quote:zal hij wel niet spelen zaterdag
quote:Daar gaat de titel
quote:Het ging net zo lekker met het Nederlands elftal! Ik hoop echt niet dat we nu minder gaan spelen door dit voorval.
overdrijf niet zo joh aanstellerquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef TheClown1 het volgende:
hierover is al gesproken. sommige mensen hebben geen gevoelens.dat weten we nou wel.
Sorrie, ik ben nu eenmaal geen schaap die achter de rest aanhobbeld en net doet alsof ik geen gevoel heb omdat je dan als een "huilie" overkomt...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Adidah het volgende:
Huilie. Dit gebeurt nu eenmaal op het Internet. Deal with it.
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
Het is maar net wat je belangrijker vindt
Als we de eer verliezen van ons land omdat Nederland met voetbal zou verliezen dan zijn we die eer al heel lang kwijt dus daar gaat het zeker niet om!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Dus de eer van een land is minder belangrijk dan een enkel individu? En daar moet je dan de oorlog mee winnen.
Spijker op zijn kop, dagelijks overlijden kinderen, blijft voor de meeste mensen (gelukkig) een ver-van-mijn-bed-show. Het EK ligt veel mensen blijkbaar nader aan het hart.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef NED het volgende:
Inderdaad. Het klinkt een beetje cru, maar ik vind het winnen van het EK belangrijker dan een dood kind. Bovendien is hij inwisselbaar.
Neemt niet weg dat het gewoon grof kut is voor hem, maar hey, shit happens
Je poll werkt nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef GarretWeldon het volgende:
Nieuwe poll:
SunChaser moet weg:
[ ] Ja
[ ] Nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |