sc... sch.... beiden bolle, volgevreten betweters getooid met de grand voulard der liefde.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef Silver_Shark het volgende:
SC is een alterego van Herman
I'am a Dancer
Sunchaser zijn FP media stukjesquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:45 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over openen in feeback.
tsjah , we moeten het nemen zo als het is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sc... sch.... beiden bolle, volgevreten betweters getooid met de grand voulard der liefde.
janken moeten wij om zo'n slechte fok!tv.
hij had teminste wel 1mil kijkers met zijn mini-ster filmpje en hoeveel haalt sunchaser wel niet dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef RickoKun het volgende:
wie is die rutger met zijn makaule guido hoofd dangz
5quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij had teminste wel 1mil kijkers met zijn mini-ster filmpje en hoeveel haalt sunchaser wel niet dan?
als je het toch al weet, waarom vraag je dan nog "wie" hij is? beetje dom, niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef RickoKun het volgende:
wie is die rutger met zijn makaule guido hoofd dangz
wat maakt het uit als sunchaser boring blijft voor fok! ?quote:
Dat terwijl het een anonieme poll isquote:
Klopt, die komen niet verder dan de servers van Fok!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:12 schreef slindenau het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Rutgers filmpjes komen tenminste wel helemaal tot in Den Haag (en de overige linkse klassieke media)...kan je van SC niet zeggen volgens mij
Klopt, maar dat laatste kan je hem moeilijk kwalijk nemen, hij is immers een lelijk mens met nijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
Hij post ook altijd van die kutberichten en Columns die alleen lelijke mensen posten uit nijd
is die dik dan ik zie hem altijd als een zeer dunne veganistische bonenstaakquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch is een linkse, uitdijende man op fok! die denkt dat hij journalist is en daar ook naar handelt. zoals een linkse journalist betaamt.
ja ik ook, totdat ik zijn profiel aanklikte laatst.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is die dik dan ik zie hem altijd als een zeer dunne veganistische bonenstaak
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is die dik dan ik zie hem altijd als een zeer dunne veganistische bonenstaak
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf.
Ik zelf denk dat de ene neger tegen de ander zegt: 'moet je kijken, een dikzak.'
@sunchaser! als je teveel zuipt doet dat tekort aan je kunne. je kan beter die biertjes eens laten staan en dan een echt programma maken. ik wil je er nog mee helpen ook als je me maar pmed.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf.
Ik zelf denk dat de ene neger tegen de ander zegt: 'moet je kijken, een dikzak.'
doe het dan zelf, zeikerd, je zit om het hardst te gillen dat het niks is, maar zie jou anders niks voortbrengen op dat gebiedquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
de dag dat sunchasereen echte reportage maakt, zonder meteen een labiel gezin te laten zien waar moeders haar tieten ontbloot, geef ik hem absoluut niet het voordeel van de twijfel.
fok! er zijn duizenden betere reportagemakers te bedenken. suckchaser moet snel met een passend antwoord komen.
Nee, hij kan het wellicht ook niet, maar dat is ook de reden waarom hij zich niet aanbied als vrijwilliger.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe het dan zelf, zeikerd, je zit om het hardst te gillen dat het niks is, maar zie jou anders niks voortbrengen op dat gebied
Je bent een schande. Door mensen zoals jij schaam ik me ook een mens te zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef Brullemans het volgende:
Sunchaser ruled.
Zo, dit topic kan gesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |