Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef IIDMLB het volgende:
Ik denk niet dat er een derde topique komt. Heel misschien om nog eens te vertellen wat ik allemaal heb gedaan uiteindelijk qua aangifte maar ik denk het niet.
En de reden waarom ik twee topics opende op FOK!: de eerste was omdat ik meningen wilde peilen omdat ik niet goed wist wat ik moest doen. De tweede omdat het eerste topic al vrijwel dicht was toen ik er eindelijk weer was en die twijfels wilde wegnemen. Toen boeide dat me wel, ja. Nu niet meer, want ik weet zelf toch wat er gebeurt is?
Het is meer dat ik niet als een aandachtshoer wil overkomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.
Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Voor zover ik kan beoordelen heb je goed gehandeld nadat het gebeurt was en heb je gedaan wat je kon doen. Jammer dat veel mensen je tegen proberen te werken. Je weet nu in ieder geval wel wie je vrienden zijn.
Nu maar hopen dat je het snel naast je neer weet te leggen en verder kan gaan met je leven. Daarvoor moet je het eerst verwerken anders komt het weer terug. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd !
Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
ja hey! daar zijn wel meer mensen benieuwd naar heur!
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.
Ben je trouwens nog van plan om nog weleens naar die kroeg terug te gaan, of zoek je een andere uitgaansgelegenheid?
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je zo`n persoon nooit meer onder ogen wilt komen.
En even linken naar zijn hyves natuurlijk!quote:Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
Preciesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
En even linken naar zijn hyves natuurlijk!
Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..quote:Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..
Ja, wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef Anniie het volgende:
We zijn hier toch nog niet klaar mee, wel?
Ja schiet mij nu maar lek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen.
Dit ROEPT om een reactiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heel deep down kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze het toch wel onbewust spannend en lekker vond, om zo volgeschoten te worden door zo'n stoere boy. Haar toon is gewoon TE rationeel soms IMHO. No offense.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |