nog een SMS van Mitch dat ie niet langs zou komenwas ik ff blij! Kon ik een uurtje extra slapen!
Nou niet geheel waar. Door mijn studie heb ik wat extra kosten posten. Deze kan ik dus opvoeren (krijg bijvoorbeeld de laptop van hun...) Ook indd de ziektenkostenverzekering die ik kan aftrekken. Maar ongeveer 500 euro is de teveel betaalde belasting ansich.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Sigaren uit eigen doos. Want je had dus gewoon te veel betaald aan ze.
Joah, kwam er net ook al achterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:08 schreef Breezerslet het volgende:
Cahir t staat nu in moi lijst en hij heeft behoefte aan een vriendje, dus muts ik kan je aan hem voorstellen.
zit je nu zo achter hem aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Joah, kwam er net ook al achter. Wou nog 'heb je em nou toegepleurd' zeggen.
Waren zat topics te vinden over die kut toeters jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:30 schreef Paul89 het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen. Maar zijn jullie allemaal niet een klein beetje meer pro-Wilders na al die kut (kuch) Turken? Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de stad in te komen (een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe).
Soms heb ik het idee bij jullie dat jullie maar allemaal in hutjes op de ginkelese heide moeten gaan wonen, gezellig samen met alle Wilders adepten en dan gezellig praten over hoe vroeger alles beter was in plaats van construcftief te werken aan oplossing voor onze huidige samenleving. En uitzetting ed is daar niet een van, je kunt de klok niet terugdraaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:30 schreef Paul89 het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen. Maar zijn jullie allemaal niet een klein beetje meer pro-Wilders na al die kut (kuch) Turken? Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de stad in te komen (een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe).
terug kunnen kijken op een geslaagd gala?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
oh en goedemorgen trouwens het was gezellig gisteravond
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee bij jullie dat jullie maar allemaal in hutjes op de ginkelese heide moeten gaan wonen, gezellig samen met alle Wilders adepten en dan gezellig praten over hoe vroeger alles beter was in plaats van construcftief te werken aan oplossing voor onze huidige samenleving. En uitzetting ed is daar niet een van, je kunt de klok niet terugdraaien.
Was zeer geslaagd, zenuwen inderdaad niet nodig, alleen maar positieve reactiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terug kunnen kijken op een geslaagd gala?
zenuwen achteraf nergens voor nodig geweest ?
"reikt een paar schouderklopjes aan Nuno uit"quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was zeer geslaagd, zenuwen inderdaad niet nodig, allen maar positieve reactiesen de afterparty was ook geslaagd
Niet aleen ik R. was geweldigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt een paar schouderklopjes aan Nuno uit"
someone got to do the dirty job
Een paar mongoloide uitingen van voetbalsupporters haalt mij niet over, dat hebben de persoonlijke ervaringen al lang geleden gedaan.quote:Ik heb geen zin om terug te lezen. Maar zijn jullie allemaal niet een klein beetje meer pro-Wilders na al die kut (kuch) Turken? Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de stad in te komen (een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe).
ik heb met Turken vaak ook minder moeite dan mat marokanen, en ook alleen maar sommige Marokanen, en dan meestal ook alleen de mannenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
wat is het rustig vandaag hier, is het terrasweer in NL?
en @Cairon, het spijt me van jouw ervaringen maar ik heb toch ook hele andere, maar misschien dat ik in een ander wereldje leef
Ach en dat getoeter dat hoort toch een beetje bij het voetbal. Als nederland wint gaan we in Lisboa ook altijf een rondje make met de auto en de nederlandse vlag en toeteren en de Portugezen vinden dat altijd leuk. Ja ok we zijn maar met zijn 3enquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb met Turken vaak ook minder moeite dan mat marokanen, en ook alleen maar sommige Marokanen, en dan meestal ook alleen de mannen
ik moet niet iedeen hier in mijn achtertuin hebben!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee bij jullie dat jullie maar allemaal in hutjes op de ginkelese heide moeten gaan wonen, gezellig samen met alle Wilders adepten en dan gezellig praten over hoe vroeger alles beter was in plaats van construcftief te werken aan oplossing voor onze huidige samenleving. En uitzetting ed is daar niet een van, je kunt de klok niet terugdraaien.
hier ookquote:
Waarschijnlijk een vrouw?quote:
En wie moge dat zijn!quote:
Trouwens, er lopen wel smakelijke landgenoten van jou rond!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef Breezerslet het volgende:
Geweldig kom ik net thuis van een dagje Italiaans uit eten met vriendin en een bezoekje again aan sex and the city, te horen krijgen dat Rusland heeft gewonnen is geweldig.
Rusje...quote:
Zo, jij komt er laat achter...quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
Ik ga mijn verdriet verdrinken in de stad....
Pecheur toevallig?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
Ik ga mijn verdriet verdrinken in de stad....
Is "christelijk" in dit geval heteronormatief bedoeld?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stel, je ziet een vacature voor een droombaan. Alleen je ziet dat er gevraagt wordt dat je de christelijke geloofsovertuiging kan uitdragen. Je weet dat de instelling niet echt streng van de revokerk is en dat je zelf best goede dingen aan geloof ziet en dit op een eucomenische manier kan uitdragen. Wat zou je doen, solliciteren of niet?
solliciteren, prive en werk kan je toch gescheiden houden, hoef je echt niet te koop mee lopen dat je homo bent.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stel, je ziet een vacature voor een droombaan. Alleen je ziet dat er gevraagt wordt dat je de christelijke geloofsovertuiging kan uitdragen. Je weet dat de instelling niet echt streng van de revokerk is en dat je zelf best goede dingen aan geloof ziet en dit op een eucomenische manier kan uitdragen. Wat zou je doen, solliciteren of niet?
Nop, je kunt ook homo en christelijk zijn. Wat ik zeg, geen revo instelling. Tis alleen de vraaag of je het uit wilt dragen...quote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is "christelijk" in dit geval heteronormatief bedoeld?
Ik zou het niet doen. D'r zijn wel meer droombanen waar je jezelf niet voor hoeft te verloochenen.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, je kunt ook homo en christelijk zijn. Wat ik zeg, geen revo instelling. Tis alleen de vraaag of je het uit wilt dragen...
Dat dus. Tis net als christelijke scholen, 't stelt niks voor.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:23 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
solliciteren, prive en werk kan je toch gescheiden houden, hoef je echt niet te koop mee lopen dat je homo bent.
Freak&Drama-magnetquote:
Fucking hell zeg.quote:
Ik nodig je een keer uit om op mijn school op bezoek te komen.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat dus. Tis net als christelijke scholen, 't stelt niks voor.
Zo zie ik het niet echt. Het is niet mijn stijl van werken. De bijbelvoorlezen en de betekenis uitleggen van bepaaldefeestdagen heb ik niet zo'n probleem mee. Zolang ik dus maar niet hoeft te evangeliseren!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. D'r zijn wel meer droombanen waar je jezelf niet voor hoeft te verloochenen.
Met ijn neusgaten, logisch toch!?quote:
had ik ook, ik kwam thuis vanw erk toen het al licht was...quote:Op zondag 22 juni 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren voetbal in de kroeg. De avond begon een beetje down. maar met wat drank erin en doorfeesten tot sluitingstijd maakt veel goed. Gelukkig geen kater
.
En het blijft een beetje vreemd om naar huis te fietsen als het licht wordt en de vogels beginnen te fluiten.
wat is er triest aanquote:
Als je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders... je bent vrij om te vertrekken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:00 schreef Breezerslet het volgende:
Trouwens wat speelde Nederland zwak en vals zeg.
Is niet aan jou om te bepalen en trouwens ik zeg niet dat ik een hekel heb aan Nederlanders maar dat Nederland vals heeft zitten spelen en zonder futquote:Op zondag 22 juni 2008 13:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders... je bent vrij om te vertrekken.
MGS is coolquote:Op zondag 22 juni 2008 13:11 schreef Cahir het volgende:
SNAKE-MGS4 (weet je überhaupt wel waar dit voor staat), lekkere nickname. En zijn hele profiel is ook beinvloedt door games
.
Sam Snakequote:Op zondag 22 juni 2008 13:32 schreef Cahir het volgende:
Ja, maar jij laat je leven er toch niet door beinvloeden? Je heet toch ook geen SAM-MGS4.
Nee nee.. dit keer niet, gewoon helemaal niet!quote:
Die formule wordt ook wel helemaal uitgemolken, als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. MegaPann was suf.
Bijna een normale Pann met een betere DJ, maar dat was het wel
Nou, ze hadden normaal ook de Winkel van Sinkel gehad voor MegaPann. Maar op het laatste moment is die locatie niet doorgegaan. Vorig jaar was de Winkel van Sinkel helemaal geweldig als locatie. Denk dat het daar ook wel door kwam.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die formule wordt ook wel helemaal uitgemolken, als je het mij vraagt
Hoeveel had je er nu nog mee naar huis genomen?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die formule wordt ook wel helemaal uitgemolken, als je het mij vraagt
Voor de zekerheid, hoeveel van wat?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel had je er nu nog mee naar huis genomen?
Ik zag buiten de Nachtburgermeester wel iemand zielig op een trapje zitten met z'n hoofd op z'n armen en een plas kots eronderquote:Op zondag 22 juni 2008 14:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, hoeveel van wat?
Die maat van mij lag uiteindelijk te kotsen in de goot, z'n vriendje kreeg 'm niet overeind, en ik maar wachten.
ik was het in elk geval niet,.....................quote:Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag buiten de Nachtburgermeester wel iemand zielig op een trapje zitten met z'n hoofd op z'n armen en een plas kots eronderWas hij dat?
Freaksquote:
Uit de goot neem ik aan?quote:Die maat van mij lag uiteindelijk te kotsen in de goot, z'n vriendje kreeg 'm niet overeind, en ik maar wachten.
Nee, hij was niet meer tot zitten in staat.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik zag buiten de Nachtburgermeester wel iemand zielig op een trapje zitten met z'n hoofd op z'n armen en een plas kots eronderWas hij dat?
Nul.quote:
Hmmm, het vriendje kennende zou de andere betekenis van het woord ook nog wel eens van toepassing kunnen zijn.quote:Uit de goot neem ik aan?
Ja ben ook netjes alleen naar huis gelopemn. Nou ja, vanaf de V&D dan.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nul.Ik ben niet zo erg als ik er uit zie.
Ik heb trouwens dat "I'm straight" t-shirt ook al een aantal keer gezien.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Ja ben ook netjes alleen naar huis gelopemn. Nou ja, vanaf de V&D dan.
Ja, ik 1x. maar wel de zwarte.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dat "I'm straight" t-shirt ook al een aantal keer gezien.
Ook met zo'n ondergekotst t-shirt?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij was niet meer tot zitten in staat.Hij lag kwijlend te spartelen.
Volgens mijn documentatie zijn het echt 2 verschillende geloven... Maar goed, tis af morgen toets en dan vergeet ik het weer...quote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Cahir het volgende:
Je hebt velen soorten Hindoeisme. Bekendste zijn toch wel degene die Boedha(Vishnu) aanbidden.
Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).quote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef Vlarp het volgende:
Bijna een normale Pann met een betere DJ, maar dat was het wel
Het was ook wel beter dan de normale Pann. Maar ik werd nog steeds omver gelopen daar hordes met kleuters en potten. Maar de muziek was inderdaad wel een stuk beterquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).
En snikhete werfkelder-'zaaltjes' met overal andere muziek (waaronder DJ Jean) hebben daar niet zoveel mee gemeenschappelijk.
Nee maar bij velen is het dan ook niet versquote:Op zondag 22 juni 2008 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
En z'n eau de toilette.
En vers zweet stinkt niet toch?
Welk bedrijf/organisatie?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
Zolang je bvan andermans zweetlucht geen neuskanker krijgt..quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Jammer dat je dan de zweetlucht bij menig man beter zla ruiken
Mijn inhoud/oppervlakte ratio incombinatie met extreem snelle stofwisseling en niet stoppende bewegingen zorgen ervoor dat ik juist heel veel zweet :}quote:Op zondag 22 juni 2008 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yuckie.
Mijn inhoud/oppervlakte-ratio is dusdanig dat ik niet zweet.
toen je 25e was viel je op een 17 jarige jarige jochiequote:Op zondag 22 juni 2008 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en de persoon met wie ik gisteren had 'afgesproken' bleek iemand te zijn met wie ik ca. 8 jaar geleden al eens wat chatte op cu2. Kwam ik pas achter toen ie z'n aparte naam zei.
En d'r waren allemaal lui van vroeger uit Bölke/irc-tijd die ik ook al jaren niet had gezien. Een toenmalige 17-jarige is best leuk opgedroogd.
Hij was toen 17, en hij is nú leuk opgedroogd.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:38 schreef Breezerslet het volgende:
toen je 25e was viel je op een 17 jarige jarige jochie.
je bent 33 minus 8 kom je op 25quote:Op zondag 22 juni 2008 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij was toen 17, en hij is nú leuk opgedroogd.
Geez, die boekhouders van tegenwoordig...
ik verbaas me eerlijk gezegd dat jongens nog met je willen daten, want zo bijzonder ben je niet. Eigenlijk helemaal niet, niet bepaald een hunk.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij was toen 17, en hij is nú leuk opgedroogd.
Geez, die boekhouders van tegenwoordig... je zou wat meer intelligentie en taalvaardigheid verwachten.
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:49 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik verbaas me eerlijk gezegd dat jongens nog met je willen daten, want zo bijzonder ben je niet. Eigenlijk helemaal niet, niet bepaald een hunk.
Stond ik op je pikkiequote:Op zondag 22 juni 2008 17:49 schreef Breezerslet het volgende:
ik verbaas me eerlijk gezegd dat jongens nog met je willen daten, want zo bijzonder ben je niet. Eigenlijk helemaal niet, niet bepaald een hunk.
die van sam was sterker, probeer het nog eens!quote:
Nah, like taking candy from a baby...quote:Op zondag 22 juni 2008 17:55 schreef hierissieweer het volgende:
die van sam was sterker, probeer het nog eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |