heerlijk verwoordquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef Faithy het volgende:
voordeel van niet veel te doen hebben: je kunt zó lekker rustig gaan zitten schijten
ja maar heus niet in de tuin ha haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
hihi dan hoef je dat bij deze niet te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Faithy het volgende:
ik zou me zorgen maken als hij wel in de tuin mocht schijten
mooi houden zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
LOL , we komen er net achter dat er waarschijnlijk hier een pools bordeel in het pand hiernaast is
nee we moesten er enorm om lachen dat welquote:
whehehe gelukkig zeg je het zelfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Schweinsteiger het volgende:
I'm boring..
heb je em doodgeschopt ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, heb het druk... en kut collega verneukt allemaal dingen, en is nu ziek naar huis
das klote Lyndaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
hebben we dan gister toch teveel gelopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we dan gister toch teveel gelopen?
Geen idee, ik zal het eens vragen als ze langs lopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
ha ha een pools bordeel! jammer dan van de vriendenkorting
valt nog wel te regelen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |