Domme reactie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
Ik denk dat je inderdaad behoorlijk aan jezelf gaat twijfelen als je wat drank op hebt, en de reactie van je vriendin is: 'Zoiets zou hij nooit doen, zo'n aardige jongen'quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef speknek het volgende:
Ja goed vergelijkbaar. Het lijkt me niet dat vrouwen die bijvoorbeeld de bosjes ingesleurd worden zich na afloop afvragen of ze nou wel of niet verkracht zijn. Of dat het eerste wat door hun hoofd gaat is dat ze vreemd gegaan zijn na afloop, en dat de verkrachter haar dan gerust stelt dat hij ook een vriendin heeft. wtf? Het verhaal klopt gewoon niet. En ze moet natuurlijk zo snel mogelijk naar de politie voor een onderzoek, maar tegelijkertijd moet ze zich er wel heel bewust van zijn dat ze echt verkracht is.
Joh, je beticht TS van vreemdgaan en dat ze dit verhaal als excuus gebruikt tegenover haar vriend.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik reageer niet makkelijker dan iemand die over alle oneffenheden heenleest en die man net zo goed voor de rest van z'n leven 'veroordeelt'. Ik vraag alleen om een verstandige weloverwogen keuze, en daar hoort sowieso naar de politie gaan bij (voor een eerste gesprek en wellicht officiele aangifte).
Weleens coke gedaan als je dronken bent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Volgorde is ook wel grappig
Eerst verkrachten en dan verdovende middelen toedienen
Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Weleens coke gedaan als je dronken bent?
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.
Denk wel dat Ts het wel eerder heeft gedaan dan.
Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.
PS: TS, wat voor broek had je aan?
TS vraagt ons of dit verkrachting is of niet. Als een meisje die vraag al steld moet je het verhaal wat ze vervolgens gaat vertellen al kritisch tegen het licht houden. Want er zijn ook genoeg gevallen bekend waarbij een vrouw ten onrechte een man beschuldigt en zoals eerder al vermeld iemand valselijk beschuldigen kan ook zeer nadelige gevolgen hebben voor die persoon.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.
Maar kijk eens naar de geloofwaardigheid van de getuigen, drank, drugs...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
Dit ja. Ineens vrij helder? Zeg maar gerust in 1 klap nuchter.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.
PS: TS, wat voor broek had je aan?
Afhankelijk van hoeveel coke je neemt, 1 goede lijn is al voldoende om in 1 klap nuchter te zijn, dat geldt voor bijna iedereen. De hoeveelheid drank maakt niet zoveel uit, coke overheerst ENORM. Dat is alsof je wakker wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.
Denk het wel, ik heb verder ook geen weet van het echte recht en blablabla. Alleen als ik gewoon nuchter kijk naar dit geheel:quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef speknek het volgende:
Kan heel goed voor d'r werken. Als seks is vastgesteld, en ze onder invloed van drank en drugs was, kan handelingsonbekwaamheid vastgesteld worden, waardoor de seks sowieso niet consensual was. Of kijk ik nu teveel Advocatenseries?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |