ja maar heus niet in de tuin ha haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
hihi dan hoef je dat bij deze niet te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Faithy het volgende:
ik zou me zorgen maken als hij wel in de tuin mocht schijten
mooi houden zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
die wil ook schijten![]()
![]()
nee hoor, ik ben niet ballorig, écht niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
LOL , we komen er net achter dat er waarschijnlijk hier een pools bordeel in het pand hiernaast is
nee we moesten er enorm om lachen dat welquote:
whehehe gelukkig zeg je het zelfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Schweinsteiger het volgende:
I'm boring..
heb je em doodgeschopt ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, heb het druk... en kut collega verneukt allemaal dingen, en is nu ziek naar huis
das klote Lyndaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
- Blauwe kuit: Check
- Kuit in drukverband: Check
- Lopen zonder krukken: Niet check
hebben we dan gister toch teveel gelopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we dan gister toch teveel gelopen?
Geen idee, ik zal het eens vragen als ze langs lopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
ha ha een pools bordeel! jammer dan van de vriendenkorting
valt nog wel te regelen toch?
succes en beterschap!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee, nou ik in ieder geval niet.. Heb het al eerder gehad.. Overbelast cq spiertje gescheurd..
* lynda gaat leven op pijnstillers![]()
Paar dagen en ergste pijn is voorbij
je moet er ook niet mee in gaan zwemmenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ruik nu ook naar vijver
Das klote, morgen dus maar aan het bier/pijnstillers?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
precies nu eerst maar rust!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
Geen idee hoe ik het ga doen morgen.. Lopen gaat iig verschrikkelijk kut..
Ga ik me morgen pas weer druk om maken
ow zeg dat de volgende keer dan net even wat eerder wil jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet er ook niet mee in gaan zwemmen
bij deze:P zo vroeg genoeg gezegd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zeg dat de volgende keer dan net even wat eerder wil je
Wel mooi kut zeg! Maar heb je problemen met je been sinds gisteren ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
Geen idee hoe ik het ga doen morgen.. Lopen gaat iig verschrikkelijk kut..
Ga ik me morgen pas weer druk om maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |