ik moet niet iedeen hier in mijn achtertuin hebben!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee bij jullie dat jullie maar allemaal in hutjes op de ginkelese heide moeten gaan wonen, gezellig samen met alle Wilders adepten en dan gezellig praten over hoe vroeger alles beter was in plaats van construcftief te werken aan oplossing voor onze huidige samenleving. En uitzetting ed is daar niet een van, je kunt de klok niet terugdraaien.
hier ookquote:
Waarschijnlijk een vrouw?quote:
En wie moge dat zijn!quote:
Trouwens, er lopen wel smakelijke landgenoten van jou rond!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef Breezerslet het volgende:
Geweldig kom ik net thuis van een dagje Italiaans uit eten met vriendin en een bezoekje again aan sex and the city, te horen krijgen dat Rusland heeft gewonnen is geweldig.
Rusje...quote:
Zo, jij komt er laat achter...quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
Ik ga mijn verdriet verdrinken in de stad....
Pecheur toevallig?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
Ik ga mijn verdriet verdrinken in de stad....
Is "christelijk" in dit geval heteronormatief bedoeld?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stel, je ziet een vacature voor een droombaan. Alleen je ziet dat er gevraagt wordt dat je de christelijke geloofsovertuiging kan uitdragen. Je weet dat de instelling niet echt streng van de revokerk is en dat je zelf best goede dingen aan geloof ziet en dit op een eucomenische manier kan uitdragen. Wat zou je doen, solliciteren of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |