Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Lips het volgende:
blijft wel een vaag verhaal.... vooral als je op Fok! gaat vragen wat je in zo'n situatie moet doen...
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:35 schreef Aneurism het volgende:
Om terug te komen op de vraag: Wel of niet verkracht kan heel simpel beantwoord worden:
Was het lekker?
sorry hoor, maar je weet toch zelf wel of je wel of niet meegedaan hebt of Nee gezegd hebt..
= antwoord.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.
Vind jij dat normaal dan, dat je een lijntje gaat snuiven met je verkrachter nadat je verkracht bent? Sorry hoor, maar dat is hetzelfde principe als met de moordenaar van je vrouw een biertje gaan drinken in de kroeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij weinig inlevingsvermogen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en mensen reageren heel uiteenlopend op gebeurtenissen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.
Bestaat de Fokknokploeg nog?quote:
Zoals ik al in een eerdere post heb gezegd:quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vind jij dat normaal dan, dat je een lijntje gaat snuiven met je verkrachter nadat je verkracht bent? Sorry hoor, maar dat is hetzelfde principe als met de moordenaar van je vrouw een biertje gaan drinken in de kroeg.
Dat jij nou altijd rationeel en afstandelijk op alles reageert, wil niet zeggen dat iedereen dat kan.quote:En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.
*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
probleem was alleen: de deur zat op slot.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*
Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
staan daar 5 nerds bij die barman...quote:
en ook compleet irrelevant in dit geheel dus opmerkingen daarover kunnen wat mij betreft gewoon achterwege gelaten wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij nooit bestaan, een oude mythe.
Ja ze is wel gegaan denk ik. Maar naast 15 jarige nerds zijn er toch ook wel andere users hoop ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staan daar 5 nerds bij die barman...
stuurt de barman ze weg omdat ze geen alcohol onder de 15 schenken![]()
![]()
Ik zou toch mijn geld zetten op de politie.
Is TS reeds geweest want ze zou wel gaan
Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Aneurism het volgende:
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.
Tenzij het een hele oude badkamerdeur was met een loper, kun je 99% van de badkamerdeuren weer van de knip afhalen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Cornelis83 het volgende:
probleem was alleen: de deur zat op slot.
Link?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
Grappig, er zijn hier een paar mensen die in een soortgelijk topic er een hele andere mening op nahielden.
Maar OK, ik begrijp wel dat TS naderhand nog coke gesnoven heeft. Als je door een bekende aangerand of verkracht wordt, duurt het sowieso even voor je beseft dat je verkracht bent.
dat is dan ook het enige waar het om gaat. Ze zegt nee, stribbelt tegen voor zover ze kan in haar omstandigheid (verwarring, ongeloof, overrompelt, gedronken). Klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".
[..]
Precies. Weinig inlevingsvermogen noem ik dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |