Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder loopt..
lijkt me dat de politie de logische stap is. Waarom zou het je eigen schuld zijn als je je probeert te verzetten.. Nee is toch nog altijd nee.
Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil,
Op GHB kun je je niet laten testen, omdat dat meteen wordt opgenomen in het lichaam..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Re het volgende:
Laat TS zich ook testen op GHB, rohypnol, of ketamine ?
Hij had ook drank op, dus dan zou beide kanten niet te bewijzen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Door de drank en drugs is de geloofwaardigheid van de getuigen ook ver te zoeken dus ik denk dat de barman gewoon vrij uit gaat.
Verkracht worden kan altijd, in een winkelcentrum op een wc.. where-ever...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Heb je de OP wel goed gelezen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Kan me voorstellen dat je nogal bang wordt op zo'n moment. Zeker als de man in kwestie groot/sterk en erg hardhandig te werk gaat. Nu maar hopen dat TS gewoon naar de politie is gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vind het maar een raar verhaal, als ik eerlijk ben.
Je bent zo maar genomen op een toilet? Pardoes floepte die er in?
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, maar het wil niet zo.
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.
Sporenonderzoek kan misschien wel laten zien dat er seks is geweest, en misschien eventuele verwondingen/kneuzingen/blauwe plekken, maar dat is geen bewijs voor onvrijwillige seks.
Niet goed genoeg.quote:
Als er sprake is van verzet (hetgeen me toch niet geheel onmogelijk lijkt in een huis met mensen), dan moet dat ook terug te zien zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.
nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit. Het kan ook betekenen dat ze wel geil was en graag genomen wilde worden, maar nog niet vochtig genoeg was (ja dat kan). Ik zeg niet dat het zo is, maar dat zal hij ongetwijfeld als verklaring geven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.
Ik vind het ook wel een raar verhaal, maar geef het het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.
Maar het punt blijft ongewijzigd.
Kan ook inderdaad, alleen om de zaak sterker te maken zijn zulke punten toch van belang en in het "voordeel" van TS, hoe cru het ook klinkt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit. Het kan ook betekenen dat ze wel geil was en graag genomen wilde worden, maar nog niet vochtig genoeg was (ja dat kan). Ik zeg niet dat het zo is, maar dat zal hij ongetwijfeld als verklaring geven.
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef DoimeN het volgende:
Vraag mij sowieso altjid af hoe dat werkt zo'n verkachting. Meisjes kunnen toch hun benen dicht houden? En dan ook nog coke snuiven, njaa daarvan werd ze wel lekker helder zullen we maar zeggen.
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Wat een onzin. Ik ouwehoer regelmatig met mn kerel, en idd zonder hem echt pijn te doen kan ik hem niet aan nee. Maar als ik hem echt pijn doe als in zn arm op zn rug wrikken en optrekken, reken maar dattie dan op zn knieën gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....
Ze nam coke ná de verkrachting....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef WaStEd het volgende:
hallucinatie na cocaine is een mogelijkheid...
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=369&id=7
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?quote:Ik moest 'em toen bevredigen en zei weer dat ik dit niet wilde, waarna hij mijn hoofd naar beneden drukte en zo... je kunt het wel bedenken
Dat zeg je nu heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Of je durft niets te doen omdat hij je achteraf wel gaat wurgen als je te veel tegenstribbeld. Men denkt gewoon niet rationeel na op zulke momenten, maar gaat puur af op oer-instincten: in tijden van gevaar meegeven ipv tegenstribbelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Ik zou ook denken; bijt er dan gewoon keihard in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Of je denkt na over de gevolgen van zo'n daad. Je bent opgesloten bij een vreemde in zijn huis. Dan kan je hem wel pijn doen en tijdelijk uit kunnen schakelen, maar vluchten word dan moeilijk. Hoe ernstig verkrachting ook is, als zij hem wat aangedaan zou hebben zou hij veel ergere dingen gedaan kunnen hebben. Uit angst daarvoor zou ze zich ook niet hevig verzet kunnen hebben. Een man is nou eenmaal heel wat sterker dan een vrouw. Dan ben je aardig hulpeloos.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Xith het volgende:
Tja, of je bent in shock door wat er allemaal gebeurt dat je je benen niet meer bij elkaar kan houden of er aan denkt dat je best die persoon's je-weet-wel eraf kan bijten.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan me best wel iets van TS's situatie voorstellen. Ze was aangeschoten, in de war en overdonderd. Onderschat de combinatie van factoren niet, dingen kunnen heel snel gaan. Kan me voorstellen dat tegen de tijd dat het besef doordrong, het al te laat was.
En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.
Verder lopen er mensen te zagen over het feit dat TS niet heel erg tegenstribbelde, maar ik kan me indenken dat het psychologische aspect heel zwaar onderschat wordt. Kijk maar naar de werkwijze van loverboy's bijvoorbeeld.
Dus mits dit geen hoax is (wat ik overigens ook niet denk), gun haar een beetje ruimte.
In ieder geval sterkte voor de TS.
Welnee man. Probeer het thuis eens met je vriendin zou ik zeggen. Je pik erin proppen terwijl zij haar benen op elkaar houdt en tegenstribbelt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef rene90 het volgende:
Moet ze wel erg sterke dijbeenspieren hebben hoor, wil je dat lang vol kunnen houden.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Zie bovenste gedeelte van m'n post. Je moet echt bijzonder sterk en helder zijn, en een bijzonder niet sterk iemand tegenover je hebben. Je hebt twee handen en moet dus de benen van elkaar scheiden en gescheiden houden, je lul er in proppen en tevens de krabben en klappen ontwijken en als je ze toch krijgt, heel hard niet gaan bloeden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In een huis vol mensen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Xith het volgende:
[..]
Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?
Blijkbaar heb jij weinig inlevingsvermogen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en mensen reageren heel uiteenlopend op gebeurtenissen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Mwa, beetje raar verhaal. Je gaat toch meteen weg daarna als hij je verkracht heeft. Nog een lijntje coke snuiven. Wtf? erg ongeloofwaardig verhaal.
Ik had eigenlijk wel zin in een biertje en een lijntje... Kan je nu wel goedkoop uit ze broekzak chanteren denk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
YEAH, effe een lekkere lynchpartij!
Gaan we hem eens ff bezoeken jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef DoimeN het volgende:
Welke bar werkt die jongeman?
ze is al anderhalf uur daarquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef jon01104 het volgende:
nu naar politie gaan .. die klootzak moet gepakt worden... sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |