Zie m'n baas al denken dat de zaken goed gaan enzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon een bord voor de ingang zetten joh! "Vandaag 50% korting!". wordt het vanzelf druk
ja goeie zaak! krijg je ook nog een koekje van me!quote:
een pindakoek zonder pindasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goeie zaak! krijg je ook nog een koekje van me!
[ afbeelding ]
je eet iig wel het gezondste deel erafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goeie zaak! krijg je ook nog een koekje van me!
[ afbeelding ]
welke medicijenen die gaare neus spray .... (mn smintjes werken beter)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slaan de medicijnen aan ? en ik durf bijna neit te vragen wat voor film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
eerlijk zullen we alles delenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
je eet iig wel het gezondste deel eraf
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
welke medicijenen die gaare neus spray .... (mn smintjes werken beter)dan zie je vast ook de gehele grtopjw cast langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft auwwwwwwwwwwwwwwwww
kut kuit!
Op naar doker..
zou maar kunnen je weet het nooit hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zie je vast ook de gehele grtopjw cast langskomen
succesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
kut kuit!
Op naar doker..
veel plezier vliegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te gaan werken zo![]()
Wens jullie een fijn weekend!
succesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
kut kuit!
Op naar doker..
werk zequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te gaan werken zo![]()
Wens jullie een fijn weekend!
dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
jeuj heb het geld van de belastingdienst terug!
ha haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef Faithy het volgende:
voordeel van niet veel te doen hebben: je kunt zó lekker rustig gaan zitten schijten
heerlijk verwoordquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef Faithy het volgende:
voordeel van niet veel te doen hebben: je kunt zó lekker rustig gaan zitten schijten
ja maar heus niet in de tuin ha haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
hihi dan hoef je dat bij deze niet te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Faithy het volgende:
ik zou me zorgen maken als hij wel in de tuin mocht schijten
mooi houden zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
LOL , we komen er net achter dat er waarschijnlijk hier een pools bordeel in het pand hiernaast is
nee we moesten er enorm om lachen dat welquote:
whehehe gelukkig zeg je het zelfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Schweinsteiger het volgende:
I'm boring..
heb je em doodgeschopt ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, heb het druk... en kut collega verneukt allemaal dingen, en is nu ziek naar huis
das klote Lyndaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
hebben we dan gister toch teveel gelopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we dan gister toch teveel gelopen?
Geen idee, ik zal het eens vragen als ze langs lopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
ha ha een pools bordeel! jammer dan van de vriendenkorting
valt nog wel te regelen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |