ik ga morgen naar megapann, maar verder heb ik het erg druk, donderdag een kaderstellende vergadering van 9 uur, afsluiting van het seizoen in de gemeentequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doe ik heus wel, morgenavond bijvoorbeeld. Maar niet hier. En jij? Nog plannen voor het weekend of gewoon druk met werk?
wie is TTM?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
Poll: Wie is de grootste relnicht van dit topiccahir Sam TTM Ang3l bartjebart Stroekie CDP PJORourke LGE Hierissieweer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
eindelijk eens leuke poll, alleen jammer dat ie niet correct registreerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
Poll: Wie is de grootste relnicht van dit topiccahir Sam TTM Ang3l bartjebart Stroekie CDP PJORourke LGE Hierissieweer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Je bent er maar weer druk mee!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga morgen naar megapann, maar verder heb ik het erg druk, donderdag een kaderstellende vergadering van 9 uur, afsluiting van het seizoen in de gemeente
zondag heb ik eindpresentatie voor school waarvoor ik een scene uit een stuk moet regisseren en een muzieksuk moet choreograferen, waarvoor ik 13 dansers nodig heb (8 vrouwen en 5 mannen) en nog niet 1 heb.
Ik zei je toch, dat is het complot!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef PJORourke het volgende:
Waarom begint die scharrel nu weer tegen me aan te ouwehoeren?
Dit slaat echt helemaal nergens op!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zei je toch, dat is het complot!
wil je er over praten???quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op!
zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie is zich flink rauw aan het rukken op de heerlijke heerschappen van de brouwerij in Utrecht?
Klaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg![]()
zulke taal en bezigheden heb ik je niet bijgebracht
Was trouwens weer een nichtenbende in het Piazza vandaag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
zeg![]()
zulke taal en bezigheden heb ik je niet bijgebracht
Hij heeft toch alles al gezien dear.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Cahir het volgende:
Er valt toch niks te zien op je gay, geen zorgen.
Stroekie, wat heb je nu allemaal weer uitgehaald?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was trouwens weer een nichtenbende in het Piazza vandaag...
ik schrijf niet met potlood maar typequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
over wie heb je het nou?
Over oversekste nichten gesproken: stroek, heb jij nou al een keer je potlood losgelaten of uhh...
Hai!quote:
Stroek for the rescuequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef PJORourke het volgende:
Ik bedoel, waarom ik? Waarom nu? Help!
ik was er vandaag nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was trouwens weer een nichtenbende in het Piazza vandaag...
niets want ik was vandaag niet in Eindhovenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroekie, wat heb je nu allemaal weer uitgehaald?
De halve Stratumsedijk was er wel...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Stroekie het volgende:
ik was er vandaag niet
ik zwierf vandaag met GPS door Utrecht Centrum
en met dit tempo haal ik jullie ook niet meer inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
Zo te lezen was stroekie nog niet klaar...
Harder trekken dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met dit tempo haal ik jullie ook niet meer in
nee gekkiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De halve Stratumsedijk was er wel...
Heb je daar ook al GPS voor nodig? De mannen van tegenwoordig ook
lucky youquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef MisterO het volgende:
Mooi dat ik niet eens als optie sta bij de relnichtenpoll
Zo te horen aan het geluid, komt het richting van klein-turkije dus denk het welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:55 schreef Vlarp het volgende:
Goh, zou Turkije gewonnen hebben? Heel Rotterdam was aan het toeteren en met Turkse vlaggen aan het zwaaien
Euhm een koelkast met een klein vriesvakje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
Oke stelling:
Stel je hebt een kleine keuken, daar moet in de koelkast, wasmachine, vriezer, droger. Hoe pak jij dit aan? Als je alles doet heb je maar een onderkast van 40 cm ter beschikking.
Poll: Wat zou jij doen?vriezer op de slaapkamer droger op de slaapkamer het gewoon doen met de ruimte die je hebt
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Blijkbaar kun je er wel wat van, en ik, ik blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lucky you
ik schijn blijkbaar wel aanleiding te geven
ik heb daar nooit een cursus voor gevolgdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je er wel wat van, en ik, ik blijkbaar niet
Jij houdt van voetbal, en dus ben je geen nicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Blijkbaar kun je er wel wat van, en ik, ik blijkbaar niet
wil een staande met 3 laden of een tafelmodel koelkast en dan een vriestkast op de slaap kamer, maar dat vind ik niets. Droger is ook broodnodig, want anders moet ik mijn was drogen in de woonkamer ofzo. Een was/droog combi is dan qua water en electra absoluut niet zuinig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm een koelkast met een klein vriesvakje?
Geen droger?
Hij heeft wa met nadia...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij houdt van voetbal, en dus ben je geen nicht.
ik weet niet hoe jij slaapt, maar ik moet dus niets dat bromt/zoemt op mijn slaapkamer hebben staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wil een staande met 3 laden of een tafelmodel koelkast en dan een vriestkast op de slaap kamer, maar dat vind ik niets. Droger is ook broodnodig, want anders moet ik mijn was drogen in de woonkamer ofzo. Een was/droog combi is dan qua water en electra absoluut niet zuinig...
Oeps, vergeten! Sorrie!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef MisterO het volgende:
ik slaap nu naast een cv ketel, maar je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij slaapt, maar ik moet dus niets dat bromt/zoemt op mijn slaapkamer hebben staan![]()
want daar ga ik mij aan ergeren, vooral op momenten dat ik bijna is slaap zou gaan vallen
Je bent nou eenmaal konningin van alle nichten darlingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef MisterO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |