quote:zal hij wel niet spelen zaterdag
quote:Daar gaat de titel
quote:Het ging net zo lekker met het Nederlands elftal! Ik hoop echt niet dat we nu minder gaan spelen door dit voorval.
overdrijf niet zo joh aanstellerquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef TheClown1 het volgende:
hierover is al gesproken. sommige mensen hebben geen gevoelens.dat weten we nou wel.
Sorrie, ik ben nu eenmaal geen schaap die achter de rest aanhobbeld en net doet alsof ik geen gevoel heb omdat je dan als een "huilie" overkomt...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Adidah het volgende:
Huilie. Dit gebeurt nu eenmaal op het Internet. Deal with it.
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
Het is maar net wat je belangrijker vindt
Als we de eer verliezen van ons land omdat Nederland met voetbal zou verliezen dan zijn we die eer al heel lang kwijt dus daar gaat het zeker niet om!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Dus de eer van een land is minder belangrijk dan een enkel individu? En daar moet je dan de oorlog mee winnen.
Spijker op zijn kop, dagelijks overlijden kinderen, blijft voor de meeste mensen (gelukkig) een ver-van-mijn-bed-show. Het EK ligt veel mensen blijkbaar nader aan het hart.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.
Neemt niet weg dat het gewoon grof kut is voor hem, maar hey, shit happens
Je poll werkt nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef GarretWeldon het volgende:
Nieuwe poll:
SunChaser moet weg:
[ ] Ja
[ ] Nee
Indd zeg, het is diep triest maar meer niet. Het verloop van het Ek voor Nederland vind ik indd belangrijker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.
Neemt niet weg dat het gewoon grof kut is voor hem, maar hey, shit happens
Waarom is dat gevoelloos? Wat wil je dan dat men doet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dat veel mensen hard zijn op Fok! en het ze totaal niks doet wat er met andere gebeurd dat wisten we al, maar reacties als dit verbazen me echt enorm!
en zo nog meer!
Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden.
uietraard hoop iedereen dat Nederland wint, maar dat is toch niet het eerste wat door je heen gaat lijkt me en dat vermeld je zeker niet zo bruut onder desbetreffend bericht.
Ok, dat je dat denkt, dat kan , maar dat zet je toch niet in het topic neer waarin staat dat de baby is overleden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
[..]
Iniedergeval het fatsoen hebben om onder desbetreffend bericht alleen een respectvol berichtje te plaatsen en anders niks.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevoelloos? Wat wil je dan dat men doet?
Waarom? Er mag maar een beperkt aantal soorten reacties worden gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
Ok, dat je dat denkt, dat kan , maar dat zet je toch niet in het topic neer waarin staat dat de baby is overleden?
Dan heb je toch het fatsoen om het voor je te houden lijkt me?
Ben namenlijk erg benieuwd of deze mensen (sunchaser) hetzelfde zou zeggen als hij de vader of moeder voor zich zou hebben.
Waarom? Boulahrouz leest echt niet mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
Iniedergeval het fatsoen hebben om onder desbetreffend bericht alleen een respectvol berichtje te plaatsen en anders niks.
Waarom? Een discussieforum is toch juist bedoeld zodat je met andere mensen van gedachte kan wisselen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ok, dat je dat denkt, dat kan , maar dat zet je toch niet in het topic neer waarin staat dat de baby is overleden?
Het zal wel komen omdat ik momenteel zelf zwanger ben ofzo aangezien het in mijn gedachte niet is opgekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef Homdeck het volgende:
die gedachte is gewoon menselijk, is helemaal niet vreemd en heeft helemaal niets met gevoelloosheid te maken. De meeste mensen zijn op dit moment nou eenmaal emotioneel meer betrokken bij de prestaties van het nedelands elftal dan bij het dochtertje van boulahrouz.
Dat is appels met peren vergelijken, een internetforum is geen persoonlijk gesprek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
Ben namenlijk erg benieuwd of deze mensen (sunchaser) hetzelfde zou zeggen als hij de vader of moeder voor zich zou hebben.
Okay, een labiele emotionele zwangere vrouw die loopt te klagen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat ik momenteel zelf zwanger ben ofzo
Nee, het is gewoon selectief jankgedrag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorrie, ik ben nu eenmaal geen schaap die achter de rest aanhobbeld en net doet alsof ik geen gevoel heb omdat je dan als een "huilie" overkomt...
Het is ongelofelijk klote voor Boulahrouz, maar niets wat hier neergezet wordt gaat helpen met het verwerken van. Daarnaast kent de overgrote meerderheid hem niet, dus is het nog eens wat verder weg voor iedereen. De eerste reactie van de meeste fokkers zal dus ook voetbal zijn, dat kennen ze wel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iniedergeval het fatsoen hebben om onder desbetreffend bericht alleen een respectvol berichtje te plaatsen en anders niks.
Precies, persoonlijk ben ik hier echt niet door geraakt, ik zal er vannacht niet slecht door slapen (en waarschijnlijk zullen er weinig fokkers zijn die dat wel doen). Het staat ver bij me weg, ik vind het erg voor hen, maar meer echt niet. Je kan niet de ellende van de hele wereld dragen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef floris.exe het volgende:
Natuurlijk is het verschrikkelijk nieuws, maar in deze periode zijn echte EK-fanaten bezeten van het EK en gooit zoiets mogelijk roet in het eten op weg naar de overwinning. Het is niet dat die mensen hard zijn, ze leven ongetwijfeld met hem mee, maar het staat ver van ons. Geboorte en sterfte komen overal voor, ook bij onbekende Nederlanders. Iemand die het zo bekijkt, reageert nu eenmaal veel nuchterder.
Zo is het maar net. Wat me wel aan het hart gaat is hoe Nederland het verder gaat doen op het EK. Daar heb ik gewoonweg meer mee. Dat is niet hard of asociaal, maar naar mijn mening vooral gewoon logisch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Libris het volgende:
[..]
Precies, persoonlijk ben ik hier echt niet door geraakt, ik zal er vannacht niet slecht door slapen (en waarschijnlijk zullen er weinig fokkers zijn die dat wel doen). Het staat ver bij me weg, ik vind het erg voor hen, maar meer echt niet. Je kan niet de ellende van de hele wereld dragen.
Hallo moeder van Demi en hoogzwanger van ?,quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dat veel mensen hard zijn op Fok! en het ze totaal niks doet wat er met andere gebeurd dat wisten we al, maar reacties als dit verbazen me echt enorm!
Dochtertje Boulahrouz overleden
[..]
[..]
[..]
en zo nog meer!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden.
uietraard hoop iedereen dat Nederland wint, maar dat is toch niet het eerste wat door je heen gaat lijkt me en dat vermeld je zeker niet zo bruut onder desbetreffend bericht.
ehm, eigenlijk heb ik dat wel gemeld in desbetreffende topics, alleen hier was nog geen topic over dus heb dat zelf geopend....quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef LetoII het volgende:
Waarom begin je hier NU PAS over?? Waarom niet toen de eerste of zelfs de duizendste Moslim bash weer eens bezig was. Huillies als jij hebben een hele grote klomp boter op hun hoofd. (nee ben geen Moslim, ben zelfs tegen elke vorm van georganiseerd geloof.)
Hoezo niet normaal? Zulke dingen gebeuren op wereldniveau standaard dagelijks. That is life.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Niet normaal dit nieuws he....
En dat net op zo'n belangrijk moment voor Oranje !
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hallo moeder van Demi en hoogzwanger van ?,
het is natuurlijk kut dat de baby is komen te overleden. De heer Boularouz is een zeer goede voetballer en WIJ leven met hem mee, toch hopen wij dan niet dat het NLs elftal daar onder te lijden heeft.
Mocht u een x aantal jaren verder zijn en uw zwangerschapshormonen kwijt zijn, dan zult u deze reacties wel begrijpen.
Gegroet,
D.
dit hoort juist wel in dat topic! het is nieuws omdat het met het EK te maken heeft, dit kan een effect hebben op de rest van de ploeg, anders had het niet verder gekomen dan shownieuws of hart van nederland.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
mjah, d'r zit wel een kern van waarheid in ... vrouwen die zwanger zijn of kinderen hebben vinden hun kind het belangrijkste van de hele wereld, en dat is goed, want dat is ons oerinstinct dat ervoor zorgt dat onze afstammelingen blijven leven. alleen ze begrijpen niet altijd dat andere mensen dat kind van jou niet het belangrijkste van de hele wereld vinden, dat past niet in hun wereldbeeld.quote:
Zie WrongTurnquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef LetoII het volgende:
Daarnaast is er een verharding van de maatschappij gaande.
Kijk nuchtere statistiekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Dlocks het volgende:
Elk jaar sterven 530.000 vrouwen tijdens de bevalling, drie miljoen baby's worden dood geboren, vier miljoen baby's sterven in de eerste week van hun leven en nog eens 10,6 miljoen kinderen sterven voor hun vijfde levensjaar.
Bron: http://www.oneworld.nl/index.php?articleId=6045&articleType=Nieuwsartikel&page=1
Dus dag in dag uit gaan er helaas 19.178 baby's (niet ouder dan 1 week) dood. Dat zijn iedere minuut van de dag ruim 13 dode baby's.
Als je bij iedere dode baby zou moeten stilstaan heb je geen leven. Je moet dus het één en ander kunnen relativeren.
Sunnyquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Hypocriet gezeur, ik reageer op het NL elftal en de prestaties, tuurlijk is het zielig voor Boulanrouze maar ik ken m verder niet en zou het zonde vinden als Nederland er zaterdag uitligt. En zaterdag zitten jullie ook weer lekker met je dronken kop en een Trom Pet en een brulshirt Nederland aan t bemoedigen en mee te brallen met Wolter Kroes
Er is van de week een vrouw overleden tijdens het EK, ook erg. Voetbal gaat door. Denk daar maar aan zaterdag als je met je toeter in je handen zit.
Zit natuurlijk wat in, op het nutteloze gebash en trom pet en brulshirt verhaal na (zal wel iets met je act zijn) maar punt blijft wel, dat het een onnodige uitspraak was puur en alleen ter zelfpromotie. Kijk eens hoe controversieel!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Hypocriet gezeur, ik reageer op het NL elftal en de prestaties, tuurlijk is het zielig voor Boulanrouze maar ik ken m verder niet en zou het zonde vinden als Nederland er zaterdag uitligt. En zaterdag zitten jullie ook weer lekker met je dronken kop en een Trom Pet en een brulshirt Nederland aan t bemoedigen en mee te brallen met Wolter Kroes
Er is van de week een vrouw overleden tijdens het EK, ook erg. Voetbal gaat door. Denk daar maar aan zaterdag als je met je toeter in je handen zit.
Zeg dat maar tegen de Turken als ze vrijdag winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef GarretWeldon het volgende:
Heb je respect voor Boulanrouze dan toeter je zaterdag niet.
Heb ik ook geen geluidsoverlast hier.
Dus je denkt dat de Turken vrijdag kunnen winnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken als ze vrijdag winnen.
Helemaal mee eens. Maar dat heb ik vaker bij topics..quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken als ze vrijdag winnen.
hahaha zegt er ook 1 wat. Ga lekker op het forum van de Christen Unie posten joh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
Sunchaser moet oprotten, gevoelloze papzak !
Dat klopt. Echter zijn we dan een x aantal dagen verder. Dat is al iets heel anders dan 2 minuten nadat het bekend is, te gaan zitten zeuren over een misgelopen EK titel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Mooie penalty van Platini toenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Overigens, werd er bij het heizeldrama ook niet verdergespeeld terwijl de lijken van de tribune werden gedragen? En herinneren we ons Munchen nog?
Doe eens verstandig en blijf een weekje weg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Overigens, werd er bij het heizeldrama ook niet verdergespeeld terwijl de lijken van de tribune werden gedragen? En herinneren we ons Munchen nog?
Dat klopt, en werd er achteraf ook niet gigantisch gezeken dat men dat beter niet had kunnen doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Wat heeft dat ergens mee te makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Doe eens verstandig en ga zelfquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doe eens verstandig en blijf een weekje weg.
oohhhh hooo dat kan hij toch niet maken joh. Laat hem eens voorstellen als zoiets bij hem zou gebeuren... ow wacht ffquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zelfs Boulahrouz zelf zegt dat de wereld door draat, dat hij naar het EK is gegaan om te spelen en te winnen en dus zaterdag gewoon beschikbaar is.
Wat onrespectvol van hem!
Ja, hoe durft hij zijn eigen mening te verkondigen! Die van ons hier is veel belangrijker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zelfs Boulahrouz zelf zegt dat de wereld door draat, dat hij naar het EK is gegaan om te spelen en te winnen en dus zaterdag gewoon beschikbaar is.
Ik lach nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:46 schreef LetoII het volgende:
[..]
oohhhh hooo dat kan hij toch niet maken joh. Laat hem eens voorstellen als zoiets bij hem zou gebeuren...
Of verander je naamquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doe eens verstandig en blijf een weekje weg.
Dat is zijn eigen beslissing. Als ik zoiets had meegemaakt had ik ermee gekapt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alleen met dit verschil dat zijn eerste gedachte vast niet "oh kut, daar gaat de europese titel" zal zijn geweest toen hij hoorde dat zijn dochtertje overleden wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quiterquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef GarretWeldon het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen beslissing. Als ik zoiets had meegemaakt had ik ermee gekapt.
Was ook prima geweest, maar er zijn in dit topic een aantal mensen geweest (waaronder de TS) die dit soort reacties ongepast en onrespectvol vinden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef GarretWeldon het volgende:
Dat is zijn eigen beslissing. Als ik zoiets had meegemaakt had ik ermee gekapt.
Nee want hij gaat er gewoon nog steeds vanuit dat we winnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alleen met dit verschil dat zijn eerste gedachte vast niet "oh kut, daar gaat de europese titel" zal zijn geweest toen hij hoorde dat zijn dochtertje overleden was
Lees je je eigen reacties wel eens??quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb geen domme/achterlijke reactie geplaatst.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef LetoII het volgende:
Nee want hij gaat er gewoon nog steeds vanuit dat we winnen![]()
![]()
TOP kerel is dat
Wat magquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was ook prima geweest, maar er zijn in dit topic een aantal mensen geweest (waaronder de TS) die dit soort reacties ongepast en onrespectvol vinden.
Ja. Die van jou heb ik ook gelezen en tja...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef LetoII het volgende:
[..]
Lees je je eigen reacties wel eens??
Jij bedoeld dat Boulahrouz anders reageert op de dood van zijn kind dan SunChaser?quote:
Verstaat ie Russich dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef GarretWeldon het volgende:
Hopen dat niemand Boulahrouz zaterdag boos maakt.
Echt nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Het was overigens een miskraam, ook erg, maar wel net even iets anders dan een dochter die je hebt gevoed en verschoond en naar school hebt gebracht.
Moet iemand Russisch kunnen verstaan om boos te worden?quote:
Omdat we buiten mens ook allemaal gewoon voetbalfan zijn en dus hopen dat ie kan spelen, daarbij is de dood van hun dochter verkapt van ondergeschikt belang.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Zure bommen etenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:02 schreef immortalsean het volgende:
maar volgens mij word het topic een beetje kapotgebaggerd ... waar is snakelady eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef LetoII het volgende:
Jij bedoeld dat Boulahrouz anders reageert op de dood van zijn kind dan SunChaser?
Laat maar ik ben het niet met je eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Laat maar; jij wil het niet inzien.
22 weken. Je kan tot 24 weken een abortus laten uitvoeren, er is gewoon een verschil tussen een miskraam en een kind dat je jarenlang hebt opgevoed.quote:
Daar moet je dan wel een verdomt goeie reden voor hebben!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
22 weken. Je kan tot 24 weken een abortus laten uitvoeren, er is gewoon een verschil tussen een miskraam en een kind dat je jarenlang hebt opgevoed.
WAT JE ZEGT BEN JE ZELF, STOMMIE STOMKOP!!!!!111quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Wat is dit een FUCKING HUILLIE TOPIC VOL MET HUILLIES!!!![]()
Dat hoef jij ook niet te snappen.quote:maar ik snap niet hoe iemand het in zijn harses haalt om dat als eerste te typen.
Klopt, ik kan ook niet autorijden en mijn enig recht is het aanrecht...quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef NED het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet te snappen.
Komop zeg, je bent een vrouw.
Je snapt op voorhand al geen zak van voetbal!!
Wel, je bent zwangerquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:59 schreef snakelady het volgende:
maar dat komt ook omdat ik niet eens een toeter heb....
Hopenlijk is die dan weg en heb ik een baby in mijnhanden, dan is toeteren helemaal niet bevordelijk.quote:
Wil je eens voelen hoe hard ik ben?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dochtertje Boulahrouz overleden
[..]
[..]
[..]
en zo nog meer!
Een baby in je handen terwijl je rijdt. Nee, dat is verantwoordelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hopenlijk is die dan weg en heb ik een baby in mijnhanden, dan is toeteren helemaal niet bevordelijk.
Je mag in Nederland tot 24 weken abortus laten plegen, pas daarna komen die zaken jij noemt in het geding.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:59 schreef snakelady het volgende:
Overigens mag je ook alleen tot zo laat in de zwangerschap een abortus (ze wekken dan de weeën op dus geen standaard abortus, gewoon een geboorte) laten plegen als het kindje niet levensvatbaar is, ernstig gehandicapt of het leven van de moeder in gevaar komt.
Dus leer aub eerst je feiten oordat je nog meer onzin gaat rondstrooien...
Nee, omdat mensen graag met elkaar meelopen en gevoelig zijn voor massa hysterie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef braak het volgende:
Ik heb nu ook mensen op MSN met een bal voor hun naam, uit respect voor Boulahrouz......
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef braak het volgende:
Ik heb nu ook mensen op MSN met een bal voor hun naam, uit respect voor Boulahrouz......
Ja, en jij bent dik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, omdat mensen graag met elkaar meelopen en gevoelig zijn voor massa hysterie.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
WAT JE ZEGT BEN JE ZELF, STOMMIE STOMKOP!!!!!111,
,
!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
daarom doet 'ie ook niet mee aan meelopen ... hij zou zich kapot zweten.
Iedereen vindt het verschrikkelijk, maar niet iedereen laat zich zo meeslepen. En dat is logisch. Dan blijf je bezig. Het EK heeft momenteel de prioriteit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:00 schreef snakelady het volgende:
Ik geef toe dat ik echt niet bij iedere baby die dood gaat stil sta, aangezien ik het niet van iedere baby te horen krijg.
Maar of het nu van een bekende Nederlander, een vreemde op internet, via het nieuws of iemand in mijn omgeving is ik blijf hetzelfde denken, dat ik het zo verschrikkelijk vind voor de ouders ( ongeacht afkomst).
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Nou, poeh poeh. Echt iets om je druk over te maken.
Ben je in het dagelijks leven ook zo? Loop je achter een gabbertje aan die zijn flesje AA op straat flikkert, ipv in de prullenbak? Wijs je mensen in je omgeving op hun zwakheden? onvolkomenheden? kutgedrag?
Ga je met je rugzak op reis naar Afrika om putten te bouwen, scholen te stichten..desnoods grond te bewerken? Ben je zelf altijd aardig tegen mensen? Help jij de mensen in je wijk die het moeilijk hebben? Doe je zelf wel eens iets echt onbaatzuchtigs?
Of vind je ego het lekker als je deze even lekker kunt uploaden op Fok! door quasi verontwaardigd te doen en een heus topic te openen uit een gevoel van misplaatst medeleven.
Thank god for Karma
alle topics over hem worden helaas gesloten, maakt niet uit, hier kotsen we door op hem.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef GGMM het volgende:
Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden
Prima planquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
alle topics over hem worden helaas gesloten, maakt niet uit, hier kotsen we door op hem.
sunchaser
sunchaser, kk gezwel op deze sitequote:
Hitler en Hannibal Lecter zijn betere personen dan Sunchaser.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
sunchaser, kk gezwel op deze site, alleen maar domme posts fuck hem gewoon. Rests van de mods is ok, maar sunchaser
:r
Dit dus. Ik kon me ook wel een beetje vinden in Sunchaser's reactie. Het was het eerste waar ik aan dacht in ieder geval (als een grapje dus). En dan gelijk weer al die "GEVOELLOZE HORK!!!" reacties lezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat we buiten mens ook allemaal gewoon voetbalfan zijn en dus hopen dat ie kan spelen, daarbij is de dood van hun dochter verkapt van ondergeschikt belang.
Bij jou en mij gaan de gedachten 'logischerwijs' eerst richting de ouders van een gestorven kind en dan pas eventuele concequenties wat betreft voetbal, maar bij andere overduidelijk niet en of reageren enkel op het nieuws als voetbalfan en niet zozeer als menselijk drama in het klein.
Ik kan er ook niet echt mee zitten trouwens als ik dat soort zaken lees en ja, ik heb wel gevoel in m'n donder en kan me meer dan gemiddeld inleven in de situatie waarin beiden zich verkeren.
Denk dat velen ook zoiets hebben van, er gaan dagelijks zoveel mensen dood, hup over naar de orde van de dag en dat is het voetbal momenteel.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:18 schreef starla het volgende:
Ik sprak net Derek Ogilvie...Boulahrouz' overleden dochtertje zou vanavond een paar Duitse penalty's tegenhouden zei hij.
quote:
quote:
Spelen ze morgen alquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:27 schreef Emimich het volgende:
Zolang Boulah morgen maar speelt vind ik alles best, je gaat me toch niet vertellen dat zo'n baby'tje ons de titel gaat kosten!
Blijkbaar denkt Boulanrouze er anders over en vindt hij dat hij dat de titel ook belangrijk is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Wat medeleven is toch ook niet ongepast? Als je zoiets niet meent, is er gewoon als mens iets mis met je. Sorry hoor, maar het is en blijft een kind wat is gestorven en dat is toch wel wat belangrijker dan een titel.
Voor Boula wel misschien, en voor zijn vrouw en voor familie. Maar de rest va Nederland maakt zich toch echt meer druk om de titel dan om die dochter. Het is naar voor hem, maar je gaat je toch niet overal druk over maken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Wat medeleven is toch ook niet ongepast? Als je zoiets niet meent, is er gewoon als mens iets mis met je. Sorry hoor, maar het is en blijft een kind wat is gestorven en dat is toch wel wat belangrijker dan een titel.
Waarom is er dan iets mis met je? Het gaat om het winnen van de EK titel. Dat is wat mensen bezighoudt. Dat een kind is gestorven is vervelend, maar dat hoort bij het leven, het komt overal voor. Dat het kind is gestorven kan niemand meer wat aan doen, waar we wel wat aan kunnen doen is proberen het EK te winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef addict.for.dramatics het volgende:
En het Nederlands elftal heeft zeker niets te maken met het Nederlandse volkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef addict.for.dramatics het volgende:
En even ter correctie, het nederlands elftal wint de titel, niet 'wij'.
Ze vertegenwoordigen ons.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef addict.for.dramatics het volgende:
En even ter correctie, het nederlands elftal wint de titel, niet 'wij'.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze vertegenwoordigen ons.
WIJ winnen en ZIJ verliezen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:04 schreef Tuvai.net het volgende:
TS, hoe lang zit je nu al niet op Fok! ? Je zou onderhand toch wel kunnen weten dat de gemiddelde poster op Fok! én een dikke slee van minimaal 30000 onder z'n reet heeft, én vijfvoudig modaal verdient, én een bikkel is waar Hercules bij in het niet valt.
Neuken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:10 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Waarom had ik eigenlijk intelligente reacties verwacht?
Zij voetballen en zij winnen (of verliezen). Wij voetballen niet, wij vieren alleen feest (of gaan massaal lopen huilen).
Het enige wat ik wilde zeggen, is dat ik het niet vind kunnen dat het eerste wat je roept als Boula's dochter is overleden 'Kut, daar gaat de titel' (en varianten) is. Mijn punt is gemaakt, nog veel plezier met zeiken verder.
Dat bedoel ik inderdaad!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:10 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Het enige wat ik wilde zeggen, is dat ik het niet vind kunnen dat het eerste wat je roept als Boula's dochter is overleden 'Kut, daar gaat de titel' (en varianten) is. Mijn punt is gemaakt, nog veel plezier met zeiken verder.
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:21 schreef SunChaser het volgende:
En alle huilies zitten morgen weer met de Trom Pet naar de tv te schreeuwen.
Ik vind persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je je aanstelt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef snakelady het volgende:
dat vond ik persoonlijk (en gelukkig anderen ook) niet kunnen.
Waarom moet de eerste reactie een emotionele of sympathiserende zijn? Het is niet dat wanneer je met je eerste reactie je zorgen uit over de invloed op het team dat je het niet erg vindt voor de persoon in kwestie. Echter, die persoon is er eentje uit zovelen. Als het EK momenteel niet aan de orde was, zou het niet eens zo op die manier in het nieuws zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet he?
Ik heb geen een keer beweerd dat niemand morgen met de normale enthousiastme gezellig met vrienden/familie voor de tv mag hangen of wat dan ook.
Het ging mij gewoon puur om jouw ( en anderen) hun eerste reactie, dat vond ik persoonlijk (en gelukkig anderen ook) niet kunnen.
Om dat er als eerste uit te flappen na dergelijk nieuwsbericht deed me gewoonweg even verbazen om het zo maar te noemen.
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat het privéleven van een voetballer zo openbaar wordt gemaakt. Een hoop mensen zitten er op te geilen, maar ik word er niet warm of koud van of een voetballer een vrouw heeft, een kind krijgt, en dat het kind doodgaat. Voor hem is het hartstikke lullig, maar waarom moet heel Nederland het dan weten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb geen een keer beweerd dat niemand morgen met de normale enthousiastme gezellig met vrienden/familie voor de tv mag hangen of wat dan ook.
Het ging mij gewoon puur om jouw ( en anderen) hun eerste reactie, dat vond ik persoonlijk (en gelukkig anderen ook) niet kunnen.
Om dat er als eerste uit te flappen na dergelijk nieuwsbericht deed me gewoonweg even verbazen om het zo maar te noemen.
Maar wil je nou neuken of niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wil je een zwangere vrouw neuken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wil je nou neuken of niet?
Nou,..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef GarretWeldon het volgende:
[..]
Wil je een zwangere vrouw neuken?
Onzin, het is een kind van een speler, die heeft er direct mee te maken!! die vrouw niet, die vergelijking van jou slaat nergens op!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, dat is nogal relatief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef snakelady het volgende:
nou ja, zit het me hoog, als ik op fok! kijk in mijn actieve topics dan wordt ik eraan herinnerd, het is niet zo dat ik er de hele dag mee rondloop.
Ik vond het gewoon een lullige opmerking en wilde dat even kwijt in klaagbaak, en laten we eerlijk zijn, er zijn onzinnigere dingen dan de verharding van de maatschappij waar de mensen hier over klagen, vaak wel erg vermakelijk dus daar klaag ik ook niet over.
En mijn andere klaagtopic over het woordje "huillie" is op slot gezet dus moet toch iets.
Ik vind je persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je een kutuser bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je je aanstelt.
dé oplossingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef snakelady het volgende:
nou ja, zit het me hoog, als ik op fok! kijk in mijn actieve topics dan wordt ik eraan herinnerd, het is niet zo dat ik er de hele dag mee rondloop.![]()
Mijn keuze zou dan zijn om gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nouja, dat is nogal relatief.
Het en dat zal altijd zo blijven. Wij hebben het goed. We wonen in Nederland.
Het ene moment kijk je het nieuws: 200 kinderen dood door autobom.
Je reactie: Ah zielig.
Vervolgens loop je naar de keuken om een boterham te smeren is je boter op. Op dat moment vind je het erger dat je boter op is, dan die 200 dode kinderen. Wat ook 100% menselijk is.
Waarom zou je dan nu wel heel schijnheilig mee gaan leven terwijl het je stiekem niet zo veel boeit. Dan moet je ook niet achterbaks nep gaan meeleven, dat vind ik 40x smeriger dan gewoon zeggen "dit is niet goed voor de titel".
Hoe kan iemand met zo'n lief snoetje nou zo gemeen zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
[..]
dé oplossing
post in elk subforum een goatse, en je bent levenslang gebannedkom je niet meer op Fok! en en word je er ook niet op die resterende momenten van de dag aan herinnerd
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik vind je persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je een kutuser bent
Dat er grotere problemen zijn zegt natuurlijk niet dat ik niet een KLB topic kan/mag openen over bijvoorbeeld Big-Mac menu etend tuig in de trein. Op dat moment heb ik meer last van dat Big-Mac tuig dan oma terroriserend scootervolk in je rivierenbuurt. (om maar wat te roepen) Dat is ook precies waar KLB voor is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn keuze zou dan zijn om gewoon niet te reageren.
Maar misschien ben ik ook wel een overgevoelige sentimentele zwangere muts, zou zomaar kunnen uiteraard.![]()
Maar vond deze reactie gewoonweg lullig en ik ben daar niet alleen in, misschien is het ook de combinatie van de user die het typte.
Maar moet zeggen dat ik ook met grote rampen best wel even uit mijn doen kan zijn, en daardoor voel ik me echt niet beter dan een ander, ik zie het zelfs in deze maatschappij als een tekortkoming maar ja, zo ben ik nu eenmaal.
Krijg idd regelmatig te horen dat ik niet alle leed van de wereld kan dragen.
Maar er zijn idd belangrijkere dingen om je druk over te maken, zoals bv het lettertype comic sans, dat zijn zaken die belangrijk zijn in de huidige maatschappij.![]()
Hoewel je eerst beweert je niet beter voelt dan anderen, blijkt uit je bewoordingen dat jij negatief denkt over de "huidige maatschappij", en dat je jezelf eigenlijk superieur voelt omdat je emotioneler reageert dan anderen. In deze maatschappij zie jij het als een tekortkoming, maar dat ligt dus eigenlijk aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef snakelady het volgende:
Maar moet zeggen dat ik ook met grote rampen best wel even uit mijn doen kan zijn, en daardoor voel ik me echt niet beter dan een ander, ik zie het zelfs in deze maatschappij als een tekortkoming maar ja, zo ben ik nu eenmaal.
Krijg idd regelmatig te horen dat ik niet alle leed van de wereld kan dragen.
het is een reactie op, leer lezen blinde kipquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Sowieso dat zonnenachtervolger "andere erbij haalt"omdat hij dan sterker zou staan. Gaat helemaal niet om die anderen.
Big Macquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat er grotere problemen zijn zegt natuurlijk niet dat ik niet een KLB topic kan/mag openen over bijvoorbeeld Big-Mac menu etend tuig in de trein. Op dat moment heb ik meer last van dat Big-Mac tuig dan oma terroriserend scootervolk in je rivierenbuurt. (om maar wat te roepen) Dat is ook precies waar KLB voor is.
Uit jouw bericht kan ik halen dat jij mensen graag eigenschappen geeft die die mensen niet bezitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hoewel je eerst beweert je niet beter voelt dan anderen, blijkt uit je bewoordingen dat jij negatief denkt over de "huidige maatschappij", en dat je jezelf eigenlijk superieur voelt omdat je emotioneler reageert dan anderen. In deze maatschappij zie jij het als een tekortkoming, maar dat ligt dus eigenlijk aan de maatschappij.
Walgelijk.
Zak derover, ik gebruik alleen de onderkant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef GarretWeldon het volgende:
[..]
Wil je een zwangere vrouw neuken?
Angelina ziet er niet uit op die foto.quote:
Een van de beste reacties van dit topic.quote:
Die zijn er ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het wordt een beetje een anti-sunchaser topic
Voor de vorm schaar ik mij achter sunchaser
al ken ik de inhoudelijke argumenten niet
Voor non-arguments sake: GO SUNCHASER!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:26 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet.![]()
(iig op deze pagina)
Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:45 schreef TeenWolf het volgende:
sunchaser wordt ondergekostst in dit topic, sunchaser onderkotsen in dit topic is net zo gewoon als ademhalen of eten in het dagelijks leven.
sunchaser
Sunchaser beter krijg je een terminale en pijnlijke ziekte
Sunchaser :r
Sunchaser
kots hier op Sunchaser
Ik kots ook nog ff op Sunchaser
je vergeet wat GGMMquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sunchaser zijn FP media stukjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Wat is nog open?quote:
mijn topic.quote:
Ik vind het storend dat je niet op mijn neukverzoeken ingaatquote:
Geweldig om te zien hoe makkelijk het eigenlijk ook is om de gemiddelde fokker op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sunchaser zijn FP media stukjes
Maar dan moet ik nee zeggen en dan stel ik je misschien teleur en dat vind ik wel weer zielig enzo...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat je niet op mijn neukverzoeken ingaat
Nou zeg dan ook gewoon jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nee zeggen en dan stel ik je misschien teleur en dat vind ik wel weer zielig enzo...
Ik moet toch echt Nee zeggen, sorry...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou zeg dan ook gewoon ja![]()
Vanavond in de pauze van het voetbal? Ongewassen halfbezopen tegen de boom op het schoolplein?
Geen dank. Ik ben mijn medefokkers altijd graag van dienstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet toch echt Nee zeggen, sorry...
Vind je voorstel wel erg romantisch overigens.![]()
De baby van Snakelady is er nog niet, dus dan mag hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:53 schreef SunChaser het volgende:respectloos
Beetje praten over neuken terwijl Boulanrouze zn dochter is overleden. Alsof de voetballer en zijn gezin daar mee bezig zijn. Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden
Dit is wel de stomste post op FOK! sinds jarenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De baby van Snakelady is er nog niet, dus dan mag het![]()
[/sunchaser modus]
sorry snakewijffie, ik moest even reageren op sunnie. Niks tegen jou of je toekomstige kleintje bedoeld
Hilarisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:28 schreef MetalSonic het volgende:
Goed nieuws, net vernomen dat zonchaser uit onzekerheid voor een trein is gesprongen. RIP, en sterkte aan de rest van de crew voor het verwerken hiervan..
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is die van jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit is wel de stomste post op FOK! sinds jaren
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:29 schreef snakelady het volgende:
haha, je reageerd maar op sun hoor, je doet het goed.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit is wel de stomste post op FOK! sinds jaren
Het gebeurd 321741782x op een dag en omdat het een Voetbaljosti is moeten we huil huil doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:53 schreef SunChaser het volgende:respectloos
Beetje praten over neuken terwijl Boulanrouze zn dochter is overleden. Alsof de voetballer en zijn gezin daar mee bezig zijn. Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden
Geloof me, je bent niet de enige.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zeg sunny, ik begin me serieus af te vragen wat jouw defect is.
Mij kan het persoonlijk niks schelen of hij een voetballer of putjesschepper is en natuurlijk kan je niet stilstaan bij elk gestorven kind/mens. Maar als jij nu zou vertellen dat jouw kind is overleden, heb ik ook medelijden met jou.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Het gebeurd 321741782x op een dag en omdat het een Voetbaljosti is moeten we huil huil doen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |