abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:13:16 #151
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59543417
Hoe gaat het nu TS?

Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59543853
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?

Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Plaatselijk verdovend, en ook alleen maar als het met lidocaïne is versneden. Ik kreeg er alleen maar hartkloppingen van.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59543972
Coke werkt wel verdovend hoor bubble.
Lambo of Rekt
pi_59544192
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:32 schreef EggsTC het volgende:
Coke werkt wel verdovend hoor bubble.
Dat zeg ik toch? Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:03:03 #155
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59544789
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.

het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?

Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?

Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_59545029
Tvp aangezien ik in het eerste topic op TS had gereageerd. Ben wel benieuwd hoe het nu met je is .
Ik zou het overigens wel aan je ouders vertellen. Nog wat van je "vriendin" gehoord?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:17:12 #157
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59545209
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.
Dat mag, ieder zijn eigen mening.

Maar dan:
quote:
het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?

Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?

Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
"Aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen"? Je snapt natuurlijk wel dat zo'n opmerking nergens op slaat, niet?
En wat betreft die coke, lees hoe ze dat beschrijft. Als je daar niets bij kan voorstellen, jammer. Moet een verkrachting überhaupt heel normaal gevonden worden? Wat stel jij je bij een verkrachting voor?

Niets mis mee dat je het verhaal in twijfel trekt, maar ga niet van die (in mijn ogen) domme generaliserende opmerkingen maken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:29:17 #158
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59545564
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.

Vooral dat je het direct op FOK! pleurt kom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:36:02 #159
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59545752
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.
Tja... Dat jij nou zo 'sterk' bent dat jij nooit in een moment van zwakte je toevlucht zoekt naar iets om je beter te voelen, respect. Maar ga er niet automatisch van uit dat anderen dat ook zijn.
quote:
Vooral dat je het direct op FOK! pleurt kom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
Ik heb het ook wel eens eerst op irc over nare gebeurtenissen gehad voordat ik irl vrienden of ouders aansprak. De drempel is veel lager omdat je anoniem bent. Ik kan me goed voorstellen dat de TS het veel moeilijker vond om iemand irl aan te spreken dan onder een kloon op FOK! haar verhaal te doen.
pi_59545814
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
Oh dan lees ik verkeerd

Ja couldnt agree more eigenlijk.

Lambo of Rekt
pi_59546019
VInd het een beetje vaag verhaal.
Xbox Live: koenpijl
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:07:26 #162
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_59546673
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:44 schreef koen_pijl het volgende:
VInd het een beetje vaag verhaal.
Ik ook, geloof er weinig van eerlijk gezegd.
.
pi_59547699
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...

Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
onzin?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:07:37 #164
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_59548272
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...

Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Nou mensen, DE persoon waar de héle wereld om draait gelooft het niet

/Care
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_59548569
quote:

Oh, ik wel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:48:46 #166
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_59551660
quote:

Man dat slaat toch nergens op?

Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:26:07 #168
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59552152
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Man dat slaat toch nergens op?

Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
idd.

vind het ook geen ongeloofwaardig verhaal. Integendeel, denk dat de gemiddelde verkraching in Nederland meer op dit verhaal lijkt dan op het idee van een gewapende, onbekende man in regenjas die je de bosjes insleurt.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:53:50 #169
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59552829
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
je oogst wat je zaait
pi_59553552
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 07:14 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?
Dat was erná...
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 07:35 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Wat speelde er nog meer die avond?
Niets, ik dacht alleen dat hij als barman kwam kijken of alles wel goed ging omdat hij degene met wie we waren meegeweest beter kende.
pi_59553583
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik geloof er nog steeds geen snars van.

Maar evengoed veel succes!
Gast, wat is er het nut van om dit constant te vermelden? Dan niet.
pi_59553643
Voel je niet steeds genoodzaakt je eigen verhaal te bevestigen. Laat hun lekker zeggen dat ze het niet geloven. Boeien. Beter kun je vertellen hoe het met je gaat en of je al hebt kunnen bedenken of en hoe je het je vriendje/ouders gaat vertellen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:34:35 #173
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59553795
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef Amokzaaier het volgende:
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
Verdraaide rotzakken

Jeez, kop een trein.
Geef mij maar Amsterdam
pi_59553819
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Garisson72 het volgende:
hey, TS! hoe is 't vandaag?
Prima! Vannacht veel nagedacht en niet erg snel in slaap gekomen maar toch enigszins prettig opgestaan 14.gif.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Was de vierde keer in mijn leven of zo. Laatste keer was een jaar geleden denk ik.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:41 schreef Lixi het volgende:

[..]

Gelukkig spel jij ook niet vlekkeloos
Whehe, twee puntjes aan het einde van een zin mogen ook niet . Met elkaar al veel meer fouten dan mijn 'd.'- en 't.'-foutjes (stel je voor!).
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef l3laster het volgende:

[..]

Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.

Als iemand jou verkracht is álles (zeker als je al de hele avond bij hem was) relevant. Wat er voor, tijdens en ná de verkrachting gebeurde. Aangezien iemand dwingen coke te snuiven ná dat je haar hebt verkrachting juist iets meer kan zeggen over het voorval. De verkrachter hoopt misschien dat je door de coke dingen gaat vergeten of op een andere manier gaat ervaren (noem maar even wat).....
Nah, hij heeft het niet mijn neus ingestopt of zo. Zei gewoon dat ik het moest nemen. Ik wilde dat zelf ook omdat ik me totaal in de war voelde en me beter wilde voelen. Ik maak vaak 'andere' keuzes in mijn leven die anderen niet begrijpen, maar dat heeft niets met de verkrachting te maken. Het was trouwens een ontzettend kleine hoeveelheid, dus kreeg ik er alleen hoofdpijn van.
pi_59553941
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Hoe gaat het nu TS?

Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
Prima! Vannacht dus veel nagedacht en niet erg goed kunnen slapen, maar vandaag gaat het goed.

Dank je!
pi_59554071
@ Lord Dreamer: ik heb al een paar keer verteld dat die broek een maat te groot was. Daarbij ben ik niet vreemdgegaan en dat besef ik me maar al te goed, inmiddels al helemaal. En het 'vriendje' vertel ik het echt wel.

@ zeemonster: gaat goed vandaag, al zou dat ook wel weer 'raar' of 'vaag' zijn... die 'vriendin' heeft het aan haar ouders vertelt, verder niets meer van gehoord.

@ Rebubbled: je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik heb alles al zo vaak uitgelegd, maar het helpt toch niet bij sommige mensen.
pi_59554104
Wat betekent je naam, TS?
Lambo of Rekt
pi_59554240
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:47 schreef EggsTC het volgende:
Wat betekent je naam, TS?
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen .
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:53:07 #179
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59554247
Poe. Wat een raar verhaal.
Toch ben ik het met de meerderheid eens, alle sex die tegen je zin gebeurd, en zeker als je het aangegeven hebt dat je het niet wilt, is verkrachting. In mindere mate noemen we het aanranding, net zo erg.
Als je het gebeurde niet fatsoenlijk verwerkt, maar wegstopt, komt het terug. En tien keer zo hard. Het heeft misschien een kwartier geduurd, maar je gaat hier echt tientallen jaren last van hebben, als je het niet goed verwerkt. ik weet er alles van

Verder hoop ik ook dat je echt de waarheid verteld, en de goede vent aanklaagt. Als ze de verkeerde pakken, worden minimaal 2 levens gesloopt. Dat van jou, en dat van degene die onterecht opgepakt is. ook hier weet ik alles van

Tis iig goed dat je die sporen hebt laten opnemen, dan kun je iig bewijzen dat het DIE vent was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte hiermee!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:54:57 #180
11845 Jipje
pi_59554284
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen .
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Loesje

pi_59554290
Deel het in vredesnaam met je naasten, en pak die gozer alsjeblieft; wie weet doet ie dit zelfs vaker. Goed imago, vriendin, voor aangeschoten vrouwen gaan en deze achteraf coke aanbieden of zelfs opdringen als ze er zelf niet voor gaan (wie weet); meer kun je haast niet doen om aangifte te ontmoedigen en jezelf in te dekken.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_59554327
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:

[..]

Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.

En dank je!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:57:35 #183
11845 Jipje
pi_59554346
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.

En dank je!
Waarvoor?
Loesje

pi_59554367
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af .

Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens ) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.

Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.

En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:00:05 #185
11845 Jipje
pi_59554415
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:

Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Loesje

pi_59554462
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:

[..]

Waarvoor?
Voor je stukje!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:03:16 #187
11845 Jipje
pi_59554502
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Voor je stukje!
ow

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Tis geen mening maar ervaring namelijk...
Loesje

pi_59554521
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af .

Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens ) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.

En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.

De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.

Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:04:08 #189
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59554522
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:

[..]

Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
pi_59554540
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:05:17 #191
11845 Jipje
pi_59554542
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Indeed

Inbreuk op je persoonlijke integriteit, dat bedoelde ik. Alleen ik kon de mooie woorden niet vinden
Loesje

vrijdag 20 juni 2008 @ 17:07:35 #192
11845 Jipje
pi_59554592
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut
Loesje

pi_59554775
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.

De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.

Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
Lekker zo'n figuur die reageert alsof je telefoon is gestolen of dat er iets 'vervelends' is gebeurt. Die kan er blijkbaar ook niet goed mee omgaan. Of ze heeft geen zin zich hiermee in te laten. Klinkt weer erg vreemd. Jou vriendinnen vallen wel tegen zeg .

Erg fijn om te horen dat die goede vriend er wel voor je is. Ik hoop dat je bij hem ook ongestoord je verhaal kan doen en dat je weet dat je hem kan vertrouwen. Dat helpt enorm bij het verwerken van zoiets moeilijks. Ik ben benieuwd of anoniem op internet erover praten ook zulke effecten op iemand heeft. Lijkt me wel eigenlijk. Dan praat je er in ieder geval over.

Toen je het gister vertelde kon ik er moeilijk bijkomen dat je het je moeder niet wilde vertellen. Nu heb je me toch enigszins overtuigd. Als je weet dat ze het er op dit moment niet bij kan hebben én jij kan het ook zonder haar wel af snap ik dat je daarvoor kiest. Gelukkig heb je die vriend om erover te praten. Dat is wel erg belangrijk.

Die situatie met je vriendje maakt het ook niet makkelijker. Ik ben benieuwd hoe je dat aan gaan pakken en hoe hij reageert.
pi_59554797
Leugens!
pi_59554926
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Jipje het volgende:
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut
Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is lang niet altijd zo dat een akelige gebeurtenis per definitie bij iedereen voor een trauma zorgt, en de TS is er niet bij gebaat dat haar dingen worden aangepraat. Ik ken meerdere mensen die zich bezorgd hebben afgevraagd of ze wel normaal waren omdat ze, na de eerste schrik en huilbuien, verder geen langdurige psychische schade hebben opgelopen na een dergelijke gebeurtenis. Volgens mij doet zo'n "wacht maar, het trauma komt nog wel"-waarschuwing meer kwaad dan goed.
pi_59555691
waarom laat je in de OP , of iig in het begin meteen weten dat je vriend een FOkker is?
Wil je ergens dat hij je herkent?
Zo moeilijk zal het niet zijn volgens mij, om je eigen vriendin in dit verhaal te herkennen, of iig vermoedens te krijgen.
En waarom mag hij het niet weten? omdat je "je bewaard" had voor hem en dat nu verpest is?
Waar zie je je vriend voor aan dan? dat hij je niet meer zou moeten nu of aan je verhaal twijfelt, of er wel sprake was van dwang of enkel spijt en je daarom een redelijk herkenbaar verhaal hier neer plempt om hem voor te zijn, zeg maar?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59556557
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:47:20 #198
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59556650
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:50:34 #199
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_59556720
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
pi_59556777
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
nou, dan had ik je ook wel ge-pm-ed , hè...
beetje vreemd om dit nu zo te doen, maar goed.

wat ik bedoel is dus : je had dat "mijn vriend is een fokker" net zo goed achterwege kunnen laten, totaal niet relevant verder, en nu enkel maar reden temeer voor iedere knul die zijn vriendin meent te herkennen te gaan vissen, zo lastig is het niet, lijkt me... je geeft genoeg info voor de goede verstaander.

daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:58:28 #201
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59556897
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
Als je een boekwerk er van wil maken moet je wel alle info hebben he. het is trouwens heel simpel, Als het waar is dan moeten ze de kakkerlak ophangen, Als het niet waar is dan moeten ze de kakkerlak ook ophangen
pi_59556935
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

ja we willen allemaal meelezen...

vrijdag 20 juni 2008 @ 19:25:38 #203
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59557652
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef milagro het volgende:

[...]
daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
"acceptabeler scenario"? En dat maak jij daar allemaal uit op? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal ver gaan. Je kan natuurlijk overal wel wat achter zoeken. Daar is gelukkig ook een plek voor.
pi_59557706
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:28:42 #205
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59557745
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Timmai het volgende:

En snel editten he? Ik was net te laat met de report...

[ Bericht 1% gewijzigd door Emel op 20-06-2008 19:38:34 (doe maar niet) ]
pi_59557788
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.

maar... het is , ook voor een sterke man, verdomde moeilijk om een vrouw die zich hevig verzet, gilt, krabt, slaat, worstelt etc etc én de handen vast te houden én de broek uit te krijgen, én de benen uit elkaar te douwen en dan ook nog eens te penetreren.

heeft hij je bedreigd, had hij ms een wapen, mes, ben je geslagen in je gezicht, was je daarom angstig, dusdanig dat je "maar met de genade hebt meegewerkt"?

verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?

ik snap het niet, met de genade meewerken snap ik wel, als er sprake is van doodsangst (want grof geweld gebruikt, dreigen met) , willen dat het over is, bang zijn het niet te overleven, maar dat lees ik niet uit je posts... je mekkert wat over een vriendje dat je niet kwijt wil.... maar niet over je doodsangst, die er toch geweest moet zijn, dat die vent zo ver kon gaan, in het bijzijn van anderen, ja, een muurtje ertussen, meer niet... hij nam nogal een risico dan, iedereen in die ruimte kent hem.

Pappie culo zei het ook al, geloof ik, iemand die heftig tegenstribbelt is echt lastig te overmeesteren, daarvoor moet je toch echt op een bepaald moment een flinke dreun uitdelen en dreigen met meer, of een wapen hebben om mee te dreigen, mes of zo.
pi_59557870
kaan iemand snel een samenvatting geven van heel het topic
pi_59557949
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.

Volgens mij
pi_59557953
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Originele_Naam het volgende:
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:39:59 #210
11845 Jipje
pi_59558112
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:

verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?

Misschien is het een stomme gedachte, maar als die vent geen mes of pistool of ander wapen heeft, en me wil dwingen tot orale seks, geloof ik dat ik zn piemel eraf zou bijten...
Loesje

vrijdag 20 juni 2008 @ 19:43:03 #211
11845 Jipje
pi_59558195
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef Timmai het volgende:

[..]

meisje zegt verkracht te zijn, vind het allemaal interessant om het hier te melden ipv naar de politie te gaan. En men vraagt zich af waarom ze zich niet verzet heeft.

Volgens mij

Zoiets heb ik er ook van begrepen
Loesje

pi_59558437
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:54:54 #213
3038 Emel
realist
pi_59558518
--> P&P

Topic wordt in de gaten gehouden. Sommige mensen kunnen blijkbaar niet normaal reageren.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59558656
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kijk inmiddels scheel van het lezen (versie I en II) en ik heb toch ook echt twijfels aan dit verhaal. Ik heb zelf een vriendin gehad die dit is overkomen (zonder de drugs..) en die heeft nu na 14 jaar nog steeds problemen om het aan iemand te vertellen laat staan dat ze net nadat het gebeurd is het hele verhaal op FOK kwakt EN dat haar vriennd hier ook meeleest. Vriend is niet achterlijk en weet ook wel waarschijnlijk dat zijn vriendin met haar vriendin is wezen stappen,..1+1=3 zou ik zeggen. Mocht ik ernaast zitten,...sterkte.
Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
pi_59559146
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef Karammel het volgende:

[..]

Ze is 19 en heeft een moeder met andere problemen aan haar hoofd. Ze heeft ruzie met haar vriend. Ze is wezen stappen met haar vriendin. Meer informatie ben ik niet te weten gekomen eigenlijk. De helft van mijn vriendinnen gaat regelmatig stappen met een vriendin, heeft wel eens ruzie met haar vriend of heeft een moeder met psychische problemen. Of heb ik ergens belangrijke informatie gemist?
En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
pi_59559496
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En die zitten ook beiden toevallig op FOK? Ik zou mijn vriendin zo herkennen mocht ze dit posten,...
Nogmaals, mocht het zo zijn wens ik haar het beste maar ik heb het vaker meegemaakt dat meiden het over verkrachting hebben terwijl het eigenlijk spijt achteraf blijkt te zijn (niet persoonlijk maar voorbeelden uit kranten en tv).
Ik weet sowieso van niemand dat ze op Fok! zitten. Toch zijn er vrij weinig aanknopingspunten die het overduidelijk maken wie TS zou zijn. Al denk ik wel dat als ik ruzie zou hebben met mijn vriendin, die verder in dit plaatje past, ik wel vermoedens zou krijgen inderdaad. De kans mag dan nog zo klein zijn, die associatie maak je dan wel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:34:41 #217
82136 Xennia
gekroond
pi_59559520
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.
De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
pi_59559789
Mja, in zo'n situatie gaat je lichaam meestal een vecht- of vluchthouding aannemen. Je kan hierdoor ineens extra sterk worden, of juist verlammen van de angst. Ondertussen kun je helemaal in de war raken en een waas over je heen krijgen van wtf is happening?!, wtf is happening?! en hierdoor niet meer helder denken, zelfs complete stukken totaal niet meer meekrijgen...

Eén keiharde trap in zijn ballen was wellicht genoeg geweest, om tijdig aan de belager te kunnen ontsnappen, maar misschien is dat door de verwarring niet in TS opgekomen. Ongeacht hoe je reageert, lijkt het me wel dat je instinctief wil vluchten, als je merkt dat die ander veel sterker is dan jou en zo gewelddadig met je omgaat.

Als je het niet wil en voelt dat je te zwak bent om je te verzetten, wil je volgens mij ook nog maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk wegkomen, vèr weg van je belager? Het laatste waar je je in zo'n situatie nog druk om zal maken is of je rode ogen hebt of verward overkomt. Volgens mij ben je daar helemaal niet meer mee bezig op zo'n moment! (of althans, ik kan me dat niet voorstellen.. ) Dat je na zo'n actie je vertroosting zoekt in de drugs kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar dat je die aanneemt van N.B. de belager himself vind ik wel heel erg vreemd

Het is misschien allemaal wel echt zo gegaan zoals TS het beschrijft (en dat is ongetwijfeld heel moeilijk mee om te gaan, sterkte TS ), maar ik heb het gevoel dat er op dit moment nogal wat essentiele details ontbreken om het verhaal ook geloofwaardig en begrijpelijk te maken.. Ik heb het idee dat de verstandhouding tussen belager en TS al een bepaalde voorgeschiedenis heeft, waardoor dit zo uit de hand heeft kunnen lopen. En wellicht dat persoonlijke en relationele problemen van TS ook zo hun rol spelen; vooral om het wel/niet blijven van het vriendje lijkt TS zich nu immers door dit voorval nog het meeste druk te maken(?..) Teveel problemen geweest en nu dit ook nog erbij, bang dat vriend het niet meer trekt? Dan nog, TS heeft hier niet om gevraagd en dat moet haar vriend toch ook wel snappen. Of mis ik iets TS?...

[ Bericht 0% gewijzigd door Escaflowne op 20-06-2008 20:48:48 ]
pi_59560624
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

De politie heeft foto''s gemaakt van blauwe plekken, dus ik neem aan dat er wel een flinke strubbeling is geweest
dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...

het is best een gedetailleerd verhaal, maar sort of met de verkeerde details... en ja, natuurlijk, dat zal de verwarring zijn, maar dat is nu precies wat ik niet lees, geen woede, geen angst, geen verwarring, een kalme conversatie de dag erna met voislagen onbekenden, op iedere vraag een antwoord, ik weet het niet, er klopt gewoon iets niet, en dan heb ik het niet eens over dat vriendje, die in het ongewisse moet blijven voorlopig, maar de vriendin die a priori al roept niet te willen getuigen, de ouders van die vriendin die hun dochter op het hart drukken zich erbuiten te houden, alles lijkt op indekking, indekking van wat? geen idee, slachtofferrol, niet hoeven handelen, omdat er ms niets te handelen valt.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:16:50 #220
82136 Xennia
gekroond
pi_59560789
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's
Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?

Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
pi_59560846
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tsja, je kunt toch niet anders dan daar vanuit gaan?
tuurlijk kun je anders
quote:
Verder vind ik het ook best een merkwaardig verhaal met vreemde details, maar ze krijgt het voordeel van de twijfel.
ik geef haar (of hem) het nadeel
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:40:11 #222
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59561506
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]

tuurlijk kun je anders
[..]

ik geef haar (of hem) het nadeel
't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.

Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.

Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
pi_59561773
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:

[..]

't Zou wat worden... bij elk topic in R&P wordt de TS afgewogen op de statements in de OP. "Ja, je hebt een valide probleem" of "Nee, er is een fout opgetreden bij het valideren van je probleem (Abort, Retry, Ignore)". Dan kan R&P net zo goed met ONZ gemerged worden.

Maar zonder gekheid, de TS heeft overal een antwoord op gegeven.

Jammer dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat een verkrachting in het echte leven wel eens anders zou kunnen zijn dan wat ze in films hebben gezien of hoe ze het in hun hoofd voorgesteld hebben. En daarbovenop, elke situatie is anders. Heb in dat geval dan wel het respect naar de TS toe om je gewoon afzijdig van het topic te houden. je hoeft niet te reageren.
nee, en jij hoeft niet op mij te reageren.

als ik twijfels wil uiten, dan mag ik dat.
2 posts met wat vragen tegenover anderhalf topic vol medeleven, kom op zeg, stel je niet aan.

en respect, please
pi_59562161
Kennelijk vonden de mensen die er waren het ook niet verdacht dat die twee ertussenuit geknepen waren, of waren ze allemaal veel te ver heen o.i.v. te veel drank, drugs en te harde muziek?..

TS en haar belager komen vervolgens terug, TS met rode ogen en helemaal in de war, maar niemand informeert ernaar, behalve de 'vriendin' en TS durft er amper wat over los laten.

Was TS een te gemakkelijke prooi, om andere redenen (niet om het misdrijf goed te praten) en de barman iemand die uit ervaring weet hoe hij de schijn voor zich moet krijgen, een player?.. Presteert het zelfs nog om haar coke aan te bieden.. De barman zal zich ook vast niet in een opwelling hebben vergrepen en niet ondoordacht; hij voelde van tevoren aan dat hij er best mee weg zou kunnen komen (of zo lijkt het vooralsnog), ook al zaten zijn vrienden in hetzelfde huis. Hoe kan zoiets ontstaan?..

De kern van het verhaal kan best kloppen, maar tegelijk vind ik het erg moeilijk te begrijpen..
Heb het idee dat er meer dingen spelen en dat die barman zijn proces verdient, maar de zorg van TS lijkt vooralsnog meer bij het al dan niet behoud van het vriendje te liggen.. ?

TS heeft twijfels, verschillende lezers hebben twijfels. Het zou wel zo prettig zijn voor alle partijen - en in het bijzonder voor TS! - om e.e.a. ietwat begrijpelijker te maken..

[ Bericht 5% gewijzigd door Escaflowne op 20-06-2008 22:08:45 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:32:21 #225
210501 right_turn
It's my turn
pi_59563024
We hebben het dus over midden in de nacht en na een avondje uit wordt er nog even een drankje gedaan bij iemand thuis. Midden in de nacht, en de muziek staat zodanig hard dat het geschreeuw van een vrouw die bruut verkracht wordt en vecht voor haar eerbaarheid niet gehoord wordt. Ongeloofwaardig verhaal, niemand zet midden in de nacht de stereo voluit. -1
Acht Cola, Acht Bier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')