Sam Snakequote:Op zondag 22 juni 2008 13:32 schreef Cahir het volgende:
Ja, maar jij laat je leven er toch niet door beinvloeden? Je heet toch ook geen SAM-MGS4.
Nee nee.. dit keer niet, gewoon helemaal niet!quote:
Die formule wordt ook wel helemaal uitgemolken, als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. MegaPann was suf.
Bijna een normale Pann met een betere DJ, maar dat was het wel
Nou, ze hadden normaal ook de Winkel van Sinkel gehad voor MegaPann. Maar op het laatste moment is die locatie niet doorgegaan. Vorig jaar was de Winkel van Sinkel helemaal geweldig als locatie. Denk dat het daar ook wel door kwam.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die formule wordt ook wel helemaal uitgemolken, als je het mij vraagt
Hoeveel had je er nu nog mee naar huis genomen?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die formule wordt ook wel helemaal uitgemolken, als je het mij vraagt
Voor de zekerheid, hoeveel van wat?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel had je er nu nog mee naar huis genomen?
Ik zag buiten de Nachtburgermeester wel iemand zielig op een trapje zitten met z'n hoofd op z'n armen en een plas kots eronderquote:Op zondag 22 juni 2008 14:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, hoeveel van wat?
Die maat van mij lag uiteindelijk te kotsen in de goot, z'n vriendje kreeg 'm niet overeind, en ik maar wachten.
ik was het in elk geval niet,.....................quote:Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag buiten de Nachtburgermeester wel iemand zielig op een trapje zitten met z'n hoofd op z'n armen en een plas kots eronderWas hij dat?
Freaksquote:
Uit de goot neem ik aan?quote:Die maat van mij lag uiteindelijk te kotsen in de goot, z'n vriendje kreeg 'm niet overeind, en ik maar wachten.
Nee, hij was niet meer tot zitten in staat.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik zag buiten de Nachtburgermeester wel iemand zielig op een trapje zitten met z'n hoofd op z'n armen en een plas kots eronderWas hij dat?
Nul.quote:
Hmmm, het vriendje kennende zou de andere betekenis van het woord ook nog wel eens van toepassing kunnen zijn.quote:Uit de goot neem ik aan?
Ja ben ook netjes alleen naar huis gelopemn. Nou ja, vanaf de V&D dan.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nul.Ik ben niet zo erg als ik er uit zie.
Ik heb trouwens dat "I'm straight" t-shirt ook al een aantal keer gezien.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Ja ben ook netjes alleen naar huis gelopemn. Nou ja, vanaf de V&D dan.
Ja, ik 1x. maar wel de zwarte.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dat "I'm straight" t-shirt ook al een aantal keer gezien.
Ook met zo'n ondergekotst t-shirt?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij was niet meer tot zitten in staat.Hij lag kwijlend te spartelen.
Volgens mijn documentatie zijn het echt 2 verschillende geloven... Maar goed, tis af morgen toets en dan vergeet ik het weer...quote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Cahir het volgende:
Je hebt velen soorten Hindoeisme. Bekendste zijn toch wel degene die Boedha(Vishnu) aanbidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |