japquote:
Zeg ga jij es ff ergens anders spoilerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blair & Chuck rule!
[..]
Dat zusje wordt echt steeds valser hoor. Heeft Blair al van de troon gestoten.
[..]
Wie?
kun je er een komen brengen?quote:
Wat een vreemde filmquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Cate Blanchett! En een film die me tof lijkt, al laat de trailer verdacht weinig los
.
Ik ben inmiddels gedouched en aangekleed... Dus ga ze zo maar halen, krijg wel zin in een sigarettjequote:
Tegenwoordig volg ik niet zoveel serie's, dit zijn mijn toppers Dexter, ANTM, Battlestar, Chronicles: Sarah Connor, Dirt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Greys Anatomy *zucht* Toch? Niks voor mij.
Ik ga voor Six feet Under, Twin peaks, Carnivale, Heroes, Lost, Desperate Housewives, Kyle XY, Point Pleasant, Will & Grace, Noah's Arc, Hotel Babylon, Queer as Folk en sinds kort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu dus nog steeds geen leuke outfit voor zaterdag ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:
2 uur shoppen, vanalles passen en uiteindelijk niks kopen is vermoeiend...
Je snapt mequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu dus nog steeds geen leuke outfit voor zaterdag ?
Ik ken dat. Of de hippe scheuren zijn me niet hip genoeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
Je snapt me![]()
Ik zocht een leuke spijkerbroek en dat is altijd horror. Of de broek is te strak, of te wijd, of de achterkant ziet er niet leuk uit, of te duur.. Het is nooit precies zoals ik het wil. En dat is frustrerend!
vanavond gewoon wat later naar huis en eerst naar de klantenkoopavond van de bijenwinkel ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je snapt me![]()
Ik zocht een leuke spijkerbroek en dat is altijd horror. Of de broek is te strak, of te wijd, of de achterkant ziet er niet leuk uit, of te duur.. Het is nooit precies zoals ik het wil. En dat is frustrerend!
De Bijenkorf is voor mij student iets te duur.. Ik moet het hebben van spijkerbroeken onder de 50 euroquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanavond gewoon wat later naar huis en eerst naar de klantenkoopavond van de bijenwinkel ?
http://publishit.netivity(...)=folderjuni-selectie
Daar krijg je alleen in Amerika fatsoenlijk spul voor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef MisterO het volgende:
De Bijenkorf is voor mij student iets te duur.. Ik moet het hebben van spijkerbroeken onder de 50 euro
Of dat je helemaal geen hippe scheuren wil!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken dat. Of de hippe scheuren zijn me niet hip genoeg.
Dat kan ook nog. H&M al geprobeerd? Goedkoop, qua kwaliteit best redelijk en ook de ontwerpen zijn wel OK...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef MisterO het volgende:
Of dat je helemaal geen hippe scheuren wil!
Ik hoef geen fatsoenlijk spul, het moet gewoon leuk staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen in Amerika fatsoenlijk spul voor.
Zeikwijf je hebt al zat outfits in je bezitquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je snapt me![]()
De spijkerbroeken in de H&M vind ik eigenlijk helemaal niks, heb ze een paar keer gepast, maar de pasvorm staat me niet top. Heb wel een paar kakibroeken gepast, maar daar heb ik al genoeg van!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. H&M al geprobeerd? Goedkoop, qua kwaliteit best redelijk en ook de ontwerpen zijn wel OK...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |