Ik had hem alweer snel aangemaakt tochquote:
Droxz de snelleequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had hem alweer snel aangemaakt toch
Wat ik gisteren wel had, heb ik vandaag niet... ben niet echt zo actief meer hahahaquote:
cake?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ik gisteren wel had, heb ik vandaag niet... ben niet echt zo actief meer hahaha
Ach ja, wie weet komt het vanmiddag weer terug
tuurlijk want dan is het weekend!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ik gisteren wel had, heb ik vandaag niet... ben niet echt zo actief meer hahaha
Ach ja, wie weet komt het vanmiddag weer terug
Lekker, lekker lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
geeft de gehele space cake aan droxzquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker, lekker lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goed bezig!
Dat heb ik wel nodig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tuurlijk want dan is het weekend!
Jij kan de F5 trouwens ook goed vindenquote:
* Dr.Droxz zet speciaal voor Draakje een lekker bakje thee neerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
is er ook thee?
denk dat ik em van de week echt ga bestellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij kan de F5 trouwens ook goed vinden
*neemt grote hap, en spoelt het even weg met een droxz special*
ah fijn dank je wel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor Draakje een lekker bakje thee neer
zo jij bent goed bezig om 9:17quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
drinkt mijn collega ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat ik em van de week echt ga bestellenexpresso + cappucino in 1
nee, 3 topics waar ik post, dus ik klik op mijn naam, laatste topic met reactie, plaats reactie, weer terug naar post overzicht ...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat ik em van de week echt ga bestellenexpresso + cappucino in 1
Dat actieve gevoel bevalt me welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo jij bent goed bezig om 9:17![]()
verdorie ik vergeet alweer de goede morgen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, 3 topics waar ik post, dus ik klik op mijn naam, laatste topic met reactie, plaats reactie, weer terug naar post overzicht ...
nou als je die cake en droxz special net op hebt is het wachten tot je in mekaar dondertquote:
ik nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie ik vergeet alweer de goede morgen!
aha, ik ram altijd gewoon hier op F5quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, 3 topics waar ik post, dus ik klik op mijn naam, laatste topic met reactie, plaats reactie, weer terug naar post overzicht ...
ik alleen als ik hier post,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik ram altijd gewoon hier op F5Meestal staat er dan wel een reactie bij hahaha
Natuurlijk heb ik dat voor, dat noemen ze.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je die cake en droxz special net op hebt is het wachten tot je in mekaar dondert
tenzij je daar ook weer iets voor hebt![]()
je moet al wel door 3 paginas heenquote:
Ik post alleen hier, of als het hier te rustig is op andere plaatsen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik alleen als ik hier post,
maar ik post nog in goedemorgen, tilburg en hierl
(en smsen)
en werken
en storingen behandelen
nee hier dan ...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post alleen hier, of als het hier te rustig is op andere plaatsen.
Hier ook hoor, ik ben ondertussen dingen aan het "delegeren" en mensen aan het "helpen"
en nog aan het begeleiden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post alleen hier, of als het hier te rustig is op andere plaatsen.
Hier ook hoor, ik ben ondertussen dingen aan het "delegeren" en mensen aan het "helpen"
Dat hou ik hier ook niet meer vol hoor, je komt even een paar uurtje niet en er zal al 3 delen voorbij!quote:
geweer nodig ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef lynda het volgende:
kut buurman! Gaat er een om half 9 een HALF UUR lang de heg staan snoeien.. Allemaal op dezelfde plek!! Flikker oppppppppp Ik SLIEP!!!
al weekend of druk of problemen met de NS?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hou ik hier ook niet meer vol hoor, je komt even een paar uurtje niet en er zal al 3 delen voorbij!![]()
Wat is het rustig hier trouwens... mis een hoop mensen.
hhahahaha, binnenkort kan ik zelfs images op afstand uitrollenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hier dan ...
1 lloopt met ghost diskettes rond om pcs op te starten,
ik hoef hier alleen maar elke keer naam aan te passe nvan de ghost file
* Dr.Droxz zet een lekker bakkie thee neerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef lynda het volgende:
kut buurman! Gaat er een om half 9 een HALF UUR lang de heg staan snoeien.. Allemaal op dezelfde plek!! Flikker oppppppppp Ik SLIEP!!!
met de nadruk op sliep!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef lynda het volgende:
ok komt er aanquote:
goede landing gehad?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef diertjuh het volgende:
GoedemorgenIk ben ook maar mn bed uitgesprongen
goedemorgen,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef diertjuh het volgende:
GoedemorgenIk ben ook maar mn bed uitgesprongen
Hier is het trouwens lekker weer hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
WIAHAHOEEEEEEE
volgende week weer temp boven de 25![]()
en nu *******![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goedemorgen,
hoe komt dat je nog moe bent?
hier ook,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is het trouwens lekker weer hoor!
* diertjuh gordijn open doet. Aah hier is het ook lekker weerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is het trouwens lekker weer hoor!
tsss belachelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tja sommige mensen vinden het leuk om je om kwart voor 7 wakker te smsen. En mn trilfunctie stond er nog op
.
Maar kben inmiddels wakker![]()
Dat is dan nog eens een goede morgen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh gordijn open doet. Aah hier is het ook lekker weer![]()
twas de buurvrouw ze had een kopje suiker nodig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tsss belachelijk
ben blij dat ik dat niet doe.
als ik dat zou doen zou ik mn leven niet meer zeker zijn
Lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is dan nog eens een goede morgen!Bakje thee erbij?
ok danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
twas de buurvrouw ze had een kopje suiker nodig.
ik had het pak naar d'r hoofd gegooidquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
twas de buurvrouw ze had een kopje suiker nodig.
slaap lekkerquote:
en dan zeggen:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het pak naar d'r hoofd gegooid
trustequote:
precies!!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het pak naar d'r hoofd gegooid
Peach-mango voor draakjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
is er ook thee?
krijg ik nu weer de schuld?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tja Crazy zn schuld hij moest zo nodig een cake maken en mn buurvrouw wou wel even helpen
![]()
Ik ga maar even wat en eten een daarna foetsie. Tot later vandaag
Sweet dreamsquote:
7 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
what is happenedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
* lynda mag weer om tien voor twaalf naar de dokter
Hopen dat ze wat kunnen doen anders word lopen morgen wel erg moeilijk
Damn, was ik net te laat met die theequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
ik heb geen zin meer
Is het zo erg inmiddels? Dat is wel klote zeg! * Dr.Droxz kijkt dokter boos aan... *FIX IT FOOL!*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
* lynda mag weer om tien voor twaalf naar de dokter
Hopen dat ze wat kunnen doen anders word lopen morgen wel erg moeilijk
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
krijg ik nu weer de schuld?
BELACHELIJK
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
7 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker bakkie voor ons damesquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:03 schreef Seventees het volgende:
Linda gaat naar de dokter en ik kom er net vandaan.
Diagnose: geen drop meer eten, bloeddruk intussen weer goed, spanningshoofdpijn, voorlopig rustig aan doen. Bij verergeren terug naar arts.
Valt gelukkig mee. Maar mag dus geen drop meer
morgen vrijdagquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:03 schreef Friday12 het volgende:
goedemorgen![]()
lang veel van jullie niet gesproken
hmm minder van die dropquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:03 schreef Seventees het volgende:
Linda gaat naar de dokter en ik kom er net vandaan.
Diagnose: geen drop meer eten, bloeddruk intussen weer goed, spanningshoofdpijn, voorlopig rustig aan doen. Bij verergeren terug naar arts.
Valt gelukkig mee. Maar mag dus geen drop meer
whehehe luiequote:
juist,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe luie![]()
wat ben je niet aan het doen dan? werken
fridayquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:03 schreef Friday12 het volgende:
goedemorgen![]()
lang veel van jullie niet gesproken
Waar woon je?quote:
drop verslaafdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:18 schreef Seventees het volgende:
Ik houd van zoutig. Toen vriendje met een zak zoute drop aan kwam, was ik meteen verkocht. Beetje te snel te veel naar binnen gewerkt. Pa waarschuwde me al, ben toen meteen gestopt. Die zak ligt nu half leeg op de vensterbank
T/m maandag vrij. Dat is wel lekker.
Alles goed met iedereen?
It was calling to me!quote:
Laat dan maar waaienquote:
ow ok,quote:
Vliegjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
Goedemorgen!
whehehehe....vrouwen doen dat tog nietquote:
nee, jij gaat langzaamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
wow, jullie gaan weer hard vandaag zeg
zeg jijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
Vliegje
[..]
whehehehe....vrouwen doen dat tog niet![]()
De hele flat ligt nu voor pampus naar adem te happenquote:
quote:
Zoutigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok,
en hoe is het om te bellen met drop ?
Rightquote:
Leuke manier om de ochtend te beginnen zeg ik jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
De hele flat ligt nu voor pampus naar adem te happen
Niet?quote:
nou vanavond weer hehquote:
wel jammer dat duitsland door is vind ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou vanavond weer heh, ik kijk ze allemaal dracu
aleen morgen komt mijn "Brul" er nog bij
ik had het al gezienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
en het doel bereikt:
Goedemorgen topic vol en deeltje 2
ik niet, heb een hekel aan het spel van portugal. anti-voetbal vindt ik het.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel jammer dat duitsland door is vind ik
idd dat is dé instellingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hij kreeg niet eens een trap op z'n gezicht gisteren..
En dat had ik zo gehoopt
ik denk hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
zo is de rust terug gekeerd hier?
Hij wordt geopereerd las ik vanochtend ergens..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd dat is dé instelling![]()
er stond wel iemand op zn voet
idd hij heeft pas 3 maanden last van zn voet. zwak excuus als je het mij vraagt, hij is wel gewoon kampioen en de beste speler in engeland geworden. hij kon er gewoon mee spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hij wordt geopereerd las ik vanochtend ergens..
Ah joh..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd hij heeft pas 3 maanden last van zn voet. zwak excuus als je het mij vraagt, hij is wel gewoon kampioen en de beste speler in engeland geworden. hij kon er gewoon mee spelen.
ik heb ook geen zin meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
pff ik heb echt geen zin meer.
nou zo maar weer naar de markt
Rustig zeker ivm vakanties?quote:
nee,quote:
oh hoe laat mag je weer met je hobby beginnen ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik moet nog beginnen en heb al geen zin meer
Kijk aanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
gewoon goede infrastructuur die goed draait
Half een tot zes, twaalf uur van huis. Maar de vrijdag is wel een drukke dag over het algemeen, dus ik hoop minder saai dan gisterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh hoe laat mag je weer met je hobby beginnen ?
tsss, ikwerk hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kijk aan
Hoor je tegenwoordig niet veel meer in bedrijven, dat het goed draait
Oh jaquote:
gewoon een bord voor de ingang zetten joh! "Vandaag 50% korting!". wordt het vanzelf drukquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Half een tot zes, twaalf uur van huis. Maar de vrijdag is wel een drukke dag over het algemeen, dus ik hoop minder saai dan gisteren
slaan de medicijnen aan ? en ik durf bijna neit te vragen wat voor filmquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
leef nog wel heb alleen ff niet zo veel behoefte om achter de pc te zitten met een volle kop ...
waarsch ben ik er maandag gewoon weer
ga nog is ff filmpje kijken in bed
btw goeie morgen allemaal ...
Zie m'n baas al denken dat de zaken goed gaan enzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon een bord voor de ingang zetten joh! "Vandaag 50% korting!". wordt het vanzelf druk
ja goeie zaak! krijg je ook nog een koekje van me!quote:
een pindakoek zonder pindasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goeie zaak! krijg je ook nog een koekje van me!
[ afbeelding ]
je eet iig wel het gezondste deel erafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goeie zaak! krijg je ook nog een koekje van me!
[ afbeelding ]
welke medicijenen die gaare neus spray .... (mn smintjes werken beter)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slaan de medicijnen aan ? en ik durf bijna neit te vragen wat voor film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
eerlijk zullen we alles delenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
je eet iig wel het gezondste deel eraf
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
welke medicijenen die gaare neus spray .... (mn smintjes werken beter)dan zie je vast ook de gehele grtopjw cast langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft auwwwwwwwwwwwwwwwww
kut kuit!
Op naar doker..
zou maar kunnen je weet het nooit hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zie je vast ook de gehele grtopjw cast langskomen
succesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
kut kuit!
Op naar doker..
veel plezier vliegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te gaan werken zo![]()
Wens jullie een fijn weekend!
succesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
kut kuit!
Op naar doker..
werk zequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te gaan werken zo![]()
Wens jullie een fijn weekend!
dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
jeuj heb het geld van de belastingdienst terug!
ha haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef Faithy het volgende:
voordeel van niet veel te doen hebben: je kunt zó lekker rustig gaan zitten schijten
heerlijk verwoordquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef Faithy het volgende:
voordeel van niet veel te doen hebben: je kunt zó lekker rustig gaan zitten schijten
ja maar heus niet in de tuin ha haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
hihi dan hoef je dat bij deze niet te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Faithy het volgende:
ik zou me zorgen maken als hij wel in de tuin mocht schijten
mooi houden zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
LOL , we komen er net achter dat er waarschijnlijk hier een pools bordeel in het pand hiernaast is
nee we moesten er enorm om lachen dat welquote:
whehehe gelukkig zeg je het zelfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Schweinsteiger het volgende:
I'm boring..
heb je em doodgeschopt ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, heb het druk... en kut collega verneukt allemaal dingen, en is nu ziek naar huis
das klote Lyndaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
hebben we dan gister toch teveel gelopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we dan gister toch teveel gelopen?
Geen idee, ik zal het eens vragen als ze langs lopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
ha ha een pools bordeel! jammer dan van de vriendenkorting
valt nog wel te regelen toch?
succes en beterschap!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..
* lynda gaat leven op pijnstillers![]()
Paar dagen en ergste pijn is voorbij
je moet er ook niet mee in gaan zwemmenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ruik nu ook naar vijver
Das klote, morgen dus maar aan het bier/pijnstillers?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
precies nu eerst maar rust!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
Geen idee hoe ik het ga doen morgen.. Lopen gaat iig verschrikkelijk kut..
Ga ik me morgen pas weer druk om maken
ow zeg dat de volgende keer dan net even wat eerder wil jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet er ook niet mee in gaan zwemmen
bij deze:P zo vroeg genoeg gezegd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zeg dat de volgende keer dan net even wat eerder wil je
Wel mooi kut zeg! Maar heb je problemen met je been sinds gisteren ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
Geen idee hoe ik het ga doen morgen.. Lopen gaat iig verschrikkelijk kut..
Ga ik me morgen pas weer druk om maken
Nee eigenlijk pas sinds ik wakker werd vanochtend..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel mooi kut zeg! Maar heb je problemen met je been sinds gisteren ofzo?
* Dr.Droxz zet bakje thee neer...
hmmm mooi balen zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee eigenlijk pas sinds ik wakker werd vanochtend..
Ik merk het wel morgen..
nogmaals knuffel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
Hoop het niet!
* lynda gaat ook nog ff lekker op de bank tv kijken.. Vanavond weer de hort op en morgen ook weer drukke dag..
volgens mij klopt er ergens iets nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
whehe grid blijft leuk
[ afbeelding ]
das veeul te langquote:
ik moet een half uur langer zelfsquote:
hoi Leannequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Leanne het volgende:
mensen!!!
* Leanne komt ff zwaaien en is meteen weer weg
heb afspraak
mogguh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Leanne het volgende:
mensen!!!
* Leanne komt ff zwaaien en is meteen weer weg
heb afspraak
mijn god das ergquote:
dat het pastquote:
idd, lijkt net de moeder van Sgele!quote:
daar gaan hele elftallen in togquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, lijkt net de moeder van Sgele!
idd, maar het begint ook met de balquote:
zo dan..... alles goed verder ?quote:
whehehe... en de cornervlaggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, maar het begint ook met de bal
damn wat een domme koe zegquote:
Hey Leanne!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Leanne het volgende:
Ben d'r weer!
Kan er niks aan doen, maar heb zo'n goeie dag vandaag!
Happy, happy, happy
![]()
![]()
heey Leannequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Leanne het volgende:
Ben d'r weer!
Kan er niks aan doen, maar heb zo'n goeie dag vandaag!
Happy, happy, happy
![]()
![]()
fijn weekend Lynda... doe het rustig aan met je voetjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef lynda het volgende:
* lynda was weer eens keihard in slaap geflikkerd..
Snel peuk doen en dan maar eens weg.. Vier uur afgesproken zal ik niet meer redden
o en stomme drukverband zit strak en doet auw
Mensen have a nice weekend!
ik ookquote:
nja valt reuze mee hoorquote:
* Leanne heeft wel trek in een goed glas wijn...of martiniquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nja valt reuze mee hoor![]()
de meeste drinken gewoon fris
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Yeah.... bijna weekend... wat een lange dag.......
dan kom ik wel bij jouw langsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne heeft wel trek in een goed glas wijn...of martini![]()
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
gezellig!!![]()
* Leanne zet bier en chips klaar voor tripack
ben je nog erg ziek?quote:
Mja mag zo naar huis... dus kom m'n laatste minuten maar ff hier doorbrengen hequote:
das wel erg... hebben mensen zo zitten klooien?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja mag zo naar huis... dus kom m'n laatste minuten maar ff hier doorbrengen he
De hele dag gewoon geen tijd gehad
Zo kan je het wel stellen jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel erg... hebben mensen zo zitten klooien?
jij ook veel plezier Sgelequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo kan je het wel stellen ja
Maar goed, het is tenslotte bijna weekend.
Fijne avond Tripack! (en de rest ook natuurlijk)
En geniet van je weekend![]()
![]()
jij bent ook druk bezig geweest manquote:
Jij ook prettig weekend WL!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen , ik heb mn pc afgelsloten op het werk, en was helemaal vergeten te vermelden:
"Prettig Weekend Allemaal"
dat ze mogen smaken, en voor de Oranjefans, veel plezier zaterdag. (zondag geen stem meer over)
Jep, ben echt gewoon druk bezig geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent ook druk bezig geweest manheb je bijna de hele dag neit gezien.... kwam dat doordat die kutcollega ziek was??
Bedankt voor je inzet!quote:Zmokes bestraft voor swaffelen collega
Uitgegeven: 17 juni 2008 10:39
Laatst gewijzigd: 17 juni 2008 10:44
TOKIO - Een Nederlandse "wetenschapper" is veroordeeld tot drie jaar voorwaardelijke gevangenisstraf, omdat hij een vrouwelijke collega met opzet had geswaffeld met piemelpudding. Dat meldde het Japanse persbureau "Je moeder" dinsdag.
De 35-jarige Zmokes "bespoot de stoel, het bureau en de laboratoriumjas van de medewerkster met het radioactieve "piemelpudding". Hij deed dat nadat de vrouw zijn avances had afgewezen.
De aanklager had een gevangenisstraf van vier jaar geëist, maar de rechter was van mening dat de man al voldoende gestraft was, omdat zijn swaffel carrière door de actie ten einde is.
ha ha da's lekker het weekend ingaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zmokes, wat heb je nou weer gedaan?
[..]
Bedankt voor je inzet!
Draakje, jij ook een goed weekend!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef draculettetje het volgende:
ow en een goed weekend allemaal!
en jij heel veel plezier zaterdag!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje, jij ook een goed weekend!!!!!!
Hoop dat het met je pootje weer wat beter zal gaan hoor!![]()
En bedankt voor je inzet!
Thx, ben nu echt weg!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en jij heel veel plezier zaterdag!
lekker dank!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Dracu schaaltje met Hertog slagroom ijs![]()
Leuk om te horen dat je tentje binnen is, en dat alles nu goed gaat!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef diertjuh het volgende:
Zo tentje gekocht vanmorgen. Vanmiddag aan het klooien geweest om op te zetten. Ik deed dus iets niet goed en daarna ging het bijna vanzelf.
LEKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je tentje binnen is, en dat alles nu goed gaat!
* diertjuh geeft Droxz ook ijsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LEKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |