Plaatselijk verdovend, en ook alleen maar als het met lidocaïne is versneden. Ik kreeg er alleen maar hartkloppingen van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?
Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Dat zeg ik toch?quote:
Dat mag, ieder zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.
"Aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen"? Je snapt natuurlijk wel dat zo'n opmerking nergens op slaat, niet?quote:het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?
Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?
Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
Tja... Dat jij nou zo 'sterk' bent dat jij nooit in een moment van zwakte je toevlucht zoekt naar iets om je beter te voelen, respect. Maar ga er niet automatisch van uit dat anderen dat ook zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.
Ik heb het ook wel eens eerst op irc over nare gebeurtenissen gehad voordat ik irl vrienden of ouders aansprak. De drempel is veel lager omdat je anoniem bent. Ik kan me goed voorstellen dat de TS het veel moeilijker vond om iemand irl aan te spreken dan onder een kloon op FOK! haar verhaal te doen.quote:Vooral dat je het direct op FOK! pleurtkom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
Oh dan lees ik verkeerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?![]()
Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
Nou mensen, DE persoon waar de héle wereld om draait gelooft het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...
Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Oh, ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...
Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Man dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Man dat slaat toch nergens op?
Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
Dat was erná...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:14 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?
Niets, ik dacht alleen dat hij als barman kwam kijken of alles wel goed ging omdat hij degene met wie we waren meegeweest beter kende.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:35 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Wat speelde er nog meer die avond?
Gast, wat is er het nut van om dit constant te vermelden? Dan niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik geloof er nog steeds geen snars van.
Maar evengoed veel succes!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef Amokzaaier het volgende:
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
Prima! Vannacht veel nagedacht en niet erg snel in slaap gekomen maar toch enigszins prettig opgestaan 14.gif.quote:
Was de vierde keer in mijn leven of zo. Laatste keer was een jaar geleden denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Whehe, twee puntjes aan het einde van een zin mogen ook nietquote:
Nah, hij heeft het niet mijn neus ingestopt of zo. Zei gewoon dat ik het moest nemen. Ik wilde dat zelf ook omdat ik me totaal in de war voelde en me beter wilde voelen. Ik maak vaak 'andere' keuzes in mijn leven die anderen niet begrijpen, maar dat heeft niets met de verkrachting te maken. Het was trouwens een ontzettend kleine hoeveelheid, dus kreeg ik er alleen hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef l3laster het volgende:
[..]
Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.
Als iemand jou verkracht is álles (zeker als je al de hele avond bij hem was) relevant. Wat er voor, tijdens en ná de verkrachting gebeurde. Aangezien iemand dwingen coke te snuiven ná dat je haar hebt verkrachting juist iets meer kan zeggen over het voorval. De verkrachter hoopt misschien dat je door de coke dingen gaat vergeten of op een andere manier gaat ervaren (noem maar even wat).....
Prima! Vannacht dus veel nagedacht en niet erg goed kunnen slapen, maar vandaag gaat het goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Hoe gaat het nu TS?
Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte hiermee!Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen.
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Waarvoor?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.
En dank je!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
owquote:
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af.
Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Indeedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kutquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
Lekker zo'n figuur die reageert alsof je telefoon is gestolen of dat er iets 'vervelends' is gebeurt. Die kan er blijkbaar ook niet goed mee omgaan. Of ze heeft geen zin zich hiermee in te laten. Klinkt weer erg vreemd. Jou vriendinnen vallen wel tegen zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.
De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.
Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is lang niet altijd zo dat een akelige gebeurtenis per definitie bij iedereen voor een trauma zorgt, en de TS is er niet bij gebaat dat haar dingen worden aangepraat. Ik ken meerdere mensen die zich bezorgd hebben afgevraagd of ze wel normaal waren omdat ze, na de eerste schrik en huilbuien, verder geen langdurige psychische schade hebben opgelopen na een dergelijke gebeurtenis. Volgens mij doet zo'n "wacht maar, het trauma komt nog wel"-waarschuwing meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Jipje het volgende:
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut![]()
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
nou, dan had ik je ook wel ge-pm-ed , hè...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
Als je een boekwerk er van wil maken moet je wel alle info hebben he. het is trouwens heel simpel, Als het waar is dan moeten ze de kakkerlak ophangen, Als het niet waar is dan moeten ze de kakkerlak ook ophangenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
ja we willen allemaal meelezen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
"acceptabeler scenario"? En dat maak jij daar allemaal uit op? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal ver gaan. Je kan natuurlijk overal wel wat achter zoeken. Daar is gelukkig ook een plek voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef milagro het volgende:
[...] daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
En snel editten he? Ik was net te laat met de report...quote:
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
Misschien is het een stomme gedachte, maar als die vent geen mes of pistool of ander wapen heeft, en me wil dwingen tot orale seks, geloof ik dat ik zn piemel eraf zou bijten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef Timmai het volgende:
[..]
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.
Volgens mij
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
Ik weet sowieso van niemand dat ze op Fok! zitten. Toch zijn er vrij weinig aanknopingspunten die het overduidelijk maken wie TS zou zijn. Al denk ik wel dat als ik ruzie zou hebben met mijn vriendin, die verder in dit plaatje past, ik wel vermoedens zou krijgen inderdaad. De kans mag dan nog zo klein zijn, die associatie maak je dan wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's
tuurlijk kun je andersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?
ik geef haar (of hem) het nadeelquote:Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurlijk kun je anders
[..]
ik geef haar (of hem) het nadeel
nee, en jij hoeft niet op mij te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.![]()
Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.
Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |