Wil je een zwangere vrouw neuken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wil je nou neuken of niet?
Nou,..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef GarretWeldon het volgende:
[..]
Wil je een zwangere vrouw neuken?
Onzin, het is een kind van een speler, die heeft er direct mee te maken!! die vrouw niet, die vergelijking van jou slaat nergens op!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Hypocriet gezeur, ik reageer op het NL elftal en de prestaties, tuurlijk is het zielig voor Boulanrouze maar ik ken m verder niet en zou het zonde vinden als Nederland er zaterdag uitligt. En zaterdag zitten jullie ook weer lekker met je dronken kop en een Trom Pet en een brulshirt Nederland aan t bemoedigen en mee te brallen met Wolter Kroes
Er is van de week een vrouw overleden tijdens het EK, ook erg. Voetbal gaat door. Denk daar maar aan zaterdag als je met je toeter in je handen zit.
Nouja, dat is nogal relatief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef snakelady het volgende:
nou ja, zit het me hoog, als ik op fok! kijk in mijn actieve topics dan wordt ik eraan herinnerd, het is niet zo dat ik er de hele dag mee rondloop.
Ik vond het gewoon een lullige opmerking en wilde dat even kwijt in klaagbaak, en laten we eerlijk zijn, er zijn onzinnigere dingen dan de verharding van de maatschappij waar de mensen hier over klagen, vaak wel erg vermakelijk dus daar klaag ik ook niet over.
En mijn andere klaagtopic over het woordje "huillie" is op slot gezet dus moet toch iets.
Ik vind je persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je een kutuser bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je je aanstelt.
dé oplossingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef snakelady het volgende:
nou ja, zit het me hoog, als ik op fok! kijk in mijn actieve topics dan wordt ik eraan herinnerd, het is niet zo dat ik er de hele dag mee rondloop.![]()
Mijn keuze zou dan zijn om gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nouja, dat is nogal relatief.
Het en dat zal altijd zo blijven. Wij hebben het goed. We wonen in Nederland.
Het ene moment kijk je het nieuws: 200 kinderen dood door autobom.
Je reactie: Ah zielig.
Vervolgens loop je naar de keuken om een boterham te smeren is je boter op. Op dat moment vind je het erger dat je boter op is, dan die 200 dode kinderen. Wat ook 100% menselijk is.
Waarom zou je dan nu wel heel schijnheilig mee gaan leven terwijl het je stiekem niet zo veel boeit. Dan moet je ook niet achterbaks nep gaan meeleven, dat vind ik 40x smeriger dan gewoon zeggen "dit is niet goed voor de titel".
Hoe kan iemand met zo'n lief snoetje nou zo gemeen zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
[..]
dé oplossing
post in elk subforum een goatse, en je bent levenslang gebannedkom je niet meer op Fok! en en word je er ook niet op die resterende momenten van de dag aan herinnerd
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:07 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik vind je persoonlijk (en gelukkig anderen ook) dat je een kutuser bent
Dat er grotere problemen zijn zegt natuurlijk niet dat ik niet een KLB topic kan/mag openen over bijvoorbeeld Big-Mac menu etend tuig in de trein. Op dat moment heb ik meer last van dat Big-Mac tuig dan oma terroriserend scootervolk in je rivierenbuurt. (om maar wat te roepen) Dat is ook precies waar KLB voor is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn keuze zou dan zijn om gewoon niet te reageren.
Maar misschien ben ik ook wel een overgevoelige sentimentele zwangere muts, zou zomaar kunnen uiteraard.![]()
Maar vond deze reactie gewoonweg lullig en ik ben daar niet alleen in, misschien is het ook de combinatie van de user die het typte.
Maar moet zeggen dat ik ook met grote rampen best wel even uit mijn doen kan zijn, en daardoor voel ik me echt niet beter dan een ander, ik zie het zelfs in deze maatschappij als een tekortkoming maar ja, zo ben ik nu eenmaal.
Krijg idd regelmatig te horen dat ik niet alle leed van de wereld kan dragen.
Maar er zijn idd belangrijkere dingen om je druk over te maken, zoals bv het lettertype comic sans, dat zijn zaken die belangrijk zijn in de huidige maatschappij.![]()
Hoewel je eerst beweert je niet beter voelt dan anderen, blijkt uit je bewoordingen dat jij negatief denkt over de "huidige maatschappij", en dat je jezelf eigenlijk superieur voelt omdat je emotioneler reageert dan anderen. In deze maatschappij zie jij het als een tekortkoming, maar dat ligt dus eigenlijk aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef snakelady het volgende:
Maar moet zeggen dat ik ook met grote rampen best wel even uit mijn doen kan zijn, en daardoor voel ik me echt niet beter dan een ander, ik zie het zelfs in deze maatschappij als een tekortkoming maar ja, zo ben ik nu eenmaal.
Krijg idd regelmatig te horen dat ik niet alle leed van de wereld kan dragen.
het is een reactie op, leer lezen blinde kipquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Sowieso dat zonnenachtervolger "andere erbij haalt"omdat hij dan sterker zou staan. Gaat helemaal niet om die anderen.
Big Macquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat er grotere problemen zijn zegt natuurlijk niet dat ik niet een KLB topic kan/mag openen over bijvoorbeeld Big-Mac menu etend tuig in de trein. Op dat moment heb ik meer last van dat Big-Mac tuig dan oma terroriserend scootervolk in je rivierenbuurt. (om maar wat te roepen) Dat is ook precies waar KLB voor is.
Uit jouw bericht kan ik halen dat jij mensen graag eigenschappen geeft die die mensen niet bezitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hoewel je eerst beweert je niet beter voelt dan anderen, blijkt uit je bewoordingen dat jij negatief denkt over de "huidige maatschappij", en dat je jezelf eigenlijk superieur voelt omdat je emotioneler reageert dan anderen. In deze maatschappij zie jij het als een tekortkoming, maar dat ligt dus eigenlijk aan de maatschappij.
Walgelijk.
Zak derover, ik gebruik alleen de onderkant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef GarretWeldon het volgende:
[..]
Wil je een zwangere vrouw neuken?
Angelina ziet er niet uit op die foto.quote:
Een van de beste reacties van dit topic.quote:
Die zijn er ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het wordt een beetje een anti-sunchaser topic
Voor de vorm schaar ik mij achter sunchaser
al ken ik de inhoudelijke argumenten niet
Voor non-arguments sake: GO SUNCHASER!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:26 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet.![]()
(iig op deze pagina)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |