zit je nu zo achter hem aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Joah, kwam er net ook al achter. Wou nog 'heb je em nou toegepleurd' zeggen.
Waren zat topics te vinden over die kut toeters jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:30 schreef Paul89 het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen. Maar zijn jullie allemaal niet een klein beetje meer pro-Wilders na al die kut (kuch) Turken? Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de stad in te komen (een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe).
Soms heb ik het idee bij jullie dat jullie maar allemaal in hutjes op de ginkelese heide moeten gaan wonen, gezellig samen met alle Wilders adepten en dan gezellig praten over hoe vroeger alles beter was in plaats van construcftief te werken aan oplossing voor onze huidige samenleving. En uitzetting ed is daar niet een van, je kunt de klok niet terugdraaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:30 schreef Paul89 het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen. Maar zijn jullie allemaal niet een klein beetje meer pro-Wilders na al die kut (kuch) Turken? Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de stad in te komen (een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe).
terug kunnen kijken op een geslaagd gala?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
oh en goedemorgen trouwens het was gezellig gisteravond
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee bij jullie dat jullie maar allemaal in hutjes op de ginkelese heide moeten gaan wonen, gezellig samen met alle Wilders adepten en dan gezellig praten over hoe vroeger alles beter was in plaats van construcftief te werken aan oplossing voor onze huidige samenleving. En uitzetting ed is daar niet een van, je kunt de klok niet terugdraaien.
Was zeer geslaagd, zenuwen inderdaad niet nodig, alleen maar positieve reactiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terug kunnen kijken op een geslaagd gala?
zenuwen achteraf nergens voor nodig geweest ?
"reikt een paar schouderklopjes aan Nuno uit"quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was zeer geslaagd, zenuwen inderdaad niet nodig, allen maar positieve reactiesen de afterparty was ook geslaagd
Niet aleen ik R. was geweldigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt een paar schouderklopjes aan Nuno uit"
someone got to do the dirty job
Een paar mongoloide uitingen van voetbalsupporters haalt mij niet over, dat hebben de persoonlijke ervaringen al lang geleden gedaan.quote:Ik heb geen zin om terug te lezen. Maar zijn jullie allemaal niet een klein beetje meer pro-Wilders na al die kut (kuch) Turken? Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de stad in te komen (een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe).
ik heb met Turken vaak ook minder moeite dan mat marokanen, en ook alleen maar sommige Marokanen, en dan meestal ook alleen de mannenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
wat is het rustig vandaag hier, is het terrasweer in NL?
en @Cairon, het spijt me van jouw ervaringen maar ik heb toch ook hele andere, maar misschien dat ik in een ander wereldje leef
Ach en dat getoeter dat hoort toch een beetje bij het voetbal. Als nederland wint gaan we in Lisboa ook altijf een rondje make met de auto en de nederlandse vlag en toeteren en de Portugezen vinden dat altijd leuk. Ja ok we zijn maar met zijn 3enquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb met Turken vaak ook minder moeite dan mat marokanen, en ook alleen maar sommige Marokanen, en dan meestal ook alleen de mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |