abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59526294
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me ook heel erg moeilijk, maar wel iets wat je moet doen, voordat het (onbewust) tussen jullie in komt te staan. Ook hierbij wens ik je veel sterkte en succes.
Dank je, ik ga het ook zeker doen. Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik 'em weer zal spreken ik het soort 'schuldgevoel' dat ik nu een beetje heb kwijt ben en helemaal doorheb dat ik niets verkeerds heb gedaan.
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:19:59 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_59526312
ik zit het zo allemaal eens te lezen en effe snel het vorige topic doorgespit: en al bij de politie geweest en wat zei de doc?
Vind het ook een beetje een dubieus verhaal eerlijk gezegd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_59526361
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
veel reacties.. veel domme reacties ook.

Meid ik ken je niet maar er is je iets aangedaan punt uit.
Ik lees van alles over coke en drank (maar je was schijnbaar wel nuchter genoeg dus tja) maar ga ermee naar de politie.
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word iets keihard te bewijzen uiteindelijk.

Tip voor de toekomst : neem een lieve vriend.. en blijf van de drank af en de drugs (dit heeft even niks met de verkrachting te maken maar gewoon mijn gedachtes over leuke meiden die zichzelf mogelijk verkloten met drank en drugs okay!!.. okay dan )
Anders lees je eerst het topic ff, triangeljosti
Geef mij maar Amsterdam
pi_59526378
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
veel reacties.. veel domme reacties ook.

Meid ik ken je niet maar er is je iets aangedaan punt uit.
Ik lees van alles over coke en drank (maar je was schijnbaar wel nuchter genoeg dus tja) maar ga ermee naar de politie.
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word iets keihard te bewijzen uiteindelijk.

Tip voor de toekomst : neem een lieve vriend.. en blijf van de drank af en de drugs (dit heeft even niks met de verkrachting te maken maar gewoon mijn gedachtes over leuke meiden die zichzelf mogelijk verkloten met drank en drugs okay!!.. okay dan )
Ik ben gisteren naar de politie geweest en naar het ziekenhuis, dus dat is in principe allemaal geregeld. Ik was er op tijd bij en als het goed is was er nog genoeg bewijs te vinden.

Dank je!
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:23:52 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59526442
Het gaat overigens ook allemaal wel snel hè! Het is gisteren gebeurd, je hebt nog 2 weken (toch?) voor die eventuele aangifte, en je probeert NU AL te begrijpen wat je moet doen en wat niet. Neem de tijd om alles te laten bezinken, want over een paar dagen zul je het sowieso allemaal weer anders zien.
dank voor je PM.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59526455
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:19 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zit het zo allemaal eens te lezen en effe snel het vorige topic doorgespit: en al bij de politie geweest en wat zei de doc?
Vind het ook een beetje een dubieus verhaal eerlijk gezegd.
De dokters zeiden niet veel speciaals, deden van alles. Haar afgenomen (eruit getrokken, eraf geknipt en eruit gekamt), inwendig gedoe, bloed geprikt voor eventuele SOA's en de Morning After-pil gehad. Oh ja en foto's dus van de blauwe plekken en zo. Dus dat wordt afwachten.
pi_59526488
Mischien een vage vraag maar heeft hij jou verkracht omdat hij iets tegen je vriend heeft?
en vertel het hem maar hij heeft recht erop om dit te weten, dit is 100% niet jou schuld.
pi_59526501
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan, dat ik ervoor moet gaan omdat ik anders geen zelfrespect heb. Ik zeg ook niet dat ik het niet wil, maar ik weet het nog niet. Ik vind het ook doodeng om hem weer onder ogen te moeten komen en die kans zit er ook wel dik in, evenals de stamgasten die dol op hem zijn.
Puh. Je hebt geen gebrek aan zelfrespect als je geen energie steekt in die lul.

Begrijp me niet verkeerd: van mij mag je. Maak 'm stuk en zorg dat iedereen op 'm spuugt. Maar laad geen extra schuld op je eigen schouders omdat hij je ten eerste opzadelt met een gebruuskeerd lijf en een geschokte geest, en dan ook nog een opvoedkundige burgerplicht zeker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59526506
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
Het gaat overigens ook allemaal wel snel hè! Het is gisteren gebeurd, je hebt nog 2 weken (toch?) voor die eventuele aangifte, en je probeert NU AL te begrijpen wat je moet doen en wat niet. Neem de tijd om alles te laten bezinken, want over een paar dagen zul je het sowieso allemaal weer anders zien.
dank voor je PM.
Ik heb het gevoel dat ik me veel rotter en kwader zou moeten voelen, maar momenteel voelt het ook gewoon nog als een nare droom met af en toe wat flashbacks waar ik dan wel weer van schrik.
pi_59526571
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mischien een vage vraag maar heeft hij jou verkracht omdat hij iets tegen je vriend heeft?
en vertel het hem maar hij heeft recht erop om dit te weten, dit is 100% niet jou schuld.
Dat denk ik niet, maar ik heb wel ontzettend vaak in die kroeg over hem gepraat en over hoe trouw ik ben. Het zou er iets mee te maken kunnen hebben, maar ik weet het niet.
pi_59526602
Oh, nog even een reactie op een paar vragen over de 'vriendin' in het vorige topic:

Ze is meegegaan naar de politie gisteren. Ze ging weg toen de politie zei dat zij als getuige zou kunnen fungeren.
pi_59526616
Gelukkig heb je genoeg tijd om er over na te denken. Lijkt me een moeilijke beslissing. Ook lijkt het met ontzettend moeilijk als je het om welke reden dan ook niet met je ouders wil delen. Het is nog allemaal heel vers. Het hele gebeuren moet nog bezinken. Dan zal je er wellicht ook weer anders over gaan denken.

Ik hoop ook nog steeds dat dit ook het geval is bij je 'vriendin'. Al was het haar vader, zoiets kan je niet ongestraft laten gebeuren. Ik kan me ook niet voorstellen dat haar neef, een goede vriend van die barman, hier niets mee zal doen. In zo'n geval telt een vriendschap niet meer. In twee weken tijd kan je vriendin ook weer bijdraaien en dat valt te hopen. Voor haar komt het ook allemaal rauw op haar dak. In zulk vreemde situaties kan je rare dingen doen.

Nog vakantieplannen of iets dergelijks de komende tijd om even helemaal ergens anders mee bezig te zijn? Al zal je de komende twee weken waarschijnlijk aan weinig andere dingen kunnen denken.

19 jaar nog maar. Zoveel van mijn vriendinnen had dit dus ook kunnen overkomen. Ik krijg ook steeds van die gedachten als 'het zal toch niet die en die zijn'. Zo'n vent mag hier echt niet ongestraft mee wegkomen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59526620
tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59526660
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Dunno... ik had gewoon zo'n ander idee van verkrachting.
quote:

[..]

Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan,
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik me veel rotter en kwader zou moeten voelen,
Het spijt me meisje, maar echte verkrachtingen zijn zelden zoals in de film: Duidelijk, eenduidig, een bruut en een zich wanhopig doch zinloos verzettend slachtoffer.

En dus is wat erop volgt ook minder simpel dan een standaardscript.

Veel sterkte gewenst .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59526665
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Puh. Je hebt geen gebrek aan zelfrespect als je geen energie steekt in die lul.

Begrijp me niet verkeerd: van mij mag je. Maak 'm stuk en zorg dat iedereen op 'm spuugt. Maar laad geen extra schuld op je eigen schouders omdat hij je ten eerste opzadelt met een gebruuskeerd lijf en een geschokte geest, en dan ook nog een opvoedkundige burgerplicht zeker.
Toch denk ik dat je één van de weinige bent die daar zo over denkt. Iedereen die het tot nu toe weet vind dat ik aangifte moet doen.

Maar goed, ik heb nog genoeg tijd om erover na te denken...
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:31:49 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59526717
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef IIDMLB het volgende:

Ik heb het gevoel dat ik me veel rotter en kwader zou moeten voelen, maar momenteel voelt het ook gewoon nog als een nare droom met af en toe wat flashbacks waar ik dan wel weer van schrik.
Ja je bent wat verdoofd, een normale reactie denk ik. Daarom zeg ik: over een paar dagen zul je het ws wel heel anders zien dan nu. Laat het maar ff gaan allemaal.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:36:23 #67
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59526869
quote:

[..]

Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat het 'moet' door wat me is aangedaan, dat ik ervoor moet gaan omdat ik anders geen zelfrespect heb. Ik zeg ook niet dat ik het niet wil, maar ik weet het nog niet. Ik vind het ook doodeng om hem weer onder ogen te moeten komen en die kans zit er ook wel dik in, evenals de stamgasten die dol op hem zijn.
Dat zijn inderdaad hele nare momenten waar je toch doorheen moet, en het kan een grote impact hebben op het sociale leven wat je tot dan toe had. Je zal inderdaad zelf de keuze moeten maken en afwegen wat voor jou het beste zal werken. Misschien helpt het om er even een paar nachten over te slapen. gezien je toch twee weken de tijd hebt. Gebruik die tijd om het er met je vriendje, vrienden of wie dan ook over te hebben. Ik denk dat praten met de mensen die er echt toe doen een hele goede manier is om voor jezelf op een rijtje te krijgen hoe je hier verder mee om moet gaan.

Dat gevoel van gelatenheid en machteloosheid zal minder worden zodra jijzelf gaat beginnen om het een plek te geven. Op dat moment kan je ook rationeler beslissingen maken over de te volgen stappen.
pi_59526877
@ Karammel: ik ga het aan amper iemand vertellen, dus daardoor heb ik nu ook zoiets van: er zullen zoveel meisjes zijn die dit ook meegemaakt hebben en het ook gewoon niet vertelden.

@ sigme: dank je ! Ik dacht inderdaad dat een verkrachting veel bruter ging, al verschilt dat natuurlijk en gebeuren die ook vaak genoeg, maar ik had verwacht dat je echt zo'n gevoel zou hebben van: ik ben verkracht, nu ga ik aangifte doen. Het is zoveel ingewikkelder. Ik begreep nooit waarom vrouwen geen aangifte zouden doen. Ik begreep überhaupt niet hoe ze zich konden 'laten' verkrachen, dacht dat als je al je kracht gebruikte je het wel tegen kon houden. Daarom vind ik de reacties in dit topic ook niet heel erg vreemd.
pi_59527035
Wat zei je vriendje hierover? Ik bedoel, als ik een vriendin zou hebben die verkracht wordt dan is het denk ik gauw klaar met hem.
Lambo of Rekt
pi_59527164
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef EggsTC het volgende:
Wat zei je vriendje hierover? Ik bedoel, als ik een vriendin zou hebben die verkracht wordt dan is het denk ik gauw klaar met hem.
Hehe, dat vergt wel zelfbeheersing idd..
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:49:41 #71
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_59527280
Er is hier al allerlei raad gegeven waar ik niets op toe te voegen heb. Dus het enige wat ik te zeggen heb is, veel sterkte!
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_59528044
Goed dat je naar de politie bent gegaan en alles, er is nu iig een melding van die ze zeker zullen gebruiken, mocht hij dit nog een keer flikken.
Een aangifte lijkt mij ook een moeilijke beslissing. Het is vaak jouw woord tegen het zijne, de halve stad weet wat er gebeurd is en jij staat met lege handen.
Het zal andere vrouwen bewust of onbewust wel op hun hoede maken voor die klootzak. En het zou helemaal mooi zijn als het bewezen kan worden en hij gestraft wordt.
Een erg moeilijk beslissing waar ik je heel veel sterkte mee wens. En zoals al gezegd, doe rustig aan, je hebt nog wel even de tijd.
know'm sayin?
word? word.
pi_59528210
Veel succes met het maken van je beslissing.
Heeft de politie gevraagd of je er bezwaar tegen hebt als je gegevens worden doorgestuurd aan slachtofferhulp?
Misschien kan iemand van slachtofferhulp met je de voor- en nadelen van aangifte doen op een rij zetten om het voor jezelf wat helderder te maken. Diegene kan je ook eventueel steunen bij een verder proces of mocht je er met een niet-bekende over willen praten.
pi_59528361
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef IIDMLB het volgende:
Oh, nog even een reactie op een paar vragen over de 'vriendin' in het vorige topic:

Ze is meegegaan naar de politie gisteren. Ze ging weg toen de politie zei dat zij als getuige zou kunnen fungeren.
Beschouw je haar nog als een vriendin? Ik vind die vriendin echt ontzettend triest, ze heeft haar loyaliteit duidelijk verkeerd liggen

Je moet het echt aan je vriend vertellen hoor en snel ook. Juist van hem zou je veel steun kunnen verwachten.
pi_59528745
tvp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')