Alles precies zoals het gebeurd is. Ze hebben geheimhoudingsplicht. Het is voor de behandelend arts belangrijk om te weten wat er precies gebeurd is, dus ben eerlijk, ook over de coke.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Goed, ik ga naar de politie.
En het ziekenhuis. Wat moet ik precies zeggen als ik in het ziekenhuis ben?
Meteen naar de politie gaan, je kleding etc niet in de was doen die je gisteren aan had ivm mogelijke sporen. Ook eerlijk vertellen dat hij jou coke aanbood (misschien extra straf voor hem). Bel je ouders om mee te gaan als je het (nog) niet aan je vriendje wilt vertellen. Dan naar de huisarts of ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Ik wil wel naar de politie maar ik ben dus zo bang dat het mijn eigen schuld was omdat ik 'em niet van me af heb kunnen duwen, althans niet genoeg. Ik heb wel heel duidelijk gezegt dat ik het niet wilde en me verzet naar hoe ik kon.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
En een paar mensen verzamelen die de barman even een wat tikken willen geven.
Dus iedereen die verkracht is maar geen aangifte heeft gedaan, heeft zelf schuld aan de verkrachting?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Schoothondje het volgende:
Als je nu nog niet naar de politie gaat, dan is de verkrachting wel je eigen schuld.
Als je nu gaat, dan is de verkrachting niet je eigen schuld.
Wat wil je? Juist, ga nu naar de politie.
Dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:24 schreef Flashwin het volgende:
Je wordt verkracht en neemt vervolgens coke aan van je verkrachter? hmm..
Hoe langer je wacht met aangifte doen hoe kleiner de kans dat de politie er iets mee kan. Ook was het om aan te geven dat ze maar snel naar de politie moest gaan. Het lijkt me niet dat hij het zo bedoelde als jij dat opvat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus ietdereen die verkracht is maar geen aangiste heeft gedaan, heeft zelf schuld aan de verkrachting?
Wat een onzin..
Mensen in shock doen rare dingen.quote:
Vezels, haren, etc die nog aanwezig zijn op de kleding die TS droeg bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef DustPuppy het volgende:
Ik weet niet welk bewijs iedereen hier denkt dat er verzameld kan worden?
Die redenatie zou betekenen dat iedere vrouw die tegen haar zin wordt geneukt en niet sterk genoeg is om de dader van zich af te duwen, zich niet zou kunnen beroepen op verkrachting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Ik wil wel naar de politie maar ik ben dus zo bang dat het mijn eigen schuld was omdat ik 'em niet van me af heb kunnen duwen, althans niet genoeg. Ik heb wel heel duidelijk gezegt dat ik het niet wilde en me verzet naar hoe ik kon.
Dat zal best, maar ik vind het een rare manier om dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:48 schreef Karammel het volgende:
Hoe langer je wacht met aangifte doen hoe kleiner de kans dat de politie er iets mee kan. Ook was het om aan te geven dat ze maar snel naar de politie moest gaan. Het lijkt me niet dat hij het zo bedoelde als jij dat opvat.
En ondertussen ook zelf reageren ... tja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Re het volgende:
mensen die ramptoerist spelen en denken tof te zijn![]()
Nee maar goed... als je als 2 meiden na het uitgaan met 2 kerels naar huis gaat .. verder afterparty gaat houden (lees zuipen) en cokesnuiven en vervolgens sex hebt.... word het bewijzen van verkrachting wel een lastige...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus iedereen die verkracht is maar geen aangifte heeft gedaan, heeft zelf schuld aan de verkrachting?
Wat een onzin..
Tja, 't is inderdaad een beetje een vaag verhaal. Maar als 't niet fake is (en die kans zit er wel in), wel erg serieus.. dus voordeel van de twijfel enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:48 schreef Karammel het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht met aangifte doen hoe kleiner de kans dat de politie er iets mee kan. Ook was het om aan te geven dat ze maar snel naar de politie moest gaan. Het lijkt me niet dat hij het zo bedoelde als jij dat opvat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Schoothondje het volgende:
Als je nu nog niet naar de politie gaat, dan is de verkrachting wel je eigen schuld.
Als je nu gaat, dan is de verkrachting niet je eigen schuld.
Wat wil je? Juist, ga nu naar de politie.
ja, daar ben ik het mee eens. (Overiens is het bewijzen van verkrachting sowieso vaak erg lastig). Dat had alleen weinig met mijn reply te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef l3laster het volgende:
[..]
Nee maar goed... als je als 2 meiden na het uitgaan met 2 kerels naar huis gaat .. verder afterparty gaat houden (lees zuipen) en cokesnuiven en vervolgens sex hebt.... word het bewijzen van verkrachting wel een lastige...
maar goed wij zijn er niet bij geweest. Dus als TS vind dat ze verkracht is moet ze naar de politie en aangifte doen. vervolgens sporenonderzoek en haar woord tegen het zijne...
Alleen met alcohol + moehied + coke.... word het een erg ongeloofwaardig verhaal (imho)
Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Vezels, haren, etc die nog aanwezig zijn op de kleding die TS droeg bijvoorbeeld
Mja, niet elke verkrachter is een vieze enge man met stoppelbaard.quote:
behalve als hij gaat lopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]ben je ook al 15 jaar geworden?
Dat is dus het stomste wat je kan doen...
Meestal is het toch een bekende? Dat vind ik dan ook niet zozeer het typische.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef Toeps het volgende:
Mja, niet elke verkrachter is een vieze enge man met stoppelbaard.
Soms is het iemand die je denkt te kunnen vertrouwen.
Ach, het is in ieder geval goed voor als het nog eens gebeurt. En zijn vriendin zal er ook niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef Toeps het volgende:
Mja, niet elke verkrachter is een vieze enge man met stoppelbaard.
Soms Vaak is het iemand die je denkt te kunnen vertrouwen.
Mja als die dan zegt, niet huilen, neem dit maar... En je bent zo vreselijk perplex... Dan doe je misschien zonder twijfel alles wat ie zegt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meestal is het toch een bekende? Dat vind ik dan ook niet zozeer het typische.
Wat doe je hier nog op Fok? Naar de politie en naar het ziekenhuis, nu!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef IIDMLB het volgende:
Ik heb wel heel hard geroepen maar zij hebben niets gehoord. Ik denk omdat de muziek zo hard ongelofelijk hard stond.
Ik was al bang dat het een vaag verhaal zou zijn, daarom heb ik nu ook zo mijn twijfels.
Hij zei dat ik de coke moest nemen omdat ik zo moest janken of zo. Ik heb het gedaan omdat ik in de war was en hoopte dat ik me beter zou voelen. Ik kan me voorstellen dat dat als een stomme stap overkomt.
Het is inderdaad onbeschermd gebeurt. Ik was zo gefixeert op het hele verhaal dat ik net getypet heb dat ik daar zelfs nog niet eens aan gedacht had.
Ik kon me niet verzetten omdat hij enorm groot en sterk was en ik nogal 'slap'.
na 1 keer is je punt ook wel gemaakt hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Schoothondje het volgende:
Ja dat zeg ik. Eerst de wet volgen en als de politie klaar is met hem, het zelf nog even afmaken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
behalve als hij gaat lopen
maar eerst de wet volgen, 9 van de 10 x doen je het juiste
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Toeps het volgende:
Mja als die dan zegt, niet huilen, neem dit maar... En je bent zo vreselijk perplex... Dan doe je misschien zonder twijfel alles wat ie zegt?
Agreed. Dan hoop ik alleen wel (en dit klinkt misschien heel raar), dat ze echt verkracht is. Want als ze het zich door de coke of de drank of whatever het zich niet goed kan herinneren en wat er gebeurd is was vrijwillig, dan is die gast wel goed de sjaak. Krijgt ie een stigma over zich heen waar ie nooit meer vanaf komt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Toeps het volgende:
Ach, het is in ieder geval goed voor als het nog eens gebeurt. En zijn vriendin zal er ook niet blij mee zijn.
Ja, hij gaat natuurlijk zeggen dat ze zelf wilde. Er waren verder geen getuigen. Wat gebeurt er dan eigenlijk verder?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil, dan wordt er gewoon doorgezet lijkt me. Alleen het punt dat er coke in haar lichaam zit, en niet kan worden bepaald of dat voor of na de sex is geweest maakt het lastig en is ook niet te bewijzen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef anneja het volgende:
[..]
Ja, hij gaat natuurlijk zeggen dat ze zelf wilde. Er waren verder geen getuigen. Wat gebeurt er dan eigenlijk verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |