Ja dat hoop ik ook, maar helemaal zeker ben ik er niet van.. Ook als je al zegt dat het waarschijnlijk vriend van de hele familie is, kan het zelfs zo zijn dat haar ouders het gaan vertellenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:32 schreef IIDMLB het volgende:
@ Schanulleke: ik voel wel agressie, het is alleen meer leegheid. Maar als ik een emotie voel, is het kwaadheid/agressie. Ik voel me een soort van bestolen.
@ Karammel: hij is volgens mij echt zo'n vriend/goede kennis van haar familie inderdaad en haar ouders hebben het sowieso al niet zo op mij, althans haar moeder. Dus die zal wel zoiets hebben van: zoiets doet [...] niet, dat zal ze wel uitgedaagd hebben. De vriendin denkt ten slotte ook zoiets.
@ Red_Cat: lief van je. En je hebt gelijk, ik heb er ook al aan gedacht dat zij het misschien wel door gaat vertellen of dat het door haar hele familie gaat en het dan bij hem terecht komt. Dat is zo beangstigend, straks staat-ie ineens voor de deur of zo. Ik heb herhaaldelijk tegen haar gezegd dat ze dit aan niemand anders mag vertellen en haar ouders ook niet. Hopelijk doet ze er iets mee....
Hier wil ik wel antwoord op geven...quote:Waardoor geloof je niet dat het waar is?
Ik post onder een kloon, dus ik ben anoniem nu. Men weet (hopelijk) niet wie ik ben, dus weten ze niet dat 'ik' verkracht ben.
Ik schaam me absoluut niet. Ik wil alleen niet dat mensen me als 'dat meisje' gaan zien en ik wil niet dat ze verdrietig worden, dus vertel ik het alleen aan de mensen die het moeten weten.
Dat ik me schuldig voel is volgens mij niet zo heel raar voor iemand die net verkracht is, ik hoorde gisteren dat de meesten de schuld eerst vaak bij zichzelf leggen, maar iedereen reageert natuurlijk anders.
Je gaat om met een vriendin die het normaal vind dat je verkracht word. Ik bedoel ik ken een hoop vriendinnen die voor andere vriendinnen door het vuur gaan jou vriendin echter niet. Je gaat om met mensen die alcohol en coke gebruiken. Alcohol doet iedereen, coke echter niet.... daarnaast vind ik dit een opmerkelijke opmerking van je:quote:Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Ik interperteer dit alsof jij het bezit bent van je vriendje? Hem werd iets afgepakt?? Hallo het is JOU lichaam niet dat van je vriendje??quote:Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Maar dat is toch geen bewijs dat het niet waar is? Het zegt meer iets over een tamelijk ongezonde relatie met het vriendjequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:54 schreef l3laster het volgende:
[..]
Hier wil ik wel antwoord op geven...
[..]
Je gaat om met een vriendin die het normaal vind dat je verkracht word. Ik bedoel ik ken een hoop vriendinnen die voor andere vriendinnen door het vuur gaan jou vriendin echter niet. Je gaat om met mensen die alcohol en coke gebruiken. Alcohol doet iedereen, coke echter niet.... daarnaast vind ik dit een opmerkelijke opmerking van je:
[..]
Ik interperteer dit alsof jij het bezit bent van je vriendje? Hem werd iets afgepakt?? Hallo het is JOU lichaam niet dat van je vriendje??![]()
Maar goed... zal wel allemaal aan mij liggen... ik wens je iig veel sterkte
Ik hoop dat ze hier iets mee doet. Om me heen zie ik zo veel mensen die het ontzettend moeilijk hebben omdat ze dingen alleen proberen te verwerken. Veel mensen onderschatten de waarde van ouders en goede vrienden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou er als moeder nog meer kapot van zijn als ik van een ander hoor dat mijn dochter verkracht is en ze dat in alle eenzaamheid probeert te verwerken.
Ik lees daarin helemaal niets over een 'ongezonde' relatie, hoor. Los van het feit wat ik er van vind kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat zo'n gevoel uit bijvoorbeeld schaamte en schuldgevoel voorkomt. Probeer jezelf eens in die situatie voor te stellen. Bruut gezegd komt het erop neer dat iemand met grof geweld zich iets toe-eigent dat eigenlijk van jou en je partner is. Is het dan zo raar dat je dat voelt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen bewijs dat het niet waar is? Het zegt meer iets over een tamelijk ongezonde relatie met het vriendje
dat was meer een flink subjectieve interpretatie van mijn kant (ik beken) na dit stukje tekstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik lees daarin helemaal niets over een 'ongezonde' relatie, hoor. Los van het feit wat ik er van vind kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat zo'n gevoel uit bijvoorbeeld schaamte en schuldgevoel voorkomt. Probeer jezelf eens in die situatie voor te stellen. Bruut gezegd komt het erop neer dat iemand met grof geweld zich iets toe-eigent dat eigenlijk van jou en je partner is. Is het dan zo raar dat je dat voelt?
Hieruit maakte ik op dat hij misschien een flink jaloers typje is en dat misschien de contactstilte daar ook wel mee te maken heeftquote:Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen, maar hier ging het alarm af,quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Wheh, ik ben wel een schrijfster, maar dit is helaas echt waar. Ik vind het fijn om dit op FOK! te 'doen', omdat ik het aan zo min mogelijk mensen wil vertellen.
Pangquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen, maar hier ging het alarm af,
je bent schrijfster, oké, ik pak even je openingspost erbij van het eerste topic:
Verkracht? ik zie daar spelfouten instaan die geen enkele auteur maakt,
je zegt in je OP van alles over je vriendje, dus ik schat je niet zo erg oud in. Schrijfster word je niet "zomaar" verderop zijn een hoop spelfouten opeens verdwenen trouwens..
Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Spelfouten? Ik maak amper spelfouten, maak ik die wel, gaat dat per ongeluk door mijn toetsenbord of zo en zodra ik ze zie verbeter ik ze altijd meteen. Ik zie niet in wat dit hier mee te maken heeft... er zullen altijd mensen zijn die me niet gaan geloven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
je bent schrijfster, oké, ik pak even je openingspost erbij van het eerste topic:
je zegt in je OP van alles over je vriendje, dus ik schat je niet zo erg oud in. Schrijfster word je niet "zomaar" verderop zijn een hoop spelfouten opeens verdwenen trouwens..
Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:46 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik kreeg even deze indruk... stomme vraag, maar ben je... door hem.. ontmaagd?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
en je trekt niet even je scheur open?
WTF? Ik hèb geschreeuwd. De muziek stond waarschijnlijk te hard. Dat het mijn vriendin niet opviel blijkbaar... daar kan ik ook niets aan doen. Zij vertrouwde hem. So did I.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, niemand in die kamer/huis vond het vreemd dat je lang wegbleef?
Ik neem niet aan dat hij in 2 minuten klaar was..
Je verdwijnt in iemands huis naar de badkamer met een man en blijft toch een aardig poosje weg,en niemand die er klaarblijkelijk van op kijkt, en al helemaal je vriendin niet die toch wel zal weten dat je "een soort"vriendje hebt..
Je bent ín een huis, mét andere mensen, en je trekt niet even je scheur open?
Jaja, ik zag umquote:
Ja, ik kan het me voorstellen. Ik bedoelde meer dat het iets tussen ons was, niet tussen de mij en barman, als het ware.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sorry, dat dacht ik dus na dat eh, speciale met dat vriendje wat ie afgepakt heeft enzo.
Ze heeft ergens gesteld dat ze 19 is, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem me Captain Obvious, maar ik denk dat ze hiermee bedoelt dat ze het aan zo min mogelijk mensen die ze in het echt kent wil vertellen.quote:Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Ze is 19, niet zo oud inderdaad. Schrijvers heb je trouwens in alle vormen en maten. Iemand die al meerdere literaire prijzen heeft gewonnen is een schrijver, maar iemand die in haar vrije tijd een boek schrijft is ook een schrijver. Het is maar hoe je het interpreteert.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.
Ze heeft geschreeuwd, maar door de harde muziek hoorde niemand haar. Daarnaast kan ik me goed voorstellen dat je in een omgeving met veel drank en waar toch nog een uitgaanssfeer hangt je niet altijd even goed oplet hoelang iemand al weg is. Al moet ik toegeven dat er in dit verhaal vreemde dingen gebeuren. Toch ben ik me ervan bewust dat er ook veel vreemde dingen gebeuren in het echte leven. Gelukkig is mijn leventje maar saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, niemand in die kamer/huis vond het vreemd dat je lang wegbleef?
Ik neem niet aan dat hij in 2 minuten klaar was..
Je verdwijnt in iemands huis naar de badkamer met een man en blijft toch een aardig poosje weg,en niemand die er klaarblijkelijk van op kijkt, en al helemaal je vriendin niet die toch wel zal weten dat je "een soort"vriendje hebt..
Je bent ín een huis, mét andere mensen, en je trekt niet even je scheur open?
Zie ik niets van terug in je post, ik hoop dat je verhaal bij de politie beter in elkaar zat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
WTF? Ik hèb geschreeuwd. De muziek stond waarschijnlijk te hard. Dat het mijn vriendin niet opviel blijkbaar... daar kan ik ook niets aan doen. Zij vertrouwde hem. So did I.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Spelfouten? Ik maak amper spelfouten, maak ik die wel, gaat dat per ongeluk door mijn toetsenbord of zo
Is niet echt door je toetsenbord hoor..quote:Vannacht is er iets verschrikkelijks gebeurt. Ik denk namelijk dat ik 'verkracht' ben. Ja, dat denk ik, maar ik weet het niet... daarom zal ik nu vertellen wat er is gebeurt.
Ja, hij was ook een maatje te grootquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, dan nog maar 1 opmerking, ook voor de conspiracy theorists!
Skinny jeans gaan bij mij niet zo makkelijk uit. Voor de rest geloof ik alsnog het verhaal van de TS, maar inderdaad veel verwarring
Dan zullen het 'd.'- en 't.'-fouten zijn me dunkt. Daar heb ik nogal eens moeite mee. Lijkt me niet echt iets met het verhaal an sich te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..
Goed lezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik niets van terug in je post, ik hoop dat je verhaal bij de politie beter in elkaar zat.
Succes verder..
Eerste post oude topic heb ik het over.quote:
Nah, het heeft hier niets mee te maken, nee. Meer depressiedingetjes etc., eten ook een beetje. Ook best wel waardoor ik het extra moeilijk vind om het te vertellen. "Daar komt zij ook weer aan met haar problemen". En zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Zo, ik vraag nog even onbeleefd verder, hoe zit het met die andere psychische moeilijkheden en dingetjes, is dat iets wat hier van invloed op is, of andersom, of is het iets totaal anders (iets met eten ofzo)
Ik denk dat het een beetje unfair is om je na 430 posts nog vast te pinnen op iets wat IIDMLB vergeten/nagelaten heeft in de OP te zetten. Ze heeft het nog geen kwartiertje later een paar posts eronder vermeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste post oude topic heb ik het over.
Ja, maar ik ben van plan om dit niet teveel mee te laten tellen in mijn leven. Als in, er niet nog een probleem van te gaan maken. Dan word het gewoon teveel inderdaad. Ik hoop dat ik mijn gevoelens een beetje in de hand kan houden. Ik ga proberen het zo zakelijk mogelijk aan te pakken, hem aan te geven of iets in die trant en dan probeer ik weer 'gewoon' verder te gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Dat is dan best heel wat om in je eentje te dragen, dit er nog bovenop, en coke (ik ben over het algemeen nogal bang van drugsdus misschien is het wel niet zo heavy als ik denk)
Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:37 schreef IIDMLB het volgende:
Het was trouwens niet erg veel coke. Ik heb er amper iets van gemerkt, zelfs, kreeg alleen zware hoofdpijn, hij had zelf sowieso het gros al opgesnoven na het hele gebeuren.
Wat speelde er nog meer die avond?quote:De barman van de kroeg waar we toen als laatste waren geweest kwam ook. Om te kijken of alles wel goed ging, dacht ik.
Geen tijd om de vorige topic helemaal door te lezen, ik heb alleen de openingspost gelezen.quote:Ik was dus helemaal in paniek om het vriendje en hij zei dat ik me niet zo moest aanstellen. Hij had namelijk ook een vriendin, zei hij. En we hielden gewoon 'onze bek'. We zouden het er nooit over hebben, met niemand. Ik zag 'em vervolgens snuiven en hij zei dat ik het ook moest doen, dan ging het wel weer beter. Dat deed ik... hij gaf me dus coke na de 'verkrachting' en ik hoopte dat ik me een beetje beter zou voelen daarna.
Doe niet net alsof je achterlijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Geen tijd om de vorige topic helemaal door te lezen, ik heb alleen de openingspost gelezen.
Wat ik me af vraag... Waarom gaf dat vriendje jou coke en waarom zegt ie dat je je niet moest aanstellen en gewoon je bek moest houden?
Waarom deed hij überhaupt niks toen je door de barman werd meegenomen?? Was dat niet verdacht voor hem ofzo? Of had ie met die barman iets geregeld ofzo dat ie jou kon nemen als je dronken was?
Gelukkig spel jij ook niet vlekkeloosquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..
zomaar een hunch, maar ik denk in ieder geval niet dat het de eerste keer was voor de barman.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:45 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Klopt, de coke is sowieso niet relevant had ik het idee omdat het pas erna gebeurd is.
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef DoimeN het volgende:
Was het je eerste keer coke? Of doe je dat wel vaker?
En je kreeg er hoofdpijn van?
Effectenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?
Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Doe niet zo wanhopig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Doe niet net alsof je achterlijk bent.
Plaatselijk verdovend, en ook alleen maar als het met lidocaïne is versneden. Ik kreeg er alleen maar hartkloppingen van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, op zich vreemd. Want het werkt toch verdovend?
Maar als het lijntje is uitgewerkt kan je wel koppijn krijgen.
Dat zeg ik toch?quote:
Dat mag, ieder zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nog steeds zware twijfels over het waarheids gehalte van dit verhaal.
"Aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen"? Je snapt natuurlijk wel dat zo'n opmerking nergens op slaat, niet?quote:het hele verkrachtings gebeuren met het uittrekken van jeans. als je nu een rokje aan had gehad of een andertype broek. Maar jeans, dat zijn klote dingen om even van iemands kont te trekken.
Daarnaast vriendin die geen getuigen wil zijn en ouders van je vriendin die dat verbieden . hmm bang voor gevalletje eerwraak of zo ?
Je zegt niets tegen vriendje of ouders , wederom gevalletje eerwraak of je bent gewoon vreemd gegaan en ruige sex gehad en hebt er nu spijt van. aangeschoten breezerkids doen wel vaker gekke dingen. helemaal na afloop effe coke snuiven. Als dat al heel normaal gevonden moet worden ?
Succes bij de politie, al hoop ik voor je dat je hen de waarheid verteld. Staat niet zo leuk als je daar een valse verklaring of aangifte doet.
Tja... Dat jij nou zo 'sterk' bent dat jij nooit in een moment van zwakte je toevlucht zoekt naar iets om je beter te voelen, respect. Maar ga er niet automatisch van uit dat anderen dat ook zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
nee coke snuiven is normaal wil je zeggen , hoepel toch op. als je coke loopt/zit/staat te snuiven dan ben je sowieso niet goed bezig. het klinkt me allemaal meer naar iets dat uit de hand is gelopen en waar iemand zware spijt van heeft dan een verkrachting.
Ik heb het ook wel eens eerst op irc over nare gebeurtenissen gehad voordat ik irl vrienden of ouders aansprak. De drempel is veel lager omdat je anoniem bent. Ik kan me goed voorstellen dat de TS het veel moeilijker vond om iemand irl aan te spreken dan onder een kloon op FOK! haar verhaal te doen.quote:Vooral dat je het direct op FOK! pleurtkom op, het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan FOK! met een speciaal geregistreerd account hiervoor.
Oh dan lees ik verkeerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?![]()
Maar het topic gaat helemaal niet over cocaïne. Ik vond het hele coke deel volledig overbodig eigenlijk. Het is ronduit verschrikkelijk wat er met ts. gebeurd is, zelfs als ze die avond helemaal los was gegaan op heroïne. Dan nog is jouw lichaam heilig en moet anderman met zijn tengels van je afblijven.
Nou mensen, DE persoon waar de héle wereld om draait gelooft het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...
Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Oh, ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
Sorry hoor, maar iemand verkracht je, vervolgens zegt 'ie: hier, neem wat coke, dan voel je je wat beter, en hoppakkee, snuif snuif...
Het spijt me, hier kan ik me, met de beste wil van de wereld, niets bij voorstellen. Ik geloof je niet.
Man dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Silk_dude het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Man dat slaat toch nergens op?
Bedenk je eens in watvoor staat zij was. Misschien was ze wel ontzettend bang, of in shock, dan doe je zoiets echt wel.
Dat was erná...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:14 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Terwijl hij aan het snuiven was vond jij niet de kans om weg te glippen uit die badkamer?
Niets, ik dacht alleen dat hij als barman kwam kijken of alles wel goed ging omdat hij degene met wie we waren meegeweest beter kende.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:35 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Wat speelde er nog meer die avond?
Gast, wat is er het nut van om dit constant te vermelden? Dan niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik geloof er nog steeds geen snars van.
Maar evengoed veel succes!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef Amokzaaier het volgende:
al die mensen met al die kritiek... wat zijn jullie een stel vervelerds! verdraaide rotzakken! Het is gewoon waar ja dat meisje heeft heel grote problemen en het enige wat julie doen is een beetje kanttekeningen plaatsen denk eens na!! sukkols! jullie hebben waarschijnlijk kleine penis!!
Prima! Vannacht veel nagedacht en niet erg snel in slaap gekomen maar toch enigszins prettig opgestaan 14.gif.quote:
Was de vierde keer in mijn leven of zo. Laatste keer was een jaar geleden denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Was het de eerste keer dat je Coke gebruikte, of doe/deed je dat vaker?
Whehe, twee puntjes aan het einde van een zin mogen ook nietquote:
Nah, hij heeft het niet mijn neus ingestopt of zo. Zei gewoon dat ik het moest nemen. Ik wilde dat zelf ook omdat ik me totaal in de war voelde en me beter wilde voelen. Ik maak vaak 'andere' keuzes in mijn leven die anderen niet begrijpen, maar dat heeft niets met de verkrachting te maken. Het was trouwens een ontzettend kleine hoeveelheid, dus kreeg ik er alleen hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef l3laster het volgende:
[..]
Toch voor iemand die redelijk nuchter is nadat ze is verkracht vind ik het bovenste een opmerkelijke opmerking.
Als iemand jou verkracht is álles (zeker als je al de hele avond bij hem was) relevant. Wat er voor, tijdens en ná de verkrachting gebeurde. Aangezien iemand dwingen coke te snuiven ná dat je haar hebt verkrachting juist iets meer kan zeggen over het voorval. De verkrachter hoopt misschien dat je door de coke dingen gaat vergeten of op een andere manier gaat ervaren (noem maar even wat).....
Prima! Vannacht dus veel nagedacht en niet erg goed kunnen slapen, maar vandaag gaat het goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Hoe gaat het nu TS?
Ik hoop dat je door gaat zetten met de aanklacht. Verder eel respect voor de manier waarop je er tot nu toe mee om bent gegaan. Sterkte verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte hiermee!Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen.
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Waarvoor?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.
En dank je!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
owquote:
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af.
Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Indeedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kutquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
Lekker zo'n figuur die reageert alsof je telefoon is gestolen of dat er iets 'vervelends' is gebeurt. Die kan er blijkbaar ook niet goed mee omgaan. Of ze heeft geen zin zich hiermee in te laten. Klinkt weer erg vreemd. Jou vriendinnen vallen wel tegen zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.
De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.
Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is lang niet altijd zo dat een akelige gebeurtenis per definitie bij iedereen voor een trauma zorgt, en de TS is er niet bij gebaat dat haar dingen worden aangepraat. Ik ken meerdere mensen die zich bezorgd hebben afgevraagd of ze wel normaal waren omdat ze, na de eerste schrik en huilbuien, verder geen langdurige psychische schade hebben opgelopen na een dergelijke gebeurtenis. Volgens mij doet zo'n "wacht maar, het trauma komt nog wel"-waarschuwing meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Jipje het volgende:
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut![]()
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
nou, dan had ik je ook wel ge-pm-ed , hè...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |