gelieve uw pradaatjes thuis te latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
Zwarte cross=O+ lekkere boeren met het goede accent! (been there sucked that)
ik had gympies aan, ook niet altijd handig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelieve uw pradaatjes thuis te laten
wow ik wil ook money van belastingdienstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
De belastingdienst heeft geld gestort!1950 euri's Morgen meteen kijken naar lenzen!
Bring, it, on, bitch!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil ook iemand afkatten!
Ik kreeg om half 5 nog een SMS van Mitch dat ie niet langs zou komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:04 schreef Cairon het volgende:
urgh het is te vroeg!
ik was pas om 4:30 thuis
Ik heb gister m'n kaartje gekochtquote:
Net zoals dat ik iets van 2700,- eur teveel betaald heb aan de zorgverzekering en dat waarschijnlijk terugkrijg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Sigaren uit eigen doos. Want je had dus gewoon te veel betaald aan ze.
da's een flinke sigaar die jij hebt daarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals dat ik iets van 2700,- eur teveel betaald heb aan de zorgverzekering en dat waarschijnlijk terugkrijg.
Ga je naar Roisin?quote:
Woont Maurits trouwens in de buurt van de Boschdijktunnel? Ik geloof dat ik hem zag langsfietsen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg om half 5 nog een SMS van Mitch dat ie niet langs zou komenwas ik ff blij! Kon ik een uurtje extra slapen!
Nou niet geheel waar. Door mijn studie heb ik wat extra kosten posten. Deze kan ik dus opvoeren (krijg bijvoorbeeld de laptop van hun...) Ook indd de ziektenkostenverzekering die ik kan aftrekken. Maar ongeveer 500 euro is de teveel betaalde belasting ansich.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Sigaren uit eigen doos. Want je had dus gewoon te veel betaald aan ze.
Joah, kwam er net ook al achterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:08 schreef Breezerslet het volgende:
Cahir t staat nu in moi lijst en hij heeft behoefte aan een vriendje, dus muts ik kan je aan hem voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |