Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:45 schreef TeenWolf het volgende:
sunchaser wordt ondergekostst in dit topic, sunchaser onderkotsen in dit topic is net zo gewoon als ademhalen of eten in het dagelijks leven.
sunchaser
Sunchaser beter krijg je een terminale en pijnlijke ziekte
Sunchaser :r
Sunchaser
kots hier op Sunchaser
Ik kots ook nog ff op Sunchaser
je vergeet wat GGMMquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden
Sunchaser zijn FP media stukjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Wat is nog open?quote:
mijn topic.quote:
Ik vind het storend dat je niet op mijn neukverzoeken ingaatquote:
Geweldig om te zien hoe makkelijk het eigenlijk ook is om de gemiddelde fokker op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden
Sunchaser zijn FP media stukjes
Maar dan moet ik nee zeggen en dan stel ik je misschien teleur en dat vind ik wel weer zielig enzo...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat je niet op mijn neukverzoeken ingaat
Nou zeg dan ook gewoon jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nee zeggen en dan stel ik je misschien teleur en dat vind ik wel weer zielig enzo...
Ik moet toch echt Nee zeggen, sorry...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou zeg dan ook gewoon ja![]()
Vanavond in de pauze van het voetbal? Ongewassen halfbezopen tegen de boom op het schoolplein?
Geen dank. Ik ben mijn medefokkers altijd graag van dienstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet toch echt Nee zeggen, sorry...
Vind je voorstel wel erg romantisch overigens.![]()
De baby van Snakelady is er nog niet, dus dan mag hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:53 schreef SunChaser het volgende:respectloos
Beetje praten over neuken terwijl Boulanrouze zn dochter is overleden. Alsof de voetballer en zijn gezin daar mee bezig zijn. Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden
Dit is wel de stomste post op FOK! sinds jarenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De baby van Snakelady is er nog niet, dus dan mag het![]()
[/sunchaser modus]
sorry snakewijffie, ik moest even reageren op sunnie. Niks tegen jou of je toekomstige kleintje bedoeld
Hilarisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:28 schreef MetalSonic het volgende:
Goed nieuws, net vernomen dat zonchaser uit onzekerheid voor een trein is gesprongen. RIP, en sterkte aan de rest van de crew voor het verwerken hiervan..
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is die van jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit is wel de stomste post op FOK! sinds jaren
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:29 schreef snakelady het volgende:
haha, je reageerd maar op sun hoor, je doet het goed.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit is wel de stomste post op FOK! sinds jaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |