www.frisofeest.nlquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is friso? komende vrijdagavond hoort iedereen in Assen te zijn, de jaarlijkse TT feesten
daar heb ik toch niks te zoeken zonder leerfetishquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is friso? komende vrijdagavond hoort iedereen in Assen te zijn, de jaarlijkse TT feesten
Heb je hem ooit wel eens in handen gehad?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:37 schreef MisterO het volgende:
kom op zeg, heb je de reviews niet gelezen?
Ja, zoek maar een heeeeeele grote pot uit om je achter te verstoppen vrijdag!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:39 schreef Stroekie het volgende:
hij is een nicht, dus kijkt niet naar de inhoud maar alleen naar de buitenkant / looks![]()
![]()
verstopt zich achter een dikke boom
Modderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
Daar val ik niet voor, lees de reviews eerst maar eens PJOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je hem ooit wel eens in handen gehad?
2 doosjes allesverloren is zeker niet genoeg ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, zoek maar een heeeeeele grote pot uit om je achter te verstoppen vrijdag!
Niks, volgens mij. Apple overtreft altijd de verwachtingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef wonderer het volgende:
Wat is er mis met de nieuwe iPhone dan? Ik hoor hier en daar geluiden maar...?
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een koelvriescombi?
Maar ga je die hele vriezer dan ook echt gebruiken?
Wat die droger betreft, je kunt je wasgoed toch te drogen hangen op de badkamer? Of wanneer je aan het werk bent inderdaad in de woonkamer? Er zijn hele handige droogrekken die je in kunt klappen wanneer je em niet gebruikt (en dan bijvoorbeeld onder het bed schuiven).
Als jij gaat voor dat een wat kleinere woning met 2 kamers zul je denk ik consessies moeten doen tbv de luxe qua ruimte
oh, dus jij hebt straks helemaal geen tijd/oog voor de andere Fokkers op Pannquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar val ik niet voor, lees de reviews eerst maar eens PJO![]()
Zo ik heb zin in morgen zeg. Date, nederlands elftal, pann. wat een drukte
Heb je iets gevonden dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
de vriesruimte heb ik nodig voor de jagermeister en ijsklontjes voor in de bailys
En aan drogende was heb ik een hekel, (in de badkamer is ook geen plek) dus een droger. Het wordt indd een koel/vries combi
Waar heb je het over. Das op het TT terrein. Daar kom ik echt niet ghoorquote:
Oh als ik je zie, ga ik je zeker wel aanspreken hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, dus jij hebt straks helemaal geen tijd/oog voor de andere Fokkers op Pann![]()
![]()
maar toch ook knokken / rellen / politie ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Das op het TT terrein. Daar kom ik echt niet ghoor![]()
In de binnenstad zijn allemaal feesten met vette dj's en goede artiesten, grote kermis, bungeejumpen.. Het feest van het jaar in Assen, ik kan niet wachten
Ja wat wil je... Heel veel mensen, heel veel bier en heeeel veel gezelligheid. Dan krijg je dat altijd wel...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch ook knokken / rellen / politie ?
zal ik voor de herkenbaarheid een oranje polo aantrekken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh als ik je zie, ga ik je zeker wel aanspreken hoor
OK, duidelijk. Sorry, ik weet echt niet wat daar allemaal leeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:46 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over. Das op het TT terrein. Daar kom ik echt niet ghoor![]()
In de binnenstad zijn allemaal feesten met vette dj's en goede artiesten, grote kermis, bungeejumpen.. Het feest van het jaar in Assen, ik kan niet wachten
heb je op zaterdag ook een stek op 1 van de viaducten van de A28 om de meute weer uit te zwaaien ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja wat wil je... Heel veel mensen, heel veel bier en heeeel veel gezelligheid. Dan krijg je dat altijd wel...
volgens mij is Rourke ook geen zwarte cross typequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK, duidelijk. Sorry, ik weet echt niet wat daar allemaal leeft.
Ik heb hem in AMerika gebruikt en ik heb een iPod Touch, dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef MisterO het volgende:
Daar val ik niet voor, lees de reviews eerst maar eens PJO![]()
Mwah, Lowlands trek ik wel hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:54 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij is Rourke ook geen zwarte cross type
Heb het een paar jaar geleden al gedaan. Na 1 keer heb je het wel gezien... En dat oranje polo, geen goed ideequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je op zaterdag ook een stek op 1 van de viaducten van de A28 om de meute weer uit te zwaaien ?
Hij schijnt ook vrij goedkoop uit te komen. Ben benieuwd. Ik heb mijn n95 nog wel eventjes....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb hem in AMerika gebruikt en ik heb een iPod Touch, dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |