Zo is het dus niet gegaan. We waren hoogstens wat aangeschoten, eigenlijk was ik zelfs heel erg richting nuchter. De barman kwam pas later naar de plek waar wij waren. En de coke was na de verkrachting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef l3laster het volgende:
[..]
Nee maar goed... als je als 2 meiden na het uitgaan met 2 kerels naar huis gaat .. verder afterparty gaat houden (lees zuipen) en cokesnuiven en vervolgens sex hebt.... word het bewijzen van verkrachting wel een lastige...
maar goed wij zijn er niet bij geweest. Dus als TS vind dat ze verkracht is moet ze naar de politie en aangifte doen. vervolgens sporenonderzoek en haar woord tegen het zijne...
Alleen met alcohol + moehied + coke.... word het een erg ongeloofwaardig verhaal (imho)
Hij zal vast vrijuit gaan als ik echt aangifte ga doen, daar werd ik ook voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil, dan wordt er gewoon doorgezet lijkt me. Alleen het punt dat er coke in haar lichaam zit, en niet kan worden bepaald of dat voor of na de sex is geweest maakt het lastig en is ook niet te bewijzen.
Door de drank en drugs is de geloofwaardigheid van de getuigen ook ver te zoeken dus ik denk dat de barman gewoon vrij uit gaat.
Ik werd tegen de muur gedrukt en geloof me, dan valt er weinig te verzetten, wat ik dus wel geprobeerd heb.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vind het maar een raar verhaal, als ik eerlijk ben.
Je bent zo maar genomen op een toilet? Pardoes floepte die er in?
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, maar het wil niet zo.
Ik denk het wel, maar weet het nog niet zeker. Ik ben gewaarschuwd voor wat er allemaal bij komt kijken en dat is nogal wat, vooral gezien hij waarschijnlijk toch niet gepakt wordt. Maar ik weet het nog helemaal niet, ik wil zeker iets doen. Ik ga heel goed nadenken en hoop een beetje steun te krijgen van andere vrienden die ik het vertel. Ik wil het eigenlijk zo geheim mogelijk houden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:18 schreef Naamah het volgende:
Vind dat je goed gehandeld hebt tot nu toe. Ben je al over uit of je aangifte gaat doen? Zou 't wel doen...
Het was voor mij de meest logische stap. Ik was in de eerste instantie van plan om het totaal geheim te houden, maar heb het nu toch aan een goede vriend vertelt. Ik wist niet wat ik moest doen maar kreeg gelukkig genoeg 'positieve' reacties die me het duwtje in de rug gaven toch naar de politie te gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Lips het volgende:
blijft wel een vaag verhaal.... vooral als je op Fok! gaat vragen wat je in zo'n situatie moet doen...
Dat gaat dus niet als er zo'n sterke vent achter je staat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef DoimeN het volgende:
Vaag verhaal, je zou er bijna HOAX van gaan roepen. Maargoed hoop dat ze nog post.
Vraag mij sowieso altjid af hoe dat werkt zo'n verkachting. Meisjes kunnen toch hun benen dicht houden? En dan ook nog coke snuiven, njaa daarvan werd ze wel lekker helder zullen we maar zeggen.
Toch ben ik er erg bang voor... en dat klinkt vast krankzinnig maar als ik lees hoe veel mensen hier reageren, is de schuld blijkbaar nogal snel bij mij te leggen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En je weet niet zeker of je verkracht bent?
Nou ik weet het wel zeker. Aangifte doen.
En als je je vriend kwijt raakt omdat je verkracht bent zou ik blij zijn dat ik hem kwijt was als ik jou was
Hoewel ik me niet zo goed in je situatie kan verplaatsen als man zijnde, denk ik dat je het wel zou moeten doen, al is het voor je eigen geruststelling.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het nog niet zeker. Ik ben gewaarschuwd voor wat er allemaal bij komt kijken en dat is nogal wat, vooral gezien hij waarschijnlijk toch niet gepakt wordt. Maar ik weet het nog helemaal niet, ik wil zeker iets doen. Ik ga heel goed nadenken en hoop een beetje steun te krijgen van andere vrienden die ik het vertel. Ik wil het eigenlijk zo geheim mogelijk houden.
Want?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die coke maakt zijn positie er niet beter op lijkt me.
Van die mensen zou ik mij weinig aantrekken. Het is heel makkelijk om vanachter je computertje allemaal dingen te roepen, maar ik weet zeker dat dit bij een bekende van hun was gebeurd ze wel anders zouden praten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:27 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Toch ben ik er erg bang voor... en dat klinkt vast krankzinnig maar als ik lees hoe veel mensen hier reageren, is de schuld blijkbaar nogal snel bij mij te leggen?
Ja, 't lijkt me inderdaad een fijne vent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef IIDMLB het volgende:
En zij wil niet omdat ze hem goed kent en erg graag mag. Ze gelooft me inmiddels wel maar zit in een 'dilemma' nu. "Hij is de beste vriend van mijn neef!".
Ik hoop dat je hier snel vanaf stapt dan. Zelfverwijt is wel een logische menselijke reactie, maar niet reëel als ik je verhaal zo lees. Je moet jezelf dus niets verwijten!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:17 schreef IIDMLB het volgende:
Ja, achteraf denk ik dus wel, ik had me nòg meer moeten verzetten... maar het lukte gewoon echt niet meer dan ik kon. Vooral gezien ik tegen de muur gedrukt was kon ik amper een kant uit.
Is het naïef om met iemand te gaan praten die je al tijden kent in de hal?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Naief kind.
De wereld draait niet om jou, je moet niet iedereen blindelings vertrouwen en gewoon bereid zijn mensen in hun klootzak te schoppen wanneer nodig.
Waar blijkt dat uit!? Dat was het dus niet. Je kunt je voorstellen dat het zelfs vrij pijnlijk was.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
14.gif.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
Wheh, ik ben wel een schrijfster, maar dit is helaas echt waar. Ik vind het fijn om dit op FOK! te 'doen', omdat ik het aan zo min mogelijk mensen wil vertellen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef Flashwin het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat dit weer zo een topic is van een schrijfster die er later een boek over gaat uitbrengen.
Nee en dat ga ik ook niet doen. Iets in mij zegt me dat zij er meer verdriet van gaan krijgen dan ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hoewel ik me niet zo goed in je situatie kan verplaatsen als man zijnde, denk ik dat je het wel zou moeten doen, al is het voor je eigen geruststelling.
Heb je het al wel aan je ouders verteld?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Wheh, ik ben wel een schrijfster, maar dit is helaas echt waar. Ik vind het fijn om dit op FOK! te 'doen', omdat ik het aan zo min mogelijk mensen wil vertellen.
Het is toch verboden op coke in je bezit te hebben, en het ook nog aan anderen aan te bieden?quote:
Anoniem dus. Ik wil niet dat mensen dit IRL van me weten, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef Juupİ het volgende:
[..]En wat doe jij op Fok! dan? Vertel jij het hier niet tegen mensen?
Ahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Anoniem dus. Ik wil niet dat mensen dit IRL van me weten, dat bedoel ik.
dat je het al 'lastigvallen' noemt vind ik al zorgwekkend. Ik krijg hier niet het idee dat je de juiste keuzes gaat maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:37 schreef IIDMLB het volgende:
De reden waarom alleen jullie het weten, van een anoniem meisje is omdat ik er juist niemand IRL mee lastig wil vallen. Mijn ouders zal ik het ook nooit vertellen.
Waarom zou je je inlaten met mensen die zo redeneren? Aan zulke mensen heb je toch sowieso nix, dat snap je toch ook wel.quote:Ik voel me niet alsof ik vreemdgegaan ben, ik weet dat dat niet zo is. Misschien zijn er jongens die geen verkracht meisje willen? Misschien denkt hij net als veel mensen hier dat ik me niet genoeg verzet had? Dat is waar ik me druk om maak, niet om 'vreemdgaan'.
Denk je nou daadwerkelijk dat de politie het interessant vindt dat er coke gebruikt is? Verwacht je dat ze nu huiszoekingen gaan doen of ze hem willen vervolgen voor coke bezit zonder dat zelf geconstateerd te hebben? Het gaat om een paar lijntjes coke, niet om 300 kiloquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is toch verboden op coke in je bezit te hebben, en het ook nog aan anderen aan te bieden?
Klopt, de coke is sowieso niet relevant had ik het idee omdat het pas erna gebeurd is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Denk je nou daadwerkelijk dat de politie het interessant vindt dat er coke gebruikt is? Verwacht je dat ze nu huiszoekingen gaan doen of ze hem willen vervolgen voor coke bezit zonder dat zelf geconstateerd te hebben? Het gaat om een paar lijntjes coke, niet om 300 kilo
Bij minder dan een halve gram wordt het sowieso nagenoeg gedoogd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is toch verboden op coke in je bezit te hebben, en het ook nog aan anderen aan te bieden?
Dat is zuur dat ze dat zeggen. De zedenpolitie is volgens mij wel altijd eerlijk over de kansen. Maar goed, hoe veel waarde hecht je aan de mate van straf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef IIDMLB het volgende:
Hij zal vast vrijuit gaan als ik echt aangifte ga doen, daar werd ik ook voor gewaarschuwd.
Dunno... ik had gewoon zo'n ander idee van verkrachting. Dat als je het niet wilde je zo'n kerel wel van je af kon werken, dat je meteen wist dat je aangifte ging doen, etc.. En die reacties van de 'vriendin' en sommige hier maken dat niet veel beter. En ja, ik weet dat je dat krijgt als je dit op FOK! plaatst, ik neem ook niemand iets kwalijk, het zet me alleen aan het denken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je het al 'lastigvallen' noemt vind ik al zorgwekkend. Ik krijg hier niet het idee dat je de juiste keuzes gaat maken.![]()
[..]
Waarom zou je je inlaten met mensen die zo redeneren? Aan zulke mensen heb je toch sowieso nix, dat snap je toch ook wel.
Ik weet dat mijn ouders hartstikke lief en zorgzaam gaan zijn, maar ik wil ze dit gewoon niet aan doen. Ik ben altijd een moeilijk kind geweest en nu dit weer. Ik kom er wel overheen, ik laat dit geen litteken worden. Maar mijn ouders, vooral mijn moeder gaat dit niet trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:51 schreef Karammel het volgende:
Volgens mij denk je nog steeds dat het aan jou heeft gelegen of dat je er iets tegen had kunnen doen. Zet dat alsjeblieft snel uit je hoofd. Je hebt gedaan wat je hebt kunnen doen, maar helaas mocht dat niet baten.
Ik vind het net als Garisson ook zorgwekkend dat je het over 'lastigvallen' hebt. Als je ook maar enigszins een goede relatie met je ouders hebt raad ik je sterk aan om het je ouders te vertellen. Die zijn er juist om je te helpen in moeilijke situaties als deze. Bespreek het ook zeker met je goede vriendinnen en vriendje. Zoiets moet je niet verzwijgen en onderdrukken. Je kan er het best met mensen die je volledig vertrouwd over praten. Dat helpt enorm om het toch een plekje te kunnen geven en het te verwerken.
Ik kan er ook niet bij dat je ervan uit gaat dat jongens niets te maken willen hebben met verkrachte meisjes. Als mijn vriendin ooit verkracht zou worden weet ik zeker dat ik er altijd voor haar zal zijn in deze moeilijke periode. Als je denkt dat je vriendje er anders over zal denken deugd hij niet.
Het gaat mij er vooral om dat hij weet dat ik het hier niet bij laat zitten, dat-ie fout is geweest, dat dit niet kan en hij het net weer doet. Dus ik weet nog niet of ik het hele proces van een aangifte ga kiezen of een melding.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is zuur dat ze dat zeggen. De zedenpolitie is volgens mij wel altijd eerlijk over de kansen. Maar goed, hoe veel waarde hecht je aan de mate van straf?
Is het niet zo dat dit ook een boodschap is richting die barman dat je het dus niet NOG eens laat gebeuren? Als je geen aangifte had gedaan en er niet meer over had gerept dan zou hij het ( mits de kans zich er voor aandoet ) wellicht nog eens proberen. Dat haalt ie wel uit zijn hoofd als hij meegenomen wordt naar het politiebureau voor verhoor.
Even uit nieuwsgierigheid: Wat is het verschil tussen die twee? Ik neem aan dat bij een aangifte de politie bij hem langsgaat om verhaal te halen, maar wat doen ze bij een melding? Is dat zoiets als een voorwaardelijke aangifte?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om dat hij weet dat ik het hier niet bij laat zitten, dat-ie fout is geweest, dat dit niet kan en hij het net weer doet. Dus ik weet nog niet of ik het hele proces van een aangifte ga kiezen of een melding.
Ik vind die gelatenheid in je toon eigenlijk vreemd, je lijkt het allemaal zo te 'ondergaan' i.p.v. een soort van verzet of woede wat je er eigenlijk bij verwacht. Ben je niet boos op die vent, ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef IIDMLB het volgende:
Dunno... ik had gewoon zo'n ander idee van verkrachting. Dat als je het niet wilde je zo'n kerel wel van je af kon werken, dat je meteen wist dat je aangifte ging doen, etc.. En die reacties van de 'vriendin' en sommige hier maken dat niet veel beter. En ja, ik weet dat je dat krijgt als je dit op FOK! plaatst, ik neem ook niemand iets kwalijk, het zet me alleen aan het denken.
Bij een melding letten ze volgens mij op 'em en gaan ze daar langs. Bij een aangifte komt er een heel proces waarbij hij dus een straf krijgt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: Wat is het verschil tussen die twee? Ik neem aan dat bij een aangifte de politie bij hem langsgaat om verhaal te halen, maar wat doen ze bij een melding? Is dat zoiets als een voorwaardelijke aangifte?
Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind die gelatenheid in je toon eigenlijk vreemd, je lijkt het allemaal zo te 'ondergaan' i.p.v. een soort van verzet of woede wat je er eigenlijk bij verwacht. Ben je niet boos op die vent, ofzo?
En probeer aub de reacties (vooral hier op Fok) op hun waarde te schatten, vooral die lieden die hopen de stoere bikkel te worden omdat ze met hun doortastende vraag een hoax aan het licht hebben gebracht...![]()
Jij weet wat er gebeurd is, verder was er niemand bij.
Als ze aangifte doet zal de politie onderzoek doen en een strafrechtelijk vervolg instellen, dat zal dus betekenen dat hij een verklaring moet komen afleggen. Mogelijk nog getuigen horen etc en hierna alles afleveren bij justitie die er wat van gaat vinden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: Wat is het verschil tussen die twee? Ik neem aan dat bij een aangifte de politie bij hem langsgaat om verhaal te halen, maar wat doen ze bij een melding? Is dat zoiets als een voorwaardelijke aangifte?
Ja en dat moet ik dus over twee weken beslist hebben...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef Re het volgende:
maar het is nu dus een kwestie van je handtekening zetten onder het proces verbaal, of niet...
Nee... ik heb 'em ook nog steeds niet gesproken en hij heeft dus geen idee. Ik ga het nog wel doen, maar ik vind het moeilijk, heel moeilijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Heb je je vriendje al hierover verteld en zo nee: ga je dat nog wel doen?
Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan, dat ik ervoor moet gaan omdat ik anders geen zelfrespect heb. Ik zeg ook niet dat ik het niet wil, maar ik weet het nog niet. Ik vind het ook doodeng om hem weer onder ogen te moeten komen en die kans zit er ook wel dik in, evenals de stamgasten die dol op hem zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef sigme het volgende:
He, je hoeft geen aangifte te doen hoor. Je hoeft de wereld niet te redden en die vent geen mores te leren. Beide niet jouw pakkie an. Het mag, maar je bent er niet (moreel) toe verplicht.
Je moet doen wat jou het beste lijkt.
Dank je, ik ga het ook zeker doen. Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik 'em weer zal spreken ik het soort 'schuldgevoel' dat ik nu een beetje heb kwijt ben en helemaal doorheb dat ik niets verkeerds heb gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me ook heel erg moeilijk, maar wel iets wat je moet doen, voordat het (onbewust) tussen jullie in komt te staan. Ook hierbij wens ik je veel sterkte en succes.
Anders lees je eerst het topic ff, triangeljostiquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
veel reacties.. veel domme reacties ook.
Meid ik ken je niet maar er is je iets aangedaan punt uit.
Ik lees van alles over coke en drank (maar je was schijnbaar wel nuchter genoeg dus tja) maar ga ermee naar de politie.
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word iets keihard te bewijzen uiteindelijk.
Tip voor de toekomst : neem een lieve vriend.. en blijf van de drank af en de drugs (dit heeft even niks met de verkrachting te maken maar gewoon mijn gedachtes over leuke meiden die zichzelf mogelijk verkloten met drank en drugs okay!!.. okay dan)
Ik ben gisteren naar de politie geweest en naar het ziekenhuis, dus dat is in principe allemaal geregeld. Ik was er op tijd bij en als het goed is was er nog genoeg bewijs te vinden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
veel reacties.. veel domme reacties ook.
Meid ik ken je niet maar er is je iets aangedaan punt uit.
Ik lees van alles over coke en drank (maar je was schijnbaar wel nuchter genoeg dus tja) maar ga ermee naar de politie.
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word iets keihard te bewijzen uiteindelijk.
Tip voor de toekomst : neem een lieve vriend.. en blijf van de drank af en de drugs (dit heeft even niks met de verkrachting te maken maar gewoon mijn gedachtes over leuke meiden die zichzelf mogelijk verkloten met drank en drugs okay!!.. okay dan)
De dokters zeiden niet veel speciaals, deden van alles. Haar afgenomen (eruit getrokken, eraf geknipt en eruit gekamt), inwendig gedoe, bloed geprikt voor eventuele SOA's en de Morning After-pil gehad. Oh ja en foto's dus van de blauwe plekken en zo. Dus dat wordt afwachten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:19 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zit het zo allemaal eens te lezen en effe snel het vorige topic doorgespit: en al bij de politie geweest en wat zei de doc?
Vind het ook een beetje een dubieus verhaal eerlijk gezegd.
Puh. Je hebt geen gebrek aan zelfrespect als je geen energie steekt in die lul.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan, dat ik ervoor moet gaan omdat ik anders geen zelfrespect heb. Ik zeg ook niet dat ik het niet wil, maar ik weet het nog niet. Ik vind het ook doodeng om hem weer onder ogen te moeten komen en die kans zit er ook wel dik in, evenals de stamgasten die dol op hem zijn.
Ik heb het gevoel dat ik me veel rotter en kwader zou moeten voelen, maar momenteel voelt het ook gewoon nog als een nare droom met af en toe wat flashbacks waar ik dan wel weer van schrik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
Het gaat overigens ook allemaal wel snel hè! Het is gisteren gebeurd, je hebt nog 2 weken (toch?) voor die eventuele aangifte, en je probeert NU AL te begrijpen wat je moet doen en wat niet. Neem de tijd om alles te laten bezinken, want over een paar dagen zul je het sowieso allemaal weer anders zien.
dank voor je PM.
Dat denk ik niet, maar ik heb wel ontzettend vaak in die kroeg over hem gepraat en over hoe trouw ik ben. Het zou er iets mee te maken kunnen hebben, maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mischien een vage vraag maar heeft hij jou verkracht omdat hij iets tegen je vriend heeft?
en vertel het hem maar hij heeft recht erop om dit te weten, dit is 100% niet jou schuld.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Dunno... ik had gewoon zo'n ander idee van verkrachting.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan,
Het spijt me meisje, maar echte verkrachtingen zijn zelden zoals in de film: Duidelijk, eenduidig, een bruut en een zich wanhopig doch zinloos verzettend slachtoffer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik me veel rotter en kwader zou moeten voelen,
Toch denk ik dat je één van de weinige bent die daar zo over denkt. Iedereen die het tot nu toe weet vind dat ik aangifte moet doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Puh. Je hebt geen gebrek aan zelfrespect als je geen energie steekt in die lul.
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag je. Maak 'm stuk en zorg dat iedereen op 'm spuugt. Maar laad geen extra schuld op je eigen schouders omdat hij je ten eerste opzadelt met een gebruuskeerd lijf en een geschokte geest, en dan ook nog een opvoedkundige burgerplicht zeker.
Ja je bent wat verdoofd, een normale reactie denk ik. Daarom zeg ik: over een paar dagen zul je het ws wel heel anders zien dan nu. Laat het maar ff gaan allemaal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef IIDMLB het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik me veel rotter en kwader zou moeten voelen, maar momenteel voelt het ook gewoon nog als een nare droom met af en toe wat flashbacks waar ik dan wel weer van schrik.
Dat zijn inderdaad hele nare momenten waar je toch doorheen moet, en het kan een grote impact hebben op het sociale leven wat je tot dan toe had. Je zal inderdaad zelf de keuze moeten maken en afwegen wat voor jou het beste zal werken. Misschien helpt het om er even een paar nachten over te slapen. gezien je toch twee weken de tijd hebt. Gebruik die tijd om het er met je vriendje, vrienden of wie dan ook over te hebben. Ik denk dat praten met de mensen die er echt toe doen een hele goede manier is om voor jezelf op een rijtje te krijgen hoe je hier verder mee om moet gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan, dat ik ervoor moet gaan omdat ik anders geen zelfrespect heb. Ik zeg ook niet dat ik het niet wil, maar ik weet het nog niet. Ik vind het ook doodeng om hem weer onder ogen te moeten komen en die kans zit er ook wel dik in, evenals de stamgasten die dol op hem zijn.
Hehe, dat vergt wel zelfbeheersing idd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef EggsTC het volgende:
Wat zei je vriendje hierover? Ik bedoel, als ik een vriendin zou hebben die verkracht wordt dan is het denk ik gauw klaar met hem.
Beschouw je haar nog als een vriendin? Ik vind die vriendin echt ontzettend triest, ze heeft haar loyaliteit duidelijk verkeerd liggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef IIDMLB het volgende:
Oh, nog even een reactie op een paar vragen over de 'vriendin' in het vorige topic:
Ze is meegegaan naar de politie gisteren. Ze ging weg toen de politie zei dat zij als getuige zou kunnen fungeren.
Ik ben het met sigme eens hoor. Je hoeft geen verantwoording af te leggen tegen de maatschappij. Het is jouw lijf, jouw leven en jouw probleem en dus ook jouw keuze wat je hier mee doet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je één van de weinige bent die daar zo over denkt. Iedereen die het tot nu toe weet vind dat ik aangifte moet doen.
Maar goed, ik heb nog genoeg tijd om erover na te denken...
Update over haar... ze heeft het A. aan haar ouders verteld, wat ik verschrikkelijk vind want straks krijgen meer mensen het ook te horen. Haar ouders hebben er nog even flink ingewreven dat ze vooral mijn getuige niet mag zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beschouw je haar nog als een vriendin? Ik vind die vriendin echt ontzettend triest, ze heeft haar loyaliteit duidelijk verkeerd liggen![]()
Je moet het echt aan je vriend vertellen hoor en snel ook. Juist van hem zou je veel steun kunnen verwachten.
Gatverdamme zeg, wat een naar wijf. Maar hee, ik denk dat je het ook aan je ouders moet gaan vertellen, voor ze het van iemand anders horen. Het lijkt me trouwens vreselijk er als ouder achter te komen dat je kind na zoiets ingrijpends niet bij je terecht dacht te kunnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Update over haar... ze heeft het A. aan haar ouders verteld, wat ik verschrikkelijk vind want straks krijgen meer mensen het ook te horen. Haar ouders hebben er nog even flink ingewreven dat ze vooral mijn getuige niet mag zijn.
Verder: ze was hier dus net en ze vindt zelfs dat ik het heb uitgelokt met uitspraken over mijn vriendje en ik. En dat ik harder had moeten schreeuwen. Ik zei dat ik dat had gedaan en dat zij toch ook wel wist dat de muziek hard stond? Ja, maar dan had ik nog harder moeten schreeuwen
.
Nee, ik beschouw haar niet als vriendin en nu zeker niet meer. Ze was zo'n uitgaansvriendinnetje met wie je lol kunt hebben, maar duidelijk ook niet meer dan dat...
..maar daar zou ik het dan ook bij houden. Vriend & ouders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Xennia het volgende:
Gatverdamme zeg, wat een naar wijf. Maar hee, ik denk dat je het ook aan je ouders moet gaan vertellen, voor ze het van iemand anders horen. Het lijkt me trouwens vreselijk er als ouder achter te komen dat je kind na zoiets ingrijpends niet bij je terecht dacht te kunnen.
ik snap je PI nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
..maar daar zou ik het dan ook bij houden. Vriend & ouders.
OMG wat een ongelooflijk *&^(*##@$%%@-wijf!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Update over haar... ze heeft het A. aan haar ouders verteld, wat ik verschrikkelijk vind want straks krijgen meer mensen het ook te horen. Haar ouders hebben er nog even flink ingewreven dat ze vooral mijn getuige niet mag zijn.
Verder: ze was hier dus net en ze vindt zelfs dat ik het heb uitgelokt met uitspraken over mijn vriendje en ik. En dat ik harder had moeten schreeuwen. Ik zei dat ik dat had gedaan en dat zij toch ook wel wist dat de muziek hard stond? Ja, maar dan had ik nog harder moeten schreeuwen
.
Nee, ik beschouw haar niet als vriendin en nu zeker niet meer. Ze was zo'n uitgaansvriendinnetje met wie je lol kunt hebben, maar duidelijk ook niet meer dan dat...
je wil dus echt gaan doen alsof er (bijna) niets aan de hand is. Zo weinig mogelijk mensen vertellen, ook je ouders niet, vergeten en doorgaan. Kan. Het is een keuze je niet als slachtoffer op te willen stellen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
oke. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef IIDMLB het volgende:
Oh ja, Slachtofferhulp is me aangeboden, maar ik heb al hulpverlening en denk dus dat ik het hen ga vertellen.
Dat idee had ik ook en daarom geloofde ik de oorspronkelijke OP ook niet echt. Nu tot mijn schaamte uiteraard. Heel veel sterkte. Ik neig ook te zeggen dat je aangifte moet doen maar kan me vinden in de invalshoek van Sigme. Kies in de eerste plaats voor jezelf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:36 schreef IIDMLB het volgende:
@ sigme: dank je! Ik dacht inderdaad dat een verkrachting veel bruter ging, al verschilt dat natuurlijk en gebeuren die ook vaak genoeg, maar ik had verwacht dat je echt zo'n gevoel zou hebben van: ik ben verkracht, nu ga ik aangifte doen. Het is zoveel ingewikkelder. Ik begreep nooit waarom vrouwen geen aangifte zouden doen. Ik begreep überhaupt niet hoe ze zich konden 'laten' verkrachen, dacht dat als je al je kracht gebruikte je het wel tegen kon houden. Daarom vind ik de reacties in dit topic ook niet heel erg vreemd.
Leuk zo'n 'vriendin'.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef IIDMLB het volgende:
.
Aparte vriendin is dat zeg. Al snap ik volkomen dat ze het haar ouders heeft verteld. Ik zou dit soort moeilijke dingen ook direct met mijn ouders delen. Dat zijn de mensen waarvan ik weet dat ze er altijd voor me zullen zijn. Ik weet dat mijn ouders het beste met me voorhebben en dat die er goed mee om weten te gaan. Ik kan er met mijn kop niet bij dat haar ouders ook direct aangeven dat ze niet moet getuigen. Het lijkt er haast wel op alsof het jou vriendin is die je gewoon niet geloofd. Als zij al snel aangeeft er niets van te geloven zullen de ouders daar wel in meegaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
.
We willen wel bewijs he... De straffen voor verkrachting zijn verder niet misselijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vind dat je het tegen je vriend moet vertellen, hij zal het echt wel begrijpen.
Zeg gewoon wat er gebeurd is en niet: ik denk dat ik verkracht ben.
Je bent verkracht! De schuld ligt niet bij jou, jij bent het slachtoffer, oke?
Die barman is gewoon een zak stront, en daarvoor moet hij gestraft worden.
Met dat kloterechtsysteem hier in Nederland zal dat vast niet gebeuren, maar een poging doen zal hem misschien al wel flink aan het denken zetten en hopelijk een verschrikkelijk schuldgevoel geven!
En je vriend kan je alleen maar goed helpen het te verwerken en je steunen!
Hij houdt van je, hij gaat je niet opeens verwaarlozen of het uitmaken als jij verkracht bent. Juist niet! Ik durf te wedden dat hij alles wil doen om te zorgen dat jij je beter zal voelen. After all: Jij bent het slachtoffer! En er komt je een moeilijke tijd tegemoet. Je hebt zijn steun ook gewoon nodig, niet dan?
Oh en verder; FOK! is de grootste verzameling van idioten op het internet, dat wat je zei van: wat ze zeggen doet me denken dat het mijn schuld is. Naja, dat is dus bullshit.
Ik 'stoei' weleens met me vriend, en dan merk ik al dat ik het echt niet van hem kan winnen, laat staan als hij echt kracht gebruikt. Als vrouw kan je gewoon niet sterker zijn dan een man (maar wel slimmer). Niks jouw schuld, je had hem niet kunnen tegenhouden.
Momenteel heb ik nog echt zoiets van: nee. Ze gaan er zoveel last van krijgen, m'n moeder zal er echt onderdoor gaan en dat kan ik ze gewoon niet aan doen denk ik nu. Ik voel me best wel eenzaam nu bijna niemand het weet natuurlijk, alleen de fijne vriendin dus en een goede vriend, maar after all komt het toch op mij neer en dat is zo eng.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, wat een naar wijf. Maar hee, ik denk dat je het ook aan je ouders moet gaan vertellen, voor ze het van iemand anders horen. Het lijkt me trouwens vreselijk er als ouder achter te komen dat je kind na zoiets ingrijpends niet bij je terecht dacht te kunnen.
Ga ik zeker doen. Ik probeer hier zo zakelijk mogelijk mee om te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
..maar daar zou ik het dan ook bij houden. Vriend & ouders.
Ik ga er mede zo mee om omdat ik psychisch al best wel in de war ben/was, al ging het iets beter. Ik ben bang dat als ik mijn gevoel z'n gang laat gaan het mis met me gaat. Het gaat even moeilijk als ik flashbacks krijg of aan zijn gezicht denk maar verder kom ik er tot nu toe aardig door.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
je wil dus echt gaan doen alsof er (bijna) niets aan de hand is. Zo weinig mogelijk mensen vertellen, ook je ouders niet, vergeten en doorgaan. Kan. Het is een keuze je niet als slachtoffer op te willen stellen.
Denk alleen wel dat het je nog een keer inhaalt vroeger of later. Zo´n schending van je lichaam en vertrouwen kan je over het algemeen niet zomaar onder het tapijt schoffelen.
Je kan er ook voor kiezen het wel aan je ouders te vertellen, je te laten troosten en er doorheen te werken. Het is niet jouw verantwoordelijkheid dat je ouders of je vriendje het er moeilijk mee zullen hebben. Op sommige momenten heb je het recht even alle aandacht naar jezelf te trekken en wat zij er verder bij voelen is aan hen. Nu voelt dat misschien aanstellerig of als ´lastig vallen´maar geloof me, het voorkomt een hoop spreekwoordelijke spoken in de kast op de lange termijn.
Sterkte verder.
Dank je! Ik wist dat mannen sterker dan ik waren, maar ik had echt zo'n idee bij een vekrachting dat je wel ergens een heleboel kracht vandaan kon toveren, maar dat viel dus behoorlijk tegen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vind dat je het tegen je vriend moet vertellen, hij zal het echt wel begrijpen.
Zeg gewoon wat er gebeurd is en niet: ik denk dat ik verkracht ben.
Je bent verkracht! De schuld ligt niet bij jou, jij bent het slachtoffer, oke?
Die barman is gewoon een zak stront, en daarvoor moet hij gestraft worden.
Met dat kloterechtsysteem hier in Nederland zal dat vast niet gebeuren, maar een poging doen zal hem misschien al wel flink aan het denken zetten en hopelijk een verschrikkelijk schuldgevoel geven!
En je vriend kan je alleen maar goed helpen het te verwerken en je steunen!
Hij houdt van je, hij gaat je niet opeens verwaarlozen of het uitmaken als jij verkracht bent. Juist niet! Ik durf te wedden dat hij alles wil doen om te zorgen dat jij je beter zal voelen. After all: Jij bent het slachtoffer! En er komt je een moeilijke tijd tegemoet. Je hebt zijn steun ook gewoon nodig, niet dan?
Oh en verder; FOK! is de grootste verzameling van idioten op het internet, dat wat je zei van: wat ze zeggen doet me denken dat het mijn schuld is. Naja, dat is dus bullshit.
Ik 'stoei' weleens met me vriend, en dan merk ik al dat ik het echt niet van hem kan winnen, laat staan als hij echt kracht gebruikt. Als vrouw kan je gewoon niet sterker zijn dan een man (maar wel slimmer). Niks jouw schuld, je had hem niet kunnen tegenhouden.
Waardoor geloof je niet dat het waar is?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef klipper het volgende:
Toch een beetje een dubbel gevoel hierover, als het waar is natuurlijk gewoon aangeven.
Maar iets zegt me dat het niet waar is.
De meeste mensen die verkracht zijn schamen zich meestal en duurt het zeker een tijd voordat ze het vertellen.
Jij daartegen vertelt het dezelfde middag nog tegen heel fok.
Ook de reactie van jezelf vind ik een beetje in tegenspraak, excuses als ik het mis hebt.
Maar je vraagt je af of het je eigen schuld is, terwijl je niet overkomt als iemand die niet in het leven staat
Waarom zouden je ouders er aan onderdoor gaan als je ze iets dergelijks vertelt? Een verkrachting is naar, maar het is niet het einde van de wereld. Het ergste is de psychische schade voor jezelf, maar ook daar kun je best overheen komen. Dat je het niet overal rondbazuint is begrijpelijk, maar hulp van je ouders kun je best gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Momenteel heb ik nog echt zoiets van: nee. Ze gaan er zoveel last van krijgen, m'n moeder zal er echt onderdoor gaan en dat kan ik ze gewoon niet aan doen denk ik nu. Ik voel me best wel eenzaam nu bijna niemand het weet natuurlijk, alleen de fijne vriendin dus en een goede vriend, maar after all komt het toch op mij neer en dat is zo eng.
[..]
Ga ik zeker doen. Ik probeer hier zo zakelijk mogelijk mee om te gaan.
[..]
Ik ga er mede zo mee om omdat ik psychisch al best wel in de war ben/was, al ging het iets beter. Ik ben bang dat als ik mijn gevoel z'n gang laat gaan het mis met me gaat. Het gaat even moeilijk als ik flashbacks krijg of aan zijn gezicht denk maar verder kom ik er tot nu toe aardig door.
Ik ga het zeker aan het vriendje vertellen, maar wanneer weet ik niet. Ik wil niet ineens contact met hem opnemen na de stilte met zoiets.
[..]
Dank je! Ik wist dat mannen sterker dan ik waren, maar ik had echt zo'n idee bij een vekrachting dat je wel ergens een heleboel kracht vandaan kon toveren, maar dat viel dus behoorlijk tegen...
Ik ga zeker iets doen, maar wat weet ik nog niet. Hij zal het zeker te horen krijgen van de polite, hoe eng ik het ook vind.
[..]
Waardoor geloof je niet dat het waar is?
Ik post onder een kloon, dus ik ben anoniem nu. Men weet (hopelijk) niet wie ik ben, dus weten ze niet dat 'ik' verkracht ben.
Ik schaam me absoluut niet. Ik wil alleen niet dat mensen me als 'dat meisje' gaan zien en ik wil niet dat ze verdrietig worden, dus vertel ik het alleen aan de mensen die het moeten weten.
Dat ik me schuldig voel is volgens mij niet zo heel raar voor iemand die net verkracht is, ik hoorde gisteren dat de meesten de schuld eerst vaak bij zichzelf leggen, maar iedereen reageert natuurlijk anders.
Ik zou er als moeder nog meer kapot van zijn als ik van een ander hoor dat mijn dochter verkracht is en ze dat in alle eenzaamheid probeert te verwerken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef IIDMLB het volgende:
Momenteel heb ik nog echt zoiets van: nee. Ze gaan er zoveel last van krijgen, m'n moeder zal er echt onderdoor gaan en dat kan ik ze gewoon niet aan doen denk ik nu.
Ja dat hoop ik ook, maar helemaal zeker ben ik er niet van.. Ook als je al zegt dat het waarschijnlijk vriend van de hele familie is, kan het zelfs zo zijn dat haar ouders het gaan vertellenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:32 schreef IIDMLB het volgende:
@ Schanulleke: ik voel wel agressie, het is alleen meer leegheid. Maar als ik een emotie voel, is het kwaadheid/agressie. Ik voel me een soort van bestolen.
@ Karammel: hij is volgens mij echt zo'n vriend/goede kennis van haar familie inderdaad en haar ouders hebben het sowieso al niet zo op mij, althans haar moeder. Dus die zal wel zoiets hebben van: zoiets doet [...] niet, dat zal ze wel uitgedaagd hebben. De vriendin denkt ten slotte ook zoiets.
@ Red_Cat: lief van je. En je hebt gelijk, ik heb er ook al aan gedacht dat zij het misschien wel door gaat vertellen of dat het door haar hele familie gaat en het dan bij hem terecht komt. Dat is zo beangstigend, straks staat-ie ineens voor de deur of zo. Ik heb herhaaldelijk tegen haar gezegd dat ze dit aan niemand anders mag vertellen en haar ouders ook niet. Hopelijk doet ze er iets mee....
Hier wil ik wel antwoord op geven...quote:Waardoor geloof je niet dat het waar is?
Ik post onder een kloon, dus ik ben anoniem nu. Men weet (hopelijk) niet wie ik ben, dus weten ze niet dat 'ik' verkracht ben.
Ik schaam me absoluut niet. Ik wil alleen niet dat mensen me als 'dat meisje' gaan zien en ik wil niet dat ze verdrietig worden, dus vertel ik het alleen aan de mensen die het moeten weten.
Dat ik me schuldig voel is volgens mij niet zo heel raar voor iemand die net verkracht is, ik hoorde gisteren dat de meesten de schuld eerst vaak bij zichzelf leggen, maar iedereen reageert natuurlijk anders.
Je gaat om met een vriendin die het normaal vind dat je verkracht word. Ik bedoel ik ken een hoop vriendinnen die voor andere vriendinnen door het vuur gaan jou vriendin echter niet. Je gaat om met mensen die alcohol en coke gebruiken. Alcohol doet iedereen, coke echter niet.... daarnaast vind ik dit een opmerkelijke opmerking van je:quote:Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Ik interperteer dit alsof jij het bezit bent van je vriendje? Hem werd iets afgepakt?? Hallo het is JOU lichaam niet dat van je vriendje??quote:Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Maar dat is toch geen bewijs dat het niet waar is? Het zegt meer iets over een tamelijk ongezonde relatie met het vriendjequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:54 schreef l3laster het volgende:
[..]
Hier wil ik wel antwoord op geven...
[..]
Je gaat om met een vriendin die het normaal vind dat je verkracht word. Ik bedoel ik ken een hoop vriendinnen die voor andere vriendinnen door het vuur gaan jou vriendin echter niet. Je gaat om met mensen die alcohol en coke gebruiken. Alcohol doet iedereen, coke echter niet.... daarnaast vind ik dit een opmerkelijke opmerking van je:
[..]
Ik interperteer dit alsof jij het bezit bent van je vriendje? Hem werd iets afgepakt?? Hallo het is JOU lichaam niet dat van je vriendje??![]()
Maar goed... zal wel allemaal aan mij liggen... ik wens je iig veel sterkte
Ik hoop dat ze hier iets mee doet. Om me heen zie ik zo veel mensen die het ontzettend moeilijk hebben omdat ze dingen alleen proberen te verwerken. Veel mensen onderschatten de waarde van ouders en goede vrienden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou er als moeder nog meer kapot van zijn als ik van een ander hoor dat mijn dochter verkracht is en ze dat in alle eenzaamheid probeert te verwerken.
Ik lees daarin helemaal niets over een 'ongezonde' relatie, hoor. Los van het feit wat ik er van vind kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat zo'n gevoel uit bijvoorbeeld schaamte en schuldgevoel voorkomt. Probeer jezelf eens in die situatie voor te stellen. Bruut gezegd komt het erop neer dat iemand met grof geweld zich iets toe-eigent dat eigenlijk van jou en je partner is. Is het dan zo raar dat je dat voelt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen bewijs dat het niet waar is? Het zegt meer iets over een tamelijk ongezonde relatie met het vriendje
dat was meer een flink subjectieve interpretatie van mijn kant (ik beken) na dit stukje tekstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik lees daarin helemaal niets over een 'ongezonde' relatie, hoor. Los van het feit wat ik er van vind kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat zo'n gevoel uit bijvoorbeeld schaamte en schuldgevoel voorkomt. Probeer jezelf eens in die situatie voor te stellen. Bruut gezegd komt het erop neer dat iemand met grof geweld zich iets toe-eigent dat eigenlijk van jou en je partner is. Is het dan zo raar dat je dat voelt?
Hieruit maakte ik op dat hij misschien een flink jaloers typje is en dat misschien de contactstilte daar ook wel mee te maken heeftquote:Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen, maar hier ging het alarm af,quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Wheh, ik ben wel een schrijfster, maar dit is helaas echt waar. Ik vind het fijn om dit op FOK! te 'doen', omdat ik het aan zo min mogelijk mensen wil vertellen.
Pangquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen, maar hier ging het alarm af,
je bent schrijfster, oké, ik pak even je openingspost erbij van het eerste topic:
Verkracht? ik zie daar spelfouten instaan die geen enkele auteur maakt,
je zegt in je OP van alles over je vriendje, dus ik schat je niet zo erg oud in. Schrijfster word je niet "zomaar" verderop zijn een hoop spelfouten opeens verdwenen trouwens..
Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Spelfouten? Ik maak amper spelfouten, maak ik die wel, gaat dat per ongeluk door mijn toetsenbord of zo en zodra ik ze zie verbeter ik ze altijd meteen. Ik zie niet in wat dit hier mee te maken heeft... er zullen altijd mensen zijn die me niet gaan geloven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
je bent schrijfster, oké, ik pak even je openingspost erbij van het eerste topic:
je zegt in je OP van alles over je vriendje, dus ik schat je niet zo erg oud in. Schrijfster word je niet "zomaar" verderop zijn een hoop spelfouten opeens verdwenen trouwens..
Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:46 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik kreeg even deze indruk... stomme vraag, maar ben je... door hem.. ontmaagd?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
en je trekt niet even je scheur open?
WTF? Ik hèb geschreeuwd. De muziek stond waarschijnlijk te hard. Dat het mijn vriendin niet opviel blijkbaar... daar kan ik ook niets aan doen. Zij vertrouwde hem. So did I.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, niemand in die kamer/huis vond het vreemd dat je lang wegbleef?
Ik neem niet aan dat hij in 2 minuten klaar was..
Je verdwijnt in iemands huis naar de badkamer met een man en blijft toch een aardig poosje weg,en niemand die er klaarblijkelijk van op kijkt, en al helemaal je vriendin niet die toch wel zal weten dat je "een soort"vriendje hebt..
Je bent ín een huis, mét andere mensen, en je trekt niet even je scheur open?
Jaja, ik zag umquote:
Ja, ik kan het me voorstellen. Ik bedoelde meer dat het iets tussen ons was, niet tussen de mij en barman, als het ware.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sorry, dat dacht ik dus na dat eh, speciale met dat vriendje wat ie afgepakt heeft enzo.
Ze heeft ergens gesteld dat ze 19 is, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem me Captain Obvious, maar ik denk dat ze hiermee bedoelt dat ze het aan zo min mogelijk mensen die ze in het echt kent wil vertellen.quote:Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Ze is 19, niet zo oud inderdaad. Schrijvers heb je trouwens in alle vormen en maten. Iemand die al meerdere literaire prijzen heeft gewonnen is een schrijver, maar iemand die in haar vrije tijd een boek schrijft is ook een schrijver. Het is maar hoe je het interpreteert.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.
Ze heeft geschreeuwd, maar door de harde muziek hoorde niemand haar. Daarnaast kan ik me goed voorstellen dat je in een omgeving met veel drank en waar toch nog een uitgaanssfeer hangt je niet altijd even goed oplet hoelang iemand al weg is. Al moet ik toegeven dat er in dit verhaal vreemde dingen gebeuren. Toch ben ik me ervan bewust dat er ook veel vreemde dingen gebeuren in het echte leven. Gelukkig is mijn leventje maar saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, niemand in die kamer/huis vond het vreemd dat je lang wegbleef?
Ik neem niet aan dat hij in 2 minuten klaar was..
Je verdwijnt in iemands huis naar de badkamer met een man en blijft toch een aardig poosje weg,en niemand die er klaarblijkelijk van op kijkt, en al helemaal je vriendin niet die toch wel zal weten dat je "een soort"vriendje hebt..
Je bent ín een huis, mét andere mensen, en je trekt niet even je scheur open?
Zie ik niets van terug in je post, ik hoop dat je verhaal bij de politie beter in elkaar zat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
WTF? Ik hèb geschreeuwd. De muziek stond waarschijnlijk te hard. Dat het mijn vriendin niet opviel blijkbaar... daar kan ik ook niets aan doen. Zij vertrouwde hem. So did I.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Spelfouten? Ik maak amper spelfouten, maak ik die wel, gaat dat per ongeluk door mijn toetsenbord of zo
Is niet echt door je toetsenbord hoor..quote:Vannacht is er iets verschrikkelijks gebeurt. Ik denk namelijk dat ik 'verkracht' ben. Ja, dat denk ik, maar ik weet het niet... daarom zal ik nu vertellen wat er is gebeurt.
Ja, hij was ook een maatje te grootquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, dan nog maar 1 opmerking, ook voor de conspiracy theorists!
Skinny jeans gaan bij mij niet zo makkelijk uit. Voor de rest geloof ik alsnog het verhaal van de TS, maar inderdaad veel verwarring
Dan zullen het 'd.'- en 't.'-fouten zijn me dunkt. Daar heb ik nogal eens moeite mee. Lijkt me niet echt iets met het verhaal an sich te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..
Goed lezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik niets van terug in je post, ik hoop dat je verhaal bij de politie beter in elkaar zat.
Succes verder..
Eerste post oude topic heb ik het over.quote:
Nah, het heeft hier niets mee te maken, nee. Meer depressiedingetjes etc., eten ook een beetje. Ook best wel waardoor ik het extra moeilijk vind om het te vertellen. "Daar komt zij ook weer aan met haar problemen". En zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Zo, ik vraag nog even onbeleefd verder, hoe zit het met die andere psychische moeilijkheden en dingetjes, is dat iets wat hier van invloed op is, of andersom, of is het iets totaal anders (iets met eten ofzo)
Ik denk dat het een beetje unfair is om je na 430 posts nog vast te pinnen op iets wat IIDMLB vergeten/nagelaten heeft in de OP te zetten. Ze heeft het nog geen kwartiertje later een paar posts eronder vermeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste post oude topic heb ik het over.
Ja, maar ik ben van plan om dit niet teveel mee te laten tellen in mijn leven. Als in, er niet nog een probleem van te gaan maken. Dan word het gewoon teveel inderdaad. Ik hoop dat ik mijn gevoelens een beetje in de hand kan houden. Ik ga proberen het zo zakelijk mogelijk aan te pakken, hem aan te geven of iets in die trant en dan probeer ik weer 'gewoon' verder te gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Dat is dan best heel wat om in je eentje te dragen, dit er nog bovenop, en coke (ik ben over het algemeen nogal bang van drugsdus misschien is het wel niet zo heavy als ik denk)
Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:37 schreef IIDMLB het volgende:
Het was trouwens niet erg veel coke. Ik heb er amper iets van gemerkt, zelfs, kreeg alleen zware hoofdpijn, hij had zelf sowieso het gros al opgesnoven na het hele gebeuren.
Wat speelde er nog meer die avond?quote:De barman van de kroeg waar we toen als laatste waren geweest kwam ook. Om te kijken of alles wel goed ging, dacht ik.
Geen tijd om de vorige topic helemaal door te lezen, ik heb alleen de openingspost gelezen.quote:Ik was dus helemaal in paniek om het vriendje en hij zei dat ik me niet zo moest aanstellen. Hij had namelijk ook een vriendin, zei hij. En we hielden gewoon 'onze bek'. We zouden het er nooit over hebben, met niemand. Ik zag 'em vervolgens snuiven en hij zei dat ik het ook moest doen, dan ging het wel weer beter. Dat deed ik... hij gaf me dus coke na de 'verkrachting' en ik hoopte dat ik me een beetje beter zou voelen daarna.
Doe niet net alsof je achterlijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Geen tijd om de vorige topic helemaal door te lezen, ik heb alleen de openingspost gelezen.
Wat ik me af vraag... Waarom gaf dat vriendje jou coke en waarom zegt ie dat je je niet moest aanstellen en gewoon je bek moest houden?
Waarom deed hij überhaupt niks toen je door de barman werd meegenomen?? Was dat niet verdacht voor hem ofzo? Of had ie met die barman iets geregeld ofzo dat ie jou kon nemen als je dronken was?
Gelukkig spel jij ook niet vlekkeloosquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..
zomaar een hunch, maar ik denk in ieder geval niet dat het de eerste keer was voor de barman.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:45 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Klopt, de coke is sowieso niet relevant had ik het idee omdat het pas erna gebeurd is.
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef DoimeN het volgende:
Was het je eerste keer coke? Of doe je dat wel vaker?
En je kreeg er hoofdpijn van?
Effectenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?
Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Doe niet zo wanhopig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Doe niet net alsof je achterlijk bent.
Plaatselijk verdovend, en ook alleen maar als het met lidocaïne is versneden. Ik kreeg er alleen maar hartkloppingen van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?
Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Dat zeg ik toch?quote:
Dat mag, ieder zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.
"Aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen"? Je snapt natuurlijk wel dat zo'n opmerking nergens op slaat, niet?quote:het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?
Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?
Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
Tja... Dat jij nou zo 'sterk' bent dat jij nooit in een moment van zwakte je toevlucht zoekt naar iets om je beter te voelen, respect. Maar ga er niet automatisch van uit dat anderen dat ook zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.
Ik heb het ook wel eens eerst op irc over nare gebeurtenissen gehad voordat ik irl vrienden of ouders aansprak. De drempel is veel lager omdat je anoniem bent. Ik kan me goed voorstellen dat de TS het veel moeilijker vond om iemand irl aan te spreken dan onder een kloon op FOK! haar verhaal te doen.quote:Vooral dat je het direct op FOK! pleurtkom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
Oh dan lees ik verkeerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?![]()
Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
Nou mensen, DE persoon waar de héle wereld om draait gelooft het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...
Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Oh, ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...
Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Man dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Man dat slaat toch nergens op?
Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
Dat was erná...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:14 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?
Niets, ik dacht alleen dat hij als barman kwam kijken of alles wel goed ging omdat hij degene met wie we waren meegeweest beter kende.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:35 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Wat speelde er nog meer die avond?
Gast, wat is er het nut van om dit constant te vermelden? Dan niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik geloof er nog steeds geen snars van.
Maar evengoed veel succes!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef Amokzaaier het volgende:
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
Prima! Vannacht veel nagedacht en niet erg snel in slaap gekomen maar toch enigszins prettig opgestaan 14.gif.quote:
Was de vierde keer in mijn leven of zo. Laatste keer was een jaar geleden denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Whehe, twee puntjes aan het einde van een zin mogen ook nietquote:
Nah, hij heeft het niet mijn neus ingestopt of zo. Zei gewoon dat ik het moest nemen. Ik wilde dat zelf ook omdat ik me totaal in de war voelde en me beter wilde voelen. Ik maak vaak 'andere' keuzes in mijn leven die anderen niet begrijpen, maar dat heeft niets met de verkrachting te maken. Het was trouwens een ontzettend kleine hoeveelheid, dus kreeg ik er alleen hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef l3laster het volgende:
[..]
Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.
Als iemand jou verkracht is álles (zeker als je al de hele avond bij hem was) relevant. Wat er voor, tijdens en ná de verkrachting gebeurde. Aangezien iemand dwingen coke te snuiven ná dat je haar hebt verkrachting juist iets meer kan zeggen over het voorval. De verkrachter hoopt misschien dat je door de coke dingen gaat vergeten of op een andere manier gaat ervaren (noem maar even wat).....
Prima! Vannacht dus veel nagedacht en niet erg goed kunnen slapen, maar vandaag gaat het goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Hoe gaat het nu TS?
Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte hiermee!Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen.
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Waarvoor?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.
En dank je!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
owquote:
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af.
Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Indeedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kutquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
Lekker zo'n figuur die reageert alsof je telefoon is gestolen of dat er iets 'vervelends' is gebeurt. Die kan er blijkbaar ook niet goed mee omgaan. Of ze heeft geen zin zich hiermee in te laten. Klinkt weer erg vreemd. Jou vriendinnen vallen wel tegen zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.
De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.
Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is lang niet altijd zo dat een akelige gebeurtenis per definitie bij iedereen voor een trauma zorgt, en de TS is er niet bij gebaat dat haar dingen worden aangepraat. Ik ken meerdere mensen die zich bezorgd hebben afgevraagd of ze wel normaal waren omdat ze, na de eerste schrik en huilbuien, verder geen langdurige psychische schade hebben opgelopen na een dergelijke gebeurtenis. Volgens mij doet zo'n "wacht maar, het trauma komt nog wel"-waarschuwing meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Jipje het volgende:
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut![]()
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
nou, dan had ik je ook wel ge-pm-ed , hè...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
Als je een boekwerk er van wil maken moet je wel alle info hebben he. het is trouwens heel simpel, Als het waar is dan moeten ze de kakkerlak ophangen, Als het niet waar is dan moeten ze de kakkerlak ook ophangenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
ja we willen allemaal meelezen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
"acceptabeler scenario"? En dat maak jij daar allemaal uit op? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal ver gaan. Je kan natuurlijk overal wel wat achter zoeken. Daar is gelukkig ook een plek voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef milagro het volgende:
[...] daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
En snel editten he? Ik was net te laat met de report...quote:
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
Misschien is het een stomme gedachte, maar als die vent geen mes of pistool of ander wapen heeft, en me wil dwingen tot orale seks, geloof ik dat ik zn piemel eraf zou bijten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef Timmai het volgende:
[..]
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.
Volgens mij
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
Ik weet sowieso van niemand dat ze op Fok! zitten. Toch zijn er vrij weinig aanknopingspunten die het overduidelijk maken wie TS zou zijn. Al denk ik wel dat als ik ruzie zou hebben met mijn vriendin, die verder in dit plaatje past, ik wel vermoedens zou krijgen inderdaad. De kans mag dan nog zo klein zijn, die associatie maak je dan wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's
tuurlijk kun je andersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?
ik geef haar (of hem) het nadeelquote:Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurlijk kun je anders
[..]
ik geef haar (of hem) het nadeel
nee, en jij hoeft niet op mij te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.![]()
Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.
Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
Dus omdat jij dat niet doet, doet niemand dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:32 schreef right_turn het volgende:
We hebben het dus over midden in de nacht en na een avondje uit wordt er nog even een drankje gedaan bij iemand thuis. Midden in de nacht, en de muziek staat zodanig hard dat het geschreeuw van een vrouw die bruut verkracht wordt en vecht voor haar eerbaarheid niet gehoord wordt. Ongeloofwaardig verhaal, niemand zet midden in de nacht de stereo voluit. -1
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...
het is best een gedetailleerd verhaal, maar sort of met de verkeerde details... en ja, natuurlijk, dat zal de verwarring zijn, maar dat is nu precies wat ik niet lees, geen woede, geen angst, geen verwarring, een kalme conversatie de dag erna met voislagen onbekenden, op iedere vraag een antwoord, ik weet het niet, er klopt gewoon iets niet, en dan heb ik het niet eens over dat vriendje, die in het ongewisse moet blijven voorlopig, maar de vriendin die a priori al roept niet te willen getuigen, de ouders van die vriendin die hun dochter op het hart drukken zich erbuiten te houden, alles lijkt op indekking, indekking van wat? geen idee, slachtofferrol, niet hoeven handelen, omdat er ms niets te handelen valt.
Dan lijkt het me nog steeds verkrachting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef klipper het volgende:
alleen toen ze eenmaal bezig was kreeg ze toch spijt of ontnuchterde ze razendsnel en toen liet ie zich niet zo makkelijk meer wegsturen.
Jawel, maar dat zou wel verklaren waarom ze er zo "nuchter" over reageert.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dan lijkt het me nog steeds verkrachting.
Als het echter een gevalletje "toen ik stomdronken was leek het me fun, maar na de daad realiseerde ik me dat ik een vriendje heb" was, dan natuurlijk niet.
Ik denk niet dat je daaraan denkt, op zo'n moment.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
in het bijzijn van anderen, ja, een muurtje ertussen, meer niet... hij nam nogal een risico dan, iedereen in die ruimte kent hem.
Ze heeft aangegeven niet door haar verkrachter te zijn ontmaagd hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef klipper het volgende:
Het komt nu ook een beetje over van:
Nog nooit sex gehad, ze wilde dat tenslotte bewaren voor haar vriendje.
Films hebben niet altijd gelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef klipper het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad het gebeurde staat haaks op het feit dat ze er zo rustig met wildvreemden over kan "chatten"
Uit haar openingspost blijkt totaal geen verwarring of wat dan ook te zitten, terwijl het toch binnen een tijdsbestek van ongeveer 12 uur moet hebben plaatsgevonden. ( verkrachting en haar openingspost )
Alleen jammer dat het met zo`n serieus onderwerp moet gebeuren.
Maar nogmaals mocht het echt waar zijn dan mijn oprechte excuses, alleen als je de algemene psychologie van de mens bekijkt, dan zwijgen ze er in het begin over om het eerst zelf deels te snappen voordat ze het van de daken schreeuwen.
quote:
Over de posting in dit topic had ik heen gelezen, ging er eigenlijk vanuit vanwege haar openingspost uit het eerste topic waarin ze onderstaande zin had gemeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven niet door haar verkrachter te zijn ontmaagd hoor
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:17 schreef IIDMLB het volgende:
Ik moest heel erg janken, niet eens zozeer om mijzelf maar omdat ik een soort vriendje heb/had voor wie ik deze dingen heb gelaten,
Ik denk dat ze bedoelt dat ze de andere mannen heeft gelatenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:51 schreef klipper het volgende:
Maar inderdaad stom van me om aan te nemen dat ze maagd was, alleen kan ik dan onderstaande zin er niet mee rijmen.
[..]
Dat wordt geïnsinueerd, maar weet je, dan zouden alle verkrachte vrouwen die zich niet goed genoeg hebben kunnen verzetten dus 'vreemdgegaan' zijn of het gewild hebben?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:01 schreef sigme het volgende:
Je hoort het, en je zegt het zelf: je hebt je niet genoeg verzet, want je hebt 'm niet tegengehouden. Had je je maar eerder of meer moeten verzetten.
Je had z'n piemel af moeten bijten, of had je je tanden ingeslkt?
Dat orale heeft amper tot niet noemenswaardig plaatsgevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.
maar... het is , ook voor een sterke man, verdomde moeilijk om een vrouw die zich hevig verzet, gilt, krabt, slaat, worstelt etc etc én de handen vast te houden én de broek uit te krijgen, én de benen uit elkaar te douwen en dan ook nog eens te penetreren.
heeft hij je bedreigd, had hij ms een wapen, mes, ben je geslagen in je gezicht, was je daarom angstig, dusdanig dat je "maar met de genade hebt meegewerkt"?
verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?
ik snap het niet, met de genade meewerken snap ik wel, als er sprake is van doodsangst (want grof geweld gebruikt, dreigen met) , willen dat het over is, bang zijn het niet te overleven, maar dat lees ik niet uit je posts... je mekkert wat over een vriendje dat je niet kwijt wil.... maar niet over je doodsangst, die er toch geweest moet zijn, dat die vent zo ver kon gaan, in het bijzijn van anderen, ja, een muurtje ertussen, meer niet... hij nam nogal een risico dan, iedereen in die ruimte kent hem.
Pappie culo zei het ook al, geloof ik, iemand die heftig tegenstribbelt is echt lastig te overmeesteren, daarvoor moet je toch echt op een bepaald moment een flinke dreun uitdelen en dreigen met meer, of een wapen hebben om mee te dreigen, mes of zo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze de andere mannen heeft gelaten
Ik vind het tamelijk normaal, eigenlijk. Je reactie(s).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:06 schreef IIDMLB het volgende:
Goed. Ik voel absoluut wel woede. Is ook het enige wat ik hierover voel, als ik eraan denk. Verder zit ik er niet mee, ik ben alleen kwaad. Kan later best eens terugkomen ja, maar ik ga er nu lekker zakelijk mee om en het boeit me eigenlijk fuck all wat anderen vinden. Als 'jullie' denken dat iedereen hetzelfde reageert, prima. Ik weet wat er gebeurt is, ik weet dat ik me verzet heb naar hoe ik kan, ik weet dat de 'vriendin' geen echte is en ik alleen plezier met haar heb beleeft in de 'vriendschap', ik weet dat haar ouders zo doen omdat hij een vriend van de familie is en 'hij zoiets nóóóóit zal doen', ik weet dat ik niet eens trouw aan dat 'vriendje' hoef te zijn om diverse redenen maar daar zelf voor koos en het dus echt wel had verteld als ik naast de pot had gepist en ik weet dat ik niets over die coke had moeten vertellen
!
Ik had gewoon wat steun nodig, van anonieme mensen. Wilde horen wat zij zouden vinden en heb nu steun van sommige mensen, een paar IRL en een paar van FOK!. Ik zal ook geen derde topic openen. Ik was in de war, wat me wel logisch lijkt voor een meisje dat net verkracht is en ja, het is eerste dat ìk dan doe ik een topic op FOK! openen. Ja, ik heb klotevrienden. En ja, aan mijn goede vrienden ga ik het niet vertellen op een paar na. Soit.
Nou ja, sommigen denken dat inderdaad bijna ja, denk ik wel eens. Met dan een uitzondering voor de hollywood-bosjesverkrachters.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:07 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Dat wordt geïnsinueerd, maar weet je, dan zouden alle verkrachte vrouwen die zich niet goed genoeg hebben kunnen verzetten dus 'vreemdgegaan' zijn of het gewild hebben?.
Ik heb er absoluut iets aan gehad. Dit soort reacties zijn vervelend, maar ik wist dat ik die kon verwachten als ik alles zo eerlijk op FOK! zou plaatsen. Ik had dat van de coke weg kunnen laten, ik had weg kunnen laten dat het vriendje me meer boeit dan mijzelf, maar ik wilde eerlijke meningen en die heb ik gehad. Ik hoop alleen dat als er nog een keer een soortgelijk topic komt mensen toch een beetje nadenken over wat ze typen, want ik kan me indenken dat een labieler meisje zich het enorm zou aantrekken en wel aan zichzelf zou gaan twijfelen. Het is verkrachting, geen winkeldiefstal of ruzie met ouders.quote:
Toch zou ik wel aangifte doen, hij zal minimaal worden opgepakt voor verhoor en dan geef je al een waarschuwingssignaal af voor bijvoorbeeld andere meiden die er niet zo mee om kunnen gaan als jij. Ik denk namelijk dat de manier waarop jij het kan handlen behoorlijk uitzonderlijk is en het lijkt erop alsof de barman zich misschien wel wat vaker opdringt bij meiden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:35 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut iets aan gehad. Dit soort reacties zijn vervelend, maar ik wist dat ik die kon verwachten als ik alles zo eerlijk op FOK! zou plaatsen. Ik had dat van de coke weg kunnen laten, ik had weg kunnen laten dat het vriendje me meer boeit dan mijzelf, maar ik wilde eerlijke meningen en die heb ik gehad. Ik hoop alleen dat als er nog een keer een soortgelijk topic komt mensen toch een beetje nadenken over wat ze typen, want ik kan me indenken dat een labieler meisje zich het enorm zou aantrekken en wel aan zichzelf zou gaan twijfelen. Het is verkrachting, geen winkeldiefstal of ruzie met ouders.
En inderdaad, het is 'grappig' om te zien hoe mensen reageren op verkrachtingen in films, want die zijn wel sneu en ook als het meisje zich niet genoeg verzet(ten kan) is het nog steeds verschrikkelijk.
[/off quote.] Het is misschien wel een idee dat iedereen het topic door zou lezen voor ze reageren. Naar de politie ben ik immers allang geweest de volgende dag. Verder wil ik zeggen dat ik juist géén slachtofferrol heb aangenomen. Vandaar dus dat ik er IRL niet tot amper over praat en doorga met mijn leven.
En dit gebeurd maar al te vaak zoals ik reeds eerder heb aangegeven. Dronken vinden ze het leuk en de volgende dag krijgen ze spijt en zijn ze bang om als 'slet' te worden gezien. Wat is dan makkelijker dan zeggen dat je het niet wou? Voeg daarbij dat ze eigenlijk geen aangifte wou doen én zelf twijfelde over het hele gebeuren,..tja nogmaals,..dan is j 1+1 bij mij 3.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dan lijkt het me nog steeds verkrachting.
Als het echter een gevalletje "toen ik stomdronken was leek het me fun, maar na de daad realiseerde ik me dat ik een vriendje heb" was, dan natuurlijk niet.
Dan zou ik 2x een topic openen op FOK....quote:en het boeit me eigenlijk fuck all wat anderen vinden
Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef IIDMLB het volgende:
Ik denk niet dat er een derde topique komt. Heel misschien om nog eens te vertellen wat ik allemaal heb gedaan uiteindelijk qua aangifte maar ik denk het niet.
En de reden waarom ik twee topics opende op FOK!: de eerste was omdat ik meningen wilde peilen omdat ik niet goed wist wat ik moest doen. De tweede omdat het eerste topic al vrijwel dicht was toen ik er eindelijk weer was en die twijfels wilde wegnemen. Toen boeide dat me wel, ja. Nu niet meer, want ik weet zelf toch wat er gebeurt is?
Het is meer dat ik niet als een aandachtshoer wil overkomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.
Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Voor zover ik kan beoordelen heb je goed gehandeld nadat het gebeurt was en heb je gedaan wat je kon doen. Jammer dat veel mensen je tegen proberen te werken. Je weet nu in ieder geval wel wie je vrienden zijn.
Nu maar hopen dat je het snel naast je neer weet te leggen en verder kan gaan met je leven. Daarvoor moet je het eerst verwerken anders komt het weer terug. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd !
Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
ja hey! daar zijn wel meer mensen benieuwd naar heur!
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.
Ben je trouwens nog van plan om nog weleens naar die kroeg terug te gaan, of zoek je een andere uitgaansgelegenheid?
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je zo`n persoon nooit meer onder ogen wilt komen.
En even linken naar zijn hyves natuurlijk!quote:Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
Preciesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
En even linken naar zijn hyves natuurlijk!
Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..quote:Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..
Ja, wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef Anniie het volgende:
We zijn hier toch nog niet klaar mee, wel?
Ja schiet mij nu maar lek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen.
Dit ROEPT om een reactiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heel deep down kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze het toch wel onbewust spannend en lekker vond, om zo volgeschoten te worden door zo'n stoere boy. Haar toon is gewoon TE rationeel soms IMHO. No offense.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |