solliciteren, prive en werk kan je toch gescheiden houden, hoef je echt niet te koop mee lopen dat je homo bent.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stel, je ziet een vacature voor een droombaan. Alleen je ziet dat er gevraagt wordt dat je de christelijke geloofsovertuiging kan uitdragen. Je weet dat de instelling niet echt streng van de revokerk is en dat je zelf best goede dingen aan geloof ziet en dit op een eucomenische manier kan uitdragen. Wat zou je doen, solliciteren of niet?
Nop, je kunt ook homo en christelijk zijn. Wat ik zeg, geen revo instelling. Tis alleen de vraaag of je het uit wilt dragen...quote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is "christelijk" in dit geval heteronormatief bedoeld?
Ik zou het niet doen. D'r zijn wel meer droombanen waar je jezelf niet voor hoeft te verloochenen.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, je kunt ook homo en christelijk zijn. Wat ik zeg, geen revo instelling. Tis alleen de vraaag of je het uit wilt dragen...
Dat dus. Tis net als christelijke scholen, 't stelt niks voor.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:23 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
solliciteren, prive en werk kan je toch gescheiden houden, hoef je echt niet te koop mee lopen dat je homo bent.
Freak&Drama-magnetquote:
Fucking hell zeg.quote:
Ik nodig je een keer uit om op mijn school op bezoek te komen.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat dus. Tis net als christelijke scholen, 't stelt niks voor.
Zo zie ik het niet echt. Het is niet mijn stijl van werken. De bijbelvoorlezen en de betekenis uitleggen van bepaaldefeestdagen heb ik niet zo'n probleem mee. Zolang ik dus maar niet hoeft te evangeliseren!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. D'r zijn wel meer droombanen waar je jezelf niet voor hoeft te verloochenen.
Met ijn neusgaten, logisch toch!?quote:
had ik ook, ik kwam thuis vanw erk toen het al licht was...quote:Op zondag 22 juni 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren voetbal in de kroeg. De avond begon een beetje down. maar met wat drank erin en doorfeesten tot sluitingstijd maakt veel goed. Gelukkig geen kater
.
En het blijft een beetje vreemd om naar huis te fietsen als het licht wordt en de vogels beginnen te fluiten.
wat is er triest aanquote:
Als je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders... je bent vrij om te vertrekken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:00 schreef Breezerslet het volgende:
Trouwens wat speelde Nederland zwak en vals zeg.
Is niet aan jou om te bepalen en trouwens ik zeg niet dat ik een hekel heb aan Nederlanders maar dat Nederland vals heeft zitten spelen en zonder futquote:Op zondag 22 juni 2008 13:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders... je bent vrij om te vertrekken.
MGS is coolquote:Op zondag 22 juni 2008 13:11 schreef Cahir het volgende:
SNAKE-MGS4 (weet je überhaupt wel waar dit voor staat), lekkere nickname. En zijn hele profiel is ook beinvloedt door games
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |