Dan quotte je de verkeerde tekst want ik had het niet over Serge.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je had het over Serge en het is weer een nieuwe.
Op z'n moment weet ik nooit wat ik moet doen en loop maar haastig doorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nummers uitwisselen.
Hebben ze een beetje dezlefde merken als bij de Men at Work.quote:
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.quote:
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben. Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).quote:Ik ben dun. Dat kan alle beide geaardheden. Dan denk ik dat je eerde houding bedoelt.
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.quote:Eerst wel, mijn mijn witte streep in m'n haren. Nu is't gewoon lang, zonder model, en krullen.
Het is ook een redelijk recente hype.quote:Ja. Maar die heb ik pas 1x op stap aangehad!
De Score tegenover de Hooghuysstraat heeft dan weer de leukste jongens...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze een beetje dezlefde merken als bij de Men at Work.
Moet ik ff denken wie dat is...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.
Haha. Ja maar met die metroseksuelen die wel iets aan hun uiterlijk doen is dat een beetje door de war geschoptquote:[..]
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben.
Ja precies, denk dat het dan eerder isquote:Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).
De mijne is unisexquote:[..]
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.Zegt denk ik niet zo veel.
Toch bestaan die dingen zelf al heel langquote:[..]
Het is ook een redelijk recente hype.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ruud%20%20de%20Pecheur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.
[..]
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben. Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).
[..]
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.Zegt denk ik niet zo veel.
[..]
Het is ook een redelijk recente hype.
Daar werkt een collega danser van mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Score tegenover de Hooghuysstraat heeft dan weer de leukste jongens...
Zijn daaar winkels?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef MisterO het volgende:
Goh, zodra ik een paar mensen uit het noorden heb verzameld, gaan we het echt wel hebben over de winkels in Groningen of Assen
En en en, vergeet Bartje nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn daaar winkels?
Ik dacht alleen stroopwafels en de TT!
Donkere krullenbol, V-nekje?quote:
In een flits dacht ik even dat Manneke Pis zijn piemeltje had losgelatenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
En en en, vergeet Bartje niet![]()
[ afbeelding ]
Ach gelukkig kom ik oorspronkelijk niet uit Drenthequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:01 schreef Cahir het volgende:
Klein geschapen. Zoals alle bewoners.
Jep. Keoma.quote:
Nee. www.gay.nl/ruudje2quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Cahir het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ruud%20%20de%20Pecheur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
die opa?
O, die van de achterbar (meestal).quote:
Family, neem ik aan?quote:
I know, maar toch vind ik 'm tof, hij zingt lekker en dat maakt heel veel goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Cairon het volgende:
gast uit het filmpje is nogal nichterig
Family? Van die andere V-hals?quote:
Tis net een avondje uit, maar dan op FOKquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef wonderer het volgende:
Crisis, wat ouwehoeren jullie veel!
Ja 't was vanmiddag best knusquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef wonderer het volgende:
Crisis, wat ouwehoeren jullie veel!
Ik moet steeds teruglezen als ik wakker wordquote:
Dansers schat ik vaak verkeerd in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Family? Van die andere V-hals?
Keoma is die grote donkere jongen met die (soms) afro krullen.
O wacht, van DIE familie
Nee ik ben de enige van die familie in het dansteam.
Denk dat het er ook heel erg aan ligt wat voor soort dans en wat voor dansschool. Bij ons ben ik van de 15 jongens echt de enige homo. Dus da's 7%quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dansers schat ik vaak verkeerd in.Komt door hun figuurtjes.
dat van dat eendje blijf je ook achtervolgen hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Toch blijf ik een vreemde eend in de bijt daar!
nee hoor, dan zit ik nog steeds braaf hard te werken op kantoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:34 schreef Cahir het volgende:
Om 5 uur eten alle homo's, topic begint al dood te bloeden.
Heerlijke filmquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Cloverfield is trouwens best een toffe film, maar wel kort.
*lebber*quote:
It wasn't me!!quote:
Ik ben ook nog aan het werk of zoiets, nog niet in het hotel in ieder geval. En wat is dat met eten om 5 uur, ik eet niet voor negenenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, dan zit ik nog steeds braaf hard te werken op kantoor
maar jij loopt dan ook een uurtje achter bij onsquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk of zoiets, nog niet in het hotel in ieder geval. En wat is dat met eten om 5 uur, ik eet niet voor negenen![]()
Trouwens met verbazing teruggelezen over dat slet zijn van mij, gedraag ik me een keer goed en vinden ze dat nog steeds. Ik heb al tijden niet meer gezoend met een ander
Eten om 5? Dat deed ik toen ik nog thuis woonde bij pap en mam. Aardappels, vlees en groente. Dat kon ook met ouders die een standaard 9 tot 5 baan hadden. Sinds ik uit huis ben eet ik NOOIT om 5. Maar goed ook, want dan had ik om 8 weer hongerquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk of zoiets, nog niet in het hotel in ieder geval. En wat is dat met eten om 5 uur, ik eet niet voor negenen![]()
Perceptie verander je niet in 1x. I know the feelingquote:Trouwens met verbazing teruggelezen over dat slet zijn van mij, gedraag ik me een keer goed en vinden ze dat nog steeds. Ik heb al tijden niet meer gezoend met een ander
nu om 23.00 uur alleen maar trek in choclade zoals gisteren ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eten om 5? Dat deed ik toen ik nog thuis woonde bij pap en mam. Aardappels, vlees en groente. Dat kon ook met ouders die een standaard 9 tot 5 baan hadden. Sinds ik uit huis ben eet ik NOOIT om 5. Maar goed ook, want dan had ik om 8 weer honger
Chocola, pinda's, soep. Ik eet de hele dag doorquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu om 23.00 uur alleen maar trek in choclade zoals gisteren ?
1.83m, 58kg. Ik ga eerder richting Zakje.quote:
In Hongarije ? nee hoor zelfde tijd als in Nederlandquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij loopt dan ook een uurtje achter bij ons
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m, 58kg. Ik ga eerder richting Zakje.
cahirtje jeetje man wat een bos haar zegquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:05 schreef Cahir het volgende:
Net terug van kapper, foto zoals beloofd van mijn haar:
[ afbeelding ]
Ach het zal binnenkort wel weer anders zijn, R vertrekt voor 6 maanden naar Bolivia en Brasil en ik naar Engelandquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Perceptie verander je niet in 1x. I know the feeling
OMG houd opquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach het zal binnenkort wel weer anders zijn, R vertrekt voor 6 maanden naar Bolivia en Brasil en ik naar EngelandIk zit te kijken of ik er ook een maandje heen kan,, brasil dan he, anders moet ik me wel een beetje vermaken in die 6 maanden
Ligt aan de foto, int echt valt het reeeuzzeee mee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:45 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
cahirtje jeetje man wat een bos haar zeg.
Juhwelquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb je geen last van uber dunne polsen?
Ik hou ook van jouquote:
OP woensdag?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef Stroekie het volgende:
maar ik ben nu dus op wel naar de nichtenkermis![]()
tot straks
Dan zul je iets verder moeten dan Lisboa, hij gaat naar zuid-america dus dan moet je hem daar bezoeken. Hij is wel alleen thuis in Brasil en in een huis met een zwembad enzo, als je de lakens maar verschoont voordat ik terugkomquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik wil je R
.
Pff cahir had dan een fatsoenlijk foto geplaatst drama queentje.
Dat is toch een complimentquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:57 schreef Cahir het volgende:
'Bij jou kan ik mezelf zijn'
Ja en? moest dat een compliment voorstellen?
Als ik zoiets zeg dan is het een teken dat ik me op mijn gemak voel. Dat ik me niet nóg toffer voor hoef te doen als dat ik al ben, of dingen moet laten (en dan niet meteen scheten of boerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:41 schreef Cahir het volgende:
Hoezo dan?
niet eens een trioquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan zul je iets verder moeten dan Lisboa, hij gaat naar zuid-america dus dan moet je hem daar bezoeken. Hij is wel alleen thuis in Brasil en in een huis met een zwembad enzo, als je de lakens maar verschoont voordat ik terugkom
WOWquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
ooo oooo oooooh
ik krijg mischien calvin klein flash als examencadeau van omoee
ik ben er pas in september als ik de kans hebquote:
Alleen had eerst z'n vierkante horloge met leren band eerst in gedachtequote:
Ik ben geen drinker dat weet je en breezer fase ben ik ontgroeidquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef MisterO het volgende:
Hee slet, ik heb je nog nooit met een breezer gezien
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben geen drinker dat weet je en breezer fase ben ik ontgroeid. Ik deed me eers voor onder deze username als hetero breezer slut, niemand trapte in
.
Zatte toer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef Dragonwizard het volgende:
Natte boer.
Door een vreemde reden lukt me maar niet in te loggen met mijn vorige nickname grr.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hup, terug naar je vorige nickname!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |