nee hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is dat een vrouw.
Jawel. Dat zie je aan zijn icoontje.quote:
Kan mij niet voorstellen dat iemand behalve sunchaser zelf ja kiestquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Poll: Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat iemand behalve sunchaser zelf ja kiest
Die heb ik nog nooit gezien op FOK!tvquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:54 schreef Agorias het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan vieze indiers in beeld.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien op FOK!tv![]()
Echt een vieze dikke loempia jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:15 schreef GGMM het volgende:
Sunchaser is echt een triest persoon ja. Hij is trouwens ook best dik.
Sunchaser is gepwndquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Poll: Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
tja niemand is perfect, ik beoordeel hem dan ook niet op hoe dik hij is. Wel op zijn trieste postgedrag, en daarom heb ik nee gestemd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:15 schreef GGMM het volgende:
Sunchaser is echt een triest persoon ja. Hij is trouwens ook best dik.
sch is een linkse, uitdijende man op fok! die denkt dat hij journalist is en daar ook naar handelt. zoals een linkse journalist betaamt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:31 schreef Potjandorie het volgende:
wie?
waarom klagen als je zelf de titel kan veranderen? yvonne had het gedaan!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:34 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg onmeunig veel zin om te klagen over de mismaakte titel van dit topic.
volgens mij wel idd. en daarnaast is hij de oorzaak dat arabieren denken dat joden palestijns, of nog liever arabisch, kinderbloed in hun matzes stoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:00 schreef RickoKun het volgende:
Sunchaser, dat is tog die molukker die afgehakte kinderlijkjes heeft lopen onderzoeken op soa's en smegma?
Klopt, Sunchaser is dik in de gore manier van het woord ja, echt ontzettend smerig om te zien. Eigenlijk, als je z'n posts ziet denk je dat hij gewoon alleen een verrote persoonlijkheid heeft, maar nee, ook z'n uiterlijk is verrot.quote:
Nope, Rutger is iemand die probeerd grappig te zijn, SunChaser is wel een Rutger wannabe ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:29 schreef Sphere het volgende:
Het is een Rutger Casticum wannabe. Alleen is Rutger Castricum wel leuk.
Rutger ziet er ook nog stukken beter uit dan SC. En hij is rechts.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, Rutger is iemand die probeerd grappig te zijn, SunChaser is wel een Rutger wannabe ja.
Eigenlijk is SunChaser een wannabe van iemand die al niet grappig is.
HA! HA! HA!.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
hoe kan sc nu 16x op zichzelf gestemd hebben ?
zeg het was een serieuze vraagquote:
Tuurlijk, Rutger heeft heel veel pluspunten ten opzichte van SunChaser, maar goed, dat heeft een Berggorilla ook, dus veel zegt dat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef Sphere het volgende:
[..]
Rutger rziet er dan wel stukken beter uit dan SC. En hij is rechts. 2 + punten tov SC.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, Rutger heeft heel veel pluspunten ten opzichte van SunChaser, maar goed, dat heeft een Berggorilla ook, dus veel zegt dat niet.
sc... sch.... beiden bolle, volgevreten betweters getooid met de grand voulard der liefde.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef Silver_Shark het volgende:
SC is een alterego van Herman
I'am a Dancer
Sunchaser zijn FP media stukjesquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:45 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over openen in feeback.
tsjah , we moeten het nemen zo als het is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sc... sch.... beiden bolle, volgevreten betweters getooid met de grand voulard der liefde.
janken moeten wij om zo'n slechte fok!tv.
hij had teminste wel 1mil kijkers met zijn mini-ster filmpje en hoeveel haalt sunchaser wel niet dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef RickoKun het volgende:
wie is die rutger met zijn makaule guido hoofd dangz
5quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij had teminste wel 1mil kijkers met zijn mini-ster filmpje en hoeveel haalt sunchaser wel niet dan?
als je het toch al weet, waarom vraag je dan nog "wie" hij is? beetje dom, niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef RickoKun het volgende:
wie is die rutger met zijn makaule guido hoofd dangz
wat maakt het uit als sunchaser boring blijft voor fok! ?quote:
Dat terwijl het een anonieme poll isquote:
Klopt, die komen niet verder dan de servers van Fok!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:12 schreef slindenau het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Rutgers filmpjes komen tenminste wel helemaal tot in Den Haag (en de overige linkse klassieke media)...kan je van SC niet zeggen volgens mij
Klopt, maar dat laatste kan je hem moeilijk kwalijk nemen, hij is immers een lelijk mens met nijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
Hij post ook altijd van die kutberichten en Columns die alleen lelijke mensen posten uit nijd
is die dik dan ik zie hem altijd als een zeer dunne veganistische bonenstaakquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch is een linkse, uitdijende man op fok! die denkt dat hij journalist is en daar ook naar handelt. zoals een linkse journalist betaamt.
ja ik ook, totdat ik zijn profiel aanklikte laatst.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is die dik dan ik zie hem altijd als een zeer dunne veganistische bonenstaak
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is die dik dan ik zie hem altijd als een zeer dunne veganistische bonenstaak
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf.
Ik zelf denk dat de ene neger tegen de ander zegt: 'moet je kijken, een dikzak.'
@sunchaser! als je teveel zuipt doet dat tekort aan je kunne. je kan beter die biertjes eens laten staan en dan een echt programma maken. ik wil je er nog mee helpen ook als je me maar pmed.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf.
Ik zelf denk dat de ene neger tegen de ander zegt: 'moet je kijken, een dikzak.'
doe het dan zelf, zeikerd, je zit om het hardst te gillen dat het niks is, maar zie jou anders niks voortbrengen op dat gebiedquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
de dag dat sunchasereen echte reportage maakt, zonder meteen een labiel gezin te laten zien waar moeders haar tieten ontbloot, geef ik hem absoluut niet het voordeel van de twijfel.
fok! er zijn duizenden betere reportagemakers te bedenken. suckchaser moet snel met een passend antwoord komen.
Nee, hij kan het wellicht ook niet, maar dat is ook de reden waarom hij zich niet aanbied als vrijwilliger.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe het dan zelf, zeikerd, je zit om het hardst te gillen dat het niks is, maar zie jou anders niks voortbrengen op dat gebied
Je bent een schande. Door mensen zoals jij schaam ik me ook een mens te zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef Brullemans het volgende:
Sunchaser ruled.
Zo, dit topic kan gesloten worden.
Waarom meld je je niet aan als reporter voor FOk Tv dan. Wil ik wel eens zien of er wat zinvols uit je brulbek komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een schande. Door mensen zoals jij schaam ik me ook een mens te zijn.
waar kunnen we ons aanmelden dan.. ik weet gelijk nieuwe tv progamma voor sbs6: so you wanna be a reporterquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet aan als reporter voor FOk Tv dan. Wil ik wel eens zien of er wat zinvols uit je brulbek komt.
Ik wil helemaal geen reporter zijn, ik kan het namelijk niet. Beter dan Sunchaser, dat wel, maar als je niet in de keuken schijt doe je dingen al beter dan Sunchaser.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet aan als reporter voor FOk Tv dan. Wil ik wel eens zien of er wat zinvols uit je brulbek komt.
Ben jij nu niet bang dat je gebant wordt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen reporter zijn, ik kan het namelijk niet. Beter dan Sunchaser, dat wel, maar als je niet in de keuken schijt doe je dingen al beter dan Sunchaser.
Nee, ik ben erg geliefd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Ben jij niet niet bang dat je gebant wordt?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen reporter zijn, ik kan het namelijk niet. Beter dan Sunchaser, dat wel, maar als je niet in de keuken schijt doe je dingen al beter dan Sunchaser.
elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Ben jij niet niet bang dat je gebant wordt?
wat een onzin. lees anders even mijn eerste posts in dit topic alleen al vanaf het begin. 'kuthoer'quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe het dan zelf, zeikerd, je zit om het hardst te gillen dat het niks is, maar zie jou anders niks voortbrengen op dat gebied
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf.
een racist ? das nieuw, hoezo dat..quote:Op zondag 27 april 2008 09:37 schreef Liquidootje het volgende:
SC moet gewoon fok!tv blijven maken, maar verder is het wel een racistische klootzak.
Ik neuk alleen blanke vrouwenquote:Op zondag 27 april 2008 10:37 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
een racist ? das nieuw, hoezo dat..
OH MIJN GODquote:Op zondag 27 april 2008 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser
Wat ie altijd doet. Negeren en zn eigen column schrijvenquote:Op zondag 27 april 2008 10:57 schreef Agorias het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
serieus, wat kutWat moet Danny daar nou weer mee
quote:
Nee ik bedoel jouw moeder.quote:Op zondag 27 april 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
bedoel je niet je kleine blanke zusje die je ouders heben gekregen.
wat betrek je mijn moeder erbij alleen omdat jij geen moeder hebt gehad?quote:
Ik betrek je moeder erbij omdat ze het lekker vindt om gefistfuckt te worden. Sinds ze jou heeft gebaard met je waterhoofd voelt ze alleen nog iets als je er tot de ellebogen ingaat.quote:Op zondag 27 april 2008 11:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat betrek je mijn moeder erbij alleen omdat jij geen moeder hebt gehad?
jou moeder ging dood toen ze jou voor het eerst zag van wege die grote tieten die je hebt.quote:Op zondag 27 april 2008 11:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik betrek je moeder erbij omdat ze het lekker vindt om gefistfuckt te worden. Sinds ze jou heeft gebaard met je waterhoofd voelt ze alleen nog iets als je er tot de ellebogen ingaat.
Je deed er wel lang over om met zo'n slechte reactie komen, Ga anders nog even oefenenquote:Op zondag 27 april 2008 11:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jou moeder ging dood toen ze jou voor het eerst zag van wege die grote tieten die je hebt.
ik wil je niet te hard dissen anders ga je huilend na je overleden moeder.quote:Op zondag 27 april 2008 11:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je deed er wel lang over om met zo'n slechte reactie komen, Ga anders nog even oefenen_O-
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zondag 27 april 2008 11:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil je niet te hard dissen anders ga je huilend na je overleden moeder.
tis allemaal de schuld van sc hoorquote:Op zondag 27 april 2008 11:18 schreef slindenau het volgende:
Whehe wat zijn we weer gezellig allemaal
Waarom ben je zo dik?quote:Op zondag 27 april 2008 11:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |