dit kon dan weer zo 1 zin zijn uit die fantastische reeks Ridder Rob van studio 100quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:16 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal konningin van alle nichten darling.
Zou kunnen welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar de Friso volgende week?
dat valt niet geheel uit te sluitenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar de Friso volgende week?
Dies leuk!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit kon dan weer zo 1 zin zijn uit die fantastische reeks Ridder Rob van studio 100![]()
met schandknaapschildknaap Jeanette
wees er maar trots op...quote:
jij moet op youtube nog maar eens zoeken naar willy en marjettenquote:
volgens mij wel. Dacht ik nu humz... Ik ga morgenochtend mijn rooster opzoekenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat kwam agenda technisch toch niet uit bij je ?
Jij gaat definitief niet naar Antwerpen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat valt niet geheel uit te sluiten
Ik sta vrij laag...quote:
Ik ben nou eenmaal geen sterotype homoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij houdt van voetbal, en dus ben je geen nicht.
ben nog in afwachting van zwollywoodquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaat definitief niet naar Antwerpen?
Ik ben ook wel een beetje zo. Je kunt bij mij terecht voor voetbal, auto's maar ook de laatste van Kylie en D&G zonnebrillen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef MisterO het volgende:
Ik ben nou eenmaal geen sterotype homohou van voetbal kijken, maar tegelijkertijd ook van kleding en foute popmuziek. Maar een valse nicht, nee ik heb niks vals in mij
Weer wat met elkaar gemeenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zo. Je kunt bij mij terecht voor voetbal, auto's maar ook de laatste van Kylie en D&G zonnebrillen.
Okee. Zou het wel leuk vinden als er tenminste EEN iemand ging die ik ken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben nog in afwachting van zwollywood
maar ik kan natuurlijk op zondagmiddag altijd nog wel even op en neer
moet ik wel eerst even aan Creno een routebeschrijving vragen![]()
maar ik ben geen mogelijkheid tot filmen, wel kan ik foto's voor je maken
kwa verjaardag onderwerpen ontbreekt er dan nog net de beurskoersenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zo. Je kunt bij mij terecht voor voetbal, auto's maar ook de laatste van Kylie en D&G zonnebrillen.
Ik heb wel een belggingscursus gevolgd, maar heb er nog niks mee gedaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwa verjaardag onderwerpen ontbreekt er dan nog net de beurskoersen
iPhone comes to the recue!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:31 schreef Stroekie het volgende:
kwa verjaardag onderwerpen ontbreekt er dan nog net de beurskoersen
En een koelvriescombi?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wil een staande met 3 laden of een tafelmodel koelkast en dan een vriestkast op de slaap kamer, maar dat vind ik niets. Droger is ook broodnodig, want anders moet ik mijn was drogen in de woonkamer ofzo. Een was/droog combi is dan qua water en electra absoluut niet zuinig...
friso is komende vrijdagavondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:35 schreef hierissieweer het volgende:
luister en huiver: ik heb 2 diensten aankomendeweeek ge saboteerd dus... ik moet vrijdag en zondag avond, als ik zondag avond vrij kan krijgen kom ik
kom op zeg, heb je de reviews niet gelezen?quote:
Wat is friso? komende vrijdagavond hoort iedereen in Assen te zijn, de jaarlijkse TT feestenquote:
hij is een nicht, dus kijkt niet naar de inhoud maar alleen naar de buitenkant / looksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
kom op zeg, heb je de reviews niet gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |