quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom snoof je samen met hem coke nadat ie je had verkracht?
Misschien was ze zo bezopen dat het zich verzetten moeilijk was.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef L.Denninger het volgende:
tvp
Ik snap alleen niet hoe hij jouw broek uit krijgt terwijl jij dat niet wil ?
En "gelukkig kon je je nog wel aardig verzetten" ?
Wat moet ik me daarbij voorstellen aangezien die gozer blijkbaar alles met je heeft gedaan wat ie wou ?
Ik vind 't eerlijk gezegd een beetje raar klinken.
Ze zat op de badkamer bij iemand thuis waar nog meer mensen waren - zo bezopen dat ze zelfs niet kon roepen ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien was ze zo bezopen dat het zich verzetten moeilijk was.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef mime_negert het volgende:
Wanneer je verkracht wordt is dat nooit je eigen schuld. Ik zou toch naar de politie gaan als ik jou was.
Wat heeft die vriendin van haar ermee te maken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Perrin het volgende:
4) Wel een beetje vreemd verhaal.. Er waren toch nog andere mensen in huis, waarom niet schreeuwen? Achteraf coke snuiven!? Vreemde reactie van je vriendin..
Ja dit snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom snoof je samen met hem coke nadat ie je had verkracht?
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef IIDMLB het volgende:
Ik heb wel heel hard geroepen maar zij hebben niets gehoord. Ik denk omdat de muziek zo hard ongelofelijk hard stond.
Ik was al bang dat het een vaag verhaal zou zijn, daarom heb ik nu ook zo mijn twijfels.
Hij zei dat ik de coke moest nemen omdat ik zo moest janken of zo. Ik heb het gedaan omdat ik in de war was en hoopte dat ik me beter zou voelen. Ik kan me voorstellen dat dat als een stomme stap overkomt.
Het is inderdaad onbeschermd gebeurt. Ik was zo gefixeert op het hele verhaal dat ik net getypet heb dat ik daar zelfs nog niet eens aan gedacht had.
Ik kon me niet verzetten omdat hij enorm groot en sterk was en ik nogal 'slap'.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
En bewijzen is waarschijnlijk nu ook al lastig..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
Geen zedenrechercheur in Nederland gaat jou nu vertellen dat het jouw schuld is, omdat je hem niet van je af hebt kunnen duwen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Ik wil wel naar de politie maar ik ben dus zo bang dat het mijn eigen schuld was omdat ik 'em niet van me af heb kunnen duwen, althans niet genoeg. Ik heb wel heel duidelijk gezegt dat ik het niet wilde en me verzet naar hoe ik kon.
1 ding: het is niet jouw schuld, omdat je gezegd hebt dat je het niet wilde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Ik wil wel naar de politie maar ik ben dus zo bang dat het mijn eigen schuld was omdat ik 'em niet van me af heb kunnen duwen, althans niet genoeg. Ik heb wel heel duidelijk gezegt dat ik het niet wilde en me verzet naar hoe ik kon.
Je hebt toch nee gezegd? Dat is genoeg. Hup naar de politie jij. Niemand die je raar aan gaat kijken omdat je een vent niet van je af kon houden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Het is nooit je eigen schuld. Nee is nee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Helemaal mee eens. DE rest lees je later maar !quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Schoothondje het volgende:
Verlaat Fok, en ga nu naar politie. Nu.
Het is nooit je eigen schuld als jij nee zegt en hij doet het toch.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Die vriendin is dol op die barman en ik ben iemand die het soms nogal bont kan maken. Ik weet in ieder geval dat het tegen mijn zin was, dat ik absoluut niet straalbezopen was en dat die coke erna was. De twijfel komt omdat ik me meer had moeten verzetten denk ik, maar dat lukte gewoon niet bij hem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef l3laster het volgende:
1) je vriendin bevestigt dat je gezopen hebt en dronken was
2) je hebt gesnoven
3) zelf twijfel je of het verkrachting is....
Dat er iets is gebeurd waar je spijt van hebt snap ik. Maar als ik je verhaal zo lees kloppen er een aantal zaken niet..met namen de volgorde...
Gewoon doen. Kun je iig daar je verhaal kwijt en je zult zien dat ze je goed opvangen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Schoothondje het volgende:
Verlaat Fok, en ga nu naar politie. Nu.
Al raakt ie je alleen áán, en je vindt het niet goed, dan is hij in feite al strafbaar. NIET twijfelen. Je hebt niks fout gedaan en hij heeft vele grenzen overschreden. NU naar de politie. Wacht alsjeblieft niet langer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:38 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Die vriendin is dol op die barman en ik ben iemand die het soms nogal bont kan maken. Ik weet in ieder geval dat het tegen mijn zin was, dat ik absoluut niet straalbezopen was en dat die coke erna was. De twijfel komt omdat ik me meer had moeten verzetten denk ik, maar dat lukte gewoon niet bij hem.
Dat vertelt de politie wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Goed, ik ga naar de politie.
En het ziekenhuis. Wat moet ik precies zeggen als ik in het ziekenhuis ben?
Zou in eerste instantie naar de huisarts gaan, niet direct naar het ziekenhuis. Maar pas nadat je bij de politie je verhaal hebt gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Dat zullen ze bij de politie wel kunnen vertellen lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
je kan beter eerst naar de politie gaan, die hebben zelf een arts. Hoef je ook niet naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Ga eerst naar het politiebureau. Wanneer ze sporen onderzoek willen doen gaat er een ( vrouwelijke ) rechercheur mee naar het ziekenhuis en op verzoek wordt dan door een vrouwelijke arts het onderzoek gedaan. Je moet dus niet EERST naar het ziekenhuis gaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Alles precies zoals het gebeurd is. Ze hebben geheimhoudingsplicht. Het is voor de behandelend arts belangrijk om te weten wat er precies gebeurd is, dus ben eerlijk, ook over de coke.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Meteen naar de politie gaan, je kleding etc niet in de was doen die je gisteren aan had ivm mogelijke sporen. Ook eerlijk vertellen dat hij jou coke aanbood (misschien extra straf voor hem). Bel je ouders om mee te gaan als je het (nog) niet aan je vriendje wilt vertellen. Dan naar de huisarts of ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
En een paar mensen verzamelen die de barman even een wat tikken willen geven.
Dus iedereen die verkracht is maar geen aangifte heeft gedaan, heeft zelf schuld aan de verkrachting?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Schoothondje het volgende:
Als je nu nog niet naar de politie gaat, dan is de verkrachting wel je eigen schuld.
Als je nu gaat, dan is de verkrachting niet je eigen schuld.
Wat wil je? Juist, ga nu naar de politie.
Dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:24 schreef Flashwin het volgende:
Je wordt verkracht en neemt vervolgens coke aan van je verkrachter? hmm..
Hoe langer je wacht met aangifte doen hoe kleiner de kans dat de politie er iets mee kan. Ook was het om aan te geven dat ze maar snel naar de politie moest gaan. Het lijkt me niet dat hij het zo bedoelde als jij dat opvat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus ietdereen die verkracht is maar geen aangiste heeft gedaan, heeft zelf schuld aan de verkrachting?
Wat een onzin..
Mensen in shock doen rare dingen.quote:
Vezels, haren, etc die nog aanwezig zijn op de kleding die TS droeg bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef DustPuppy het volgende:
Ik weet niet welk bewijs iedereen hier denkt dat er verzameld kan worden?
Die redenatie zou betekenen dat iedere vrouw die tegen haar zin wordt geneukt en niet sterk genoeg is om de dader van zich af te duwen, zich niet zou kunnen beroepen op verkrachting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Dat zal best, maar ik vind het een rare manier om dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:48 schreef Karammel het volgende:
Hoe langer je wacht met aangifte doen hoe kleiner de kans dat de politie er iets mee kan. Ook was het om aan te geven dat ze maar snel naar de politie moest gaan. Het lijkt me niet dat hij het zo bedoelde als jij dat opvat.
En ondertussen ook zelf reageren ... tja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Re het volgende:
mensen die ramptoerist spelen en denken tof te zijn![]()
Nee maar goed... als je als 2 meiden na het uitgaan met 2 kerels naar huis gaat .. verder afterparty gaat houden (lees zuipen) en cokesnuiven en vervolgens sex hebt.... word het bewijzen van verkrachting wel een lastige...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus iedereen die verkracht is maar geen aangifte heeft gedaan, heeft zelf schuld aan de verkrachting?
Wat een onzin..
Tja, 't is inderdaad een beetje een vaag verhaal. Maar als 't niet fake is (en die kans zit er wel in), wel erg serieus.. dus voordeel van de twijfel enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:48 schreef Karammel het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht met aangifte doen hoe kleiner de kans dat de politie er iets mee kan. Ook was het om aan te geven dat ze maar snel naar de politie moest gaan. Het lijkt me niet dat hij het zo bedoelde als jij dat opvat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Schoothondje het volgende:
Als je nu nog niet naar de politie gaat, dan is de verkrachting wel je eigen schuld.
Als je nu gaat, dan is de verkrachting niet je eigen schuld.
Wat wil je? Juist, ga nu naar de politie.
ja, daar ben ik het mee eens. (Overiens is het bewijzen van verkrachting sowieso vaak erg lastig). Dat had alleen weinig met mijn reply te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef l3laster het volgende:
[..]
Nee maar goed... als je als 2 meiden na het uitgaan met 2 kerels naar huis gaat .. verder afterparty gaat houden (lees zuipen) en cokesnuiven en vervolgens sex hebt.... word het bewijzen van verkrachting wel een lastige...
maar goed wij zijn er niet bij geweest. Dus als TS vind dat ze verkracht is moet ze naar de politie en aangifte doen. vervolgens sporenonderzoek en haar woord tegen het zijne...
Alleen met alcohol + moehied + coke.... word het een erg ongeloofwaardig verhaal (imho)
Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Vezels, haren, etc die nog aanwezig zijn op de kleding die TS droeg bijvoorbeeld
Mja, niet elke verkrachter is een vieze enge man met stoppelbaard.quote:
behalve als hij gaat lopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]ben je ook al 15 jaar geworden?
Dat is dus het stomste wat je kan doen...
Meestal is het toch een bekende? Dat vind ik dan ook niet zozeer het typische.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef Toeps het volgende:
Mja, niet elke verkrachter is een vieze enge man met stoppelbaard.
Soms is het iemand die je denkt te kunnen vertrouwen.
Ach, het is in ieder geval goed voor als het nog eens gebeurt. En zijn vriendin zal er ook niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef Toeps het volgende:
Mja, niet elke verkrachter is een vieze enge man met stoppelbaard.
Soms Vaak is het iemand die je denkt te kunnen vertrouwen.
Mja als die dan zegt, niet huilen, neem dit maar... En je bent zo vreselijk perplex... Dan doe je misschien zonder twijfel alles wat ie zegt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meestal is het toch een bekende? Dat vind ik dan ook niet zozeer het typische.
Wat doe je hier nog op Fok? Naar de politie en naar het ziekenhuis, nu!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef IIDMLB het volgende:
Ik heb wel heel hard geroepen maar zij hebben niets gehoord. Ik denk omdat de muziek zo hard ongelofelijk hard stond.
Ik was al bang dat het een vaag verhaal zou zijn, daarom heb ik nu ook zo mijn twijfels.
Hij zei dat ik de coke moest nemen omdat ik zo moest janken of zo. Ik heb het gedaan omdat ik in de war was en hoopte dat ik me beter zou voelen. Ik kan me voorstellen dat dat als een stomme stap overkomt.
Het is inderdaad onbeschermd gebeurt. Ik was zo gefixeert op het hele verhaal dat ik net getypet heb dat ik daar zelfs nog niet eens aan gedacht had.
Ik kon me niet verzetten omdat hij enorm groot en sterk was en ik nogal 'slap'.
na 1 keer is je punt ook wel gemaakt hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Schoothondje het volgende:
Ja dat zeg ik. Eerst de wet volgen en als de politie klaar is met hem, het zelf nog even afmaken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
behalve als hij gaat lopen
maar eerst de wet volgen, 9 van de 10 x doen je het juiste
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Toeps het volgende:
Mja als die dan zegt, niet huilen, neem dit maar... En je bent zo vreselijk perplex... Dan doe je misschien zonder twijfel alles wat ie zegt?
Agreed. Dan hoop ik alleen wel (en dit klinkt misschien heel raar), dat ze echt verkracht is. Want als ze het zich door de coke of de drank of whatever het zich niet goed kan herinneren en wat er gebeurd is was vrijwillig, dan is die gast wel goed de sjaak. Krijgt ie een stigma over zich heen waar ie nooit meer vanaf komt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Toeps het volgende:
Ach, het is in ieder geval goed voor als het nog eens gebeurt. En zijn vriendin zal er ook niet blij mee zijn.
Ja, hij gaat natuurlijk zeggen dat ze zelf wilde. Er waren verder geen getuigen. Wat gebeurt er dan eigenlijk verder?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil, dan wordt er gewoon doorgezet lijkt me. Alleen het punt dat er coke in haar lichaam zit, en niet kan worden bepaald of dat voor of na de sex is geweest maakt het lastig en is ook niet te bewijzen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef anneja het volgende:
[..]
Ja, hij gaat natuurlijk zeggen dat ze zelf wilde. Er waren verder geen getuigen. Wat gebeurt er dan eigenlijk verder?
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder loopt..
lijkt me dat de politie de logische stap is. Waarom zou het je eigen schuld zijn als je je probeert te verzetten.. Nee is toch nog altijd nee.
Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil,
Op GHB kun je je niet laten testen, omdat dat meteen wordt opgenomen in het lichaam..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Re het volgende:
Laat TS zich ook testen op GHB, rohypnol, of ketamine ?
Hij had ook drank op, dus dan zou beide kanten niet te bewijzen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Door de drank en drugs is de geloofwaardigheid van de getuigen ook ver te zoeken dus ik denk dat de barman gewoon vrij uit gaat.
Verkracht worden kan altijd, in een winkelcentrum op een wc.. where-ever...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Heb je de OP wel goed gelezen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Kan me voorstellen dat je nogal bang wordt op zo'n moment. Zeker als de man in kwestie groot/sterk en erg hardhandig te werk gaat. Nu maar hopen dat TS gewoon naar de politie is gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vind het maar een raar verhaal, als ik eerlijk ben.
Je bent zo maar genomen op een toilet? Pardoes floepte die er in?
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, maar het wil niet zo.
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.
Sporenonderzoek kan misschien wel laten zien dat er seks is geweest, en misschien eventuele verwondingen/kneuzingen/blauwe plekken, maar dat is geen bewijs voor onvrijwillige seks.
Niet goed genoeg.quote:
Als er sprake is van verzet (hetgeen me toch niet geheel onmogelijk lijkt in een huis met mensen), dan moet dat ook terug te zien zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.
nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit. Het kan ook betekenen dat ze wel geil was en graag genomen wilde worden, maar nog niet vochtig genoeg was (ja dat kan). Ik zeg niet dat het zo is, maar dat zal hij ongetwijfeld als verklaring geven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.
Ik vind het ook wel een raar verhaal, maar geef het het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.
Maar het punt blijft ongewijzigd.
Kan ook inderdaad, alleen om de zaak sterker te maken zijn zulke punten toch van belang en in het "voordeel" van TS, hoe cru het ook klinkt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit. Het kan ook betekenen dat ze wel geil was en graag genomen wilde worden, maar nog niet vochtig genoeg was (ja dat kan). Ik zeg niet dat het zo is, maar dat zal hij ongetwijfeld als verklaring geven.
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef DoimeN het volgende:
Vraag mij sowieso altjid af hoe dat werkt zo'n verkachting. Meisjes kunnen toch hun benen dicht houden? En dan ook nog coke snuiven, njaa daarvan werd ze wel lekker helder zullen we maar zeggen.
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Wat een onzin. Ik ouwehoer regelmatig met mn kerel, en idd zonder hem echt pijn te doen kan ik hem niet aan nee. Maar als ik hem echt pijn doe als in zn arm op zn rug wrikken en optrekken, reken maar dattie dan op zn knieën gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....
Ze nam coke ná de verkrachting....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef WaStEd het volgende:
hallucinatie na cocaine is een mogelijkheid...
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=369&id=7
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?quote:Ik moest 'em toen bevredigen en zei weer dat ik dit niet wilde, waarna hij mijn hoofd naar beneden drukte en zo... je kunt het wel bedenken
Dat zeg je nu heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Of je durft niets te doen omdat hij je achteraf wel gaat wurgen als je te veel tegenstribbeld. Men denkt gewoon niet rationeel na op zulke momenten, maar gaat puur af op oer-instincten: in tijden van gevaar meegeven ipv tegenstribbelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Ik zou ook denken; bijt er dan gewoon keihard in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Of je denkt na over de gevolgen van zo'n daad. Je bent opgesloten bij een vreemde in zijn huis. Dan kan je hem wel pijn doen en tijdelijk uit kunnen schakelen, maar vluchten word dan moeilijk. Hoe ernstig verkrachting ook is, als zij hem wat aangedaan zou hebben zou hij veel ergere dingen gedaan kunnen hebben. Uit angst daarvoor zou ze zich ook niet hevig verzet kunnen hebben. Een man is nou eenmaal heel wat sterker dan een vrouw. Dan ben je aardig hulpeloos.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Xith het volgende:
Tja, of je bent in shock door wat er allemaal gebeurt dat je je benen niet meer bij elkaar kan houden of er aan denkt dat je best die persoon's je-weet-wel eraf kan bijten.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan me best wel iets van TS's situatie voorstellen. Ze was aangeschoten, in de war en overdonderd. Onderschat de combinatie van factoren niet, dingen kunnen heel snel gaan. Kan me voorstellen dat tegen de tijd dat het besef doordrong, het al te laat was.
En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.
Verder lopen er mensen te zagen over het feit dat TS niet heel erg tegenstribbelde, maar ik kan me indenken dat het psychologische aspect heel zwaar onderschat wordt. Kijk maar naar de werkwijze van loverboy's bijvoorbeeld.
Dus mits dit geen hoax is (wat ik overigens ook niet denk), gun haar een beetje ruimte.
In ieder geval sterkte voor de TS.
Welnee man. Probeer het thuis eens met je vriendin zou ik zeggen. Je pik erin proppen terwijl zij haar benen op elkaar houdt en tegenstribbelt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef rene90 het volgende:
Moet ze wel erg sterke dijbeenspieren hebben hoor, wil je dat lang vol kunnen houden.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Zie bovenste gedeelte van m'n post. Je moet echt bijzonder sterk en helder zijn, en een bijzonder niet sterk iemand tegenover je hebben. Je hebt twee handen en moet dus de benen van elkaar scheiden en gescheiden houden, je lul er in proppen en tevens de krabben en klappen ontwijken en als je ze toch krijgt, heel hard niet gaan bloeden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In een huis vol mensen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Xith het volgende:
[..]
Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?
Blijkbaar heb jij weinig inlevingsvermogen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en mensen reageren heel uiteenlopend op gebeurtenissen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Mwa, beetje raar verhaal. Je gaat toch meteen weg daarna als hij je verkracht heeft. Nog een lijntje coke snuiven. Wtf? erg ongeloofwaardig verhaal.
Ik had eigenlijk wel zin in een biertje en een lijntje... Kan je nu wel goedkoop uit ze broekzak chanteren denk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
YEAH, effe een lekkere lynchpartij!
Gaan we hem eens ff bezoeken jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef DoimeN het volgende:
Welke bar werkt die jongeman?
ze is al anderhalf uur daarquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef jon01104 het volgende:
nu naar politie gaan .. die klootzak moet gepakt worden... sterkte
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Lips het volgende:
blijft wel een vaag verhaal.... vooral als je op Fok! gaat vragen wat je in zo'n situatie moet doen...
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:35 schreef Aneurism het volgende:
Om terug te komen op de vraag: Wel of niet verkracht kan heel simpel beantwoord worden:
Was het lekker?
sorry hoor, maar je weet toch zelf wel of je wel of niet meegedaan hebt of Nee gezegd hebt..
= antwoord.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.
Vind jij dat normaal dan, dat je een lijntje gaat snuiven met je verkrachter nadat je verkracht bent? Sorry hoor, maar dat is hetzelfde principe als met de moordenaar van je vrouw een biertje gaan drinken in de kroeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij weinig inlevingsvermogen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en mensen reageren heel uiteenlopend op gebeurtenissen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.
Bestaat de Fokknokploeg nog?quote:
Zoals ik al in een eerdere post heb gezegd:quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vind jij dat normaal dan, dat je een lijntje gaat snuiven met je verkrachter nadat je verkracht bent? Sorry hoor, maar dat is hetzelfde principe als met de moordenaar van je vrouw een biertje gaan drinken in de kroeg.
Dat jij nou altijd rationeel en afstandelijk op alles reageert, wil niet zeggen dat iedereen dat kan.quote:En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.
*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een verkrachting is toch nooit lekker mongeaul.
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
probleem was alleen: de deur zat op slot.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*
Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
staan daar 5 nerds bij die barman...quote:
en ook compleet irrelevant in dit geheel dus opmerkingen daarover kunnen wat mij betreft gewoon achterwege gelaten wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij nooit bestaan, een oude mythe.
Ja ze is wel gegaan denk ik. Maar naast 15 jarige nerds zijn er toch ook wel andere users hoop ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staan daar 5 nerds bij die barman...
stuurt de barman ze weg omdat ze geen alcohol onder de 15 schenken![]()
![]()
Ik zou toch mijn geld zetten op de politie.
Is TS reeds geweest want ze zou wel gaan
Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Aneurism het volgende:
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.
Tenzij het een hele oude badkamerdeur was met een loper, kun je 99% van de badkamerdeuren weer van de knip afhalen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Cornelis83 het volgende:
probleem was alleen: de deur zat op slot.
Link?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
Grappig, er zijn hier een paar mensen die in een soortgelijk topic er een hele andere mening op nahielden.
Maar OK, ik begrijp wel dat TS naderhand nog coke gesnoven heeft. Als je door een bekende aangerand of verkracht wordt, duurt het sowieso even voor je beseft dat je verkracht bent.
dat is dan ook het enige waar het om gaat. Ze zegt nee, stribbelt tegen voor zover ze kan in haar omstandigheid (verwarring, ongeloof, overrompelt, gedronken). Klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".
[..]
Precies. Weinig inlevingsvermogen noem ik dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen![]()
Domme reactie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
Ik denk dat je inderdaad behoorlijk aan jezelf gaat twijfelen als je wat drank op hebt, en de reactie van je vriendin is: 'Zoiets zou hij nooit doen, zo'n aardige jongen'quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef speknek het volgende:
Ja goed vergelijkbaar. Het lijkt me niet dat vrouwen die bijvoorbeeld de bosjes ingesleurd worden zich na afloop afvragen of ze nou wel of niet verkracht zijn. Of dat het eerste wat door hun hoofd gaat is dat ze vreemd gegaan zijn na afloop, en dat de verkrachter haar dan gerust stelt dat hij ook een vriendin heeft. wtf? Het verhaal klopt gewoon niet. En ze moet natuurlijk zo snel mogelijk naar de politie voor een onderzoek, maar tegelijkertijd moet ze zich er wel heel bewust van zijn dat ze echt verkracht is.
Joh, je beticht TS van vreemdgaan en dat ze dit verhaal als excuus gebruikt tegenover haar vriend.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik reageer niet makkelijker dan iemand die over alle oneffenheden heenleest en die man net zo goed voor de rest van z'n leven 'veroordeelt'. Ik vraag alleen om een verstandige weloverwogen keuze, en daar hoort sowieso naar de politie gaan bij (voor een eerste gesprek en wellicht officiele aangifte).
Weleens coke gedaan als je dronken bent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Volgorde is ook wel grappig
Eerst verkrachten en dan verdovende middelen toedienen
Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Weleens coke gedaan als je dronken bent?
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.
Denk wel dat Ts het wel eerder heeft gedaan dan.
Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.
PS: TS, wat voor broek had je aan?
TS vraagt ons of dit verkrachting is of niet. Als een meisje die vraag al steld moet je het verhaal wat ze vervolgens gaat vertellen al kritisch tegen het licht houden. Want er zijn ook genoeg gevallen bekend waarbij een vrouw ten onrechte een man beschuldigt en zoals eerder al vermeld iemand valselijk beschuldigen kan ook zeer nadelige gevolgen hebben voor die persoon.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.
Maar kijk eens naar de geloofwaardigheid van de getuigen, drank, drugs...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
Dit ja. Ineens vrij helder? Zeg maar gerust in 1 klap nuchter.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.
PS: TS, wat voor broek had je aan?
Afhankelijk van hoeveel coke je neemt, 1 goede lijn is al voldoende om in 1 klap nuchter te zijn, dat geldt voor bijna iedereen. De hoeveelheid drank maakt niet zoveel uit, coke overheerst ENORM. Dat is alsof je wakker wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.
Denk het wel, ik heb verder ook geen weet van het echte recht en blablabla. Alleen als ik gewoon nuchter kijk naar dit geheel:quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef speknek het volgende:
Kan heel goed voor d'r werken. Als seks is vastgesteld, en ze onder invloed van drank en drugs was, kan handelingsonbekwaamheid vastgesteld worden, waardoor de seks sowieso niet consensual was. Of kijk ik nu teveel Advocatenseries?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |