abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:13:16 #151
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59543417
Hoe gaat het nu TS?

Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59543853
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?

Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Plaatselijk verdovend, en ook alleen maar als het met lidocaïne is versneden. Ik kreeg er alleen maar hartkloppingen van.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59543972
Coke werkt wel verdovend hoor bubble.
Lambo of Rekt
pi_59544192
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:32 schreef EggsTC het volgende:
Coke werkt wel verdovend hoor bubble.
Dat zeg ik toch? Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:03:03 #155
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59544789
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.

het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?

Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?

Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_59545029
Tvp aangezien ik in het eerste topic op TS had gereageerd. Ben wel benieuwd hoe het nu met je is .
Ik zou het overigens wel aan je ouders vertellen. Nog wat van je "vriendin" gehoord?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:17:12 #157
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59545209
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.
Dat mag, ieder zijn eigen mening.

Maar dan:
quote:
het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?

Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?

Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
"Aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen"? Je snapt natuurlijk wel dat zo'n opmerking nergens op slaat, niet?
En wat betreft die coke, lees hoe ze dat beschrijft. Als je daar niets bij kan voorstellen, jammer. Moet een verkrachting überhaupt heel normaal gevonden worden? Wat stel jij je bij een verkrachting voor?

Niets mis mee dat je het verhaal in twijfel trekt, maar ga niet van die (in mijn ogen) domme generaliserende opmerkingen maken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:29:17 #158
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59545564
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.

Vooral dat je het direct op FOK! pleurt kom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:36:02 #159
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59545752
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.
Tja... Dat jij nou zo 'sterk' bent dat jij nooit in een moment van zwakte je toevlucht zoekt naar iets om je beter te voelen, respect. Maar ga er niet automatisch van uit dat anderen dat ook zijn.
quote:
Vooral dat je het direct op FOK! pleurt kom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
Ik heb het ook wel eens eerst op irc over nare gebeurtenissen gehad voordat ik irl vrienden of ouders aansprak. De drempel is veel lager omdat je anoniem bent. Ik kan me goed voorstellen dat de TS het veel moeilijker vond om iemand irl aan te spreken dan onder een kloon op FOK! haar verhaal te doen.
pi_59545814
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
Oh dan lees ik verkeerd

Ja couldnt agree more eigenlijk.

Lambo of Rekt
pi_59546019
VInd het een beetje vaag verhaal.
Xbox Live: koenpijl
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:07:26 #162
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_59546673
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:44 schreef koen_pijl het volgende:
VInd het een beetje vaag verhaal.
Ik ook, geloof er weinig van eerlijk gezegd.
.
pi_59547699
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...

Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
onzin?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:07:37 #164
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_59548272
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...

Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Nou mensen, DE persoon waar de héle wereld om draait gelooft het niet

/Care
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_59548569
quote:

Oh, ik wel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:48:46 #166
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_59551660
quote:

Man dat slaat toch nergens op?

Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:26:07 #168
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59552152
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Man dat slaat toch nergens op?

Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
idd.

vind het ook geen ongeloofwaardig verhaal. Integendeel, denk dat de gemiddelde verkraching in Nederland meer op dit verhaal lijkt dan op het idee van een gewapende, onbekende man in regenjas die je de bosjes insleurt.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:53:50 #169
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59552829
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
je oogst wat je zaait
pi_59553552
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 07:14 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?
Dat was erná...
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 07:35 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Wat speelde er nog meer die avond?
Niets, ik dacht alleen dat hij als barman kwam kijken of alles wel goed ging omdat hij degene met wie we waren meegeweest beter kende.
pi_59553583
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik geloof er nog steeds geen snars van.

Maar evengoed veel succes!
Gast, wat is er het nut van om dit constant te vermelden? Dan niet.
pi_59553643
Voel je niet steeds genoodzaakt je eigen verhaal te bevestigen. Laat hun lekker zeggen dat ze het niet geloven. Boeien. Beter kun je vertellen hoe het met je gaat en of je al hebt kunnen bedenken of en hoe je het je vriendje/ouders gaat vertellen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:34:35 #173
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59553795
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef Amokzaaier het volgende:
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
Verdraaide rotzakken

Jeez, kop een trein.
Geef mij maar Amsterdam
pi_59553819
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Garisson72 het volgende:
hey, TS! hoe is 't vandaag?
Prima! Vannacht veel nagedacht en niet erg snel in slaap gekomen maar toch enigszins prettig opgestaan 14.gif.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Was de vierde keer in mijn leven of zo. Laatste keer was een jaar geleden denk ik.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:41 schreef Lixi het volgende:

[..]

Gelukkig spel jij ook niet vlekkeloos
Whehe, twee puntjes aan het einde van een zin mogen ook niet . Met elkaar al veel meer fouten dan mijn 'd.'- en 't.'-foutjes (stel je voor!).
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef l3laster het volgende:

[..]

Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.

Als iemand jou verkracht is álles (zeker als je al de hele avond bij hem was) relevant. Wat er voor, tijdens en ná de verkrachting gebeurde. Aangezien iemand dwingen coke te snuiven ná dat je haar hebt verkrachting juist iets meer kan zeggen over het voorval. De verkrachter hoopt misschien dat je door de coke dingen gaat vergeten of op een andere manier gaat ervaren (noem maar even wat).....
Nah, hij heeft het niet mijn neus ingestopt of zo. Zei gewoon dat ik het moest nemen. Ik wilde dat zelf ook omdat ik me totaal in de war voelde en me beter wilde voelen. Ik maak vaak 'andere' keuzes in mijn leven die anderen niet begrijpen, maar dat heeft niets met de verkrachting te maken. Het was trouwens een ontzettend kleine hoeveelheid, dus kreeg ik er alleen hoofdpijn van.
pi_59553941
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Hoe gaat het nu TS?

Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
Prima! Vannacht dus veel nagedacht en niet erg goed kunnen slapen, maar vandaag gaat het goed.

Dank je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')