ja precies! ik heb een personal assistent nodig..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jeans om jouw pluspunten te benadrukken, en dat voor een grijpstuiver?
Ik durf daar niet eens binnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
daarom zit Man At Work natuurlijk ook ondergronds zonder uitzicht op straat
waar zit die dan, want die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik durf daar niet eens binnen.Ga wel naar Barrows.
2e hands shop dan misschien of V&D en C&A?quote:
C&A kom ik niet in, hoeveel geld ik ook hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
2e hands shop dan misschien of V&D en C&A?
Ik ga nu voor sophisticated look dus Zara en misschien mezelf tijdens uitverkoop trakteren op Hugo Boss.
De ingang van de Man at work doet me altijd denken aan een ingang naar de helquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik durf daar niet eens binnen.Ga wel naar Barrows.
er daar loopt toch zulk leuk personeel rondquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ingang van de Man at work doet me altijd denken aan een ingang naar de hel![]()
.
Nou jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ingang van de Man at work doet me altijd denken aan een ingang naar de hel![]()
.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, ik ben bang voor slettenstad Eindhoven
Eindhoven als gay capital van The Netherlandsquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
Nou goed, ik hoor zoveel verhalen over Eindhoven hierIs het toeval dat iedereen hier uit Eindhoven komt? of is iedereen bij elkaar geschraapt? En zijn er nou echt zoveel homo's in Eindhoven dan?
Die verhalen zijn van Ang3lquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
Nou goed, ik hoor zoveel verhalen over Eindhoven hierIs het toeval dat iedereen hier uit Eindhoven komt? of is iedereen bij elkaar geschraapt? En zijn er nou echt zoveel homo's in Eindhoven dan?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Ang3l een sociaal ingesteld persoon is.
Mja, mijn lieftallige voluptueuze Kurdische collega wees me er vanmiddag vriendelijk op dat ik een gat heb achter op mijn bibsje in mijn spijkerbroekquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maak je liever zelf, die scheuren?
Op gay.nl lijken alle homo's ook uit Eindhoven te komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
Noem je me nou slet?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Ang3l een sociaal ingesteld persoon is.
Ik ben hier via Jerruhquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef MisterO het volgende:
eerder enschede toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op gay.nl lijken alle homo's ook uit Eindhoven te komen![]()
Seks profielen niet meegerekend
Da's geen milimeterkapselquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:05 schreef Cahir het volgende:
Net terug van kapper, foto zoals beloofd van mijn haar:
[ afbeelding ]
Die roltrap. Het is me iets te goedkoop gay daar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Je doet niet onder Nuno prestatiesquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?!
Ow en Stroek... bij de Men at Work werken inderdaad leuke mensenMijn buurjongen!
En verder de dames in de winkelstraat men at work zijn ook leuk. Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Heb het shirt trouwens toch gekocht
Maar goed. Als je daar komt voel je je echt wel welkom. Iedereen is vriendelijk. Als je ze op stap of ind e stad tegenkomt is het altijd even vrolijk "Hoi!" en in de winkel later is het "Hoe was 't op stap?" terwijl ik ze eigenlijk helemaal niet ken en alleen van de winkel herken
Ok, zo gaat dat dus... Ik denk dat ik wat noordelingen erbij ga halenquote:
Boven in de Heuvel, richting Van Piere.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Stroekie het volgende:
waar zit die dan, want die ken ik dan weer niet
en nu heb je dus heel hip van die scheuren, maar dan niet in de jeans maar in het shirt ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Cybart het volgende:
GVD, geef ik ff snel een pakketje af bij de buren, blijf ik met mn shirt in een rozenstruik hangen...
Andere kant van de gang dan Hout Brox ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Boven in de Heuvel, richting Van Piere.
Nou goedkoop is anders hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die roltrap. Het is me iets te goedkoop gay daar.
Die snap ik even nieet. Explain?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je doet niet onder Nuno prestaties.
Die heb ik zien hangen ja. I was tempted.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Overkant, en dan een stukje verder richting Van Piere, vlak bij zo'n leerzaak.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef Stroekie het volgende:
Andere kant van de gang dan Hout Brox ?
Hij is er in zwart met witte tekst en in grijs met roze tekst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die heb ik zien hangen ja. I was tempted.
Moet'n die niet de aardappel'n rooien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef MisterO het volgende:
Ok, zo gaat dat dus... Ik denk dat ik wat noordelingen erbij ga halen
Nee, anders had ik dat wel gezegdquote:
Zwart met wit zag ik, vond ik wel aardig. Ik ben alleen bang dat het zo'n troep is die na drie keer wassen uit elkaar valt, zoals vaak met spul uit dat soort zaken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Hij is er in zwart met witte tekst en in grijs met roze tekst.
Ik heb de laatste gekochtMet Friso gaat ie aan.
Het is geen Barrows of Artishock...quote:
Moet je er nou echt bij zeggen dat de voluptueus is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, mijn lieftallige voluptueuze Kurdische collega wees me er vanmiddag vriendelijk op dat ik een gat heb achter op mijn bibsje in mijn spijkerbroekNeeeeeeeee, mijn energie-broek is stuuuuuuuuk! Al lijkt 't bijna alsof het zo hoort
Weet heel Eindhoven dat je gay bent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?!
Ow en Stroek... bij de Men at Work werken inderdaad leuke mensenMijn buurjongen!
En verder de dames in de winkelstraat men at work zijn ook leuk. Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Heb het shirt trouwens toch gekocht
Maar goed. Als je daar komt voel je je echt wel welkom. Iedereen is vriendelijk. Als je ze op stap of ind e stad tegenkomt is het altijd even vrolijk "Hoi!" en in de winkel later is het "Hoe was 't op stap?" terwijl ik ze eigenlijk helemaal niet ken en alleen van de winkel herken
Ik vind dat wel eens vervelend, altijd verplicht iedereen groeten enzo en die verplichte babbeltjes...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam hier omdat ik dit topic in de nieuwe topics zag staan en ff wou kijken of het interessant was...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel gezegd.
Ik ben trouwens in deze reeks omdat BB_Koning me ooit hierheen wees, toen ik in een ander topic iets zei over mooie mannen (net na mijn FOK!coming-out). Daarvoor lrukte ik af en toe
.
Anders kunnen we er toch geen voorstelling van maken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je er nou echt bij zeggen dat de voluptueus is?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |