Misschien was ie bang dat ie bij mij nog minder slaap zou krijgen dan op de bank bij hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan had ik idd bij jou gaan slapen.![]()
Slaap is heilig
inderdaadquote:
precies! het is zo frustrerend dat iemand niet te overtuigen is als hij iets slechts doet omdat hij blijft vasthouden aan eigen principes en zijn eigen mening...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou er niet mee om kunnen gaan. En niet dat ik zelf een soort heilige ben hoor, ik heb zeker ook mijn vooroordelen enzo, maar ben ook niet zo dat ik daar koste wat het kost aan vast wil houden.
Ben ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
inderdaad.
mijn tweede vriend was trouwens een arier...
mijn bloedlijn is ook nederlands.. met een kein beetje belgische invloeden. maar goed, ik heb donker haar en bruine ogenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ookBlond haar, blauwe ogen, geen andere bloedlijnen in me dan de Nederlandsche.
Of wat zijn de criteria?
Freak!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn bloedlijn is ook nederlands.. met een kein beetje belgische invloeden. maar goed, ik heb donker haar en bruine ogen.
Bastaard! Onrein figuur!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn bloedlijn is ook nederlands.. met een kein beetje belgische invloeden. maar goed, ik heb donker haar en bruine ogen.
quote:
WTF?! Da's McSteamyquote:
Greys Anatomy *zucht* Toch? Niks voor mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Kwisatz Haderach FTW!![]()
[..]
WTF?! Da's McSteamyYou better recognize
Erik!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar!
Ernst Rohm diende gewoon onder Hitler.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:.
ach mijn ex kon arier zijn wat ie wilde, maar hij had de tijd van hitler toch niet overleefd als homo zijnde.
Waren dat niet de wurg contracten (ik had ook Indonesië als onderwerp voor het examenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Cahir het volgende:
Ik heb zoveel onzin opgeschreven
'Wat is koelie-orrdanatie?'
'Dan mogen negers(koelies) vrij rondlopen'
Blijkt het over de landbouw te gaan, dat ze grond mogen verhuren.
"Gossip Girl... alleen als je echt niets beters te doen hebt"quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en sinds kort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk 't niet. Is niet zo gek vaak op stap. Maar zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef PJORourke het volgende:
Zou ik Serge moeten kennen?
Ik vind het enorm krengerig valsquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Gossip Girl... alleen als je echt niets beters te doen hebt"
Oftewel: ik kijk het wel, maar vind het niet briljant.
Overigens werden de inwoners van belgie en nederland gewoon gezien als een soort van provincie van Duitsland. Alle andere bezettingen van land waren bedoeld voor Lebensraum, Nederland dus niet. Blond haar en blauwe ogen was het uber-ras, het bruinharige volk was minder dan het uber-ras, maar torende nog altijd hoog boven de andere (niet Duitse dus ook belgische en Nederlandse vol uit)quote:
Nederlands-Indie vond ik echt een kut onderwerpquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waren dat niet de wurg contracten (ik had ook Indonesië als onderwerp voor het examen)
Nu de reactie post zie ik het pas. Ik wist helemaal niet dat de pink triangel bestond... Weer wat geleerdquote:
Ik vond er allemaal geen zak aan. Enige geschiedenisles die leuk was was die over de Grieken den de Romeinen, Mythologie en zo. De rest vond ik echt zo saai. Jaartallen, presidenten, oorlogen. Boeiendquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nederlands-Indie vond ik echt een kut onderwerpTen Oorlog! (alle europese oorlogen t/m 1e wereldoorlog) was veel leuker.
Over 2 jaar heb ik blijkbaar Vietnam Oorlog () + Ontstaan van het Nederlandse Republiek
ik mis nog Dante's cove in je lijstjequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Greys Anatomy *zucht* Toch? Niks voor mij.
Ik ga voor Six feet Under, Twin peaks, Carnivale, Heroes, Lost, Desperate Housewives, Kyle XY, Point Pleasant, Will & Grace, Noah's Arc, Hotel Babylon, Queer as Folk en sinds kort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je die blonde (Serena of zo) een kreng? dat vind ik dus juist onwijs meevallen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het enorm krengerig valsDoet me heel erg denken aan Cruel Intentions in serie-vorm.
Who am I? That's one secret I'll never tell.
You know you love me.
XoXo, Gossip Girl
ben bij aflevering 13 van seizoen 1. Hoorde dat ze 't ook op Net5 ergens aan het uitzenden zijn?
Wij hadden Indonesië en Rusland als verplicht en ik had koningshuizen in europa als keuze.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nederlands-Indie vond ik echt een kut onderwerpTen Oorlog! (alle europese oorlogen t/m 1e wereldoorlog) was veel leuker.
Over 2 jaar heb ik blijkbaar Vietnam Oorlog () + Ontstaan van het Nederlandse Republiek
X is een kus, O is een knuffel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je die blonde (Serena of zo) een kreng? dat vind ik dus juist onwijs meevallen...
Net 5 is bij aflevering 3 of zo
Waar staat dat XOXO eigenlijk voor?
Die X had ik nog wel begrepenquote:
Blair en Chuck zijn tof, maar de andere personages zijn echt onwijze Dawsonsquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het enorm krengerig valsDoet me heel erg denken aan Cruel Intentions in serie-vorm.
Who am I? That's one secret I'll never tell.
You know you love me.
XoXo, Gossip Girl
ben bij aflevering 13 van seizoen 1. Hoorde dat ze 't ook op Net5 ergens aan het uitzenden zijn?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugs_and_Kissesquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die X had ik nog wel begrepen
Maar O een knuffel dus... ja erg logisch
quote:The origins of the O as a hug are not generally known, although it is speculated that it may represent the arms wrapped around someone being hugged.
Blair & Chuck rule!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blair en Chuck zijn tof, maar de andere personages zijn echt onwijze Dawsons![]()
Dat zusje wordt echt steeds valser hoor. Heeft Blair al van de troon gestoten.quote:Serena, die broer en zus, dat alto-meisje, de ex van Blair, de suffe ouders met hun suffe will they/won't they verhaallijn...![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Michelle Trachtenberg was dan weer wel erg gaaf![]()
Ik wist 't eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die X had ik nog wel begrepen
Maar O een knuffel dus... ja erg logisch
japquote:
Zeg ga jij es ff ergens anders spoilerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blair & Chuck rule!
[..]
Dat zusje wordt echt steeds valser hoor. Heeft Blair al van de troon gestoten.
[..]
Wie?
kun je er een komen brengen?quote:
Wat een vreemde filmquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Cate Blanchett! En een film die me tof lijkt, al laat de trailer verdacht weinig los
.
Ik ben inmiddels gedouched en aangekleed... Dus ga ze zo maar halen, krijg wel zin in een sigarettjequote:
Tegenwoordig volg ik niet zoveel serie's, dit zijn mijn toppers Dexter, ANTM, Battlestar, Chronicles: Sarah Connor, Dirt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Greys Anatomy *zucht* Toch? Niks voor mij.
Ik ga voor Six feet Under, Twin peaks, Carnivale, Heroes, Lost, Desperate Housewives, Kyle XY, Point Pleasant, Will & Grace, Noah's Arc, Hotel Babylon, Queer as Folk en sinds kort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu dus nog steeds geen leuke outfit voor zaterdag ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:
2 uur shoppen, vanalles passen en uiteindelijk niks kopen is vermoeiend...
Je snapt mequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu dus nog steeds geen leuke outfit voor zaterdag ?
Ik ken dat. Of de hippe scheuren zijn me niet hip genoeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
Je snapt me![]()
Ik zocht een leuke spijkerbroek en dat is altijd horror. Of de broek is te strak, of te wijd, of de achterkant ziet er niet leuk uit, of te duur.. Het is nooit precies zoals ik het wil. En dat is frustrerend!
vanavond gewoon wat later naar huis en eerst naar de klantenkoopavond van de bijenwinkel ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je snapt me![]()
Ik zocht een leuke spijkerbroek en dat is altijd horror. Of de broek is te strak, of te wijd, of de achterkant ziet er niet leuk uit, of te duur.. Het is nooit precies zoals ik het wil. En dat is frustrerend!
De Bijenkorf is voor mij student iets te duur.. Ik moet het hebben van spijkerbroeken onder de 50 euroquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanavond gewoon wat later naar huis en eerst naar de klantenkoopavond van de bijenwinkel ?
http://publishit.netivity(...)=folderjuni-selectie
Daar krijg je alleen in Amerika fatsoenlijk spul voor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef MisterO het volgende:
De Bijenkorf is voor mij student iets te duur.. Ik moet het hebben van spijkerbroeken onder de 50 euro
Of dat je helemaal geen hippe scheuren wil!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken dat. Of de hippe scheuren zijn me niet hip genoeg.
Dat kan ook nog. H&M al geprobeerd? Goedkoop, qua kwaliteit best redelijk en ook de ontwerpen zijn wel OK...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef MisterO het volgende:
Of dat je helemaal geen hippe scheuren wil!
Ik hoef geen fatsoenlijk spul, het moet gewoon leuk staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen in Amerika fatsoenlijk spul voor.
Zeikwijf je hebt al zat outfits in je bezitquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je snapt me![]()
De spijkerbroeken in de H&M vind ik eigenlijk helemaal niks, heb ze een paar keer gepast, maar de pasvorm staat me niet top. Heb wel een paar kakibroeken gepast, maar daar heb ik al genoeg van!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. H&M al geprobeerd? Goedkoop, qua kwaliteit best redelijk en ook de ontwerpen zijn wel OK...
Dat bedoel ik met fatsoenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef MisterO het volgende:
Ik hoef geen fatsoenlijk spul, het moet gewoon leuk staan![]()
quote:Dan heb ik dus de keuze uit de H&M, We, The Sting, Forecast en dat soort winkels.. En grote merken kan ik soms wat vinden als er veel korting op zit.
hahaha, ja maar ik wil altijd meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Zeikwijf je hebt al zat outfits in je bezit.
dus jij moet eigenlijk naar Jeanscenter hier in Eindhoven op Demerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
De Bijenkorf is voor mij student iets te duur.. Ik moet het hebben van spijkerbroeken onder de 50 euro
Ik koop daar ook niet, maar slecht vind ik ze niet, voor 25 pleuri. Is J&J niet duurder? Is er geen outlet in de buurt waar je nog wat leuks kunt scoren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef MisterO het volgende:
De spijkerbroeken in de H&M vind ik eigenlijk helemaal niks, heb ze een paar keer gepast, maar de pasvorm staat me niet top. Heb wel een paar kakibroeken gepast, maar daar heb ik al genoeg van!![]()
Oh de Jack and Jones kan ik natuurlijk ook nog proberen, ook al loopt half NL ermee.
Ik neem Paul mee, die freak vindt hem vast leuker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
dus jij moet eigenlijk naar Jeanscenter hier in Eindhoven op Demer
Rourke wil je daar graag wel de weg naar toe wijzen, als hij zelf maar niet mee naar binnen hoeft
Moet ik helemaal naar Eindhoven zeker, dacht het nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij moet eigenlijk naar Jeanscenter hier in Eindhoven op Demer
Rourke wil je daar graag wel de weg naar toe wijzen, als hij zelf maar niet mee naar binnen hoeft
die maak je liever zelf, die scheurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of dat je helemaal geen hippe scheuren wil!
Nee, ik hoef geen scheuren op mn broeken. Ik hoef er niks bijzonder op! gewoon klassiek model, waarbij mijn pluspunten naar voren moeten komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maak je liever zelf, die scheuren?
dan ga ik voor de veiligheid wel kijken vanuit de etalage van de Bijenkorf mits die stomme schutting op dat plein weg isquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem Paul mee, die freak vindt hem vast leuker.
je durft gewoon nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar Eindhoven zeker, dacht het niet
pluspuntEN ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen scheuren op mn broeken. Ik hoef er niks bijzonder op! gewoon klassiek model, waarbij mijn pluspunten naar voren moeten komen
Klopt, ik ben bang voor slettenstad Eindhovenquote:
Love feelings for Paultjequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem Paul mee, die freak vindt hem vast leuker.
In die nichtenkermis ben je zeker niet veilig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Stroekie het volgende:
dan ga ik voor de veiligheid wel kijken vanuit de etalage van de Bijenkorf mits die stomme schutting op dat plein weg is
veilig is natuurlijk een relatief begrip, maar op het moment dat dan pleuris uitbreekt in Jeanscenter duurt het in elk geval nog even voordat het pandemonium het plein is overgestokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In die nichtenkermis ben je zeker niet veilig.
Terwijl je toch een knokploeg op afroep hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:
Klopt, ik ben bang voor slettenstad Eindhoven
Ik vraag het me af. De kledingzaakhomo-tamtam is snel hoor, zeker in de buurt van het Piazza.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef Stroekie het volgende:
veilig is natuurlijk een relatief begrip, maar op het moment dat dan pleuris uitbreekt in Jeanscenter duurt het in elk geval nog even voordat het pandemonium het plein is overgestoken
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl je toch een knokploeg op afroep hebt.
Jeans om jouw pluspunten te benadrukken, en dat voor een grijpstuiver?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
![]()
Ik was juist bang voor de knokploeg.![]()
jongens, we dwalen weer af
daarom zit Man At Work natuurlijk ook ondergronds zonder uitzicht op straatquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De kledingzaakhomo-tamtam is snel hoor, zeker in de buurt van het Piazza.
ja precies! ik heb een personal assistent nodig..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jeans om jouw pluspunten te benadrukken, en dat voor een grijpstuiver?
Ik durf daar niet eens binnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
daarom zit Man At Work natuurlijk ook ondergronds zonder uitzicht op straat
waar zit die dan, want die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik durf daar niet eens binnen.Ga wel naar Barrows.
2e hands shop dan misschien of V&D en C&A?quote:
C&A kom ik niet in, hoeveel geld ik ook hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
2e hands shop dan misschien of V&D en C&A?
Ik ga nu voor sophisticated look dus Zara en misschien mezelf tijdens uitverkoop trakteren op Hugo Boss.
De ingang van de Man at work doet me altijd denken aan een ingang naar de helquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik durf daar niet eens binnen.Ga wel naar Barrows.
er daar loopt toch zulk leuk personeel rondquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ingang van de Man at work doet me altijd denken aan een ingang naar de hel![]()
.
Nou jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ingang van de Man at work doet me altijd denken aan een ingang naar de hel![]()
.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, ik ben bang voor slettenstad Eindhoven
Eindhoven als gay capital van The Netherlandsquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
Nou goed, ik hoor zoveel verhalen over Eindhoven hierIs het toeval dat iedereen hier uit Eindhoven komt? of is iedereen bij elkaar geschraapt? En zijn er nou echt zoveel homo's in Eindhoven dan?
Die verhalen zijn van Ang3lquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
Nou goed, ik hoor zoveel verhalen over Eindhoven hierIs het toeval dat iedereen hier uit Eindhoven komt? of is iedereen bij elkaar geschraapt? En zijn er nou echt zoveel homo's in Eindhoven dan?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Ang3l een sociaal ingesteld persoon is.
Mja, mijn lieftallige voluptueuze Kurdische collega wees me er vanmiddag vriendelijk op dat ik een gat heb achter op mijn bibsje in mijn spijkerbroekquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maak je liever zelf, die scheuren?
Op gay.nl lijken alle homo's ook uit Eindhoven te komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
Noem je me nou slet?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Ang3l een sociaal ingesteld persoon is.
Ik ben hier via Jerruhquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
eerder enschede toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op gay.nl lijken alle homo's ook uit Eindhoven te komen![]()
Seks profielen niet meegerekend
Da's geen milimeterkapselquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:05 schreef Cahir het volgende:
Net terug van kapper, foto zoals beloofd van mijn haar:
[ afbeelding ]
Die roltrap. Het is me iets te goedkoop gay daar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Je doet niet onder Nuno prestatiesquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?!
Ow en Stroek... bij de Men at Work werken inderdaad leuke mensenMijn buurjongen!
En verder de dames in de winkelstraat men at work zijn ook leuk. Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Heb het shirt trouwens toch gekocht
Maar goed. Als je daar komt voel je je echt wel welkom. Iedereen is vriendelijk. Als je ze op stap of ind e stad tegenkomt is het altijd even vrolijk "Hoi!" en in de winkel later is het "Hoe was 't op stap?" terwijl ik ze eigenlijk helemaal niet ken en alleen van de winkel herken
Ok, zo gaat dat dus... Ik denk dat ik wat noordelingen erbij ga halenquote:
Boven in de Heuvel, richting Van Piere.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Stroekie het volgende:
waar zit die dan, want die ken ik dan weer niet
en nu heb je dus heel hip van die scheuren, maar dan niet in de jeans maar in het shirt ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Cybart het volgende:
GVD, geef ik ff snel een pakketje af bij de buren, blijf ik met mn shirt in een rozenstruik hangen...
Andere kant van de gang dan Hout Brox ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Boven in de Heuvel, richting Van Piere.
Nou goedkoop is anders hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die roltrap. Het is me iets te goedkoop gay daar.
Die snap ik even nieet. Explain?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je doet niet onder Nuno prestaties.
Die heb ik zien hangen ja. I was tempted.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Overkant, en dan een stukje verder richting Van Piere, vlak bij zo'n leerzaak.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef Stroekie het volgende:
Andere kant van de gang dan Hout Brox ?
Hij is er in zwart met witte tekst en in grijs met roze tekst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die heb ik zien hangen ja. I was tempted.
Moet'n die niet de aardappel'n rooien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef MisterO het volgende:
Ok, zo gaat dat dus... Ik denk dat ik wat noordelingen erbij ga halen
Nee, anders had ik dat wel gezegdquote:
Zwart met wit zag ik, vond ik wel aardig. Ik ben alleen bang dat het zo'n troep is die na drie keer wassen uit elkaar valt, zoals vaak met spul uit dat soort zaken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Hij is er in zwart met witte tekst en in grijs met roze tekst.
Ik heb de laatste gekochtMet Friso gaat ie aan.
Het is geen Barrows of Artishock...quote:
Moet je er nou echt bij zeggen dat de voluptueus is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, mijn lieftallige voluptueuze Kurdische collega wees me er vanmiddag vriendelijk op dat ik een gat heb achter op mijn bibsje in mijn spijkerbroekNeeeeeeeee, mijn energie-broek is stuuuuuuuuk! Al lijkt 't bijna alsof het zo hoort
Weet heel Eindhoven dat je gay bent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?!
Ow en Stroek... bij de Men at Work werken inderdaad leuke mensenMijn buurjongen!
En verder de dames in de winkelstraat men at work zijn ook leuk. Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Maar goed. Als je daar komt voel je je echt wel welkom. Iedereen is vriendelijk. Als je ze op stap of ind e stad tegenkomt is het altijd even vrolijk "Hoi!" en in de winkel later is het "Hoe was 't op stap?" terwijl ik ze eigenlijk helemaal niet ken en alleen van de winkel herken
Ik vind dat wel eens vervelend, altijd verplicht iedereen groeten enzo en die verplichte babbeltjes...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam hier omdat ik dit topic in de nieuwe topics zag staan en ff wou kijken of het interessant was...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel gezegd.
Ik ben trouwens in deze reeks omdat BB_Koning me ooit hierheen wees, toen ik in een ander topic iets zei over mooie mannen (net na mijn FOK!coming-out). Daarvoor lrukte ik af en toe
.
Anders kunnen we er toch geen voorstelling van maken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je er nou echt bij zeggen dat de voluptueus is?
quote:
Denk ook niet dat dat echt te missen is met Angel...quote:
Wist ik toch, net als die fokker die daar af en toe deuntjes produceertquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?!
Wil je nou op de Achtse Barrier gaan navragen of ze ang3l daar kennen?quote:
Nee maar valt mij op dat Angel moet zeggen dat zij dik is terwijl het niets toevoegt, of af doet aan haar opmerkingquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders kunnen we er toch geen voorstelling van maken?
[..].
Sorry, ik ken geen Drents proat'nquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet'n die niet de aardappel'n rooien?
Lelijk (er is niets te zien alleen een beginnende kale plek...)quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Breezerslet het volgende:
Ik kan Cahir foto niet zien, zie je ook hoe ie eruitziet jongens?
Limburgs? Eindhovens?quote:
Was het maar waar, ik vind die zachte gee best geilquote:
Men at Work heeft gewoon Gsus, Diesel, Replay etc. Da's echt toch wel van redelijke kwaliteit. Het is geen H&M!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zwart met wit zag ik, vond ik wel aardig. Ik ben alleen bang dat het zo'n troep is die na drie keer wassen uit elkaar valt, zoals vaak met spul uit dat soort zaken.
Waaaaaaah?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders kunnen we er toch geen voorstelling van maken?
[..].
M@W is zo'n schreeuwwinkel....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Men at Work heeft gewoon Gsus, Diesel, Replay etc. Da's echt toch wel van redelijke kwaliteit. Het is geen H&M!
Jezus crisis, gaan we dit nu iedere keer krijgen als ik met dik, rond, vol, vormig, voluptueus etc in een zin zet? Zo staat ze hier gewoon bekend, als een sexy ronde flink beborste dame.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je er nou echt bij zeggen dat de voluptueus is?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lelijk (er is niets te zien alleen een beginnende kale plek...)
Klopt. Mijn vooroordeel cq angst komt denk ik door de Cool Cat-achtige uitstraling.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Men at Work heeft gewoon Gsus, Diesel, Replay etc. Da's echt toch wel van redelijke kwaliteit. Het is geen H&M!
Ben je ziek? Geef mij maar van jonge leu en olde grondquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik vind die zachte gee best geil
Que? Je doet alsof het raar is dat "men" iemand geaardheid weet, of kan weten. Nou geef ik toe dat ik er een tijdje terug ook niet echt aan moest denken als iedereen wist dat ik op jongens viel, maar tegenwoordig heb ik echt geen zin om me er eigenlijk nog druk om te maken of ik het nou krampachtig verborgen moet houden.quote:
Coolcatquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vooroordeel cq angst komt denk ik door de Cool Cat-achtige uitstraling.
Nou dat valt heus wel mee hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat echt te missen is met Angel...
Hoe kan iemand nou in 1 oogopslag zien of ie gay is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Que? Je doet alsof het raar is dat "men" iemand geaardheid weet, of kan weten. Nou geef ik toe dat ik er een tijdje terug ook niet echt aan moest denken als iedereen wist dat ik op jongens viel, maar tegenwoordig heb ik echt geen zin om me er eigenlijk nog druk om te maken of ik het nou krampachtig verborgen moet houden.
[..]
Coolcat. Kampersjonnie-en-Anita-winkel.
Nou ik vidn er toch wel een weeeeeeeeeeeeere;d van verschil zitten tussen de Men at Work en de Coolcat!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vooroordeel cq angst komt denk ik door de Cool Cat-achtige uitstraling.
Eey, tellen Meerhoven en Acht niet mee ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil je nou op de Achtse Barrier gaan navragen of ze ang3l daar kennen?
Vaak door de oogopslag, vind ik. Gaydarquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou in 1 oogopslag zien of ie gay is.
Nuno staat bekend als de slut van het topic (als we zijn verhalen voor waarheid aannemen) en je zit qua aantal denk ik niet zo ver vandaan.quote:
dat zouden ze preventief tegen iedereen die een tuinboek aanpast moeten zeggen !quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ik de... noem eens iets.... Hema binnenloop en ze meteen zeggen "Nee is niks voor jou" als ik een tuinbroek aanpas
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nuno staat bekend als de slut van het topic (als we zijn verhalen voor waarheid aannemen) en je zit qua aantal denk ik niet zo ver naast.
Kloptquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vidn er toch wel een weeeeeeeeeeeeere;d van verschil zitten tussen de Men at Work en de Coolcat!laat ze dat bij die eerste maar nieet horen dat je die 2 vergelijkt mett elkaar. MaW is merkenkleding en modieus, stoer, kwaliteit. Coolcat is eigen merk, kamp en ligt een half jaar achter de mode aan (met een goedkope kopie).
Bij de Hema hebben ze heul geen pashokjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ik de... noem eens iets.... Hema binnenloop en ze meteen zeggen "Nee is niks voor jou" als ik een tuinbroek aanpas
Weet je wat het is? Door personeel en mannequins zijn het allebei zaken waar ik me oud voel. Dus koop ik liever dezelfde merkkleding elders.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vidn er toch wel een weeeeeeeeeeeeere;d van verschil zitten tussen de Men at Work en de Coolcat!laat ze dat bij die eerste maar nieet horen dat je die 2 vergelijkt mett elkaar. MaW is merkenkleding en modieus, stoer, kwaliteit. Coolcat is eigen merk, kamp en ligt een half jaar achter de mode aan (met een goedkope kopie).
Ik wist wel dat ik een ander voorbeeld had moeten pakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zouden ze preventief tegen iedereen die een tuinboek aanpast moeten zeggen !
Des te beter?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze heul geen pashokjes!
ik stop je...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een ander voorbeeld had moeten pakkenmaar ik wist niet zeker of ze hamers verkochten bij de HEMA
Tuinbroeken trouwens ook niet
Ik had gewoon een andere winkel moeten pakken.... ik draaf door. Stop me.
ja er loopt wel hip jong grut rond ja. Al is dat bij die in de Piazza ergen dan die in de straat zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Door personeel en mannequins zijn het allebei zaken waar ik me oud voel. Dus koop ik liever dezelfde merkkleding elders.
Glimlach, figuur, accessoires, vaak kapsel en de laatste tijd die sjaaltjes...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan iemand nou in 1 oogopslag zien of ie gay is.
Je had het over Serge en het is weer een nieuwequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde.
1. Het ging over winkeelpersoneel wat me aansprak en wwat ik herkende, dus ik snap even niet waar dat in relatie staat met sletten en Nuno.
2. Ik haal de aantallen van Nuno bij LANGE na niet.
Met zo'n V-nekje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
ja er loopt wel hip jong grut rond ja. Al is dat bij die in de Piazza ergen dan die in de straat zit.
Bij die eerste werkt me toch een rare krullende huppelnicht zeg!
Ik zie hetero looking uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Glimlach, figuur, accessoires, vaak kapsel en de laatste tijd die sjaaltjes...
Je vergeet het gezicht, voorral de ogen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
tas, strakke shirt, armbandjes indd, lopend naast 2 meisjes....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hetero loopt niet met 2 meisjes wil je zeggen... bullquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
tas, strakke shirt, armbandjes indd, lopend naast 2 meisjes....
Ik denk niet dat ik omkijk als ik jou passeer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:43 schreef Cahir het volgende:
En dat ze omkijken als je ze eenmaal bent gepasseerd
Dat zeg ik toch niet. Ik bedoel ermee te zeggen dat homo's dat vaker doen dan hetero'squote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hetero loopt niet met 2 meisjes wil je zeggen... bull
Ram Bam ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Door personeel en mannequins zijn het allebei zaken waar ik me oud voel. Dus koop ik liever dezelfde merkkleding elders.
Wat je wat pas genant is? Dat beiden omkijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik omkijk als ik jou passeer.
Ik heb in de Piazza altijd het idee dat het personeel me zo aanstaart met een blik van "wat doe jij hier, onhip persoon?"quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja er loopt wel hip jong grut rond ja. Al is dat bij die in de Piazza ergen dan die in de straat zit.
Bij die eerste werkt me toch een rare krullende huppelnicht zeg!
Daar heb ik laatst toevallig een ontzettend fout shirt gekocht, maar ik heb toch liever de wat duurdere merken.quote:
Bestaat er zoiets als een gay glimlach?quote:
Ik ben dun. Dat kan alle beide geaardheden. Dan denk ik dat je eerde houding bedoelt.quote:figuur,
Jepquote:accessoires,
Eerst wel, mijn mijn witte streep in m'n haren. Nu is't gewoon lang, zonder model, en krullen.quote:vaak kapsel
quote:en de laatste tijd die sjaaltjes...
Ja met een enorm decolletee zodat ik steeds moet zeggen "M! Je tepel hangt er uit!"quote:
Dan moet je gewoon nummers uitwisselen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Cahir het volgende:
Wat je wat pas genant is? Dat beiden omkijken.
Dan quotte je de verkeerde tekst want ik had het niet over Serge.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je had het over Serge en het is weer een nieuwe.
Op z'n moment weet ik nooit wat ik moet doen en loop maar haastig doorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nummers uitwisselen.
Hebben ze een beetje dezlefde merken als bij de Men at Work.quote:
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.quote:
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben. Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).quote:Ik ben dun. Dat kan alle beide geaardheden. Dan denk ik dat je eerde houding bedoelt.
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.quote:Eerst wel, mijn mijn witte streep in m'n haren. Nu is't gewoon lang, zonder model, en krullen.
Het is ook een redelijk recente hype.quote:Ja. Maar die heb ik pas 1x op stap aangehad!
De Score tegenover de Hooghuysstraat heeft dan weer de leukste jongens...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze een beetje dezlefde merken als bij de Men at Work.
Moet ik ff denken wie dat is...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.
Haha. Ja maar met die metroseksuelen die wel iets aan hun uiterlijk doen is dat een beetje door de war geschoptquote:[..]
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben.
Ja precies, denk dat het dan eerder isquote:Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).
De mijne is unisexquote:[..]
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.Zegt denk ik niet zo veel.
Toch bestaan die dingen zelf al heel langquote:[..]
Het is ook een redelijk recente hype.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ruud%20%20de%20Pecheur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.
[..]
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben. Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).
[..]
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.Zegt denk ik niet zo veel.
[..]
Het is ook een redelijk recente hype.
Daar werkt een collega danser van mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Score tegenover de Hooghuysstraat heeft dan weer de leukste jongens...
Zijn daaar winkels?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef MisterO het volgende:
Goh, zodra ik een paar mensen uit het noorden heb verzameld, gaan we het echt wel hebben over de winkels in Groningen of Assen
En en en, vergeet Bartje nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn daaar winkels?
Ik dacht alleen stroopwafels en de TT!
Donkere krullenbol, V-nekje?quote:
In een flits dacht ik even dat Manneke Pis zijn piemeltje had losgelatenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
En en en, vergeet Bartje niet![]()
[ afbeelding ]
Ach gelukkig kom ik oorspronkelijk niet uit Drenthequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:01 schreef Cahir het volgende:
Klein geschapen. Zoals alle bewoners.
Jep. Keoma.quote:
Nee. www.gay.nl/ruudje2quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Cahir het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ruud%20%20de%20Pecheur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
die opa?
O, die van de achterbar (meestal).quote:
Family, neem ik aan?quote:
I know, maar toch vind ik 'm tof, hij zingt lekker en dat maakt heel veel goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Cairon het volgende:
gast uit het filmpje is nogal nichterig
Family? Van die andere V-hals?quote:
Tis net een avondje uit, maar dan op FOKquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef wonderer het volgende:
Crisis, wat ouwehoeren jullie veel!
Ja 't was vanmiddag best knusquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef wonderer het volgende:
Crisis, wat ouwehoeren jullie veel!
Ik moet steeds teruglezen als ik wakker wordquote:
Dansers schat ik vaak verkeerd in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Family? Van die andere V-hals?
Keoma is die grote donkere jongen met die (soms) afro krullen.
O wacht, van DIE familie
Nee ik ben de enige van die familie in het dansteam.
Denk dat het er ook heel erg aan ligt wat voor soort dans en wat voor dansschool. Bij ons ben ik van de 15 jongens echt de enige homo. Dus da's 7%quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dansers schat ik vaak verkeerd in.Komt door hun figuurtjes.
dat van dat eendje blijf je ook achtervolgen hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Toch blijf ik een vreemde eend in de bijt daar!
nee hoor, dan zit ik nog steeds braaf hard te werken op kantoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:34 schreef Cahir het volgende:
Om 5 uur eten alle homo's, topic begint al dood te bloeden.
Heerlijke filmquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Cloverfield is trouwens best een toffe film, maar wel kort.
*lebber*quote:
It wasn't me!!quote:
Ik ben ook nog aan het werk of zoiets, nog niet in het hotel in ieder geval. En wat is dat met eten om 5 uur, ik eet niet voor negenenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, dan zit ik nog steeds braaf hard te werken op kantoor
maar jij loopt dan ook een uurtje achter bij onsquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk of zoiets, nog niet in het hotel in ieder geval. En wat is dat met eten om 5 uur, ik eet niet voor negenen![]()
Trouwens met verbazing teruggelezen over dat slet zijn van mij, gedraag ik me een keer goed en vinden ze dat nog steeds. Ik heb al tijden niet meer gezoend met een ander
Eten om 5? Dat deed ik toen ik nog thuis woonde bij pap en mam. Aardappels, vlees en groente. Dat kon ook met ouders die een standaard 9 tot 5 baan hadden. Sinds ik uit huis ben eet ik NOOIT om 5. Maar goed ook, want dan had ik om 8 weer hongerquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk of zoiets, nog niet in het hotel in ieder geval. En wat is dat met eten om 5 uur, ik eet niet voor negenen![]()
Perceptie verander je niet in 1x. I know the feelingquote:Trouwens met verbazing teruggelezen over dat slet zijn van mij, gedraag ik me een keer goed en vinden ze dat nog steeds. Ik heb al tijden niet meer gezoend met een ander
nu om 23.00 uur alleen maar trek in choclade zoals gisteren ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eten om 5? Dat deed ik toen ik nog thuis woonde bij pap en mam. Aardappels, vlees en groente. Dat kon ook met ouders die een standaard 9 tot 5 baan hadden. Sinds ik uit huis ben eet ik NOOIT om 5. Maar goed ook, want dan had ik om 8 weer honger
Chocola, pinda's, soep. Ik eet de hele dag doorquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu om 23.00 uur alleen maar trek in choclade zoals gisteren ?
1.83m, 58kg. Ik ga eerder richting Zakje.quote:
In Hongarije ? nee hoor zelfde tijd als in Nederlandquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij loopt dan ook een uurtje achter bij ons
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m, 58kg. Ik ga eerder richting Zakje.
cahirtje jeetje man wat een bos haar zegquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:05 schreef Cahir het volgende:
Net terug van kapper, foto zoals beloofd van mijn haar:
[ afbeelding ]
Ach het zal binnenkort wel weer anders zijn, R vertrekt voor 6 maanden naar Bolivia en Brasil en ik naar Engelandquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Perceptie verander je niet in 1x. I know the feeling
OMG houd opquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach het zal binnenkort wel weer anders zijn, R vertrekt voor 6 maanden naar Bolivia en Brasil en ik naar EngelandIk zit te kijken of ik er ook een maandje heen kan,, brasil dan he, anders moet ik me wel een beetje vermaken in die 6 maanden
Ligt aan de foto, int echt valt het reeeuzzeee mee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:45 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
cahirtje jeetje man wat een bos haar zeg.
Juhwelquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb je geen last van uber dunne polsen?
Ik hou ook van jouquote:
OP woensdag?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef Stroekie het volgende:
maar ik ben nu dus op wel naar de nichtenkermis![]()
tot straks
Dan zul je iets verder moeten dan Lisboa, hij gaat naar zuid-america dus dan moet je hem daar bezoeken. Hij is wel alleen thuis in Brasil en in een huis met een zwembad enzo, als je de lakens maar verschoont voordat ik terugkomquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik wil je R
.
Pff cahir had dan een fatsoenlijk foto geplaatst drama queentje.
Dat is toch een complimentquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:57 schreef Cahir het volgende:
'Bij jou kan ik mezelf zijn'
Ja en? moest dat een compliment voorstellen?
Als ik zoiets zeg dan is het een teken dat ik me op mijn gemak voel. Dat ik me niet nóg toffer voor hoef te doen als dat ik al ben, of dingen moet laten (en dan niet meteen scheten of boerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:41 schreef Cahir het volgende:
Hoezo dan?
niet eens een trioquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan zul je iets verder moeten dan Lisboa, hij gaat naar zuid-america dus dan moet je hem daar bezoeken. Hij is wel alleen thuis in Brasil en in een huis met een zwembad enzo, als je de lakens maar verschoont voordat ik terugkom
WOWquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
ooo oooo oooooh
ik krijg mischien calvin klein flash als examencadeau van omoee
ik ben er pas in september als ik de kans hebquote:
Alleen had eerst z'n vierkante horloge met leren band eerst in gedachtequote:
Ik ben geen drinker dat weet je en breezer fase ben ik ontgroeidquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef MisterO het volgende:
Hee slet, ik heb je nog nooit met een breezer gezien
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben geen drinker dat weet je en breezer fase ben ik ontgroeid. Ik deed me eers voor onder deze username als hetero breezer slut, niemand trapte in
.
Zatte toer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef Dragonwizard het volgende:
Natte boer.
Door een vreemde reden lukt me maar niet in te loggen met mijn vorige nickname grr.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hup, terug naar je vorige nickname!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |