abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59492363
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Lips het volgende:
blijft wel een vaag verhaal.... vooral als je op Fok! gaat vragen wat je in zo'n situatie moet doen...
Dat dus inderdaad.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:39:14 #152
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_59492380
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:35 schreef Aneurism het volgende:
Om terug te komen op de vraag: Wel of niet verkracht kan heel simpel beantwoord worden:

Was het lekker?

sorry hoor, maar je weet toch zelf wel of je wel of niet meegedaan hebt of Nee gezegd hebt..
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_59492439
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

= antwoord. Het is niet makkelijk om alwetend te zijn.
pi_59492523
Naief kind.
De wereld draait niet om jou, je moet niet iedereen blindelings vertrouwen en gewoon bereid zijn mensen in hun klootzak te schoppen wanneer nodig.
pi_59492644
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij weinig inlevingsvermogen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en mensen reageren heel uiteenlopend op gebeurtenissen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.
Vind jij dat normaal dan, dat je een lijntje gaat snuiven met je verkrachter nadat je verkracht bent? Sorry hoor, maar dat is hetzelfde principe als met de moordenaar van je vrouw een biertje gaan drinken in de kroeg.
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:47:22 #156
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59492648
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:27 schreef JortK het volgende:

[..]

Gaan we hem eens ff bezoeken ja
Bestaat de Fokknokploeg nog?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59492709
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij nooit bestaan, een oude mythe.
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:51:49 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_59492776
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:52:16 #159
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59492791
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vind jij dat normaal dan, dat je een lijntje gaat snuiven met je verkrachter nadat je verkracht bent? Sorry hoor, maar dat is hetzelfde principe als met de moordenaar van je vrouw een biertje gaan drinken in de kroeg.
Zoals ik al in een eerdere post heb gezegd:
quote:
En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.
Dat jij nou altijd rationeel en afstandelijk op alles reageert, wil niet zeggen dat iedereen dat kan.
pi_59492804
Ja, dat ja.
pi_59492813
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*

Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
pi_59492822
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.
pi_59492831
quote:
probleem was alleen: de deur zat op slot.

Overigens is de TS al een tijdje stil, ik hoop dat ze nu aan het doen is, wat door velen hier is gezegd dat ze moet doen.
pi_59492841
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:

[..]

*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*

Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
Ding! Koelkast!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:55:58 #165
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59492901
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef Belsezar het volgende:

[..]

staan daar 5 nerds bij die barman...
stuurt de barman ze weg omdat ze geen alcohol onder de 15 schenken

Ik zou toch mijn geld zetten op de politie.
Is TS reeds geweest want ze zou wel gaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:00:52 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59493043
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij nooit bestaan, een oude mythe.
en ook compleet irrelevant in dit geheel dus opmerkingen daarover kunnen wat mij betreft gewoon achterwege gelaten worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 juni 2008 @ 17:01:11 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59493050
Vaag verhaal. Hoe krijgt hij in vredesnaam zomaar jouw broek uit? Händige jongen.

Maar goed, tvp dus.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:02:40 #168
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59493082
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

staan daar 5 nerds bij die barman...
stuurt de barman ze weg omdat ze geen alcohol onder de 15 schenken

Ik zou toch mijn geld zetten op de politie.
Is TS reeds geweest want ze zou wel gaan
Ja ze is wel gegaan denk ik. Maar naast 15 jarige nerds zijn er toch ook wel andere users hoop ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 18-06-2008 17:16:21 ]
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:03:52 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_59493106
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Aneurism het volgende:
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.
Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Cornelis83 het volgende:
probleem was alleen: de deur zat op slot.
Tenzij het een hele oude badkamerdeur was met een loper, kun je 99% van de badkamerdeuren weer van de knip afhalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59493303
Grappig, er zijn hier een paar mensen die in een soortgelijk topic er een hele andere mening op nahielden.

Maar OK, ik begrijp wel dat TS naderhand nog coke gesnoven heeft. Als je door een bekende aangerand of verkracht wordt, duurt het sowieso even voor je beseft dat je verkracht bent.
pi_59493386
Als ze nu al naar de politie is gegaan, goed bezig. Anders; DOEN!

Ik kan me voorstellen dat jij en anderen denken dat het misschien je eigen schuld is, omdat je naar jouw idee meer had kunnen doen. Daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat je nee gezegd hebt. Ook al zou een hoer een kerel het peeskamertje intrekken, dan nog is het nee, als zij nee zegt.

En in je verhaal hoor ik ook dat hij hier duidelijk wat makkelijker in is. Dan ben je misschien niet de eerste en zou je alleen daarom al aangifte moeten doen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59493556
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
Grappig, er zijn hier een paar mensen die in een soortgelijk topic er een hele andere mening op nahielden.

Maar OK, ik begrijp wel dat TS naderhand nog coke gesnoven heeft. Als je door een bekende aangerand of verkracht wordt, duurt het sowieso even voor je beseft dat je verkracht bent.
Link?
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:41:12 #173
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59495324
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".
[..]

dat is dan ook het enige waar het om gaat. Ze zegt nee, stribbelt tegen voor zover ze kan in haar omstandigheid (verwarring, ongeloof, overrompelt, gedronken). Klaar.

Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:44:37 #174
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59495397
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Vandaag... het volgende:

[..]
Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen
Precies. Weinig inlevingsvermogen noem ik dat.
pi_59496243
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_59497231
Het toont niets aan over de verkrachting, maar het is wel op z'n minst opmerkelijk, nietwaar?
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:01:44 #177
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59497344
heb je al aangifte doen, bovendin had ik die barman minstens met een honkbalknuppel bewerkt als aangifte niet zou helpne
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59497549
quote:
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
Domme reactie.

Dan zouden alle verkrachte vrouwen het stiekem wel lekker hebben gevonden, omdat ze zich niet succesvol hebben kunnen verzetten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:16:58 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_59497811
Ja goed vergelijkbaar. Het lijkt me niet dat vrouwen die bijvoorbeeld de bosjes ingesleurd worden zich na afloop afvragen of ze nou wel of niet verkracht zijn. Of dat het eerste wat door hun hoofd gaat is dat ze vreemd gegaan zijn na afloop, en dat de verkrachter haar dan gerust stelt dat hij ook een vriendin heeft. wtf? Het verhaal klopt gewoon niet. En ze moet natuurlijk zo snel mogelijk naar de politie voor een onderzoek, maar tegelijkertijd moet ze zich er wel heel bewust van zijn dat ze echt verkracht is.
pi_59498197
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef speknek het volgende:
Ja goed vergelijkbaar. Het lijkt me niet dat vrouwen die bijvoorbeeld de bosjes ingesleurd worden zich na afloop afvragen of ze nou wel of niet verkracht zijn. Of dat het eerste wat door hun hoofd gaat is dat ze vreemd gegaan zijn na afloop, en dat de verkrachter haar dan gerust stelt dat hij ook een vriendin heeft. wtf? Het verhaal klopt gewoon niet. En ze moet natuurlijk zo snel mogelijk naar de politie voor een onderzoek, maar tegelijkertijd moet ze zich er wel heel bewust van zijn dat ze echt verkracht is.
Ik denk dat je inderdaad behoorlijk aan jezelf gaat twijfelen als je wat drank op hebt, en de reactie van je vriendin is: 'Zoiets zou hij nooit doen, zo'n aardige jongen'
De meeste verkrachtingen gebeuren niet door vreemde mannen die je de bosjes in trekken, maar personen die je goed kent.

In het begin dacht ik nog: en daarna wel coke-snuiven met hem? Maar toen ze een aantal posts daarna zei dat ie dat aan haar gaf zodat ze hopelijk op zou houden met huilen geloof ik het verhaal wel.

Wat betreft het verzetten: een man is nu eenmaal veel sterker en kan je in de houdgreep houden en alsnog van alles met je doen, kun je je verzetten wat je wilt. Misschien begrijp je het niet omdat je zelf een kerel bent.

Jammer dat je inderdaad zo makkelijk reageert vanachter je pc-tje. Maar goed, da's het risico van als je je verhaal op Fok zet.

Hopelijk is Ts nu aangifte doen. Ik geef haar helaas weinig kans, hij zal toch ontkennen.

Veel sterkte in ieder geval en mijd die barman vanaf nu als de pest.
En denk ook eens na over wat je aan je vriendin hebt als ze je niet gelooft.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:33:52 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_59498356
Ik reageer niet makkelijker dan iemand die over alle oneffenheden heenleest en die man net zo goed voor de rest van z'n leven 'veroordeelt'. Ik vraag alleen om een verstandige weloverwogen keuze, en daar hoort sowieso naar de politie gaan bij (voor een eerste gesprek en wellicht officiele aangifte).
pi_59498490
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik reageer niet makkelijker dan iemand die over alle oneffenheden heenleest en die man net zo goed voor de rest van z'n leven 'veroordeelt'. Ik vraag alleen om een verstandige weloverwogen keuze, en daar hoort sowieso naar de politie gaan bij (voor een eerste gesprek en wellicht officiele aangifte).
Joh, je beticht TS van vreemdgaan en dat ze dit verhaal als excuus gebruikt tegenover haar vriend.

Maar maak je geen zorgen, of die gast het gedaan heeft of niet, de politie zal bij een aangifte weinig doen hoor. Een waarschuwing misschien en dat ie dat de volgende keer niet meer moet doen.

In zulke gevallen moet al keihard bewijs zijn. Aan de andere kant ook wel goed, anders kunnen we elkaar anders allemaal wel beschuldigen van verkrachting als het ons uitkomt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:45:17 #183
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59498711
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Volgorde is ook wel grappig

Eerst verkrachten en dan verdovende middelen toedienen
Weleens coke gedaan als je dronken bent?
je oogst wat je zaait
pi_59498789
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Weleens coke gedaan als je dronken bent?
Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.
Denk wel dat Ts het wel eerder heeft gedaan dan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:49:47 #185
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59498847
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.
Denk wel dat Ts het wel eerder heeft gedaan dan.
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.

PS: TS, wat voor broek had je aan?
je oogst wat je zaait
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:52:06 #186
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59498923
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.

Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.
pi_59499236
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
TS vraagt ons of dit verkrachting is of niet. Als een meisje die vraag al steld moet je het verhaal wat ze vervolgens gaat vertellen al kritisch tegen het licht houden. Want er zijn ook genoeg gevallen bekend waarbij een vrouw ten onrechte een man beschuldigt en zoals eerder al vermeld iemand valselijk beschuldigen kan ook zeer nadelige gevolgen hebben voor die persoon.

Ik zeg dus niet dat het zo is, maar omdat het verhaal van TS niet helemaal 100% waterdicht is is het wel iets wat we mee moeten nemen. Als ik écht verkracht zou worden zou ik niet hier voor het eerst in me leven rustig een accountje maken en het verhaal rustig opschrijven....

Dan rijst dus de vraag waarom TS dit topic dan wél heeft geopend. Maar goed...

Ik hoop dat TS naar de politie is gegaan en daar het verhaal nogmaals verteld. Daar kunnen ze beoordelen of het verhaal geloofwaardig is of niet.
I'm not the man you think I am!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:01:57 #188
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59499250
tvp
pi_59499381
Als ze naar het politiebureau is dan zit ze daar nog wel even . Maar ik kan me haar angst wel voorstellen .
Als je jong bent en misschien nog wat naief kan een gebeurtenis als dit je behoorlijk van de kaart brengen zodat je niet weet wat te doen erna.

Iedereen kan hier wel roepen dat het niet zo moeilijk is om een jongen in zijn zak te trappen of te vluchten maar niet alle meisjes zijn even stoer of zo dapper dat ze dat durven.

Sterkte TS , ik hoop dat je een beetje steun hebt aan echte vrienden ipv die vriendin die bij je was die avond.
pi_59499754
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:01:31 #191
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59503945
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Twijfelaar80 het volgende:

[..]

ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.
als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
pi_59504379
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
Maar kijk eens naar de geloofwaardigheid van de getuigen, drank, drugs...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:21:08 #193
202348 Susi
Temple of Love
pi_59504720
Ik ben benieuwd naar de afloop
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:22:04 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_59504768
Kan heel goed voor d'r werken. Als seks is vastgesteld, en ze onder invloed van drank en drugs was, kan handelingsonbekwaamheid vastgesteld worden, waardoor de seks sowieso niet consensual was. Of kijk ik nu teveel Advocatenseries? .
pi_59504802
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Dit ja. Ineens vrij helder? Zeg maar gerust in 1 klap nuchter.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.
Afhankelijk van hoeveel coke je neemt, 1 goede lijn is al voldoende om in 1 klap nuchter te zijn, dat geldt voor bijna iedereen. De hoeveelheid drank maakt niet zoveel uit, coke overheerst ENORM. Dat is alsof je wakker wordt.
Lambo of Rekt
pi_59504924
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef speknek het volgende:
Kan heel goed voor d'r werken. Als seks is vastgesteld, en ze onder invloed van drank en drugs was, kan handelingsonbekwaamheid vastgesteld worden, waardoor de seks sowieso niet consensual was. Of kijk ik nu teveel Advocatenseries? .
Denk het wel, ik heb verder ook geen weet van het echte recht en blablabla. Alleen als ik gewoon nuchter kijk naar dit geheel:
-zijn er geloofwaardige getuigen geweest?
-niemand heeft de sex gezien of gehoord, TS heeft geroepen maar niemand heeft het gehoord dus niemand kan getuigen dat er daadwerkelijk sex heeft plaatsgevonden
-door onderzoek kan worden vastgesteld dat er sex is geweest ,daarbij ook gelijk of het enigzins tegen haar wil in is gebeurd (door scheurtjes/kneuzingen)
-is dat zo dan is er alsnog verder niks hard te maken ben ik bang, door de drank/drugs die in haar bloed zullen worden gevonden (als het klopt wat zij zegt en zij daadwerkelijk naar de politie en alles is geweest) zal niet in haar voordeel werken. Zij heeft ook vrijwillig de drugs toegenomen dus ik zie niet wat het in haar voordeel kan werken.
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:28:16 #197
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59504991
de tijd dat een rechter zei, "je hebt gedronken en waarom heb je je niet gewoon wat meer verzet of je benen bij elkaar gehouden" ligt toch hopelijk wel een 50 jaar achter ons. Dat veel jongens hier blijkbaar wel zo denken vind ik behoorlijk verontrustend. Nooit iemand gesproken die verkracht is denk ik dan.

De meeste verkrachtigingen gebeuren met bekenden, vaak is er wat gedronken ( bekende ´daterape´) en meestal zijn er geen wapens, had het meisje een broek aan en was ze niet in staat meer te doen dan tegenstribbelen en nee, nee, nee roepen. Maar dat kunnen dus geen verkrachtingen zijn

Dus als een meisje nee zegt mag je gewoon doorgaan, pas als ze je in je ballen weet te schoppen, de badkamer open weet te krijgen, haar benen zo tegen elkaar weet te klemmen dat je na herhaaldelijke pogingen niet ertussen kan komen. Pas dan hoef je als man dus pas te gaan bedenken dat je misschien aan het verkrachten bent? Of zijn er nog andere criteria? Nu weet ik toch verdorie niet meer waar de grens ligt
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 23:29:37 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59505038
Tvp
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:31:20 #199
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_59505104
Tvp, en tevens veel sterkte TS!
Toeval is toeval
pi_59505145
Ik ben het totaal met je eens Vandaag dus vandaar dat ik niet echt snap dat je die reactie geeft op de quote. Wat ik met "geloofwaardigheid van de getuigen" bedoel, is dat er drank en drugs in het spel is, wie zegt dat de drugs niet voor de verkrachting is genomen, dit is niet vast te stellen, en zal woord tegen woord zijn.

Het blijven lastige situaties, en gelukkig is het, zoals jij zegt, wel in positieve zin (vind ik dan) verandert ten opzichte van vroeger.

Ik ben nu even benieuwd wat TS heeft gedaan en hoe alles is gegaan.
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')