Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).quote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef Vlarp het volgende:
Bijna een normale Pann met een betere DJ, maar dat was het wel
Het was ook wel beter dan de normale Pann. Maar ik werd nog steeds omver gelopen daar hordes met kleuters en potten. Maar de muziek was inderdaad wel een stuk beterquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).
En snikhete werfkelder-'zaaltjes' met overal andere muziek (waaronder DJ Jean) hebben daar niet zoveel mee gemeenschappelijk.
Nee maar bij velen is het dan ook niet versquote:Op zondag 22 juni 2008 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
En z'n eau de toilette.
En vers zweet stinkt niet toch?
Welk bedrijf/organisatie?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stel, je ziet een vacature voor een droombaan. Alleen je ziet dat er gevraagt wordt dat je de christelijke geloofsovertuiging kan uitdragen. Je weet dat de instelling niet echt streng van de revokerk is en dat je zelf best goede dingen aan geloof ziet en dit op een eucomenische manier kan uitdragen. Wat zou je doen, solliciteren of niet?
Zolang je bvan andermans zweetlucht geen neuskanker krijgt..quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Jammer dat je dan de zweetlucht bij menig man beter zla ruiken
Mijn inhoud/oppervlakte ratio incombinatie met extreem snelle stofwisseling en niet stoppende bewegingen zorgen ervoor dat ik juist heel veel zweet :}quote:Op zondag 22 juni 2008 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yuckie.
Mijn inhoud/oppervlakte-ratio is dusdanig dat ik niet zweet.
toen je 25e was viel je op een 17 jarige jarige jochiequote:Op zondag 22 juni 2008 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en de persoon met wie ik gisteren had 'afgesproken' bleek iemand te zijn met wie ik ca. 8 jaar geleden al eens wat chatte op cu2. Kwam ik pas achter toen ie z'n aparte naam zei.
En d'r waren allemaal lui van vroeger uit Bölke/irc-tijd die ik ook al jaren niet had gezien. Een toenmalige 17-jarige is best leuk opgedroogd.
Hij was toen 17, en hij is nú leuk opgedroogd.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:38 schreef Breezerslet het volgende:
toen je 25e was viel je op een 17 jarige jarige jochie.
je bent 33 minus 8 kom je op 25quote:Op zondag 22 juni 2008 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij was toen 17, en hij is nú leuk opgedroogd.
Geez, die boekhouders van tegenwoordig...
ik verbaas me eerlijk gezegd dat jongens nog met je willen daten, want zo bijzonder ben je niet. Eigenlijk helemaal niet, niet bepaald een hunk.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij was toen 17, en hij is nú leuk opgedroogd.
Geez, die boekhouders van tegenwoordig... je zou wat meer intelligentie en taalvaardigheid verwachten.
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:49 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik verbaas me eerlijk gezegd dat jongens nog met je willen daten, want zo bijzonder ben je niet. Eigenlijk helemaal niet, niet bepaald een hunk.
Stond ik op je pikkiequote:Op zondag 22 juni 2008 17:49 schreef Breezerslet het volgende:
ik verbaas me eerlijk gezegd dat jongens nog met je willen daten, want zo bijzonder ben je niet. Eigenlijk helemaal niet, niet bepaald een hunk.
die van sam was sterker, probeer het nog eens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |