Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef DoimeN het volgende:
Vraag mij sowieso altjid af hoe dat werkt zo'n verkachting. Meisjes kunnen toch hun benen dicht houden? En dan ook nog coke snuiven, njaa daarvan werd ze wel lekker helder zullen we maar zeggen.
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Wat een onzin. Ik ouwehoer regelmatig met mn kerel, en idd zonder hem echt pijn te doen kan ik hem niet aan nee. Maar als ik hem echt pijn doe als in zn arm op zn rug wrikken en optrekken, reken maar dattie dan op zn knieën gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....
Ze nam coke ná de verkrachting....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef WaStEd het volgende:
hallucinatie na cocaine is een mogelijkheid...
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=369&id=7
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?quote:Ik moest 'em toen bevredigen en zei weer dat ik dit niet wilde, waarna hij mijn hoofd naar beneden drukte en zo... je kunt het wel bedenken
Dat zeg je nu heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Of je durft niets te doen omdat hij je achteraf wel gaat wurgen als je te veel tegenstribbeld. Men denkt gewoon niet rationeel na op zulke momenten, maar gaat puur af op oer-instincten: in tijden van gevaar meegeven ipv tegenstribbelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Ik zou ook denken; bijt er dan gewoon keihard in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |