WAT JE ZEGT BEN JE ZELF, STOMMIE STOMKOP!!!!!111quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Wat is dit een FUCKING HUILLIE TOPIC VOL MET HUILLIES!!!![]()
Dat hoef jij ook niet te snappen.quote:maar ik snap niet hoe iemand het in zijn harses haalt om dat als eerste te typen.
Klopt, ik kan ook niet autorijden en mijn enig recht is het aanrecht...quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef NED het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet te snappen.
Komop zeg, je bent een vrouw.
Je snapt op voorhand al geen zak van voetbal!!
Wel, je bent zwangerquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:59 schreef snakelady het volgende:
maar dat komt ook omdat ik niet eens een toeter heb....
Hopenlijk is die dan weg en heb ik een baby in mijnhanden, dan is toeteren helemaal niet bevordelijk.quote:
Wil je eens voelen hoe hard ik ben?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dat veel mensen hard zijn op Fok! en het ze totaal niks doet wat er met andere gebeurd dat wisten we al, maar reacties als dit verbazen me echt enorm!
Dochtertje Boulahrouz overleden
[..]
[..]
[..]
en zo nog meer!
Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden.
uietraard hoop iedereen dat Nederland wint, maar dat is toch niet het eerste wat door je heen gaat lijkt me en dat vermeld je zeker niet zo bruut onder desbetreffend bericht.
Een baby in je handen terwijl je rijdt. Nee, dat is verantwoordelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hopenlijk is die dan weg en heb ik een baby in mijnhanden, dan is toeteren helemaal niet bevordelijk.
Je mag in Nederland tot 24 weken abortus laten plegen, pas daarna komen die zaken jij noemt in het geding.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:59 schreef snakelady het volgende:
Overigens mag je ook alleen tot zo laat in de zwangerschap een abortus (ze wekken dan de weeën op dus geen standaard abortus, gewoon een geboorte) laten plegen als het kindje niet levensvatbaar is, ernstig gehandicapt of het leven van de moeder in gevaar komt.
Dus leer aub eerst je feiten oordat je nog meer onzin gaat rondstrooien...
Nee, omdat mensen graag met elkaar meelopen en gevoelig zijn voor massa hysterie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef braak het volgende:
Ik heb nu ook mensen op MSN met een bal voor hun naam, uit respect voor Boulahrouz......
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef braak het volgende:
Ik heb nu ook mensen op MSN met een bal voor hun naam, uit respect voor Boulahrouz......
Ja, en jij bent dik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, omdat mensen graag met elkaar meelopen en gevoelig zijn voor massa hysterie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |