Waarom meld je je niet aan als reporter voor FOk Tv dan. Wil ik wel eens zien of er wat zinvols uit je brulbek komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een schande. Door mensen zoals jij schaam ik me ook een mens te zijn.
waar kunnen we ons aanmelden dan.. ik weet gelijk nieuwe tv progamma voor sbs6: so you wanna be a reporterquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet aan als reporter voor FOk Tv dan. Wil ik wel eens zien of er wat zinvols uit je brulbek komt.
Ik wil helemaal geen reporter zijn, ik kan het namelijk niet. Beter dan Sunchaser, dat wel, maar als je niet in de keuken schijt doe je dingen al beter dan Sunchaser.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet aan als reporter voor FOk Tv dan. Wil ik wel eens zien of er wat zinvols uit je brulbek komt.
Ben jij nu niet bang dat je gebant wordt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen reporter zijn, ik kan het namelijk niet. Beter dan Sunchaser, dat wel, maar als je niet in de keuken schijt doe je dingen al beter dan Sunchaser.
Nee, ik ben erg geliefd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Ben jij niet niet bang dat je gebant wordt?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen reporter zijn, ik kan het namelijk niet. Beter dan Sunchaser, dat wel, maar als je niet in de keuken schijt doe je dingen al beter dan Sunchaser.
elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Ben jij niet niet bang dat je gebant wordt?
wat een onzin. lees anders even mijn eerste posts in dit topic alleen al vanaf het begin. 'kuthoer'quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe het dan zelf, zeikerd, je zit om het hardst te gillen dat het niks is, maar zie jou anders niks voortbrengen op dat gebied
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf.
Ik zelf denk dat de ene neger tegen de ander zegt: 'moet je kijken, een dikzak.'
een racist ? das nieuw, hoezo dat..quote:Op zondag 27 april 2008 09:37 schreef Liquidootje het volgende:
SC moet gewoon fok!tv blijven maken, maar verder is het wel een racistische klootzak.
Ik neuk alleen blanke vrouwenquote:Op zondag 27 april 2008 10:37 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
een racist ? das nieuw, hoezo dat..
OH MIJN GODquote:Op zondag 27 april 2008 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser Lees nu de nieuwe leuke column van SunChaser
Wat ie altijd doet. Negeren en zn eigen column schrijvenquote:Op zondag 27 april 2008 10:57 schreef Agorias het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
serieus, wat kutWat moet Danny daar nou weer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |