Dat bedoel ik met fatsoenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef MisterO het volgende:
Ik hoef geen fatsoenlijk spul, het moet gewoon leuk staan![]()
quote:Dan heb ik dus de keuze uit de H&M, We, The Sting, Forecast en dat soort winkels.. En grote merken kan ik soms wat vinden als er veel korting op zit.
hahaha, ja maar ik wil altijd meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Zeikwijf je hebt al zat outfits in je bezit.
dus jij moet eigenlijk naar Jeanscenter hier in Eindhoven op Demerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
De Bijenkorf is voor mij student iets te duur.. Ik moet het hebben van spijkerbroeken onder de 50 euro
Ik koop daar ook niet, maar slecht vind ik ze niet, voor 25 pleuri. Is J&J niet duurder? Is er geen outlet in de buurt waar je nog wat leuks kunt scoren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef MisterO het volgende:
De spijkerbroeken in de H&M vind ik eigenlijk helemaal niks, heb ze een paar keer gepast, maar de pasvorm staat me niet top. Heb wel een paar kakibroeken gepast, maar daar heb ik al genoeg van!![]()
Oh de Jack and Jones kan ik natuurlijk ook nog proberen, ook al loopt half NL ermee.
Ik neem Paul mee, die freak vindt hem vast leuker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
dus jij moet eigenlijk naar Jeanscenter hier in Eindhoven op Demer
Rourke wil je daar graag wel de weg naar toe wijzen, als hij zelf maar niet mee naar binnen hoeft
Moet ik helemaal naar Eindhoven zeker, dacht het nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij moet eigenlijk naar Jeanscenter hier in Eindhoven op Demer
Rourke wil je daar graag wel de weg naar toe wijzen, als hij zelf maar niet mee naar binnen hoeft
die maak je liever zelf, die scheurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of dat je helemaal geen hippe scheuren wil!
Nee, ik hoef geen scheuren op mn broeken. Ik hoef er niks bijzonder op! gewoon klassiek model, waarbij mijn pluspunten naar voren moeten komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maak je liever zelf, die scheuren?
dan ga ik voor de veiligheid wel kijken vanuit de etalage van de Bijenkorf mits die stomme schutting op dat plein weg isquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem Paul mee, die freak vindt hem vast leuker.
je durft gewoon nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar Eindhoven zeker, dacht het niet
pluspuntEN ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen scheuren op mn broeken. Ik hoef er niks bijzonder op! gewoon klassiek model, waarbij mijn pluspunten naar voren moeten komen
Klopt, ik ben bang voor slettenstad Eindhovenquote:
Love feelings for Paultjequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem Paul mee, die freak vindt hem vast leuker.
In die nichtenkermis ben je zeker niet veilig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Stroekie het volgende:
dan ga ik voor de veiligheid wel kijken vanuit de etalage van de Bijenkorf mits die stomme schutting op dat plein weg is
veilig is natuurlijk een relatief begrip, maar op het moment dat dan pleuris uitbreekt in Jeanscenter duurt het in elk geval nog even voordat het pandemonium het plein is overgestokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In die nichtenkermis ben je zeker niet veilig.
Terwijl je toch een knokploeg op afroep hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:
Klopt, ik ben bang voor slettenstad Eindhoven
Ik vraag het me af. De kledingzaakhomo-tamtam is snel hoor, zeker in de buurt van het Piazza.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef Stroekie het volgende:
veilig is natuurlijk een relatief begrip, maar op het moment dat dan pleuris uitbreekt in Jeanscenter duurt het in elk geval nog even voordat het pandemonium het plein is overgestoken
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl je toch een knokploeg op afroep hebt.
Jeans om jouw pluspunten te benadrukken, en dat voor een grijpstuiver?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
![]()
Ik was juist bang voor de knokploeg.![]()
jongens, we dwalen weer af
daarom zit Man At Work natuurlijk ook ondergronds zonder uitzicht op straatquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De kledingzaakhomo-tamtam is snel hoor, zeker in de buurt van het Piazza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |