abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:40:35 #101
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59537631
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:32 schreef IIDMLB het volgende:
@ Schanulleke: ik voel wel agressie, het is alleen meer leegheid. Maar als ik een emotie voel, is het kwaadheid/agressie. Ik voel me een soort van bestolen.

@ Karammel: hij is volgens mij echt zo'n vriend/goede kennis van haar familie inderdaad en haar ouders hebben het sowieso al niet zo op mij, althans haar moeder. Dus die zal wel zoiets hebben van: zoiets doet [...] niet, dat zal ze wel uitgedaagd hebben. De vriendin denkt ten slotte ook zoiets.

@ Red_Cat: lief van je. En je hebt gelijk, ik heb er ook al aan gedacht dat zij het misschien wel door gaat vertellen of dat het door haar hele familie gaat en het dan bij hem terecht komt. Dat is zo beangstigend, straks staat-ie ineens voor de deur of zo. Ik heb herhaaldelijk tegen haar gezegd dat ze dit aan niemand anders mag vertellen en haar ouders ook niet. Hopelijk doet ze er iets mee... .
Ja dat hoop ik ook, maar helemaal zeker ben ik er niet van.. Ook als je al zegt dat het waarschijnlijk vriend van de hele familie is, kan het zelfs zo zijn dat haar ouders het gaan vertellen
Plus dat hij uit je verhaal al overkomt als een agressief persoon.. De reden waarom ik het zeg is dat ik het zelf ook al eerder heb meegemaakt, tenminste een soortgelijk iets.
Kijk er iniedergeval goed voor uit, loop de komende tijd savonds niet alleen op straat, zorg dat je altijd een mobieltje om je nek hebt en zorg voor een fluitje ofzow.. als er iets gebeurt zoveel mogelijk herrie maken!! Hoe meer herrie je maakt hoe meer mensen er op af komen. Heb je geen fluitje dan gewoon kei en kei hard gaan gillen!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_59538037
quote:
Waardoor geloof je niet dat het waar is?

Ik post onder een kloon, dus ik ben anoniem nu. Men weet (hopelijk) niet wie ik ben, dus weten ze niet dat 'ik' verkracht ben.

Ik schaam me absoluut niet. Ik wil alleen niet dat mensen me als 'dat meisje' gaan zien en ik wil niet dat ze verdrietig worden, dus vertel ik het alleen aan de mensen die het moeten weten.

Dat ik me schuldig voel is volgens mij niet zo heel raar voor iemand die net verkracht is, ik hoorde gisteren dat de meesten de schuld eerst vaak bij zichzelf leggen, maar iedereen reageert natuurlijk anders.
Hier wil ik wel antwoord op geven...
quote:
Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Je gaat om met een vriendin die het normaal vind dat je verkracht word. Ik bedoel ik ken een hoop vriendinnen die voor andere vriendinnen door het vuur gaan jou vriendin echter niet. Je gaat om met mensen die alcohol en coke gebruiken. Alcohol doet iedereen, coke echter niet.... daarnaast vind ik dit een opmerkelijke opmerking van je:
quote:
Ik ben ontzettend kwaad, maar - en dit gaat vast debiel klinken - ik ben vooral kwaad om wat mijn 'vriendje' is aangedaan hiermee. Hij (de barman) heeft iets afgepakt wat van hem was. Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Ik interperteer dit alsof jij het bezit bent van je vriendje? Hem werd iets afgepakt?? Hallo het is JOU lichaam niet dat van je vriendje??

Maar goed... zal wel allemaal aan mij liggen... ik wens je iig veel sterkte
I'm not the man you think I am!
pi_59538128
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:54 schreef l3laster het volgende:

[..]

Hier wil ik wel antwoord op geven...
[..]

Je gaat om met een vriendin die het normaal vind dat je verkracht word. Ik bedoel ik ken een hoop vriendinnen die voor andere vriendinnen door het vuur gaan jou vriendin echter niet. Je gaat om met mensen die alcohol en coke gebruiken. Alcohol doet iedereen, coke echter niet.... daarnaast vind ik dit een opmerkelijke opmerking van je:
[..]

Ik interperteer dit alsof jij het bezit bent van je vriendje? Hem werd iets afgepakt?? Hallo het is JOU lichaam niet dat van je vriendje??

Maar goed... zal wel allemaal aan mij liggen... ik wens je iig veel sterkte
Maar dat is toch geen bewijs dat het niet waar is? Het zegt meer iets over een tamelijk ongezonde relatie met het vriendje
pi_59538259
Ligt puur aan mij, niet aan hem of 'ons'.

En de vriendin is een verhaal apart, begrijp ik, maar daar kan ik ook weinig aan doen.

Verder wist ik niet eens dat hij coke gebruikte.
pi_59538264
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou er als moeder nog meer kapot van zijn als ik van een ander hoor dat mijn dochter verkracht is en ze dat in alle eenzaamheid probeert te verwerken.
Ik hoop dat ze hier iets mee doet. Om me heen zie ik zo veel mensen die het ontzettend moeilijk hebben omdat ze dingen alleen proberen te verwerken. Veel mensen onderschatten de waarde van ouders en goede vrienden.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 20 juni 2008 @ 00:11:22 #106
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59538390
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen bewijs dat het niet waar is? Het zegt meer iets over een tamelijk ongezonde relatie met het vriendje
Ik lees daarin helemaal niets over een 'ongezonde' relatie, hoor. Los van het feit wat ik er van vind kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat zo'n gevoel uit bijvoorbeeld schaamte en schuldgevoel voorkomt. Probeer jezelf eens in die situatie voor te stellen. Bruut gezegd komt het erop neer dat iemand met grof geweld zich iets toe-eigent dat eigenlijk van jou en je partner is. Is het dan zo raar dat je dat voelt?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 00:15:59 #107
82136 Xennia
gekroond
pi_59538479
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:11 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ik lees daarin helemaal niets over een 'ongezonde' relatie, hoor. Los van het feit wat ik er van vind kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat zo'n gevoel uit bijvoorbeeld schaamte en schuldgevoel voorkomt. Probeer jezelf eens in die situatie voor te stellen. Bruut gezegd komt het erop neer dat iemand met grof geweld zich iets toe-eigent dat eigenlijk van jou en je partner is. Is het dan zo raar dat je dat voelt?
dat was meer een flink subjectieve interpretatie van mijn kant (ik beken) na dit stukje tekst
quote:
Ik zou graag dieper in gaan op onze 'relatie', dan zou het makkelijker te begrijpen zijn, maar dan weet men meteen wie ik ben.
Hieruit maakte ik op dat hij misschien een flink jaloers typje is en dat misschien de contactstilte daar ook wel mee te maken heeft
  vrijdag 20 juni 2008 @ 00:18:16 #108
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59538523
jezus wat een verhaal

Ga in godsnaam gewoon aangifte doen. Of er een veroordeling uitkomt is van later zorg.

mosterd... maaltijd...

Voor wat betreft je vriendje die je niet spreekt vanwege "een soort van ruzie" : Ik heb op dit moment knallende ruzie met m'n ex..... maar ongeacht onze ruzie, zou ik haar nooit laten vallen om iets als dit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand (ruzie of geen ruzie) je hierover zou veroordelen. Jij kunt hier niets aan doen, hoe dronken je misschien ook was
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59538786
tvp
............................
  Admin vrijdag 20 juni 2008 @ 00:45:53 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59538988
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Wheh, ik ben wel een schrijfster, maar dit is helaas echt waar. Ik vind het fijn om dit op FOK! te 'doen', omdat ik het aan zo min mogelijk mensen wil vertellen.
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen, maar hier ging het alarm af,
je bent schrijfster, oké, ik pak even je openingspost erbij van het eerste topic:
Verkracht? ik zie daar spelfouten instaan die geen enkele auteur maakt,
je zegt in je OP van alles over je vriendje, dus ik schat je niet zo erg oud in. Schrijfster word je niet "zomaar" verderop zijn een hoop spelfouten opeens verdwenen trouwens..
Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59539000
Okay, ik kreeg even deze indruk... stomme vraag, maar ben je... door hem.. ontmaagd?
pi_59539012
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

je bent schrijfster, oké, ik pak even je openingspost erbij van het eerste topic:
je zegt in je OP van alles over je vriendje, dus ik schat je niet zo erg oud in. Schrijfster word je niet "zomaar" verderop zijn een hoop spelfouten opeens verdwenen trouwens..
Verder zeg je het op FOK! met z'n 3,8 miljoen pageviews per dag te willen 'doen' omdat je het aan zo min mogelijk mensen wilt vertellen.
Schiet mij maar lek.
Pang
  Admin vrijdag 20 juni 2008 @ 01:02:07 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59539189
Trouwens, niemand in die kamer/huis vond het vreemd dat je lang wegbleef?
Ik neem niet aan dat hij in 2 minuten klaar was..
Je verdwijnt in iemands huis naar de badkamer met een man en blijft toch een aardig poosje weg,en niemand die er klaarblijkelijk van op kijkt, en al helemaal je vriendin niet die toch wel zal weten dat je "een soort"vriendje hebt..
Je bent ín een huis, mét andere mensen, en je trekt niet even je scheur open?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_59539200
quote:

[..]

Schiet mij maar lek.
Spelfouten? Ik maak amper spelfouten, maak ik die wel, gaat dat per ongeluk door mijn toetsenbord of zo en zodra ik ze zie verbeter ik ze altijd meteen. Ik zie niet in wat dit hier mee te maken heeft... er zullen altijd mensen zijn die me niet gaan geloven.

Ik post anoniem. Niemand weet dat 'ik' verkracht ben.
pi_59539212
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:46 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik kreeg even deze indruk... stomme vraag, maar ben je... door hem.. ontmaagd?
Nee.
pi_59539215
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef yvonne het volgende:
en je trekt niet even je scheur open?
pi_59539225
quote:
Je verdwijnt in iemands huis naar de badkamer met een man en blijft toch een aardig poosje weg,en niemand die er klaarblijkelijk van op kijkt, en al helemaal je vriendin niet die toch wel zal weten dat je "een soort"vriendje hebt..
WTF? Ik hèb geschreeuwd. De muziek stond waarschijnlijk te hard. Dat het mijn vriendin niet opviel blijkbaar... daar kan ik ook niets aan doen. Zij vertrouwde hem. So did I.
pi_59539227
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:03 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Nee.
Sorry, dat dacht ik dus na dat eh, speciale met dat vriendje wat ie afgepakt heeft enzo.
  Admin vrijdag 20 juni 2008 @ 01:05:29 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59539235
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:03 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Jaja, ik zag um

pi_59539236
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Sorry, dat dacht ik dus na dat eh, speciale met dat vriendje wat ie afgepakt heeft enzo.
Ja, ik kan het me voorstellen. Ik bedoelde meer dat het iets tussen ons was, niet tussen de mij en barman, als het ware.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 01:07:12 #121
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59539246
quote:

[..]

Ze heeft ergens gesteld dat ze 19 is, als ik het me goed herinner.
quote:
Schiet mij maar lek.
Noem me Captain Obvious, maar ik denk dat ze hiermee bedoelt dat ze het aan zo min mogelijk mensen die ze in het echt kent wil vertellen.
Dan kan ik me indenken dat een medium als FOK! een heel anoniem medium is om je verhaal van je af te schrijven. Mij zou het prettig ook prettig lijken als er wat afstand en anonimiteit tussenzit, omdat de drempel om je verhaal te vertellen dan lager wordt.
pi_59539250
quote:

[..]

Schiet mij maar lek.
Ze is 19, niet zo oud inderdaad. Schrijvers heb je trouwens in alle vormen en maten. Iemand die al meerdere literaire prijzen heeft gewonnen is een schrijver, maar iemand die in haar vrije tijd een boek schrijft is ook een schrijver. Het is maar hoe je het interpreteert.

Ze wil het niet aan veel mensen in haar directe omgeving vertellen. Daarom doet ze hier op Fok! anoniem haar verhaal. Omdat het hier anoniem telt het dus niet als 'vertellen aan zo min mogelijk mensen'.

Tenminste... zo vat ik het op. Prima dat jij er je vraagtekens bij zet trouwens. Ik ben er niet voor om na te gaan of mensen wel of niet de waarheid vertellen. Ik vind het onderwerp serieus genoeg om er ook serieus op in te gaan.
quote:
Ze heeft geschreeuwd, maar door de harde muziek hoorde niemand haar. Daarnaast kan ik me goed voorstellen dat je in een omgeving met veel drank en waar toch nog een uitgaanssfeer hangt je niet altijd even goed oplet hoelang iemand al weg is. Al moet ik toegeven dat er in dit verhaal vreemde dingen gebeuren. Toch ben ik me ervan bewust dat er ook veel vreemde dingen gebeuren in het echte leven. Gelukkig is mijn leventje maar saai
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  Admin vrijdag 20 juni 2008 @ 01:07:24 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59539251
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

WTF? Ik hèb geschreeuwd. De muziek stond waarschijnlijk te hard. Dat het mijn vriendin niet opviel blijkbaar... daar kan ik ook niets aan doen. Zij vertrouwde hem. So did I.
Zie ik niets van terug in je post, ik hoop dat je verhaal bij de politie beter in elkaar zat.
Succes verder..

pi_59539262
Nouja, dan nog maar 1 opmerking, ook voor de conspiracy theorists !

Skinny jeans gaan bij mij niet zo makkelijk uit. Voor de rest geloof ik alsnog het verhaal van de TS, maar inderdaad veel verwarring
  Admin vrijdag 20 juni 2008 @ 01:11:34 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59539293
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Spelfouten? Ik maak amper spelfouten, maak ik die wel, gaat dat per ongeluk door mijn toetsenbord of zo
quote:
Vannacht is er iets verschrikkelijks gebeurt. Ik denk namelijk dat ik 'verkracht' ben. Ja, dat denk ik, maar ik weet het niet... daarom zal ik nu vertellen wat er is gebeurt.
Is niet echt door je toetsenbord hoor..
Maar nogmaals succes, je hebt hier een enorm groot publiek dat met je mee wilt leven..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')