Greys Anatomy *zucht* Toch? Niks voor mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Kwisatz Haderach FTW!![]()
[..]
WTF?! Da's McSteamyYou better recognize
Erik!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar!
Ernst Rohm diende gewoon onder Hitler.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:.
ach mijn ex kon arier zijn wat ie wilde, maar hij had de tijd van hitler toch niet overleefd als homo zijnde.
Waren dat niet de wurg contracten (ik had ook Indonesië als onderwerp voor het examenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Cahir het volgende:
Ik heb zoveel onzin opgeschreven
'Wat is koelie-orrdanatie?'
'Dan mogen negers(koelies) vrij rondlopen'
Blijkt het over de landbouw te gaan, dat ze grond mogen verhuren.
"Gossip Girl... alleen als je echt niets beters te doen hebt"quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en sinds kort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk 't niet. Is niet zo gek vaak op stap. Maar zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef PJORourke het volgende:
Zou ik Serge moeten kennen?
Ik vind het enorm krengerig valsquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Gossip Girl... alleen als je echt niets beters te doen hebt"
Oftewel: ik kijk het wel, maar vind het niet briljant.
Overigens werden de inwoners van belgie en nederland gewoon gezien als een soort van provincie van Duitsland. Alle andere bezettingen van land waren bedoeld voor Lebensraum, Nederland dus niet. Blond haar en blauwe ogen was het uber-ras, het bruinharige volk was minder dan het uber-ras, maar torende nog altijd hoog boven de andere (niet Duitse dus ook belgische en Nederlandse vol uit)quote:
Nederlands-Indie vond ik echt een kut onderwerpquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waren dat niet de wurg contracten (ik had ook Indonesië als onderwerp voor het examen)
Nu de reactie post zie ik het pas. Ik wist helemaal niet dat de pink triangel bestond... Weer wat geleerdquote:
Ik vond er allemaal geen zak aan. Enige geschiedenisles die leuk was was die over de Grieken den de Romeinen, Mythologie en zo. De rest vond ik echt zo saai. Jaartallen, presidenten, oorlogen. Boeiendquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nederlands-Indie vond ik echt een kut onderwerpTen Oorlog! (alle europese oorlogen t/m 1e wereldoorlog) was veel leuker.
Over 2 jaar heb ik blijkbaar Vietnam Oorlog () + Ontstaan van het Nederlandse Republiek
ik mis nog Dante's cove in je lijstjequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Greys Anatomy *zucht* Toch? Niks voor mij.
Ik ga voor Six feet Under, Twin peaks, Carnivale, Heroes, Lost, Desperate Housewives, Kyle XY, Point Pleasant, Will & Grace, Noah's Arc, Hotel Babylon, Queer as Folk en sinds kort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je die blonde (Serena of zo) een kreng? dat vind ik dus juist onwijs meevallen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het enorm krengerig valsDoet me heel erg denken aan Cruel Intentions in serie-vorm.
Who am I? That's one secret I'll never tell.
You know you love me.
XoXo, Gossip Girl
ben bij aflevering 13 van seizoen 1. Hoorde dat ze 't ook op Net5 ergens aan het uitzenden zijn?
Wij hadden Indonesië en Rusland als verplicht en ik had koningshuizen in europa als keuze.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nederlands-Indie vond ik echt een kut onderwerpTen Oorlog! (alle europese oorlogen t/m 1e wereldoorlog) was veel leuker.
Over 2 jaar heb ik blijkbaar Vietnam Oorlog () + Ontstaan van het Nederlandse Republiek
X is een kus, O is een knuffel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je die blonde (Serena of zo) een kreng? dat vind ik dus juist onwijs meevallen...
Net 5 is bij aflevering 3 of zo
Waar staat dat XOXO eigenlijk voor?
Die X had ik nog wel begrepenquote:
Blair en Chuck zijn tof, maar de andere personages zijn echt onwijze Dawsonsquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het enorm krengerig valsDoet me heel erg denken aan Cruel Intentions in serie-vorm.
Who am I? That's one secret I'll never tell.
You know you love me.
XoXo, Gossip Girl
ben bij aflevering 13 van seizoen 1. Hoorde dat ze 't ook op Net5 ergens aan het uitzenden zijn?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugs_and_Kissesquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die X had ik nog wel begrepen
Maar O een knuffel dus... ja erg logisch
quote:The origins of the O as a hug are not generally known, although it is speculated that it may represent the arms wrapped around someone being hugged.
Blair & Chuck rule!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blair en Chuck zijn tof, maar de andere personages zijn echt onwijze Dawsons![]()
Dat zusje wordt echt steeds valser hoor. Heeft Blair al van de troon gestoten.quote:Serena, die broer en zus, dat alto-meisje, de ex van Blair, de suffe ouders met hun suffe will they/won't they verhaallijn...![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Michelle Trachtenberg was dan weer wel erg gaaf![]()
Ik wist 't eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die X had ik nog wel begrepen
Maar O een knuffel dus... ja erg logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |