nee hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is dat een vrouw.
Jawel. Dat zie je aan zijn icoontje.quote:
Kan mij niet voorstellen dat iemand behalve sunchaser zelf ja kiestquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Poll: Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat iemand behalve sunchaser zelf ja kiest
Die heb ik nog nooit gezien op FOK!tvquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:54 schreef Agorias het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan vieze indiers in beeld.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien op FOK!tv![]()
Echt een vieze dikke loempia jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:15 schreef GGMM het volgende:
Sunchaser is echt een triest persoon ja. Hij is trouwens ook best dik.
Sunchaser is gepwndquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Poll: Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
tja niemand is perfect, ik beoordeel hem dan ook niet op hoe dik hij is. Wel op zijn trieste postgedrag, en daarom heb ik nee gestemd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:15 schreef GGMM het volgende:
Sunchaser is echt een triest persoon ja. Hij is trouwens ook best dik.
sch is een linkse, uitdijende man op fok! die denkt dat hij journalist is en daar ook naar handelt. zoals een linkse journalist betaamt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:31 schreef Potjandorie het volgende:
wie?
waarom klagen als je zelf de titel kan veranderen? yvonne had het gedaan!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:34 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg onmeunig veel zin om te klagen over de mismaakte titel van dit topic.
volgens mij wel idd. en daarnaast is hij de oorzaak dat arabieren denken dat joden palestijns, of nog liever arabisch, kinderbloed in hun matzes stoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:00 schreef RickoKun het volgende:
Sunchaser, dat is tog die molukker die afgehakte kinderlijkjes heeft lopen onderzoeken op soa's en smegma?
Klopt, Sunchaser is dik in de gore manier van het woord ja, echt ontzettend smerig om te zien. Eigenlijk, als je z'n posts ziet denk je dat hij gewoon alleen een verrote persoonlijkheid heeft, maar nee, ook z'n uiterlijk is verrot.quote:
Nope, Rutger is iemand die probeerd grappig te zijn, SunChaser is wel een Rutger wannabe ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:29 schreef Sphere het volgende:
Het is een Rutger Casticum wannabe. Alleen is Rutger Castricum wel leuk.
Rutger ziet er ook nog stukken beter uit dan SC. En hij is rechts.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, Rutger is iemand die probeerd grappig te zijn, SunChaser is wel een Rutger wannabe ja.
Eigenlijk is SunChaser een wannabe van iemand die al niet grappig is.
HA! HA! HA!.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
hoe kan sc nu 16x op zichzelf gestemd hebben ?
zeg het was een serieuze vraagquote:
Tuurlijk, Rutger heeft heel veel pluspunten ten opzichte van SunChaser, maar goed, dat heeft een Berggorilla ook, dus veel zegt dat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef Sphere het volgende:
[..]
Rutger rziet er dan wel stukken beter uit dan SC. En hij is rechts. 2 + punten tov SC.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, Rutger heeft heel veel pluspunten ten opzichte van SunChaser, maar goed, dat heeft een Berggorilla ook, dus veel zegt dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |