quote:zal hij wel niet spelen zaterdag
quote:Daar gaat de titel
quote:Het ging net zo lekker met het Nederlands elftal! Ik hoop echt niet dat we nu minder gaan spelen door dit voorval.
overdrijf niet zo joh aanstellerquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef TheClown1 het volgende:
hierover is al gesproken. sommige mensen hebben geen gevoelens.dat weten we nou wel.
Sorrie, ik ben nu eenmaal geen schaap die achter de rest aanhobbeld en net doet alsof ik geen gevoel heb omdat je dan als een "huilie" overkomt...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Adidah het volgende:
Huilie. Dit gebeurt nu eenmaal op het Internet. Deal with it.
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
Het is maar net wat je belangrijker vindt
Als we de eer verliezen van ons land omdat Nederland met voetbal zou verliezen dan zijn we die eer al heel lang kwijt dus daar gaat het zeker niet om!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Dus de eer van een land is minder belangrijk dan een enkel individu? En daar moet je dan de oorlog mee winnen.
Spijker op zijn kop, dagelijks overlijden kinderen, blijft voor de meeste mensen (gelukkig) een ver-van-mijn-bed-show. Het EK ligt veel mensen blijkbaar nader aan het hart.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.
Neemt niet weg dat het gewoon grof kut is voor hem, maar hey, shit happens
Je poll werkt nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef GarretWeldon het volgende:
Nieuwe poll:
SunChaser moet weg:
[ ] Ja
[ ] Nee
Indd zeg, het is diep triest maar meer niet. Het verloop van het Ek voor Nederland vind ik indd belangrijker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.
Neemt niet weg dat het gewoon grof kut is voor hem, maar hey, shit happens
Waarom is dat gevoelloos? Wat wil je dan dat men doet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dat veel mensen hard zijn op Fok! en het ze totaal niks doet wat er met andere gebeurd dat wisten we al, maar reacties als dit verbazen me echt enorm!
en zo nog meer!
Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden.
uietraard hoop iedereen dat Nederland wint, maar dat is toch niet het eerste wat door je heen gaat lijkt me en dat vermeld je zeker niet zo bruut onder desbetreffend bericht.
Ok, dat je dat denkt, dat kan , maar dat zet je toch niet in het topic neer waarin staat dat de baby is overleden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
[..]
Iniedergeval het fatsoen hebben om onder desbetreffend bericht alleen een respectvol berichtje te plaatsen en anders niks.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevoelloos? Wat wil je dan dat men doet?
Waarom? Er mag maar een beperkt aantal soorten reacties worden gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
Ok, dat je dat denkt, dat kan , maar dat zet je toch niet in het topic neer waarin staat dat de baby is overleden?
Dan heb je toch het fatsoen om het voor je te houden lijkt me?
Ben namenlijk erg benieuwd of deze mensen (sunchaser) hetzelfde zou zeggen als hij de vader of moeder voor zich zou hebben.
Waarom? Boulahrouz leest echt niet mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
Iniedergeval het fatsoen hebben om onder desbetreffend bericht alleen een respectvol berichtje te plaatsen en anders niks.
Waarom? Een discussieforum is toch juist bedoeld zodat je met andere mensen van gedachte kan wisselen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ok, dat je dat denkt, dat kan , maar dat zet je toch niet in het topic neer waarin staat dat de baby is overleden?
Het zal wel komen omdat ik momenteel zelf zwanger ben ofzo aangezien het in mijn gedachte niet is opgekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef Homdeck het volgende:
die gedachte is gewoon menselijk, is helemaal niet vreemd en heeft helemaal niets met gevoelloosheid te maken. De meeste mensen zijn op dit moment nou eenmaal emotioneel meer betrokken bij de prestaties van het nedelands elftal dan bij het dochtertje van boulahrouz.
Dat is appels met peren vergelijken, een internetforum is geen persoonlijk gesprek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
Ben namenlijk erg benieuwd of deze mensen (sunchaser) hetzelfde zou zeggen als hij de vader of moeder voor zich zou hebben.
Okay, een labiele emotionele zwangere vrouw die loopt te klagen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat ik momenteel zelf zwanger ben ofzo
Nee, het is gewoon selectief jankgedrag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorrie, ik ben nu eenmaal geen schaap die achter de rest aanhobbeld en net doet alsof ik geen gevoel heb omdat je dan als een "huilie" overkomt...
Het is ongelofelijk klote voor Boulahrouz, maar niets wat hier neergezet wordt gaat helpen met het verwerken van. Daarnaast kent de overgrote meerderheid hem niet, dus is het nog eens wat verder weg voor iedereen. De eerste reactie van de meeste fokkers zal dus ook voetbal zijn, dat kennen ze wel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iniedergeval het fatsoen hebben om onder desbetreffend bericht alleen een respectvol berichtje te plaatsen en anders niks.
Precies, persoonlijk ben ik hier echt niet door geraakt, ik zal er vannacht niet slecht door slapen (en waarschijnlijk zullen er weinig fokkers zijn die dat wel doen). Het staat ver bij me weg, ik vind het erg voor hen, maar meer echt niet. Je kan niet de ellende van de hele wereld dragen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef floris.exe het volgende:
Natuurlijk is het verschrikkelijk nieuws, maar in deze periode zijn echte EK-fanaten bezeten van het EK en gooit zoiets mogelijk roet in het eten op weg naar de overwinning. Het is niet dat die mensen hard zijn, ze leven ongetwijfeld met hem mee, maar het staat ver van ons. Geboorte en sterfte komen overal voor, ook bij onbekende Nederlanders. Iemand die het zo bekijkt, reageert nu eenmaal veel nuchterder.
Zo is het maar net. Wat me wel aan het hart gaat is hoe Nederland het verder gaat doen op het EK. Daar heb ik gewoonweg meer mee. Dat is niet hard of asociaal, maar naar mijn mening vooral gewoon logisch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Libris het volgende:
[..]
Precies, persoonlijk ben ik hier echt niet door geraakt, ik zal er vannacht niet slecht door slapen (en waarschijnlijk zullen er weinig fokkers zijn die dat wel doen). Het staat ver bij me weg, ik vind het erg voor hen, maar meer echt niet. Je kan niet de ellende van de hele wereld dragen.
Hallo moeder van Demi en hoogzwanger van ?,quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dat veel mensen hard zijn op Fok! en het ze totaal niks doet wat er met andere gebeurd dat wisten we al, maar reacties als dit verbazen me echt enorm!
Dochtertje Boulahrouz overleden
[..]
[..]
[..]
en zo nog meer!
Gelukkig heeft de meerderheid wel gevoel in zijn donder!
Maar hoe is het mogenlijk dat dat het eerste is wat er door je hoofd heengaat als er een babytje is overleden.
uietraard hoop iedereen dat Nederland wint, maar dat is toch niet het eerste wat door je heen gaat lijkt me en dat vermeld je zeker niet zo bruut onder desbetreffend bericht.
ehm, eigenlijk heb ik dat wel gemeld in desbetreffende topics, alleen hier was nog geen topic over dus heb dat zelf geopend....quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef LetoII het volgende:
Waarom begin je hier NU PAS over?? Waarom niet toen de eerste of zelfs de duizendste Moslim bash weer eens bezig was. Huillies als jij hebben een hele grote klomp boter op hun hoofd. (nee ben geen Moslim, ben zelfs tegen elke vorm van georganiseerd geloof.)
Hoezo niet normaal? Zulke dingen gebeuren op wereldniveau standaard dagelijks. That is life.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Niet normaal dit nieuws he....
En dat net op zo'n belangrijk moment voor Oranje !
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hallo moeder van Demi en hoogzwanger van ?,
het is natuurlijk kut dat de baby is komen te overleden. De heer Boularouz is een zeer goede voetballer en WIJ leven met hem mee, toch hopen wij dan niet dat het NLs elftal daar onder te lijden heeft.
Mocht u een x aantal jaren verder zijn en uw zwangerschapshormonen kwijt zijn, dan zult u deze reacties wel begrijpen.
Gegroet,
D.
dit hoort juist wel in dat topic! het is nieuws omdat het met het EK te maken heeft, dit kan een effect hebben op de rest van de ploeg, anders had het niet verder gekomen dan shownieuws of hart van nederland.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
mjah, d'r zit wel een kern van waarheid in ... vrouwen die zwanger zijn of kinderen hebben vinden hun kind het belangrijkste van de hele wereld, en dat is goed, want dat is ons oerinstinct dat ervoor zorgt dat onze afstammelingen blijven leven. alleen ze begrijpen niet altijd dat andere mensen dat kind van jou niet het belangrijkste van de hele wereld vinden, dat past niet in hun wereldbeeld.quote:
Zie WrongTurnquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef LetoII het volgende:
Daarnaast is er een verharding van de maatschappij gaande.
Kijk nuchtere statistiekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Dlocks het volgende:
Elk jaar sterven 530.000 vrouwen tijdens de bevalling, drie miljoen baby's worden dood geboren, vier miljoen baby's sterven in de eerste week van hun leven en nog eens 10,6 miljoen kinderen sterven voor hun vijfde levensjaar.
Bron: http://www.oneworld.nl/index.php?articleId=6045&articleType=Nieuwsartikel&page=1
Dus dag in dag uit gaan er helaas 19.178 baby's (niet ouder dan 1 week) dood. Dat zijn iedere minuut van de dag ruim 13 dode baby's.
Als je bij iedere dode baby zou moeten stilstaan heb je geen leven. Je moet dus het één en ander kunnen relativeren.
Sunnyquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Hypocriet gezeur, ik reageer op het NL elftal en de prestaties, tuurlijk is het zielig voor Boulanrouze maar ik ken m verder niet en zou het zonde vinden als Nederland er zaterdag uitligt. En zaterdag zitten jullie ook weer lekker met je dronken kop en een Trom Pet en een brulshirt Nederland aan t bemoedigen en mee te brallen met Wolter Kroes
Er is van de week een vrouw overleden tijdens het EK, ook erg. Voetbal gaat door. Denk daar maar aan zaterdag als je met je toeter in je handen zit.
Zit natuurlijk wat in, op het nutteloze gebash en trom pet en brulshirt verhaal na (zal wel iets met je act zijn) maar punt blijft wel, dat het een onnodige uitspraak was puur en alleen ter zelfpromotie. Kijk eens hoe controversieel!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Hypocriet gezeur, ik reageer op het NL elftal en de prestaties, tuurlijk is het zielig voor Boulanrouze maar ik ken m verder niet en zou het zonde vinden als Nederland er zaterdag uitligt. En zaterdag zitten jullie ook weer lekker met je dronken kop en een Trom Pet en een brulshirt Nederland aan t bemoedigen en mee te brallen met Wolter Kroes
Er is van de week een vrouw overleden tijdens het EK, ook erg. Voetbal gaat door. Denk daar maar aan zaterdag als je met je toeter in je handen zit.
Zeg dat maar tegen de Turken als ze vrijdag winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef GarretWeldon het volgende:
Heb je respect voor Boulanrouze dan toeter je zaterdag niet.
Heb ik ook geen geluidsoverlast hier.
Dus je denkt dat de Turken vrijdag kunnen winnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken als ze vrijdag winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |