succes en beterschap!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..
* lynda gaat leven op pijnstillers![]()
Paar dagen en ergste pijn is voorbij
je moet er ook niet mee in gaan zwemmenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ruik nu ook naar vijver
Das klote, morgen dus maar aan het bier/pijnstillers?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
precies nu eerst maar rust!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
Geen idee hoe ik het ga doen morgen.. Lopen gaat iig verschrikkelijk kut..
Ga ik me morgen pas weer druk om maken
ow zeg dat de volgende keer dan net even wat eerder wil jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet er ook niet mee in gaan zwemmen
bij deze:P zo vroeg genoeg gezegd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zeg dat de volgende keer dan net even wat eerder wil je
Wel mooi kut zeg! Maar heb je problemen met je been sinds gisteren ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
Geen idee hoe ik het ga doen morgen.. Lopen gaat iig verschrikkelijk kut..
Ga ik me morgen pas weer druk om maken
Nee eigenlijk pas sinds ik wakker werd vanochtend..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel mooi kut zeg! Maar heb je problemen met je been sinds gisteren ofzo?
* Dr.Droxz zet bakje thee neer...
hmmm mooi balen zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee eigenlijk pas sinds ik wakker werd vanochtend..
Ik merk het wel morgen..
nogmaals knuffel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
Hoop het niet!
* lynda gaat ook nog ff lekker op de bank tv kijken.. Vanavond weer de hort op en morgen ook weer drukke dag..
volgens mij klopt er ergens iets nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
whehe grid blijft leuk
[ afbeelding ]
das veeul te langquote:
ik moet een half uur langer zelfsquote:
hoi Leannequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Leanne het volgende:
mensen!!!
* Leanne komt ff zwaaien en is meteen weer weg
heb afspraak
mogguh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Leanne het volgende:
mensen!!!
* Leanne komt ff zwaaien en is meteen weer weg
heb afspraak
mijn god das ergquote:
dat het pastquote:
idd, lijkt net de moeder van Sgele!quote:
daar gaan hele elftallen in togquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, lijkt net de moeder van Sgele!
idd, maar het begint ook met de balquote:
zo dan..... alles goed verder ?quote:
whehehe... en de cornervlaggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, maar het begint ook met de bal
damn wat een domme koe zegquote:
Hey Leanne!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Leanne het volgende:
Ben d'r weer!
Kan er niks aan doen, maar heb zo'n goeie dag vandaag!
Happy, happy, happy
![]()
![]()
heey Leannequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Leanne het volgende:
Ben d'r weer!
Kan er niks aan doen, maar heb zo'n goeie dag vandaag!
Happy, happy, happy
![]()
![]()
fijn weekend Lynda... doe het rustig aan met je voetjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef lynda het volgende:
* lynda was weer eens keihard in slaap geflikkerd..
Snel peuk doen en dan maar eens weg.. Vier uur afgesproken zal ik niet meer redden
o en stomme drukverband zit strak en doet auw
Mensen have a nice weekend!
ik ookquote:
nja valt reuze mee hoorquote:
* Leanne heeft wel trek in een goed glas wijn...of martiniquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nja valt reuze mee hoor![]()
de meeste drinken gewoon fris
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Yeah.... bijna weekend... wat een lange dag.......
dan kom ik wel bij jouw langsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne heeft wel trek in een goed glas wijn...of martini![]()
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
gezellig!!![]()
* Leanne zet bier en chips klaar voor tripack
ben je nog erg ziek?quote:
Mja mag zo naar huis... dus kom m'n laatste minuten maar ff hier doorbrengen hequote:
das wel erg... hebben mensen zo zitten klooien?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja mag zo naar huis... dus kom m'n laatste minuten maar ff hier doorbrengen he
De hele dag gewoon geen tijd gehad
Zo kan je het wel stellen jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel erg... hebben mensen zo zitten klooien?
jij ook veel plezier Sgelequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo kan je het wel stellen ja
Maar goed, het is tenslotte bijna weekend.
Fijne avond Tripack! (en de rest ook natuurlijk)
En geniet van je weekend![]()
![]()
jij bent ook druk bezig geweest manquote:
Jij ook prettig weekend WL!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen , ik heb mn pc afgelsloten op het werk, en was helemaal vergeten te vermelden:
"Prettig Weekend Allemaal"
dat ze mogen smaken, en voor de Oranjefans, veel plezier zaterdag. (zondag geen stem meer over)
Jep, ben echt gewoon druk bezig geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent ook druk bezig geweest manheb je bijna de hele dag neit gezien.... kwam dat doordat die kutcollega ziek was??
Bedankt voor je inzet!quote:Zmokes bestraft voor swaffelen collega
Uitgegeven: 17 juni 2008 10:39
Laatst gewijzigd: 17 juni 2008 10:44
TOKIO - Een Nederlandse "wetenschapper" is veroordeeld tot drie jaar voorwaardelijke gevangenisstraf, omdat hij een vrouwelijke collega met opzet had geswaffeld met piemelpudding. Dat meldde het Japanse persbureau "Je moeder" dinsdag.
De 35-jarige Zmokes "bespoot de stoel, het bureau en de laboratoriumjas van de medewerkster met het radioactieve "piemelpudding". Hij deed dat nadat de vrouw zijn avances had afgewezen.
De aanklager had een gevangenisstraf van vier jaar geëist, maar de rechter was van mening dat de man al voldoende gestraft was, omdat zijn swaffel carrière door de actie ten einde is.
ha ha da's lekker het weekend ingaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zmokes, wat heb je nou weer gedaan?
[..]
Bedankt voor je inzet!
Draakje, jij ook een goed weekend!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef draculettetje het volgende:
ow en een goed weekend allemaal!
en jij heel veel plezier zaterdag!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje, jij ook een goed weekend!!!!!!
Hoop dat het met je pootje weer wat beter zal gaan hoor!![]()
En bedankt voor je inzet!
Thx, ben nu echt weg!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en jij heel veel plezier zaterdag!
lekker dank!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Dracu schaaltje met Hertog slagroom ijs![]()
Leuk om te horen dat je tentje binnen is, en dat alles nu goed gaat!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef diertjuh het volgende:
Zo tentje gekocht vanmorgen. Vanmiddag aan het klooien geweest om op te zetten. Ik deed dus iets niet goed en daarna ging het bijna vanzelf.
LEKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je tentje binnen is, en dat alles nu goed gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |