abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:52:47 #251
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59574927
succes TS. Het is altijd moeilijk voor mensen die er niet bij waren om te beoordelen of het nou vrijwillig was of niet ( of in hoeverre). Ik ga bij twijfel maar uit van het ergste. twijfels post ik wel in deel 3 of miss een apart topic?
je oogst wat je zaait
pi_59581918
Ik denk niet dat er een derde topique komt. Heel misschien om nog eens te vertellen wat ik allemaal heb gedaan uiteindelijk qua aangifte maar ik denk het niet.

En de reden waarom ik twee topics opende op FOK!: de eerste was omdat ik meningen wilde peilen omdat ik niet goed wist wat ik moest doen. De tweede omdat het eerste topic al vrijwel dicht was toen ik er eindelijk weer was en die twijfels wilde wegnemen. Toen boeide dat me wel, ja. Nu niet meer, want ik weet zelf toch wat er gebeurt is?
pi_59582190
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef IIDMLB het volgende:
Ik denk niet dat er een derde topique komt. Heel misschien om nog eens te vertellen wat ik allemaal heb gedaan uiteindelijk qua aangifte maar ik denk het niet.

En de reden waarom ik twee topics opende op FOK!: de eerste was omdat ik meningen wilde peilen omdat ik niet goed wist wat ik moest doen. De tweede omdat het eerste topic al vrijwel dicht was toen ik er eindelijk weer was en die twijfels wilde wegnemen. Toen boeide dat me wel, ja. Nu niet meer, want ik weet zelf toch wat er gebeurt is?
Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Voor zover ik kan beoordelen heb je goed gehandeld nadat het gebeurt was en heb je gedaan wat je kon doen. Jammer dat veel mensen je tegen proberen te werken. Je weet nu in ieder geval wel wie je vrienden zijn.

Nu maar hopen dat je het snel naast je neer weet te leggen en verder kan gaan met je leven. Daarvoor moet je het eerst verwerken anders komt het weer terug. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd !
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59583676
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef Karammel het volgende:

[..]

Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Voor zover ik kan beoordelen heb je goed gehandeld nadat het gebeurt was en heb je gedaan wat je kon doen. Jammer dat veel mensen je tegen proberen te werken. Je weet nu in ieder geval wel wie je vrienden zijn.

Nu maar hopen dat je het snel naast je neer weet te leggen en verder kan gaan met je leven. Daarvoor moet je het eerst verwerken anders komt het weer terug. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd !
Het is meer dat ik niet als een aandachtshoer wil overkomen .

Mocht het niet tot een derde topic komen (wat het in ieder geval tot die twee weken om zijn niet gaat komen) PM ik je wel hoe het is gelopen, goed? Ik kan me wel voorstellen dat iemand die het vanaf het begin gevolgd heeft daar benieuwd naar is.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:31:08 #255
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59583861
ja hey! daar zijn wel meer mensen benieuwd naar heur!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59587238
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
ja hey! daar zijn wel meer mensen benieuwd naar heur!
Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.

Ben je trouwens nog van plan om nog weleens naar die kroeg terug te gaan, of zoek je een andere uitgaansgelegenheid?
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je zo`n persoon nooit meer onder ogen wilt komen.
pi_59600427
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef klipper het volgende:

[..]

Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.

Ben je trouwens nog van plan om nog weleens naar die kroeg terug te gaan, of zoek je een andere uitgaansgelegenheid?
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je zo`n persoon nooit meer onder ogen wilt komen.
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
  zondag 22 juni 2008 @ 12:27:06 #258
210501 right_turn
It's my turn
pi_59600513
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
En even linken naar zijn hyves natuurlijk!
Acht Cola, Acht Bier!
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 16:06:13 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59604924
Tvp
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_59607156
Inmiddels moet het een en ander wel bezonken zijn denk ik . Ik neem aan dat je nu wel aan het nadenken bent over wat je wil en of je het aan je vriendje gaat vertellen ? Heb je die al gezien?
Heb je nog wat gehoord van de barman? of van de jongen bij wie het in huis is gebeurd?
Is hij niet gehoord door de politie? Of heb ik hier allemaal overheen gelezen?
pi_59625756
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef right_turn het volgende:

[..]

En even linken naar zijn hyves natuurlijk!
Precies , openheid van zaken, dat werkt het makkelijkst
pi_59629615
Dat is ook een grotere straf , naamsbekendheid onder dit soort omstandigheden wil je echt niet volgens mij!
pi_59632009
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  maandag 23 juni 2008 @ 18:55:09 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59632136
Het is vaak zo dat verkrachtte meisjes er zeer irrationele gedachtes op na houden, dit is normaal bij deze groep. Echter kunnen deze gedachtes totaal anders overkomen bij andere mensen die niet zulk iets hebben meegemaakt.

Daarom moeten deze irrationele gedachtes worden verholpen en kijken wat er in de toekomst voor positievere dingen kan worden gedaan, jeweetz
pi_59648071
We zijn hier toch nog niet klaar mee, wel?
pi_59648899
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..

Die weet het inmiddels toch wel, mits hij kan nadenken natuurlijk ......
pi_59649099
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef Anniie het volgende:
We zijn hier toch nog niet klaar mee, wel?
Ja, wel.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:30 #268
779 WaStEd
Hellaluha
pi_59651197
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen .
Ja schiet mij nu maar lek.
Anonimiteit ?
too much is not enough....
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:04:23 #269
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_59652653
Heel deep down kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze het toch wel onbewust spannend en lekker vond, om zo volgeschoten te worden door zo'n stoere boy. Haar toon is gewoon TE rationeel soms IMHO. No offense.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_59654222
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heel deep down kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze het toch wel onbewust spannend en lekker vond, om zo volgeschoten te worden door zo'n stoere boy. Haar toon is gewoon TE rationeel soms IMHO. No offense.
Dit ROEPT om een reactie
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:03:01 #271
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59662322
tvp
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')