idd dat is dé instellingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hij kreeg niet eens een trap op z'n gezicht gisteren..
En dat had ik zo gehoopt
ik denk hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
zo is de rust terug gekeerd hier?
Hij wordt geopereerd las ik vanochtend ergens..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd dat is dé instelling![]()
er stond wel iemand op zn voet
idd hij heeft pas 3 maanden last van zn voet. zwak excuus als je het mij vraagt, hij is wel gewoon kampioen en de beste speler in engeland geworden. hij kon er gewoon mee spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hij wordt geopereerd las ik vanochtend ergens..
Ah joh..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd hij heeft pas 3 maanden last van zn voet. zwak excuus als je het mij vraagt, hij is wel gewoon kampioen en de beste speler in engeland geworden. hij kon er gewoon mee spelen.
ik heb ook geen zin meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
pff ik heb echt geen zin meer.
nou zo maar weer naar de markt
Rustig zeker ivm vakanties?quote:
nee,quote:
oh hoe laat mag je weer met je hobby beginnen ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik moet nog beginnen en heb al geen zin meer
Kijk aanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
gewoon goede infrastructuur die goed draait
Half een tot zes, twaalf uur van huis. Maar de vrijdag is wel een drukke dag over het algemeen, dus ik hoop minder saai dan gisterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh hoe laat mag je weer met je hobby beginnen ?
tsss, ikwerk hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kijk aan
Hoor je tegenwoordig niet veel meer in bedrijven, dat het goed draait
Oh jaquote:
gewoon een bord voor de ingang zetten joh! "Vandaag 50% korting!". wordt het vanzelf drukquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Half een tot zes, twaalf uur van huis. Maar de vrijdag is wel een drukke dag over het algemeen, dus ik hoop minder saai dan gisteren
slaan de medicijnen aan ? en ik durf bijna neit te vragen wat voor filmquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
leef nog wel heb alleen ff niet zo veel behoefte om achter de pc te zitten met een volle kop ...
waarsch ben ik er maandag gewoon weer
ga nog is ff filmpje kijken in bed
btw goeie morgen allemaal ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |